Ditquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een fucking slecht en triest programma dit
Geld dat niet voor alle SBS-programmasquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een fucking slecht en triest programma dit
Behalve Albertoquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geld dat niet voor alle SBS-programmas
Fabian gaat morgen knallenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat je het überhaupt keek
Morgen P-R he
MrBanaan2 heeft dat gedaanquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:04 schreef WcPot het volgende:
Wie heeft banaan nu eigenlijk terug gevonden die krijgt nog 25 koos plaatjes
ik door mrbanaan2quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:04 schreef WcPot het volgende:
Als mrbanaan2 even gaat reageren krijgt hij 25 koosjesquote:
Hij lag hier de hele week op de fruitschaalquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:04 schreef WcPot het volgende:
Ok dan hoop ik dat heracles degradeert.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik hoop dat ze tegen de plank aan komt. tot bloedens aan toe
Die kans acht ik kleinquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ok dan hoop ik dat heracles degradeert.
gaat niet gebeuren.. is niet live, als dat zou gebeuren dan zou sbs het tot bloedens toe uitmelken om kijkcijfers te genererenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik hoop dat ze tegen de plank aan komt. tot bloedens aan toe
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De kans dat Britt haar kop tegen de schans stoot is minstens zo klein.
Ze heeft wel een groot hoofd dus de kans is wel aanwezigquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De kans dat Britt haar kop tegen de schans stoot is minstens zo klein.
Hallon Bedankt voor het terug vinden van MrBanaan1quote:
nou alsjeblieft hequote:Op zaterdag 12 april 2014 21:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hallon Bedankt voor het terug vinden van MrBanaan1![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heracles heeft 11 voetballers dus de kans dat ze degraderen is ook aanwezig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ze heeft wel een groot hoofd dus de kans is wel aanwezig
Het zijn er ook precies 25quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hallon Bedankt voor het terug vinden van MrBanaan1![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En je fleshlight natuurlijkquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:08 schreef Studiotje het volgende:
Ik ben met mijn balletjes aan het spelen
O.oquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:08 schreef Studiotje het volgende:
Ik ben met mijn balletjes aan het spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |