Is dit lullig bedoeld?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:20 schreef M0cr1nat0r het volgende:
"Oh maar braddie! Wat heb jij toch een grote neus!"
"Ja! Daar kan ik beter de snacks mee ruiken!"
Evolutie heeft je gezegend met een goedwerkende neus braddie!
"Geilen op je eigen lichaam"quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:21 schreef HulkHeld het volgende:
Braddie krijgt weer een harde genotsknots als er weer 3 mensen zeggen dat hij goed bezig is. Braddie je bloedvaten lopen nog steeds over van het vet. Stop met het geilen op je eigen lichaam en vooral daar nog even een beschrijving aan toe te voegen middels foto's.
Inderdaad, "Niet lullig bedoeld, maar" *Insert wél lullige opmerking*quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:25 schreef SirHammerlock het volgende:
Net zoals "Ik ben geen racist, maar" en meestal na de maar komt de racistische opmerking
En jij denkt dat we zitten te wachten op al die kuttopics van jou? Je wilt alleen maar even horen dat je goed bezig bent, en dat om de week omdat je anders weer gaat zitten huilen in een hoekje en je weer een emotionele eter wordt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Geilen op je eigen lichaam"Als er iets is wat ik niet doe
Ik heb nog steeds een buikje, dat is gewoon een feit ondanks dat ik in mijn gezicht goed ben afgevallen zit de buik er (Weliswaar flink minder) nog steeds.
Ik maak dan ook geen full body shots omdat ik walg van mijn buik
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En jij denkt dat we zitten te wachten op al die kuttopics van jou? Je wilt alleen maar even horen dat je goed bezig bent, en dat om de week omdat je anders weer gaat zitten huilen in een hoekje en je weer een emotionele eter wordt.
Grow some balls..
Want?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daarom neem ik transformatie foto's altijd met een korreltje zout
Gast ik heb toch ook niet gezegd dat je niet bent afgevallen. Leuk voor je dat je bent afgevallen maar stop met dat hier te komen verkondigen. Niemand geeft een fuck. Je wilt alleen maar waardering die je totaal niet verdiend naar al je gejank hier dat je het zo moeilijk vond en nu ineens doet of het de gemakkelijkste zaak van de wereld is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:28 schreef Braddie het volgende:
[..]Emotie Eter word ik niet meer man, ik heb genoeg discipline.
Als je niet ziet dat ik afgevallen ben dan ben je gewoon blind, of het nou een andere hoek is op de foto of niet, je ziet duidelijk dat mijn contouren van m`n gezicht veel beter zichtbaar zijn geworden![]()
Van m`n volledige lichaam maak ik geen foto`s omdat ik nog steeds die buik een beetje heb, en daar walg ik van, simpel zat.
Hehehequote:Op zaterdag 12 april 2014 18:29 schreef Zaktabak het volgende:
Jij bent echt een debiele grasmongool die ze zo snel mogelijk moeten stenigen, niet lullig bedoeld.
Thanks, i certainly will!quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:29 schreef yucon187 het volgende:
ondanks een andere houding zie je toch echt duidelijk dat je bent afgevallen hoor
keep it up!
De foto`s zijn inderdaad een wit vlakquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:30 schreef Seamonkey- het volgende:
Niet lullig bedoeld maar je ziet toch helemaal niks op die fotos.
Gast je wil het wel heel graag zien he! Hoeveel kg dan als ik vragen mag en in welk tijdsbestek?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:28 schreef Braddie het volgende:
[..]Emotie Eter word ik niet meer man, ik heb genoeg discipline.
Als je niet ziet dat ik afgevallen ben dan ben je gewoon blind, of het nou een andere hoek is op de foto of niet, je ziet duidelijk dat mijn contouren van m`n gezicht veel beter zichtbaar zijn geworden![]()
Van m`n volledige lichaam maak ik geen foto`s omdat ik nog steeds die buik een beetje heb, en daar walg ik van, simpel zat.
In het zelfde rijtje kan de opening "Met alle respect, maar . . . ".quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad, "Niet lullig bedoeld, maar" *Insert wél lullige opmerking*
20 kilo in een tijdsbestek van 4 maanden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:32 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Gast je wil het wel heel graag zien he! Hoeveel kg dan als ik vragen mag en in welk tijdsbestek?
In het zelfde rijtje kan ook de opening: "Niet persoonlijk bedoeld, maar *zeer kwetsende opmerking*"quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In het zelfde rijtje kan de opening "Met alle respect, maar . . . ".
Goed bezig! Ga zo doorquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
20 kilo in een tijdsbestek van 4 maanden.
Midden december > begin April.
Uiteraard, maar dat is met elke foto.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze zijn makkelijk te manipuleren
Wat wil je nou horen? Je geilt erop he?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hartelijk dank, zo 2 uur cardio, en daarna nog even een stukje wandelen als "Cool down"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |