SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
I know, maar ik vind dat ik de 10EM moet kunnen (en ik wil het). Het is alleen het besef hoe ver het is wanneer ik net gelopen heb, dan denk ik "shit, dat is het rondje van net PLUS nog een keer het bos rond!quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze hebben ook een 10 km he?
Ik ga dit jaar iig wel de 10 EM doen. En het parcours loopt praktisch voor mijn voordeur![]()
![]()
!!11!" Parcours loopt ook langs mijn deur (of ja, de ingang van de flat), op de helft van de 10EM ongeveer. Dus als het écht niet meer gaat dan kruip ik huilend de lift in.
En nou verder met je verslag, Guard.![]()
Nou komt ie dan he?SPOILER: Cauberg Trail 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Als je nu 12 kunt in training, zou je in principe nu ook de 16 kunnen in een wedstrijd. Als je de komende 4,5 maand nog wat uitbouwt ga je die 10EM in september zeker halen!quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:13 schreef Cee het volgende:
[..]
I know, maar ik vind dat ik de 10EM moet kunnen (en ik wil het). Het is alleen het besef hoe ver het is wanneer ik net gelopen heb, dan denk ik "shit, dat is het rondje van net PLUS nog een keer het bos rond!![]()
![]()
!!11!" Parcours loopt ook langs mijn deur (of ja, de ingang van de flat), op het 12km punt zo ongeveer. Dus als het écht niet meer gaat dan kruip ik huilend de lift in.
En nou verder met je verslag, Guard.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:15 schreef Guard het volgende:
Nou komt ie dan he?Goed verhaalSPOILER: Cauberg Trail 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu brandende kuiten van al die hoogtemeters en traptreden, of valt het mee?
Klinkt als een geslaagd loopje in ieder geval!Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
ben eigenlijk wel fris en fruitig nog, kan gewoon de trap op en af lopen. Kijken of dat morgen nog zo makkelijk gaat
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nou komt ie dan he?Mooi verslag!SPOILER: Cauberg Trail 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou komt ie dan he?wooow, tof verslagje! klinkt als een geslaagde dag.SPOILER: Cauberg Trail 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Leuk verslag Guard! Mooie tijd ook, met zoveel van die hindernissen. Oh nee, dat is weer wat anders. Nja, goed. Heuvels en trappen dan!![]()
Nou komt ie dan he?Mooi en leuk verslag om te lezen. Uit je verhaal wordt zeker duidelijk waarom deze trail de categorie "zwaar" heeft meegekregen.SPOILER: Cauberg Trail 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1:50:10 (officieus) is een mooie tijd.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Leuk Guard! Alleen wel jammer dat ze na die 400 meter waren vergeten asfalt te leggen!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Leuk verslag Guard!Dam tot Dam in september en vervolgens de zevenheuvelenloop en bruggenloop later in het jaar. Verder staan er in mei en juni nog wat 10 kilometerloopjes op het programma. Ben jij naar iets specifieks aan het toewerken?quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Oh grappig, dat had ik niet door! Maar nu zie ik pas de link tussen je username en endomondo name
14 km goeie afstand zeg! Wat is je doel nu?![]()
Zit ik vanmorgen mezelf uit te sloven op 22km, zie ik dat Jeronimo nu aan het lopen is en ook al 22km erop heeft zitten. En hij is een uur sneller!
edit: nou ja, 50 minuten, maar een uur klinkt leukerZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb ook al een paar keer zijn loopje open geklikt en vol bewondering gekeken hoe ver hij nu weer was. Ben benieuwd wat zijn eind afstand gaat zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:38 schreef mosselmossel het volgende:
Zit ik vanmorgen mezelf uit te sloven op 22km, zie ik dat Jeronimo nu aan het lopen is en ook al 22km erop heeft zitten. En hij is een uur sneller!
edit: nou ja, 50 minuten, maar een uur klinkt leuker"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
En waarschijnlijk nog zonder asfalt ookquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:38 schreef mosselmossel het volgende:
edit: nou ja, 50 minuten, maar een uur klinkt leuker![]()
![]()
Het ziet eruit alsof hij redelijk over 's Heeren wegen loopt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
En waarschijnlijk nog zonder asfalt ookZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh dat kan ik niet zien, mobiel. Valt weer mee danquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof hij redelijk over 's Heeren wegen loopt.
Maar die 22 km van jou waren ook stoer, hoor![]()
![]()
Waar zie je dat iemand loopt?
Moet je daar vriendjes voor zijn?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Mijn eerste buitenlandse hardloopkm's staan op de teller
Tegen 10'en de deur uit gegaan. Metro gepakt, om bij het Prater uit te stappen. Hier was het startpunt van mijn vooraf uitgezette rondje. Het was fris, maar zonnig. Lekker hardloopweer
Even zoeken naar de Hauptallee; kon achteraf niet missenHéérlijk, enorm brede strook asfalt waar je als hardloper zelfs middenop kan lopen als je wil. Fietsers passeren je rustig, dus je kan het voor jou ideale stuk lopen.
Na ruim een km sloeg ik af, richting de Expo van de Vienna City Marathon. Daar was het rond 10 uur nog mooi rustig. Even twijfel over de route en achteraf gezien één straat te ver gelopen, maar ik was nog "on track" richting de Donau.
Daar viel het even tegen. Het enige dat ik zag was spoorbaan en een geluidswal. Ik wilde langs de Donau lopen, verdorie!
Gelukkig was er een brug over de weg bij het Hilton, dus trap op, brug over en al snel liep ik tóch langs de Donau. Wat meer industrieel-looking dan ik verwachtte, maar het was wel gaaf
Laatste stuk was ik wel even de weg kwijt. Ik wist dat ik na de Reichsbrücke naar links moest om richting Prater terug te gaan. Wederom trap op, brug over en naar beneden via een hellinkje. En euh... Waar moet ik nu naar links? Ik liep maar even door, want ik dacht dat ik er nog niet was. Waar je overal struikelt over de straatnaambordjes in Wenen, waren ze hier niet te vinden. Uiteindelijk maar linksaf geslagen op de gok; dat bleek te laatRoute weer gevonden, waarvan ik de laatste km gewandeld heb.
TLDR-versie: mooi weer, Prater is geweldig voor hardlopers, langs de Donau gelopen en na een lichte dwaling heb ik m'n horloge gestopt bij 6,5 km en nog een km uitgewandeld naar de metro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nou komt ie dan he?Gaaf verslag en mooie tijd!SPOILER: Cauberg Trail 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: