Hou op, ik plas in mijn broekquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wanneer jij op de openbare weg strak van de epo fietst, waarom mag een andere persoon daar dan niet rennen zonder epo?
Ik geef het opquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:35 schreef Mirel het volgende:
Ok jongens, ik heb een grap ontwikkeld. Hoe noem je een photoshoot met een onrustig model?
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:40 schreef DeHovenier het volgende:
Kisscams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
que?quote:
riedeltje gaat eigenlijk:quote:
7 8 9. Ik snap het nog nietquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
riedeltje gaat eigenlijk:
- Why is five afraid of seven?
- Because seven eight nine.
Maar omdat Yoda altijd alles andersom zegt, wordt eigenlijk six opgegeten door seven.
7 ate 9quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
7 8 9. Ik snap het nog niet
Eight = acht.
niets, 7 had gewoon hongerquote:
Nee, want yoda zegt het andersom.quote:
Grappig, moest hem eerlijk gezegd wel twee keer lezen voordat ik hem begreep.quote:
Toch zou dan de eerste zin ook op de Yoda manier uitgesproken moeten worden. Iets als 'Five afraid of seven is, why?'quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zou hem wat te makkelijk maken. Dat is zo'n plaatje waarbij het muntje niet meteen moet vallen, even erover nadenken is leuker.
eeuuhh dus? wat is hier grappig aan?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:39 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het is echt; geen fake. Was/is in Edinburgh.
Er zijn geen Polen voor nodig om dat ding in elkaar te zettenquote:
En UKIP (poster ernaast) is een beetje de Britse PVV. Minder extreem, maar wel tegen de massa immigratie uit het oosten van de EU.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:32 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Er zijn geen Polen voor nodig om dat ding in elkaar te zetten![]()
Maar poles zijn ook palen dôhhh
Ah, op die manier.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:45 schreef Individual het volgende:
[..]
En UKIP (poster ernaast) is een beetje de Britse PVV. Minder extreem, maar wel tegen de massa immigratie uit het oosten van de EU.
Het lijkt alsof iemand edgy wilt zijn maar daar compleet in faaltquote:
Gadverdamme wat smerigquote:
Aan de andere kant lijkt het me wel verdomd moeilijk om dit soort candid video's aan elkaar te lullen zonder cliché-opmerkingen te maken of domweg saai te vertellen wat je op dat moment ziet.quote:
Bij een restaurant dacht deze meneer een stukje weg te zien in de normaal spiegelgladde vijver, remde te laat en men is bezig met kratjes om iemand droog van het dak te halenquote:
Je was erbij?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Bij een restaurant dacht deze meneer een stukje weg te zien in de normaal spiegelgladde vijver, remde te laat en men is bezig met kratjes om iemand droog van het dak te halen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:10 schreef DeHovenier het volgende:
Een nieuwslezer zegt dat het hem spijt dat hij een tweet van Chris Brown heeft geretweet:
Hahahahah, perfect!quote:
Oh my...quote:
Of juist wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:52 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Oh my...![]()
Iemand op de afdeling Verpakkingsontwerp is nog niet veel op internet geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |