Goffertpark wellicht als hij in de zomer komt. Anders het Malieveld of de Arena. Als het iets intiemer wordt dan een Ziggo Domequote:Op vrijdag 4 december 2015 16:41 schreef Peter88Online het volgende:
Zou er ook nog een Europese tour aan worden vastgeplakt? Alleen waar zou hij dan in Nederland dan kunnen optreden?
Doe maar in de Kuip, lekker dichtbij, of anders Malieveld.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:41 schreef Peter88Online het volgende:
Zou er ook nog een Europese tour aan worden vastgeplakt? Alleen waar zou hij dan in Nederland dan kunnen optreden?
Ligt er denk ik een beetje aan waar je heen wil. In New York en LA zijn natuurlijk 2 shows, dus dat zou je kansen kunnen verhogen. Aan de andere kant zijn dat ook erg populaire markten. Denk dat je niet te lang moet wachten...quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:41 schreef Dos37 het volgende:
Iemand enig idee hoe snel die kaartverkoop daar gaat. Ik wil volgend jaar misschien nog wel naar Amerika lijkt me wel tof om dit te combineren maar dat gaat allemaal niet lukken voor 11 december.
Ik zag het inderdaad staan dat ie elke show The River in zijn geheel zal spelen. Omdat The River veel nummers heeft die al jaren niet gespeeld worden compenseert dat ergens het verlies van onvoorspelbaarheid. Toch als je de 2013 High Hopes concerten naast elkaar legt zie je ook wel snel dat er vaste blokken zijn bij zijn concerten met nummers die nauwelijks wijzigen of gerouleerd worden met enkele andere nummers.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:14 schreef Hitchslap het volgende:
Gisteren is aangekondigd dat Bruce elke show het volledige River album gaat uitvoeren (staat te lezen op zijn officiële website).
Dit maakt de tour voor mij meteen een stuk minder interessant. Ik had gehoopt op setlists met outtakes van de box en wellicht ook The Promise.
De 'full album shows' in 2013 vond ik ook al geen geweldige ontwikkeling omdat ik de onvoorspelbaarheid bij Bruce zijn shows juist geweldig vind, maar toen roteerde hij Darkness, Born to Run en Born in the USA. De eerste twee vind ik geweldige albums en daarnaast zijn ze alle drie natuurlijk een stuk korter dan The River, waardoor een groot deel van de setlist toch onvoorspelbaar bleef. Ook zijn ze veel meer platen die je in één zit draait, in tegenstelling tot The River. Maar nu: 24 shows op rij I Wanna Marry You, Crush On You en Cadillac Ranch. Man....
Wrecking Ball was toch wel van hoge kwaliteit? High Hopes was meer een verzameling.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:05 schreef Norrage het volgende:
Veel te veel albums de laatste jaren, dat komt de kwaliteit niet ten goedeAls is deze weer eens solo. Mooi
De beste nummers van laatste albums waren wel de solo-nummers.
Working on a dream was een van zijn slechtste albums ooit en ook Wrecking Ball vond ik een halve verzameling (maar wel goed). High Hopes was/is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:13 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Wrecking Ball was toch wel van hoge kwaliteit? High Hopes was meer een verzameling.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:09 schreef Yankee het volgende:
De grote baas komt weer naar Europa als ik het goed heb gehoord
Zei hij dat tijdens een concert?quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:09 schreef Yankee het volgende:
De grote baas komt weer naar Europa als ik het goed heb gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |