Wat een stelletje randdebielen. Zodirekt word de Eu nog een oorlog met Rusland ingezogen vanwege dit stelletje eikels.....quote:Op zondag 13 april 2014 04:14 schreef meth1745 het volgende:
Euromaidan dreigt met nucleair terrorisme:
[..]
http://euromaidanpr.com/2014/04/13/plan-b-flatten-belgorod/
Dat heeft de EU dan toch echt aan zichzelf te danken. Gewoon wegblijven in de achtertuin van Rusland.quote:Op zondag 13 april 2014 05:18 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat een stelletje randdebielen. Zodirekt word de Eu nog een oorlog met Rusland ingezogen vanwege dit stelletje eikels.....
Weer whataboutism en totaal verschillende onderwerpen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Had de CIA geen geheime gevangenis om verdachte terroristen te martelen in Libie??
quote:Oekraïne start ‘anti-terroristische operatie’ in Slavjansk
Een ‘anti-terroristische’ operatie gaat van start in Slavjansk, in het Oosten van Oekraïne. Dat heeft de minister van Binnenlandse Zaken zojuist bekendgemaakt, meldt persbureau Reuters. Een gebouw van de politie en van de veiligheidsdienst in die stad is bezet en geplunderd door pro-Russische gewapende demonstranten.
De operatie wordt geleid door de anti-terroristische eenheid van de staatsveiligheidsdienst, schrijft minister Avakov op zijn Facebookpagina. Alle machtsstructuren zijn er verder bij betrokken. Avakov roept bewoners van de stad op het centrum te verlaten, thuis te blijven en niet in de buurt van ramen te komen.
twitter:EuromaidanPR twitterde op zondag 13-04-2014 om 10:38:16All entrance to the #Slavinsk city is closed b/c of anti-terroristic operation.MoIA called local ppl to stay at home -5channel| PR #Ukraine reageer retweet
Het klinkt in elk geval als een grootscheepse operatie.twitter:obk twitterde op zondag 13-04-2014 om 10:08:27Oekrainse anti-terreuroperatie gaande in Slavjansk. Minister van Binnenlandse Zaken roept op ramen en deuren gesloten te houden reageer retweet
Update 9.15 uur: Volgens Avakov schieten separatisten in Slavjansk terug.quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 10:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Update 9.15 uur: Volgens Avakov schieten separatisten in Slavjansk terug.
twitter:djmoskou twitterde op zondag 13-04-2014 om 09:14:35Schieten in Slavyansk waarschijnlijk (nog) niet bij ingenomen politiebureau, maar bij barricade elders in de stad. reageer retweet
Op de onderste cam oogt het wel wat onrustig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:40 schreef meth1745 het volgende:
Webcam SBU2 Luhansk: http://krym.ru/vebkam.php
Die youtubestream? Ik zie daar niets op :pquote:Op zondag 13 april 2014 10:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de onderste cam oogt het wel wat onrustig.
Te vaag om te zien wat er precies gaande isquote:Op zondag 13 april 2014 10:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de onderste cam oogt het wel wat onrustig.
Nee precies.quote:Op zondag 13 april 2014 10:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Te vaag om te zien wat er precies gaande is
[ afbeelding ]
twitter:SimonOstrovsky twitterde op zondag 13-04-2014 om 10:43:08All quiet near police HQ in Sloviansk. Report of an operation to take it back untrue. Why is the Ukrainian Interior minister talking bull? reageer retweet
De mensen massa zal keihard wegrennen dan waarschijnlijk. De Reactie van Rusland is niet zo moeilijk te raden: Die slaan keihard terug, want ze willen de eigen burgers beschermenquote:Op zondag 13 april 2014 10:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee precies.
Het is alleen wachten totdat er een vuurgevecht plaats vindt en wat de reactie van Rusland daar op wordt.
Gister in de bios zag ik volgens mij twee niet verkeerde blonde vluchtelingen uit Oekraïne.quote:Op zondag 13 april 2014 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De mensen massa zal keihard wegrennen dan waarschijnlijk. De Reactie van Rusland is niet zo moeilijk te raden: Die slaan keihard terug, want ze willen de eigen burgers beschermen![]()
Overschot van Oekrainse vrouwen daarentegen zal toenemen
Poetin is een gefrustreerde ex-KGB'er die het niet kon verkroppen dat de Sovjet Unie uit elkaar viel. Dan kun je je wel bedenken wat er gaat gebeuren. Rancuneuze figuren die de baas van een land worden levert vaak ellende op. Dit is het begin inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2014 10:58 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Gister in de bios zag ik volgens mij twee niet verkeerde blonde vluchtelingen uit Oekraïne.![]()
Ja en wat er dan gebeurd...Moldavie? Letland? Estland? Ik zie het al gebeuren. Ik ben een paar jaar terug nog in Letland geweest...Aan de andere kant vind ik de EU ook weer zo'n '' organisatie. Een kennis van mij werkt bij de NAVO en als je hoort wat ze daar allemaal voor uitjes en feestjes hebben.
Dan hadden ze dit ook wel mogen zien aankomen.
Ja inderdaad. Ik heb nooit de koude oorlog mee gemaakt maar ik denk dat het wel slim is om te beseffen dat het zou kunnen dat er een kleine koude oorlog weer aankomt. Misschien is het goed om de dienstplicht weer actief te gaan handhaven.quote:Op zondag 13 april 2014 11:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Poetin is een gefrustreerde ex-KGB'er die het niet kon verkroppen dat de Sovjet Unie uit elkaar viel. Dan kun je je wel bedenken wat er gaat gebeuren. Rancuneuze figuren die de baas van een land worden levert vaak ellende op. Dit is het begin inderdaad.
@novostidnua There are people killed and wounded on both sides in Slavyansk — Interior Ministry — Donbass News.twitter:novostidnua twitterde op zondag 13-04-2014 om 11:04:49В Славянске есть убитые и раненые с обоих сторон - МВД reageer retweet
Je bedoelt bezorgde lokale bevolking.quote:Op zondag 13 april 2014 11:17 schreef SureD1 het volgende:
Novosti Donbassa (donbas nieuws) meldt doden en gewonden aan beide zijden in Sloviansk...
Ik ben eens benieuwd hoe lang het duurt eer Poetin ingrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |