quote:Moslima in niqaab mishandeld in Eindhoven: 'veel moslims zijn bang'
Laatst gewijzigd: vrijdag 11 april 2014 - 14:55 | Auteur: Ron Vorstermans
De Al-Fourqaan-moskee in EindhovenDe Al-Fourqaan-moskee in EindhovenVergroot foto
EINDHOVEN - Veel moslims voelen zich niet meer veilig op straat. Dat stelt Amar Nejjar, manager van de moskee Al-Fourqaan in Eindhoven. Hij trekt aan de bel na de mishandeling van een vrijwilligster van de moskee op de Woenselsestraat in deze stad, woensdagmiddag.
Volgens Nejjar werd de vrijwilligster rond twee uur bij de Plus-supermarkt in elkaar geslagen door twee jonge mannen. "Ze kreeg klappen en haar bedekkende kleding werd van haar lichaam getrokken. Omstanders zagen de gebeurtenis en schoten de vrouw niet te hulp." De vrouw zou een baby bij zich hebben gehad.
Politie zoekt getuigen
De vrouw heeft aangifte gedaan van de mishandeling. De politie onderzoekt de zaak en is op zoek naar getuigen. Het personeel van de Plus heeft niets van de mishandeling meegekregen, zegt een woordvoerder van de supermarkt.
http://www.omroepbrabant.(...)slims+zijn+bang.aspxtwitter:brigadierMenRap twitterde op donderdag 10-04-2014 om 17:12:311/2 Op Dr.Cuijperslaan werd een gesluierde vrouw ergerlijkmishandeld, nadat haar niqaab werd afgetrokken. Daders twee blanke mannen. reageer retweet
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:35 schreef Mutant01 het volgende:
maar dan heb je alsnog met je tengels van haar af te blijven.
Het is ook wel één van de meest asociale en egocentrische gewaden die de mens ooit heeft kunnen bedenken, met wetenschap dat non-verbale communicatie cruciaal is bij menselijke interactie. Het gaat toch om zo'n volledig bedenkt gewaad?quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:35 schreef Mutant01 het volgende:Je hoeft het niet eens te zijn met het feit dat ze een Niqaab draagt,
Is het vaker gebeurd dan? En inderdaad, het is een dubbeltopic, al aangegeven bij de mods.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:53 schreef Innisdemon het volgende:
NWS / Moslima doet niqaab af uit angst
Het valt me wel op dat er bij dit soort 'voorvallen' toevallig nooit getuigen zijn die zich melden.
Hoor je nooit meer wat van.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:38 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die patatzaak Turk die was doodgeschoten ? Dat was ook in Eindhoven
Omdat het hoogstwaarschijnlijk een kulverhaal is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoor je nooit meer wat van.
Alleen als de blanke mens als slachtoffer wordt neergezet (de schietende juweliers), terwijl het eigenlijk daders zijn, krijgen ze elke dag aandacht in de media
van die juweliers.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Omdat het hoogstwaarschijnlijk een kulverhaal is.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:14 schreef .Masturbatron. het volgende:
is het dit keer echt gebeurd? want de laatste twee verhalen die ik hoorde over niqaab dragende moslimas die werden mishandeld waren ook verzonnen
https://www.google.nl/sea(...)ZIU-3VLMWX-AaTtoCIDQquote:
Precies. Dit soort voorvallen blijken ook vaak weer gelogen te zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:53 schreef Innisdemon het volgende:
Het valt me wel op dat er bij dit soort 'voorvallen' toevallig nooit getuigen zijn die zich melden.
Omdat je er toevallig 1 weet die gelogen is?quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:18 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Precies. Dit soort voorvallen blijken ook vaak weer gelogen te zijn.
Ze droeg dan ook geen Boerka.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:25 schreef Elan het volgende:
Boerka dragen is dan ook verboden in Nederland prima actie van deze jongens.
Of het lelijk is is geheel subjectief, maar nee.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n lelijke nikaab is gezichtbedekkend en dus ook verboden.
Onjuist. Dat wetsvoorstel is nooit wet geworden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:25 schreef Elan het volgende:
Boerka dragen is dan ook verboden in Nederland
Eigenrichting is in Nederland wel verboden.quote:prima actie van deze jongens.
Oh, ik dacht juist dat het twee verschillende zaken waren, waar in beide gevallen geen getuigen waren/melden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het vaker gebeurd dan? En inderdaad, het is een dubbeltopic, al aangegeven bij de mods.
er schijnt in Deurne laatst nog iemand geweest te zijn die die 2 doden goed kende. Heeft zich niet gemeld als getuige. Toevallig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:53 schreef Innisdemon het volgende:
Mja dat hoeft nog niet te betekenen dat het nu ook verzonnen is. Laten we het oordeel van de politie afwachten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:14 schreef .Masturbatron. het volgende:
is het dit keer echt gebeurd? want de laatste twee of drie verhalen die ik hoorde over niqaab dragende moslimas die werden mishandeld waren ook verzonnen
Bedoel je misschien die vent die in Burqa wilden gaan stemmen en die betrapt werd?quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:16 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)ZIU-3VLMWX-AaTtoCIDQ
en een ander verhaal uit het buitenland maar die herinner ik me niet meer
uh nee ken ik niet...nee het was hetzelfde verhaal, moslima in burka of niqaab werd aangevallen door autochtonen maar het bleek weer verzonnen te zijn...in geen van de gevallen waren er getuigen en de enige bron was een moslimsite en verder hoorde je er niets meer over van de politie...quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:32 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Bedoel je misschien die vent die in Burqa wilden gaan stemmen en die betrapt werd?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:53 schreef Innisdemon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |