lol heb je die zieke film ERASERHEAD ook gezien? helemaal? aan 1 stuk door?quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:48 schreef Baconbus het volgende:
[ [url=
[..]
]afbeelding[/url] ]
Die fase heb ik allang afgesloten.![]()
[ afbeelding ]
Nee. Wel die van Clown IT.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol heb je die zieke film ERASERHEAD ook gezien? helemaal? aan 1 stuk door?
Uhhh.. Okay..quote:
Jawelquote:
Niet vandaag.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moet je maar eens kijken als je durft.. echt walgelijk niet om aan te gluren, maar je moet 'm nou eenmaal gezien hebben,
[ afbeelding ]
Goeie vraag. Water, iets waar geen alcohol in zit.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe wil je nuchter worden zonder koffie?
gewoon slapen lijkt me de beste remediequote:Op zaterdag 12 april 2014 03:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe wil je nuchter worden zonder koffie?
Val ook bijna in slaap hier. Lange dag. Maar ik wil nog even relaxen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
gewoon slapen lijkt me de beste remedie
Die ken ik. Zou wel een biefstuk lusten nu.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit ga ik vanavond maken kan Vannas nog van leren
met zeekraal en pepersaus vanavondquote:Op zaterdag 12 april 2014 03:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die ken ik. Zou wel een biefstuk lusten nu.
Kan nooit slechter zijn als droge kipfilet brokkenquote:Op zaterdag 12 april 2014 04:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
met zeekraal en pepersaus vanavond
Ik heb nog beetje zitten werken vanavondquote:Op zaterdag 12 april 2014 03:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Val ook bijna in slaap hier. Lange dag. Maar ik wil nog even relaxen.
Ze had maarzo een kapot gebakken entrecote deze weekquote:Op zaterdag 12 april 2014 04:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan nooit slechter zijn als droge kipfilet brokken
Een bloemetjesjurk zou je niet misstaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 04:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb nog beetje zitten werken vanavondik schiet niet echt op door dit domme gedoe
Nee inderdaadquote:Op zaterdag 12 april 2014 04:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een bloemetjesjurk zou je niet misstaan.
Welke rare gewoonte?quote:Op zaterdag 12 april 2014 04:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee inderdaadJij hebt al veel langer last van deze rare gewoonte...
Ja. En ik was nota bene gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 04:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh die bagger kijken en er ook nog een mening over geven
Utopia inspireertquote:Op zaterdag 12 april 2014 04:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh die bagger kijken en er ook nog een mening over geven
quote:Op zaterdag 12 april 2014 04:17 schreef Joezi het volgende:
Vanaf dag 1 was het al perfect eigenlijkRESPECT voor deze groep individuen.
lies is zatquote:Op zaterdag 12 april 2014 04:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar was je Lies? was je feesten in de stad?
Nee, ik was op van de week en heb begraven in TTD mei geluid van de streams aan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 04:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar was je Lies? was je feesten in de stad?
Liesje!quote:Op zaterdag 12 april 2014 04:23 schreef liesje1979 het volgende:
Topic gelijk dood want de humorloze starre mod komt binnen.
Deze zin klinkt aardig.. dronkjes of zoiets dergelijks....quote:Op zaterdag 12 april 2014 04:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik was op van de week en heb begraven in TTD mei geluid van de streams aan.
Leer Liesjes spreken en je snapt het..quote:Op zaterdag 12 april 2014 04:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deze zin klinkt aardig.. dronkjes of zoiets dergelijks....
zit je op je telefoon te typenquote:Op zaterdag 12 april 2014 04:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Keer Liesjes spreken en je snapt het..
Nog steeds. Gaat allemaal heel moeilijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 04:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goedemorgen! lekker geslapen? Je was zat gisternacht joh!
Geen scharenquote:Op zaterdag 12 april 2014 04:42 schreef Baconbus het volgende:
Hou het netjes allemaal. Ik ga KO.![]()
[ afbeelding ]
Goed plan!quote:Op zaterdag 12 april 2014 04:42 schreef Baconbus het volgende:
Hou het netjes allemaal. Ik ga KO.![]()
[ afbeelding ]
Laat maak het laatquote:
quote:
Nee ik type in mijn slaapquote:Op zaterdag 12 april 2014 04:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
zozo jij nog wakker? hele avond gefokt?
quote:
Een omwegquote:
Ik ben op veel plaatsen op de wereld geweest maar nog nooit las vegasquote:
Je zou me daar ook nooit vindenquote:Op zaterdag 12 april 2014 04:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben op veel plaatsen op de wereld geweest maar nog nooit las vegas
glitter en glamour hoeft van mij o9ok niet zou er wel een weekendje willen kijkenquote:
Nee trekt me van geen kantenquote:Op zaterdag 12 april 2014 04:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
glitter en glamour hoeft van mij o9ok niet zou er wel een weekendje willen kijken
De zogenaamde strip is glitter and glamour daaro heen ligt een hoop ellendequote:
Ja dan ga ik wel ergens anders heenquote:
Best apartquote:Op zaterdag 12 april 2014 05:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je de Nevada woestijn mooi vind
hmmm nee 50 graden trek ik ook niet.. IJsland lijkt me ook wel cool ja, dikke geisersquote:Op zaterdag 12 april 2014 05:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen hitte weet ik uit ervaring
En mooie vrouwenquote:Op zaterdag 12 april 2014 05:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm nee 50 graden trek ik ook niet.. IJsland lijkt me ook wel cool ja, dikke geisers
Ik heb niks spannends gelezen... je hebt je enkel een beetje aangesteldquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:41 schreef Baconbus het volgende:
Excuus als ik gister iemand heb beledigd, ik was niet helemaal mezelf geloof ik.![]()
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik heb niks spannends gelezen... je hebt je enkel een beetje aangesteld
Haha dank jequote:
Ja en Nachtzuster dezequote:Op zaterdag 12 april 2014 18:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
maakt pavement die allemaal voor jou?
ja die zie ik ook wel eens, cool! En vanwaar de muis eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en Nachtzuster deze [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh dat kan ik niet verradenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja die zie ik ook wel eens, cool! En vanwaar de muis eigenlijk?
Niets zo charmant als een tegel aan de wandquote:
Jôh. Open een Nixan-Topic.. reuze leuk tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:49 schreef Jian het volgende:
Komkommertijd, .... die streams en de cos zijn te saai om bij wakker te blijven en deze sc heeft de laatste tijd ook het niveau van een buurtkrantje.
Kan er weinig aan doen dat iedereen uit A'dam komtquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:49 schreef Jian het volgende:
Komkommertijd, .... die streams en de cos zijn te saai om bij wakker te blijven en deze sc heeft de laatste tijd ook het niveau van een buurtkrantje.
Ik had van mijn statement hier ook een topic kunnen maken inderdaad, maar zo belangrijk vind ik het nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh. Open een Nixan-Topic.. reuze leuk tegenwoordig
Volgens mij is Souri muis in t fransquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja die zie ik ook wel eens, cool! En vanwaar de muis eigenlijk?
Het is de schuld van die lui van beneden de rivierenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan er weinig aan doen dat iedereen uit A'dam komt
Verklaard dr UI tochquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
Volgens mij is Souri muis in t frans
2 kilo per maand zo'n beetje? dan lig je op de 1ste hulp in October als ik goed reken... heb je wat?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben alweer 7 kilo kwijt sinds januari, als dat zo doorgaat heb ik in oktober geen buik meer over.
Ik heb nog steeds een kilotje of 15 overgewicht hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
2 kilo per maand zo'n beetje? dan lig je op de 1ste hulp in October als ik goed reken... heb je wat?
Ohhw ik schrok alquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een kilotje of 15 overgewicht hoor.
Jeetje, dan ben je lekker bezig.. een kilootje p/m is primaquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
drie jaar geleden was het bijna 50 kilo overgewicht
dat is het verschil tussen werkeloos zijn en een baan hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeetje, dan ben je lekker bezig.. een kilootje p/m is prima
Jahh... werken verbrand meer calorieën idd, aan de andere kant werken maakt hongerig, de valkuilquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat is het verschil tussen werkeloos zijn en een baan hebben.
Niks doen maakt je anders ook verveelt,waardoor je comfort food gaat kopen, dat veel te veel calorieen bevat die je niet verbrandt, omdat je niks doet, daarnaast kost thuis zitten ook twee keer zoveel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh... werken verbrand meer calorieën idd, aan de andere kant werken maakt hongerig, de valkuil
Dat is de waar je karakter opspeelt idd... dat "niets doen" kost ook energie, je moet het alleen niet vullen met calorisch etenquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niks doen maakt je anders ook verveelt,waardoor je comfort food gaat kopen, dat veel te veel calorieen bevat die je niet verbrandt, omdat je niks doet, daarnaast kost thuis zitten ook twee keer zoveel.
Ben je aan het knallen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:51 schreef Inodder het volgende:
Goed feestje hier aan de hogeweide in utrecht!
Waren de zaterdagavonden in DGK ook niet vaak saai?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een ongelofelijk saaie streamavond.
Die gingen ook vaak een dvd-tje kijken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Waren de zaterdagavonden in DGK ook niet vaak saai?
Yep. Zeker toen ze nog maar met een paar bewoners over waren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Waren de zaterdagavonden in DGK ook niet vaak saai?
Ja, zo herinner ik het me ook. Lijkt wel inherent aan zaterdagavonden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gingen ook vaak een dvd-tje kijken.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. Zeker toen ze nog maar met een paar bewoners over waren.
Zal er ook wel mee te maken hebben dat ze 's weekends geen uitzending hebben. Vannacht actie met Ruud en de tractor, morgen de ouders van Charlotte op bezoek ... dan wil je als programmamaker ook niet nog een hoop extra heisa, lijkt me.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo herinner ik het me ook. Lijkt wel inherent aan zaterdagavonden.
Oh ja, daar zit wel veel in. Van DGK werd wel eens gezegd dat de regie het expres rustig hield omdat de medewerkers het ook wel eens makkelijk wilden hebben. Idem voor de nachten later in het verloop.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal er ook wel mee te maken hebben dat ze 's weekends geen uitzending hebben. Vannacht actie met Ruud en de tractor, morgen de ouders van Charlotte op bezoek ... dan wil je als programmamaker ook niet nog een hoop extra heisa, lijkt me.
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou kunnen. Ik was geen fanatieke streamer. Nog steeds niet.
Ik amuseer me prima met deze rls, maar de COS is een beetje te druk voor mijquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent niet veel in de COS, de laatste tijd.
Het gaat wel heel snel daarquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik amuseer me prima met deze rls, maar de COS is een beetje te druk voor mij
Hmm, ja. Ik kan er weinig van zeggen want omdat ik geen streams heb is alles wat ik daar typ logischerwijs off-topic.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja toch? En vaak staat er dan ook nog helemaal niets.
Maar wel komisch of scherp.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmm, ja. Ik kan er weinig van zeggen want omdat ik geen streams heb is alles wat ik daar typ logischerwijs off-topic.
Daar leent zich het programma wel voor. Het is wel vaak heel dommig daar in Crailo.quote:
Het is een grote verzameling domme mensen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar leent zich het programma wel voor. Het is wel vaak heel dommig daar in Crailo.
Ik kijk alleen ook niet vaak meer naar het programma op tv, begin de feeling wel ietwat te verliezen. Ron heb ik gister voor het eerst horen praten en hij was niet eens in beeld op dat moment.
Ik vind het knap dat de streamers Billy zo lang per dag kunnen aanhoren. Ik heb het met haar op tv na 2 minuten al helemaal gehad en dat meen ik oprecht. Ik krijg een slecht humeur van haar.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een grote verzameling domme mensen.
Gek genoeg ben ik begonnen met afhaken met tv-uitzendingen bij de extra lange aflevering van Anton.quote:Misschien neemt je belangstelling weer toe als er echt iets gebeurt. De laatste dagen is het rustig.
Die aflevering heb ik niet gezien, was het te veel van het goede?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat de streamers Billy zo lang per dag kunnen aanhoren. Ik heb het met haar op tv na 2 minuten al helemaal gehad en dat meen ik oprecht. Ik krijg een slecht humeur van haar.
[..]
Gek genoeg ben ik begonnen met afhaken met tv-uitzendingen bij de extra lange aflevering van Anton.
Ik heb 'm ook niet gezien. Ik had die avond-COSsen gelezen en had helemaal niet de behoefte om dat te zien.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik niet gezien, was het te veel van het goede?
Vooral als ze kritiek krijgt vind ik haar onuitstaanbaar.quote:Billy draai ik altijd weg.
Met alles is ze onuitstaanbaar.quote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Vooral als ze kritiek krijgt vind ik haar onuitstaanbaar.
Het was ook wel echt een dieptepunt in de 'show'. Die man komt daar zomaar binnen en trapt ongehinderd een labiele vrouw de grond in. Niet dat ik Andrea niet akelig vind, maar ik vond dat wel heel ver gaan want feitelijk was ze al verslagen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook niet gezien. Ik had die avond-COSsen gelezen en had helemaal niet de behoefte om dat te zien.
[..]
Vooral als ze kritiek krijgt vind ik haar onuitstaanbaar.
quote:
Oké, ik geloof julliequote:Op zondag 13 april 2014 00:05 schreef Disana het volgende:
Billy is altíjd onuitstaanbaar, vind ik. Zij is zó niet zichzelf dat je je afvraagt hoe ze het volhoudt.
Ja, dat voelde niet goed. Van geen kanten.quote:Het was ook wel echt een dieptepunt in de 'show'. Die man komt daar zomaar binnen en trapt ongehinderd een labiele vrouw de grond in. Niet dat ik Andrea niet akelig vind, maar ik vond dat wel heel ver gaan want feitelijk was ze al verslagen.
OMG OMG OMGquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 01:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
oldskool tip: uit 1994 the RZA met zijn grafgravers
ja sorry die is te goorquote:Op zondag 13 april 2014 02:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu ben je de grens over gegaan. Ik wil je niet kwijt.![]()
Mijn billen zijn daar te klein voor.quote:Op zondag 13 april 2014 02:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kun jij een beetje twerken poezeltje? Of ben je nog aan het oefenen?
Dat verhoogt de kans dat je de beschikking hebt over een fraaie boezem.quote:Op zondag 13 april 2014 02:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn billen zijn daar te klein voor.
lol al veranderd in een echt smerige ^^quote:Op zondag 13 april 2014 02:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor, maar sommigen niet.![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 02:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol al veranderd in een echt smerige ^^
Uhm, mijn billen zijn fraai genoeg.quote:Op zondag 13 april 2014 02:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat verhoogt de kans dat je de beschikking hebt over een fraaie boezem.
Aan die discussie waag ik me niet.quote:Op zondag 13 april 2014 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhm, mijn billen zijn fraai genoeg.
zit je weer te flirten?quote:Op zondag 13 april 2014 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhm, mijn billen zijn fraai genoeg.
duisterig, van een film? doet beetje denken aanquote:Op zondag 13 april 2014 02:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had ik al een tijdje niet meer gehoord. Nice.![]()
Ja wij allemaal toch.quote:Op zondag 13 april 2014 02:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Buzzie? Ik lees net dat je op de BBQ gaat.
Nee toch, gappieeeeeeeeeeeeeeeee.!quote:
Jij komt toch ook met je twerk-act?quote:Op zondag 13 april 2014 02:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Buzzie? Ik lees net dat je op de BBQ gaat.
Is geloof ik een serie "Vikings" die het als soundtrack gebruikt.quote:Op zondag 13 april 2014 02:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
duisterig, van een film? doet beetje denken aan
In jouw aanleunwonig? Top!quote:Op zondag 13 april 2014 02:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij komt toch ook met je twerk-act?
[ afbeelding ]
Je straalt een natuurlijke autoriteit uit, dat hebben we nodig met al die fokkers.quote:Op zondag 13 april 2014 02:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee toch, gappieeeeeeeeeeeeeeeee.!
Ik ben wat smaller en heb een '80's voorkeur.quote:Op zondag 13 april 2014 02:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben heel breed, wat kan jou bekoren?
Hihi, je bent breed.quote:Op zondag 13 april 2014 02:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben heel breed, wat kan jou bekoren?
oei hiermee verraad u uw leeftijd, en eind dertiger of zelf veertigerquote:Op zondag 13 april 2014 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben wat smaller en heb een '80's voorkeur.
Ha, die Mootiequote:
Ik verraad niks, blijkbaar ben jij benieuwd.quote:Op zondag 13 april 2014 02:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
oei hiermee verraad u uw leeftijd, en eind dertiger of zelf veeriger
Komt dit in de buurt? Ik ben niet zo bekend met 80's muziek.quote:Op zondag 13 april 2014 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben wat smaller en heb een '80's voorkeur.
Na 3 deuntjes, nee.quote:Op zondag 13 april 2014 02:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Komt dit in de buurt? Ik ben niet zo bekend met 80's muziek.
Top 10? Onmogelijk. Wie claimt dat?quote:Op zondag 13 april 2014 02:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit staat in een top 10 best songs uit de 80's.![]()
http://www.nme.com/list/1(...)1980s/266358/page/10quote:Op zondag 13 april 2014 02:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Top 10? Onmogelijk. Wie claimt dat?
deze toch wel?quote:Op zondag 13 april 2014 02:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Top 10? Onmogelijk. Wie claimt dat?
Ik klik en zie Prince.. Dan zeg ik 'When doves cry'quote:Op zondag 13 april 2014 02:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
http://www.nme.com/list/1(...)1980s/266358/page/10
Maar noem eens wat leuke 80's songs dan? Ik ben een leek.
Nee.quote:
Catchyquote:Op zondag 13 april 2014 02:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik klik en zie Prince.. Dan zeg ik 'When doves cry'
quote:Op zondag 13 april 2014 02:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
vind ik de 90's remix toch beterquote:Op zondag 13 april 2014 02:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, hij komt met Ginuwine. Classic. Ridin', my pony.quote:
Daar zit iemand doorheen te boeren..quote:Op zondag 13 april 2014 02:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, hij komt met Ginuwine. Classic. Ridin', my pony.![]()
lol timbaland met zn beatboxende boerenquote:Op zondag 13 april 2014 02:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar zit iemand doorheen te boeren..
Dit klinkt wel lekker.quote:
Juist niet.quote:
Je bent zelf van een gummetje en een paperclip gemaakt.quote:Op zondag 13 april 2014 03:03 schreef Baconbus het volgende:
Deze vind ik ook superchill. Ook vet omdat die clip met een gummetje en een paperclip gemaakt is.
Je doet altijd lief tegen mij. Ik waardeer dat.quote:Op zondag 13 april 2014 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent zelf van een gummetje en een paperclip gemaakt.
Gummetjes zijn tof. Tientallen gummetjes opgeknaagd tijdens de les op school.quote:Op zondag 13 april 2014 03:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je doet altijd lief tegen mij. Ik waardeer dat.
plaats jij eens een lekkere plaat mootie, je kunt het best welquote:Op zondag 13 april 2014 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent zelf van een gummetje en een paperclip gemaakt.
Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 13 april 2014 03:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Gummetjes zijn tof. Tientallen gummetjes opgeknaagd tijdens de les op school.
Zo rol ik dan ook wel weer.quote:Op zondag 13 april 2014 03:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lekker mootie, valt me mee van je, maar past ook wel weer bij je!
Freedom.quote:
Ook zo'n schreeuwlelijk.quote:
Bij gebrek aan beter?quote:
Respect voor Joezi's kleindkindquote:
Wij / jij.. Ik ben onder de indruk.quote:Op zondag 13 april 2014 03:40 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
wij zijn de Jonge Garde jij ben de oude garde TROOPS PREPARE! [ afbeelding ]
Jij bent Chris Evans, wij zijn Hugo Weaving.quote:Op zondag 13 april 2014 03:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wij / jij.. Ik ben onder de indruk.
Jullie zijn CrimiClownsquote:Op zondag 13 april 2014 03:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij bent Chris Evans, wij zijn Hugo Weaving.![]()
Niet echt hoor.![]()
Toen waren dikke tieten nog geil omdat ze niet uit een kliniek kwamen.quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 03:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toen waren dikke tieten nog geil omdat ze niet uit een kliniek kwamen.
2pacquote:Op zondag 13 april 2014 04:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet, maar ik zie nu een knipoog, dus ik hou me wel stil.![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 04:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik voel me nog te jong en teveel base....
Zeik niet, dat gelul in een COS, Daar een grote bek, hier een grote bek.quote:
I come in peace.quote:Op zondag 13 april 2014 04:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeik niet, dat gelul in een COS, Daar een grote bek, hier een grote bek.
Ik denk dat ik overal wel een even grote bek heb....quote:Op zondag 13 april 2014 04:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeik niet, dat gelul in een COS, Daar een grote bek, hier een grote bek.
Burnerquote:Op zondag 13 april 2014 04:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik overal wel een even grote bek heb....
Mensen heb zo een regeltje onderaan hun post he. Ik ben eigenlijk keilief... Maar mensen beginnen erachter te komen dat dat regeltje ook waar isquote:
Bruner! draai even een plaat dude!quote:Op zondag 13 april 2014 04:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik overal wel een even grote bek heb....
All your base are belong to us.quote:Op zondag 13 april 2014 04:09 schreef Joezi het volgende:
te bedenken dat er mensen uit de SC werden gepest, de SC is nu van ons! [ afbeelding ]
Mensen kunnen zoveel zeggen.. Ik heb niks met 'lief' .quote:Op zondag 13 april 2014 04:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mensen heb zo een regeltje onderaan hun post he. Ik ben eigenlijk keilief... Maar mensen beginnen erachter te komen dat dat regeltje ook waar is
Are you serial? Like superserial??quote:Op zondag 13 april 2014 04:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mensen kunnen zoveel zeggen.. Ik heb niks met 'lief' .
Maar darling dear Burner, hier kun je alles zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |