Die aflevering heb ik niet gezien, was het te veel van het goede?quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat de streamers Billy zo lang per dag kunnen aanhoren. Ik heb het met haar op tv na 2 minuten al helemaal gehad en dat meen ik oprecht. Ik krijg een slecht humeur van haar.
[..]
Gek genoeg ben ik begonnen met afhaken met tv-uitzendingen bij de extra lange aflevering van Anton.
Ik heb 'm ook niet gezien. Ik had die avond-COSsen gelezen en had helemaal niet de behoefte om dat te zien.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik niet gezien, was het te veel van het goede?
Vooral als ze kritiek krijgt vind ik haar onuitstaanbaar.quote:Billy draai ik altijd weg.
Met alles is ze onuitstaanbaar.quote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Vooral als ze kritiek krijgt vind ik haar onuitstaanbaar.
Het was ook wel echt een dieptepunt in de 'show'. Die man komt daar zomaar binnen en trapt ongehinderd een labiele vrouw de grond in. Niet dat ik Andrea niet akelig vind, maar ik vond dat wel heel ver gaan want feitelijk was ze al verslagen.quote:Op zondag 13 april 2014 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook niet gezien. Ik had die avond-COSsen gelezen en had helemaal niet de behoefte om dat te zien.
[..]
Vooral als ze kritiek krijgt vind ik haar onuitstaanbaar.
quote:
Oké, ik geloof julliequote:Op zondag 13 april 2014 00:05 schreef Disana het volgende:
Billy is altíjd onuitstaanbaar, vind ik. Zij is zó niet zichzelf dat je je afvraagt hoe ze het volhoudt.
Ja, dat voelde niet goed. Van geen kanten.quote:Het was ook wel echt een dieptepunt in de 'show'. Die man komt daar zomaar binnen en trapt ongehinderd een labiele vrouw de grond in. Niet dat ik Andrea niet akelig vind, maar ik vond dat wel heel ver gaan want feitelijk was ze al verslagen.
OMG OMG OMGquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 01:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
oldskool tip: uit 1994 the RZA met zijn grafgravers
ja sorry die is te goorquote:Op zondag 13 april 2014 02:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu ben je de grens over gegaan. Ik wil je niet kwijt.![]()
Mijn billen zijn daar te klein voor.quote:Op zondag 13 april 2014 02:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kun jij een beetje twerken poezeltje? Of ben je nog aan het oefenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |