lol heb je die zieke film ERASERHEAD ook gezien? helemaal? aan 1 stuk door?quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:48 schreef Baconbus het volgende:
[ [url=
[..]
]afbeelding[/url] ]
Die fase heb ik allang afgesloten.![]()
[ afbeelding ]
Nee. Wel die van Clown IT.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol heb je die zieke film ERASERHEAD ook gezien? helemaal? aan 1 stuk door?
Uhhh.. Okay..quote:
Jawelquote:
Niet vandaag.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moet je maar eens kijken als je durft.. echt walgelijk niet om aan te gluren, maar je moet 'm nou eenmaal gezien hebben,
[ afbeelding ]
Goeie vraag. Water, iets waar geen alcohol in zit.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe wil je nuchter worden zonder koffie?
gewoon slapen lijkt me de beste remediequote:Op zaterdag 12 april 2014 03:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe wil je nuchter worden zonder koffie?
Val ook bijna in slaap hier. Lange dag. Maar ik wil nog even relaxen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
gewoon slapen lijkt me de beste remedie
Die ken ik. Zou wel een biefstuk lusten nu.quote:Op zaterdag 12 april 2014 03:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit ga ik vanavond maken kan Vannas nog van leren
met zeekraal en pepersaus vanavondquote:Op zaterdag 12 april 2014 03:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die ken ik. Zou wel een biefstuk lusten nu.
Kan nooit slechter zijn als droge kipfilet brokkenquote:Op zaterdag 12 april 2014 04:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
met zeekraal en pepersaus vanavond
Ik heb nog beetje zitten werken vanavondquote:Op zaterdag 12 april 2014 03:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Val ook bijna in slaap hier. Lange dag. Maar ik wil nog even relaxen.
Ze had maarzo een kapot gebakken entrecote deze weekquote:Op zaterdag 12 april 2014 04:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan nooit slechter zijn als droge kipfilet brokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |