Gefeliciteerd, wat fijn voor je.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:47 schreef MisterCe het volgende:
Circus Mocro, die rondtrekkende kleine groep, was blijkbaar deze week in Blaricum. Gelukkig had ik de reclameposters gezien en heb ik die plaats gemeden.
Wel, ik krijg de indruk dat hij die circusartiesten verdenkt van de overval, en hij impliceert dat hij in plaats van deze woning hij overvallen zou zijn geweest danwel eveens overvallen zou zijn geworden door deze gevaarlijke club clowns, acrobaten, trapezeartiesten etc.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wat fijn voor je.
En nu? In hoeverre is dit relevant?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Tevens kun je geen woning overvallen, wel de bewoners van de woning'.
Je kan daarentegen wel een bank overvallen, daar een 'bank' een zelfstandig subject is.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:24 schreef Fir3fly het volgende:
Is de woning van de overvaller een caravan die er van tussen is gegaan?
Geeft alleen maar aan dat het wéér van die aids-berbers waren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wat fijn voor je.
En nu? In hoeverre is dit relevant?
Als je zo een topic gaat beginnen hoeft het ook niet he?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:47 schreef MisterCe het volgende:
Circus Mocro, die rondtrekkende kleine groep, was blijkbaar deze week in Blaricum. Gelukkig had ik de reclameposters gezien en heb ik die plaats gemeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |