abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138809512
De zeer zeldzame eigenschap van 3435 is ...
dat het het enige natuurlijke getal tussen 3434 en 3456 is. :D :D _O- :D

Nee ik weet hem.
pi_138809554
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:57 schreef Rezania het volgende:

[..]

[..]

Uhuh.
Geloof me, er komt een hoop discipline bij kijken om drie weken lang >12 uur per dag in de bieb te zitten.
pi_138809569
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:58 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Maar je haalt alles wel?
Niet alles, wel genoeg. Eind van het jaar boven de 90 punten is het plan.
pi_138809574
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:59 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Geloof me, er komt een hoop discipline bij kijken om drie weken lang >12 uur per dag in de bieb te zitten.
Je kan die discipline natuurlijk ook gewoon over de hele periode verspreiden, in plaats van allemaal op te potten tot op het einde.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_138809579
Godver, ik zie net het curriculum van io. Volgend jaar 5 technische vakken tegenover dit jaar 2 vakken :')
Wat een wonder :')
pi_138809605
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Misschien kan je beter niet zo snel oordelen op basis van een paar reacties? ;)
Voor iemand die zeurt als studenten fluisteren en laptops open hebben tijdens colleges, lijkt het me zo onlogisch dat je niet veel bijhoudt.
pi_138809649
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 22:59 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je wel. Ik ben ook iemand die er uiteindelijk alles aan doet voor een goed cijfer. Desnoods nacht doorhalen.
pi_138809675
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:01 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Voor iemand die zeurt als studenten fluisteren en laptops open hebben tijdens colleges, lijkt het me zo onlogisch dat je niet veel bijhoudt.
Dat vind ik geen logische afleiding maar goed, laten we hier maar niet verder op ingaan want dat heeft weinig zin.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_138809694
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat vind ik geen logische afleiding maar goed, laten we hier maar niet verder op ingaan want dat heeft weinig zin.
Prima. Fijne avond allen!
pi_138809702
Ik vind het eigenlijk ook wel logisch dat je alles bijhoudt gezien je reacties over storende mensen tijdens colleges.
pi_138809739
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:04 schreef Mitsu het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel logisch dat je alles bijhoudt gezien je reacties over storende mensen tijdens colleges.
Eens _O-
pi_138809761
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:00 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je kan die discipline natuurlijk ook gewoon over de hele periode verspreiden, in plaats van allemaal op te potten tot op het einde.
Klopt.
pi_138809762
Tijdens colleges hoor je meestal niks bij te houden.

Ik heb trouwens gevonden wat de significantie van het getal 3435 is. Helaas wel moeten Googelen, maar ik had geen zin om na te denken :P (En sowieso, getaltheorie :r )
pi_138809801
Ik kan nml het meest simpele college niet volgen als ik mn stof niet bijhoud, dus dan zou het niets moeten uitmaken of iemand met z'n laptop zit of stoort doordatie praat :D
pi_138809807
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:04 schreef Mitsu het volgende:
Dat is een kwestie van doen waarvoor je komt, als ik kom om te luisteren naar een docent dan wil ik luisteren naar de docent, als ik kom om te feesten dan wil ik feesten, ...
Er is een tijd en een plaats voor alles. Het is niet omdat iemand zijn tijd tijdens een college zo effectief mogelijk wil benutten dat hij daarom ook elke dag staat te springen om weer de slides en het boek te openen, de oefeningen te maken etc.
Sterker nog, als studenten de tijd op de universiteit efficiënter benutten dan hoeven ze thuis niets te doen. Hetzelfde principe dus als dat je beter maar tijdens de projecturen zoveel mogelijk gedaan krijgt zodat je voldoende uren thuis voor ontspanning, sport etc. kan gebruiken en niet met die shit bezig moet zijn.
#NoDAPL
pi_138809834
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:05 schreef Novermars het volgende:

Ik heb trouwens gevonden wat de significantie van het getal 3435 is. Helaas wel moeten Googelen, maar ik had geen zin om na te denken :P (En sowieso, getaltheorie :r )

De meest rechtste statement. :D
pi_138809842
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:07 schreef Mitsu het volgende:
Ik kan nml het meest simpele college niet volgen als ik mn stof niet bijhoud, dus dan zou het niets moeten uitmaken of iemand met z'n laptop zit of stoort doordatie praat :D
Het gaat om het storen zelf, wat mij betreft is het aan de docent om te bepalen wanneer hij het als storend ervaart voor zichzelf of voor medestudenten en mag hij naar believen studenten de toegang tot de zaal ontzeggen (tijdens 'zijn' uren) wanneer ze zich niet aan zijn regels houden. Ik ben dan ook een voorstander van het niet toegelaten worden als je te laat bent, het zet direct de juiste toon..
#NoDAPL
pi_138809871
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:07 schreef Mitsu het volgende:
Dat heb ik dan weer niet.
pi_138809873
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:08 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De meest rechtste statement. :D
_O_
pi_138809880
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:05 schreef Novermars het volgende:

Jammer. Laten we Amoeba nog een kans geven. Ik vind getaltheorie best wel fascinerend, een van de pieken van wat de mens intellectueeel gepresenteerd heeft. Hoe kan je niet onder de indruk zijn van het oplossen van de stelling van Fermat? _O_
#NoDAPL
pi_138809909
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het gaat om het storen zelf, wat mij betreft is het aan de docent om te bepalen wanneer hij het als storend ervaart voor zichzelf of voor medestudenten en mag hij naar believen studenten de toegang tot de zaal ontzeggen (tijdens 'zijn' uren) wanneer ze zich niet aan zijn regels houden. Ik ben dan ook een voorstander van het niet toegelaten worden als je te laat bent, het zet direct de juiste toon..
Oh oke, dan heb ik niets gezegd.
pi_138809922
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ben dan ook een voorstander van het niet toegelaten worden als je te laat bent, het zet direct de juiste toon..
Ik vind te serieuze studenten die niet kunnen ouwehoeren altijd meh.

Te laat komen kan best.
pi_138809947
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:11 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Ik vind te serieuze studenten die niet kunnen ouwehoeren altijd meh.

Te laat komen kan best.
En daarom is het goed als een docent dat niet tolereert. ;)
#NoDAPL
  zaterdag 12 april 2014 @ 23:13:42 #224
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_138809993
Zijn er serieus mensen die opletten bij colleges? Als ik kom ben ik 't na een kwartier wel beu en ga ik andere dingen doen. Beetje sociaal doen, beetje internetten, beetje schaken.
Huilen dan.
pi_138810019
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 23:13 schreef Isdatzo het volgende:
Zijn er serieus mensen die opletten bij colleges? Als ik kom ben ik 't na een kwartier wel beu en ga ik andere dingen doen. Beetje sociaal doen, beetje internetten, beetje schaken.
Een van de belangrijkste redenen waarom ik zelden college volg :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')