Ik las laatst dat het door de constructie komt. Ze kunnen het niet beter krijgen dus worden er kabels geïnstalleerd op de werkplekken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De WiFi voor het internet zou inderdaad beter kunnen maar ik heb niet de indruk dat het iets met de signaalsterkte te maken heeft.
Jij misschien - hierbij de opmerking makende dat het zeer de vraag is of dat een persoon adequaat kan inschatten of dat hij optimaal kan werken - maar veel mensen hebben in ieder geval wel een prikkelarme omgeving nodig om optimaal te werken. Het is heel erg simpel, elk beeld en elk geluid wat verandert trekt de aandacht van een mens (simpelweg om evolutionaire redenen uitegeselecteerd in verband met prooi-roofdier relaties), de mens kan maar voor 1 iets aandacht gebruiken per moment (ja, ook de vrouwen, dat is bewezen) dus alles wat je aandacht opeist wat niet het boek of het vel papier is waarmee jij aan het werken bent gaat ten koste van je werk. In het beste geval doe je er langer over (beklagenswaardig genoeg aangezien een mens meer te doen heeft), in het slechtste geval daalt ook de kwaliteit van je werk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:26 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Is ook idd geen prikkelarme omgeving maar je kan er prima leren.
Jammer. Ze zouden beter heel die constructie aanpassen:quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:09 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik las laatst dat het door de constructie komt. Ze kunnen het niet beter krijgen dus worden er kabels geïnstalleerd op de werkplekken.
quote:
Ze noemen het zeker zo omdat het zo'n hipsterig open design ontwerp heeft?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dat is de bijnaam voor de glazen zaal
Oh. Weet ik veel, ik kom er nooit, te weinig projectruimtes.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dat is de bijnaam voor de glazen zaal
Khan academy.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:06 schreef theunderdog het volgende:
Weet iemand hier toevallig een goede site waar je je kennis over verschillende exacte vakken kan opkrikken?
Je hebt echt honderden stille studueplekken in delftquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:37 schreef Rezania het volgende:
De bibliotheek in de faculteit in Leiden is wel fijn. Gewoon kleinschalig met boeken due we nodig hebben (dus geen taal, geschiedenis, sociologie, etc.) en individuele werkplekken. Het is er ook altijd helemaal stil. Veel beter dan een grote UB imo.![]()
Jammer dat we dat in Delft niet hebben.
Ja offffff natuurlijk omdat het aan alle kanten glas heeft en dus op een aquarium lijkt?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze noemen het zeker zo omdat het zo'n hipsterig open design ontwerp heeft?
Ik wou zeggen, en in de glazen zaal is/was het ook altijd heel stil.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je hebt echt honderden stille studueplekken in delft3me, civiel, fellowship
Klopt, maar na half negen hoef je daar deze weken niet meer op een plek te rekenenquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, en in de glazen zaal is/was het ook altijd heel stil.
Dat wisten wij toentertijd nog niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je hebt echt honderden stille studueplekken in delft3me, civiel, fellowship
Vertel!quote:
Nee klopt, woonden er maar mensen en waren er maar cafésquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon saai, dood, geen reet te doen.
Doe dan niet praten of je iets weetquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wisten wij toentertijd nog niet.We zater er pas drie weken.
True, en minder oubollig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee klopt, woonden er maar mensen en waren er maar cafés
Ik had het ook nog eens over de Leidse UB man.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Doe dan niet praten of je iets weet
Het liefst leer ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:15 schreef Rezania het volgende:
Maar goed, het liefste leer ik gewoon thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |