Aldus TS die weer eens een OP van een halve kilometer schrijft.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:10 schreef Braddie het volgende:
Klacht: Fokkers die teveel vrije tijd hebben en al hun energie in mij steken.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:15 schreef Toto69 het volgende:
Ik maak paints omdat ik graag teken en creatief bezig ben. Tevens acteer ik en kom ik op tv in commercials en programma's. Was laatst nog op Pro Deo. Ik zit veel thuis wegens een medische aandoening en blunders van het ziekenhuis.
Ik paint wat ik wil, wie ik wil, wanneer ik wil. En wat heb jij bereikt?
Want? Ik beantwoord zijn vraag.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Dit is bijna net zo triest als de OP.
Nou acteurquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:15 schreef Toto69 het volgende:
Ik maak paints omdat ik graag teken en creatief bezig ben. Tevens acteer ik en kom ik op tv in commercials en programma's. Was laatst nog op Pro Deo. Ik zit veel thuis wegens een medische aandoening en blunders van het ziekenhuis.
Ik paint wat ik wil, wie ik wil, wanneer ik wil. En wat heb jij bereikt?
Je doet net of je een hoop bereikt hebt, maar je roept enkel wat loze nietszeggende kreten die samen weinig voorstellen.quote:
quote:
Ik beweer nergens dat ik heel wat bereikt heb, maar deze TS vraagt erom zoals altijd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je doet net of je een hoop bereikt hebt, maar je roept enkel wat loze nietszeggende kreten die samen weinig voorstellen.
Dat, in combinatie met zo'n schijnheilige '' erachteraan maakt het toch wel een tamelijk kansloze post.
Dat doe je wel "Ik ben te zien in commercials" " ik acteer" "ik ben te zien in Pro Deo"quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat ik heel wat bereikt heb, maar deze TS vraagt erom zoals altijd.
Meneer de muzikantquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
.
Nou acteurHet was een retorische vraag.
Je leest je eigen posts nooit heb ik zo het idee.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doe je wel "Ik ben te zien in commercials" " ik acteer" "ik ben te zien in Pro Deo"
Om vervolgens heen denigrerend:
" en wat heb jij bereikt " ? Neer te zetten.
quote:
Jij snapt een retorische vraag niet:quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je leest je eigen posts nooit heb ik zo het idee.
Nu mag jij ook heel denigrerend tegen over andere de vraag stellen:quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:22 schreef hoink581 het volgende:
Hallon ik ben ook meerdere malen op tv geweest, wat nu?
Ik was ooit te zien in het publiek links op de achtergrond bij de Nijmeegse vierdaagse op TV Gelderland. Nu jijquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:22 schreef hoink581 het volgende:
Hallon ik ben ook meerdere malen op tv geweest, wat nu?
De paashaas bij MBH en Televizier Gala 2011!quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik was ooit te zien in het publiek links op de achtergrond bij de Nijmeegse vierdaagse op TV Gelderland. Nu jij![]()
Kim Holland. Hahahaha.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:25 schreef djakkaa3033 het volgende:
ik ga slapen jongens na het kijken op de site van kim holland de mazzelz haha
Jij hebt 7x jouw theorie NIET gehaald? zo zo, en wanneer ga je naar het CBR om het examen wél aan te vragen dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik haalde ooit 7x mijn theorie niet. En jij?
Wat.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij hebt 7x jouw theorie NIET gehaald? zo zo, en wanneer ga je naar het CBR om het examen wél aan te vragen dan?
Het gaat over jou, maar dat gaat je petje weer te boven natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij hebt 7x jouw theorie NIET gehaald? zo zo, en wanneer ga je naar het CBR om het examen wél aan te vragen dan?
Hij zei dat hij ooit 7x zijn theorie niet heeft gehaald, of te wel... dat hij nog moet beginnen met de 1e x van zijn theorie. Vandaar.quote:
Met z'n gebreken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Dit is bijna net zo triest als de OP.
In jouw hoofd klinkt dit vast heel logisch.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij zei dat hij ooit 7x zijn theorie niet heeft gehaald, of te wel... dat hij nog moet beginnen met de 1e x van zijn theorie. Vandaar.
Nee hoor, ik reageer er gewoon niet op omdat ik daar boven sta.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het gaat over jou, maar dat gaat je petje weer te boven natuurlijk.
Dit gaat diep.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij zei dat hij ooit 7x zijn theorie niet heeft gehaald, of te wel... dat hij nog moet beginnen met de 1e x van zijn theorie. Vandaar.
Jij staat helemaal nergens boven knulletje, met je criminele familie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik reageer er gewoon niet op omdat ik daar boven sta.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
he deadrez wil je nog een filmpje zien?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
In jouw hoofd klinkt dit vast heel logisch.
Denken dat mijn achternaam alles zegt over mijn leven, en hoe ik mij gedraag, en wat ik doequote:Op zaterdag 12 april 2014 01:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij staat helemaal nergens boven knulletje, met je criminele familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |