SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Tja... die ziet zo iemand letterlijk...quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja echt zo naarDie machinist klonk ook echt heel overstuur toen de trein stil stond en hij omriep dat we een persoon hadden aangereden. Maar wij in die coupé wisten dat allang
[..]
Ja beetje vaag na-gevoel nogJe zit er toch wel beetje mee in je hoofd. Maar nu gewoon jointje aan en chillen en zo slapen
![]()
Mono en m'n vader zeiden dat ik dat nog wel een paar dagen hou, ook dat ik bij harde geluiden nu een seconde erg schrik dat er iemand dood is ofzo, maar niks ernstigs ofzo.
Verder alles goed
quote:
Ja hee zeg, zo makkelijk is het allemaal niet.quote:
Bedanktquote:
Ja idd, wel apart dat ik het eerder meemaak dan Mono de machinistquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... die ziet zo iemand letterlijk...
Ziek. Hier heb je een liedje. Ik ben niet meer instaat tot diepgaande gesprekken.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga slapenlobi alles
Gvd, dat pasgeboren mormel is nu al bijna net zo groot geschapen als ik.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga slapenlobi alles
Kennelijk niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]Ik heb ze ook maar via-via gekregen. Waarom krijg jij ze eigenlijk tweedehands, jullie staan wel wat dichter bij elkaar.
[..]
Ja hee zeg, zo makkelijk is het allemaal niet.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk niet.![]()
Gelukkig heb ik jou nog Miquel zingende in een tandenborstel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga slapenlobi alles
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk niet.![]()
![]()
En sindsdien ben je verliefd?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef Snowbells het volgende:
Eerste wat Ro me stuurde was een filmpje van hem die zong in zijn badkamer
Het was liefde op eerste stemgeluidquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En sindsdien ben je verliefd?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het was liefde op eerste stemgeluid
Hm.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:38 schreef Rodawa het volgende:
Jullie geheugens zijn te goed. Gelukkig ligt dat nu ver achter me, heb al in geen maanden niet meer de drang gehad zulke oscarwaardige films te maken.
Met mijn accent moef ik het af en toe laten keuren voor ik het verder stuur.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk niet.![]()
![]()
Weer eens wat anders dan een badkamerselfiequote:Op zaterdag 12 april 2014 00:37 schreef Snowbells het volgende:
Eerste wat Ro me stuurde was een filmpje van hem die zong in zijn badkamer
hahaha godver. Ik geef het bier de schuld maar jouw zangkunsten staan dus nog in de mediasectie. Ik ben hardop aan het lachen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:38 schreef Rodawa het volgende:
Jullie geheugens zijn te goed. Gelukkig ligt dat nu ver achter me, heb al in geen maanden niet meer de drang gehad zulke oscarwaardige films te maken.
Meer meer meer!quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met mijn accent moef ik het af en toe laten keuren voor ik het verder stuur.
[..]
Weer eens wat anders dan een badkamerselfie
Stuur eens doorquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hahaha godver. Ik geef het bier de schuld maar jouw zangkunsten staan dus nog in de mediasectie. Ik ben hardop aan het lachen.
Kan je nagaan dat ik niet eens zelf zong. Hier is hij dan, je toekomstige partner:quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het was liefde op eerste stemgeluid
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hahaha godver. Ik geef het bier de schuld maar jouw zangkunsten staan dus nog in de mediasectie. Ik ben hardop aan het lachen.
[..]
Meer meer meer!
Dat is niet okéquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat ik niet eens zelf zong. Hier is hij dan, je toekomstige partner:
[ afbeelding ]
Een beetje rood is oké.
Stuur ze eens allemaal danquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]Ik heb al die filmpjes zelf ook nog in een mapje staan, wat een nietszeggend geratel allemaal.
Komt vast wel goed, ooit.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Meer meer meer!
Als jij iets van jezelf naar mij stuurt dan hebben jullie het ultieme ruilmiddel.quote:
Ik wacht welquote:
Wat wil je van me hebben?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt vast wel goed, ooit.
[..]
Als jij iets van jezelf naar mij stuurt dan hebben jullie het ultieme ruilmiddel.
Ballon.quote:
Geluidsopnames. Dan stuur ik ze wel naar Lr.quote:
Je hebt al een groot aantal gezien denk ik, toentertijd gooide ik ze gewoon in die groepsapp.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]Ik heb al die filmpjes zelf ook nog in een mapje staan, wat een nietszeggend geratel allemaal.
Doe maar stoer met je groepsappsquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt al een groot aantal gezien denk ik, toentertijd gooide ik ze gewoon in die groepsapp.
Ja, ik mis die tijdenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt al een groot aantal gezien denk ik, toentertijd gooide ik ze gewoon in die groepsapp.
Je hebt er genoeg van mequote:Op zaterdag 12 april 2014 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geluidsopnames. Dan stuur ik ze wel naar Lr.
Onbewust geniet ik ook gelijk van jullie fragmenten. Dit noemen we ook wel een win - win - win situatie
Ok.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hahahahaha.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je hebt er genoeg van me
Die ene toen ik drank op had en sorry riep
Die was speciaal voor julliequote:Op zaterdag 12 april 2014 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Die is wel grappig ja.
Ze wil daar sowieso niet aan. Ik heb al honderden foto's gestuurd met de vraag om ze als achtergrond in te stellen, maar tot op de dag van vandaag zonder succes.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik weet zeker dat ik jou eerder dan Snow als achtergrond had
Oude tijden kunnen worden herleefd.quote:
Jij hebt 'm niet eens lulquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen
Zo, wraak genomen op Rodawa nu nog op jou.
Slaap lekker chick.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:55 schreef Snowbells het volgende:
Deze girl gaat slapen. 10 uur beautysleep om m'n wallen weg te werken, ciao
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:55 schreef Snowbells het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 12 april 2014 00:55 schreef Snowbells het volgende:
quote:
Nee joh. Zolang je je stem maar rust geeft met je engelenstem.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:57 schreef Rodawa het volgende:
Nu word ik onder druk gezet, zien jullie dit? Eigenlijk moet ik nu ook 10 uur gaan slapen met hetzelfde doel.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:57 schreef Rodawa het volgende:
Nu word ik onder druk gezet, zien jullie dit? Eigenlijk moet ik nu ook 10 uur gaan slapen met hetzelfde doel.
Heb je wallen dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:57 schreef Rodawa het volgende:
Nee, tjacka gaat op de fiets tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Jancees. Nog tegen Fiat Punto's aangestaan?
De laatste weken wel wat, maar ik weet niet of het komt door slaaptekort of allergie voor katten. Ik heb namelijk wel last van die haren, drukkend gevoel tussen mijn ogen en traanogen erbij.quote:
Ik moet hem nog maar een keer 'per ongeluk' meeten denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, tjacka gaat op de fiets tegenwoordig.
En dan zijn het nog eshools ook.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De laatste weken wel wat, maar ik weet niet of het komt door slaaptekort of allergie voor katten. Ik heb namelijk wel last van die haren, drukkend gevoel tussen mijn ogen en traanogen erbij.
Stiekem zit je gewoon nachten lang met Snow te whatsappenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De laatste weken wel wat, maar ik weet niet of het komt door slaaptekort of allergie voor katten. Ik heb namelijk wel last van die haren, drukkend gevoel tussen mijn ogen en traanogen erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap niet hoe je zo'n omhelzing als niet positief kan zien. Daar zou ik juist meer van gaan postenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet hem nog maar een keer 'per ongeluk' meeten denk ik![]()
Al heb ik hem wel van FOK! afgepest volgens mij. Aangezien ik hem midden in een stadion tot een omhelzing dwong kan ik Smoofie lastig de schuld ervan geven
[..]
En dan zijn het nog eshools ook.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem zit je gewoon nachten lang met Snow te whatsappenJep, twee stuks. 'Gelukkig' gaan ze over een paar maanden uit huis, dan blijf ik hier op mijzelf wonen en de katten vertrekken dan ook meteen, dus dan weet ik ook meteen of dat de oorzaak is geweest van mijn struggles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Dat is al vrij snel. Wel beginnen met goed stofzuigen e.d. anders heb je die haren nog rondzwervenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jep, twee stuks. 'Gelukkig' gaan ze over een paar maanden uit huis, dan blijf ik hier op mijzelf wonen en de katten vertrekken dan ook meteen, dus dan weet ik ook meteen of dat de oorzaak is geweest van mijn struggles.
Ik hoop dat mijn moeder dat nog even doet voor ze vertrekt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is al vrij snel. Wel beginnen met goed stofzuigen e.d. anders heb je die haren nog rondzwerven
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn moeder dat nog even doet voor ze vertrekt. [ afbeelding ]
Nee, komt goed.
Rodawa die zijn moeder binnen een avond uit huis zet omdat ze zijn CF potje verpestquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Wat is de reden dat je dan niet mee verhuist? Als ik vragen mag.
Geen ruzie meer om parkeerplekken
Zou wel knap zijn als Ro dat presteertquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rodawa die zijn moeder binnen een avond uit huis zet omdat ze zijn CF potje verpest
Mijn moeder trekt bij haar vriend in, en aangezien ik al op zoek was naar een plek voor mijzelf komt dit heel goed uit. Ik kan nu hier blijven wonen, scheelt ook een hoop gedoe met verhuizen en ik zit hier wel prima. Veel ruimte, rustige omgeving en dichtbij de stad.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Wat is de reden dat je dan niet mee verhuist? Als ik vragen mag.
Geen ruzie meer om parkeerplekken
Ik had haar vorige keer nog gewaarschuwd toen ik mijn FOK! activiteiten weg moest klikken omdat ze mijn kamer opkwam. Op een gegeven moment is de maat natuurlijk vol.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rodawa die zijn moeder binnen een avond uit huis zet omdat ze zijn CF potje verpest
Zolang het mogelijk is, of mag je er echt blijven?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn moeder trekt bij haar vriend in, en aangezien ik al op zoek was naar een plek voor mijzelf komt dit heel goed uit. Ik kan nu hier blijven wonen, scheelt ook een hoop gedoe met verhuizen en ik zit hier wel prima. Veel ruimte, rustige omgeving en dichtbij de stad.
Ik kan er echt blijven ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang het mogelijk is, of mag je er echt blijven?
Niks mis mee overigens.
Tof! En genoeg voordelen om daar dan te blijven.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn moeder trekt bij haar vriend in, en aangezien ik al op zoek was naar een plek voor mijzelf komt dit heel goed uit. Ik kan nu hier blijven wonen, scheelt ook een hoop gedoe met verhuizen en ik zit hier wel prima. Veel ruimte, rustige omgeving en dichtbij de stad.
Dus je staat niet op een morgen op merkende dat je moeder een extra huurder heeft geaccepteerd?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kan er echt blijven ja.Niet voor eeuwig, het is te duur voor mij alleen en mijn moeder wil er niet te lang aan meebetalen. Zij moet ook ingeschreven blijven als hoofdbewoner omdat ik er anders ook uit moet - dat betekent dat ik dus ook geen extra stufi krijg. Maar we hebben al een constructie bedacht en op de lange termijn is dit de beste optie.
Dat mag officieel niet, ze is ook niet zo'n gizibe dat ik een rebelse actie als dat hoef te verwachten. Dus ik zit voorlopig wel gebakken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je staat niet op een morgen op merkende dat je moeder een extra huurder heeft geaccepteerd?
Niks mis mee. Al weet ik stiekem ondanks mijn 100% steun nog altijd niet wat gizibe is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat mag officieel niet, ze is ook niet zo'n gizibe dat ik een rebelse actie als dat hoef te verwachten. Dus ik zit voorlopig wel gebakken.
Doe dat. Veel plezier morgenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:28 schreef Rodawa het volgende:
Tijd voor mij om te slapen. 10 uur de tijd om de wallen weg te werken in beautysleepmodus.
Welterusten mi luvs.
Welterusten, Ro.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:28 schreef Rodawa het volgende:
Tijd voor mij om te slapen. 10 uur de tijd om de wallen weg te werken in beautysleepmodus.
Welterusten mi luvs.
Zei je 90 minuten geleden al. Je komt zelfs te laat in bed. SKKL.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:28 schreef Rodawa het volgende:
Welterusten mi luvs.
joa allang weer gelukkig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh. Doet je telefoon het al weer?
quote:Paris 2018, collectif d’associations, porte, accompagné du ministère en charge des sports la candidature de Paris à l’organisation de la 10e édition des Gay Games à Paris en 2018. Plus grand événement sportif et culturel au monde hétéro-friendly ouvert à toutes et à tous, les Gay Games participent à la visibilité et à l’intégration des lesbiennes, gais, bisexuel-le-s et transgenres.
Dat is precies mijn idee nou ook. Misschien dat ik er te weinig kennis van heb en dat homo- of biseksuele mensen inderdaad last hebben of bepaalde druk voelen. Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:00 schreef FL_Freak het volgende:
Hmmm 'gay games'. Ik snap de gedachte erachter wel maar zo promoot je juist apartheid in mijn ogen. Of je nou homo bent of bi of lesbo, of hetero. Iedereen in 1 competitie
Dat is natuurlijk bij lange na niet in elke sport mogelijk helaas, zeker in Frankrijk niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:00 schreef FL_Freak het volgende:
Hmmm 'gay games'. Ik snap de gedachte erachter wel maar zo promoot je juist apartheid in mijn ogen. Of je nou homo bent of bi of lesbo, of hetero. Iedereen in 1 competitie
Doe je niks meer aan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:08 schreef Hooidraad het volgende:
Daarnet met curven 6x gewonnen en 1x derde. Daarna dacht ik: jammer dat ik niet had ingelogd. Maar ja.
Ik betwijfel ook wat die parade nou aan voordelen oplevert en of homo's er uberhaupt mee geassocieerd willen worden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk bij lange na niet in elke sport mogelijk helaas, zeker in Frankrijk niet.
Maar op deze wijze sluit je inderdaad juist weer de gelijkheid uit door er een eigen kliekje van te maken. Een evenement in het teken ervan te zetten kan wel weer helpen.
Al is dit altijd nog beter dan positieve aandacht vragen door op een kanaal alle stereotypes te bevestigen
Laptop uit. Welterusten
Niet ingelogd had? Wat?quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:08 schreef Hooidraad het volgende:
Daarnet met curven 6x gewonnen en 1x derde. Daarna dacht ik: jammer dat ik niet had ingelogd. Maar ja.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als guest gespeeld dus geen punten.
Dat is zeker waar. Minder frustrerend ook als je verliest.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mja, dan speel ik tenminste ontspannen.
Yep.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Minder frustrerend ook als je verliest.
Zo kun je alle spellen wel onderuit halen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Yep.
Slaat eigenlijk nergens op, zo fanatiek zijn vanwege een denkbeeldige ranking
Oh, maar ik heb ook al heel veel kleurenfoto's gemaakt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:14 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Kleuren foto van 1910 in Rusland. Indrukwekkend.
Linkje? Aannemend dat het een serie foto's zijn?quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:14 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Kleuren foto van 1910 in Rusland. Indrukwekkend.
Of naar een beeldscherm schreeuwen omdat je wilt dat je favoriete club/atleet/vechter etc. wint.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo kun je alle spellen wel onderuit halen.Fanatiek zijn om met munten weet ik veel wat te kunnen kopen.
etc, etc.
Yeah:quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Linkje? Aannemend dat het een serie foto's zijn?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Of naar een beeldscherm schreeuwen omdat je wilt dat je favoriete club/atleet/vechter etc. wint.
Thanks!quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Yeah:
http://blogs.denverpost.c(...)the-early-1900s/544/
(ook deze heb je nog): http://citynoise.org/article/10598
Staat hier nou dat het de ministerie van infrastructuur, (geen flauw idee) en sport is?quote:Ministerium für Infrastruktur und Umwelt sowie Sport
Wel grappig om te zien. En als je een beetje wikipedia doorzoekt, dan had je dat geweten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 02:27 schreef FL_Freak het volgende:
flipje ik was inmiddels wel benieuwd wat je van die websites vond. Ik had dat vorig jaar ergens gevonden en toen kwam ik er dus achter dat kleuren foto technologie al rond die tijd bestond!
Tjackaquote:
Vlindertjes?quote:
Maar het was toffer om erachter te komen via de plaatjesquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien. En als je een beetje wikipedia doorzoekt, dan had je dat geweten.
[..]
Tjacka
vindt
dat
denk
ik
gewoon
leuk.
[..]
Vlindertjes?
dag flipquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:32 schreef Flippiee het volgende:
Overigens half 3Ik ben slapen
Alsof een willekeurige malloot rond dit tijdstip even Duitse (
) teksten gaat lezen/vertalen.
Welterusten lui
truste flippertjequote:Op zaterdag 12 april 2014 02:32 schreef Flippiee het volgende:
Overigens half 3Ik ben slapen
Alsof een willekeurige malloot rond dit tijdstip even Duitse (
) teksten gaat lezen/vertalen.
Welterusten lui
Frauen Verführerquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dag flip
mag ik je nummer in dm
(Serieus)
Hahaha.. De Prednison geeft de eerste 2 a 3 weken altijd zo'n lekkere energie boostquote:
Prednison attackquote:Op zaterdag 12 april 2014 07:41 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha.. De Prednison geeft de eerste 2 a 3 weken altijd zo'n lekkere energie boost![]()
Straks weer bezig in ons huis, klussen!
Jij had nachtdienst toch? Lekker gewerkt?
Ja, ik had het door toen ik vanmorgen mn bed uit rolde..quote:Op zaterdag 12 april 2014 07:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prednison attack![]()
Ja, prima dienstje, mooi nog anderhalf uur kunnen dutten. Was wel koud en enorm mistig vannacht.
Humor of pornotje?quote:Op zaterdag 12 april 2014 07:44 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, ik had het door toen ik vanmorgen mn bed uit rolde..![]()
Gister Bro's before Ho's gezien, weer veel te laat in bed xD Hahaha!
Ik kan mij nog herinneren dat ik porno'tjes heb gehuurd bij de videotheek. Op VHSquote:Op zaterdag 12 april 2014 07:57 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Humor haha.. Porno kijk ik wel via andere wegen dan een dvd.
Hahahaha!quote:Op zaterdag 12 april 2014 07:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat ik porno'tjes heb gehuurd bij de videotheek. Op VHS_!
Ik geloof je meteen.. Zeker vet stoer als je dat deed?quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:02 schreef Monopoly het volgende:
Als vrouw is dat ook wel anders ja haha.
Ik weet niet eens waarom ik het deed, gewoon om het een keer te doen. Geen spijt van though.
Nee, heel sneaky en shuw vlak voor sluitingstijdquote:Op zaterdag 12 april 2014 08:04 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.. Zeker vet stoer als je dat deed?![]()
Meh, ik kan nog zoveel energie hebben, maar de afwas is echt een aidswerk zeg.
(Staat er nog van gister, na het klussen geen zin meer in)
Goede tip haha!quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, heel sneaky en shuw vlak voor sluitingstijd_!
Afwas moet je altijd laten weken. Gewoon zo heet mogelijk water, sop erbij en je afwas er in leggen. Na een uurtje of 2 dan maak je een nieuw sopje en is het zo klaar
Bah, nee..quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:06 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Goede tip haha!![]()
Maar dan had het de hele nacht moeten werken, want ik heb nu geen tijd om 2 uren te wachten hihi!
[..]
Bah, nee..
Auch, waarom op Zaterdag ochtend??quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:19 schreef Amoeba het volgende:
Tentamen op zaterdagochtend.
Een 5,1 is gehaald.
Dat is voor mij uitslapenquote:Op zaterdag 12 april 2014 09:16 schreef Snowbells het volgende:
'Ik ga uitslapen!!!'
Ben 9 uur klaarwakker
Liefquote:
Ik was om 08:00 wakker, komen die mensen pas tussen 10 en 12 om de vloer te leggen in mijn woningquote:Op zaterdag 12 april 2014 09:16 schreef Snowbells het volgende:
'Ik ga uitslapen!!!'
Ben 9 uur klaarwakker
quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik was om 08:00 wakker, komen die mensen pas tussen 10 en 12 om de vloer te leggen in mijn woning
Ja leuk, ben niet lang gebleven helaas want mn groepje wou naar huisquote:
Nice, was het een huisfeest?quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja leuk, ben niet lang gebleven helaas want mn groepje wou naar huisEn ik heb een zakje wiet en een fles drank gekregen van Sardu
Zo lief!
Ik was echt verbaasdquote:
echt kut hequote:Op zaterdag 12 april 2014 09:16 schreef Snowbells het volgende:
'Ik ga uitslapen!!!'
Ben 9 uur klaarwakker
Wel aardig van hem jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 09:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was echt verbaasdIk dacht oh rook een jointje met hem en ik krijg een beetje drank.. maar nee hoor. Echt damn. Mensen van FOK!
Eigenlijk niet slecht. Ga dan eruit en dan heb je meer uren op de dag om te bestedenquote:Op zaterdag 12 april 2014 09:16 schreef Snowbells het volgende:
'Ik ga uitslapen!!!'
Ben 9 uur klaarwakker
Goedemorgen KitKatquote:
Mornin' Snowiequote:
Brak zijnquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat gaan jullie allemaal vandaag doen?
helemaal niks gok ik zoquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Kan ookquote:
Saaiquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:49 schreef KitKatChunky het volgende:
En mn geplande dungeons en dragons sessie gaat helaas niet door
quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ben ik ook
En mn geplande dungeons en dragons sessie gaat helaas niet door
Ik ga pannenkoeken makenquote:
Huhuhuhquote:
Bahquote:
Het 1e regel boek is like 300 pagina's en daar zijn nog uitbreidingen op gekomenquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Heb een potje meegekeken, snapte er niks van
Niet gezienquote:
Sushi etenquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja ook wel lekker, brak zijn is over paar uurtjes ook wel weg *denk ik*quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja echt wel!met jou dan naast brak zijn?
Ik heb net een croissantje gehad en heb er nog 1 naast me liggenquote:
Lust je geen pannenkoeken!?quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
BahIk heb net croissantjes gehad
Vanmiddag kamer opruimen/schoonmaken, jeej
Watquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het 1e regel boek is like 300 pagina's en daar zijn nog uitbreidingen op gekomendus ik snap dat je het niet begrijpt
Met spek lust ik het nog wel maar pannenkoeken is niet mijn favoriete etenquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lust je geen pannenkoeken!?
Kamer opruimen moet ik ook doen. Zo gebeurd, moet eigenlijk alleen stofzuigen
En bubbletea drinken?quote:
Ik wil dat nog eens proberenquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En bubbletea drinken?
Bubbletea is zo vies
Ja! Hoe weet je dat?!quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En bubbletea drinken?
Bubbletea is zo vies
quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met spek lust ik het nog wel maar pannenkoeken is niet mijn favoriete eten
quote:
Het heeft een rare smaakquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:58 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel smerig uit!
wtf is datquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:58 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel smerig uit!
Hoelang duurt zo'n potje eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
niet dat je de helft van die regels verder nooit gebruikt eigenlijk maar toch
Ehm, wat vind je een potjequote:Op zaterdag 12 april 2014 11:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoelang duurt zo'n potje eigenlijk?
quote:
Hier snap ik dus niks vanquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ehm, wat vind je een potje
Als wij spelen dan is het 10 tot 12 uur achter elkaar door. We zijn nu level 3 en 4 en het gaat tot level 30 door uiteindelijk
Pasta, sowieso Italiaans etenquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pannenkoeken met NutellaHemels
Bubble Tea. Dat gaat Snow drinken en is ze schijnbaar dol opquote:
Samen doen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Over levels gesproken, ik moet binnenkort GW2 eens spelen
Eensquote:
Wij spelen 1x in de maand 10 uur lang het spel. Je kan door spelen tot je level 30 bent en wij zijn level 3. Dus het spel loopt nog al lang door want je speelt steeds weer verderquote:
neeeee, GW2quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat eerste was iets van Browniequote:Op zaterdag 12 april 2014 11:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van pannenkoeken met choco pasta naar Italiaanse pasta. Knappe overbrugging.
GroepsWhatsAppquote:
Ik heb GW1 niet.quote:
guildwars 2 is niet tof als je guildwars 1 hebt gespeeldquote:
Is toch schattig?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vandaar dat meerdere mensen het opeens zo snel weten
Kitkatquote:
Yup, wanneer?quote:
Mehquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:07 schreef Amarantha het volgende:
Brownie ga je ook naar de 10 Mei meet?Ik wil jou ook graag meeten!
Sorryquote:
Mijn hart, wat doe je?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:08 schreef Snowbells het volgende:
Wow OKE lb
Vergeet dat samen gamen maar
100% done
Waarom niet?quote:
Ga ook gewoon, ga je mee in de auto op de heenweg (als dat kan maar denk t wel) en op de terugweg met mij in de treinquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik stuur een delegatie naar de meet om mijn persoon te vertegenwoordigen
Je gaat undercover dusquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik stuur een delegatie naar de meet om mijn persoon te vertegenwoordigen
Dat moet ik eens proberen. Volgens mij is dat niet te hachelen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bubble Tea. Dat gaat Snow drinken en is ze schijnbaar dol op
Pokémon. Altijd +1.quote:
Bedanktquote:
Neequote:
Paar dagen geleden weer geïnstalleerd, de makers hebben er nog steeds niets aan gedaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Omdat ik dan Dutch Space ga bezoekenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet?Er rijden aardig wat mensen uit alle uithoeken van NL daarheen
Maar ik ben bang voor FOK! kersquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga ook gewoon, ga je mee in de auto op de heenweg (als dat kan maar denk t wel) en op de terugweg met mij in de trein
Ok goede redenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik dan Dutch Space ga bezoeken
ik vind het nog steeds jammer dat ik het gekocht hebquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Paar dagen geleden weer geïnstalleerd, de makers hebben er nog steeds niets aan gedaan.
Maar eerst had je er niet zo heel veel last van?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Paar dagen geleden weer geïnstalleerd, de makers hebben er nog steeds niets aan gedaan.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik ben bang voor FOK! kers
ONZ SC meet?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok goede redenMaar ik wil je nog steeds wel een keer meeten
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:13 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds jammer dat ik het gekocht heb
Maar d4v1d gaat nietquote:
omdat ik het echt een slecht spel vindt. Het is me niet eens gelukt om een keertje max level te worden omdat ik er gewoon niet doorheen komquote:
Volgens mij niet. In sommige gebieden gebeurt het ook veel vaker dan in andere gebieden, maar het blijft kut. Ik denk ook dat het niet echt goed is voor m'n videokaart.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar eerst had je er niet zo heel veel last van?
Ik ga sowieso vrij vragen die dag. Maar het ligt een beetje aan krul en flips. Er komen zoveel mensenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |