ww'tje erbijquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:46 schreef badschaap het volgende:
lekker uitkering trekken en de regering de schuld geven dat jij niet aan een baan kan komen!
doe je ook mee?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
komt goedJe bent tof, voor zover ik weet. En voor zover ik Aldo ken, wat niet goed is, heb je daar best een goede aan. You'll be okay
wat voor bedrijf?quote:
fok2quote:
Nearquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Misschien moet ik gewoon even ophouden met depri muziek te luisteren.![]()
Dat is dom.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben dik en als ik daar aan denk word ik verdrietig en ga ik meer eten.
Gewoon ff kebabje bestellen oz niet danquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Positieve feedback loop.
kutleef
goed ideequote:
ja hoorquote:
gewoon pharrel - happy opzetten. Ben geen pop-luisteraar, maar is altijd lekkerquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Misschien moet ik gewoon even ophouden met depri muziek te luisteren.![]()
even aanzettenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Near
Far
Whereverr youu aree
And my heart will go oonn
gadquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon pharrel - happy opzetten. Ben geen pop-luisteraar, maar is altijd lekker
mongoolquote:
Nee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon ff kebabje bestellen oz niet dan
Gast, je bent niet dik godverdomme. Je bent een toffe gast. Laat die baard staan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Positieve feedback loop.
kutleef
Heb je DWDD gezien?quote:
quote:
nee was in utrecht wat dan?quote:
Wij twee zijn het oneens over muziek. Unicumquote:
ik HAAT dat nummerquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij twee zijn het oneens over muziek. Unicum
Ging die professor die altijd over hersenen verteld enzo, uitleggen waarom Happy zo`n succesvol nummer is en waarom iedereen er zo vrolijk van wordtquote:
Ohja ik zou ook komenquote:
Mijn broeken zijn het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gast, je bent niet dik godverdomme. Je bent een toffe gast. Laat die baard staan.
gaan ze hem afspelen? en hoe laat kwam dat ongeveerquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging die professor die altijd over hersenen verteld enzo, uitleggen waarom Happy zo`n succesvol nummer is en waarom iedereen er zo vrolijk van wordt
Stahpquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn broeken zijn het daar niet mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |