Dat is dom.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben dik en als ik daar aan denk word ik verdrietig en ga ik meer eten.
Gewoon ff kebabje bestellen oz niet danquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Positieve feedback loop.
kutleef
goed ideequote:
ja hoorquote:
gewoon pharrel - happy opzetten. Ben geen pop-luisteraar, maar is altijd lekkerquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Misschien moet ik gewoon even ophouden met depri muziek te luisteren.![]()
even aanzettenquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Near
Far
Whereverr youu aree
And my heart will go oonn
gadquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon pharrel - happy opzetten. Ben geen pop-luisteraar, maar is altijd lekker
mongoolquote:
Nee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon ff kebabje bestellen oz niet dan
Gast, je bent niet dik godverdomme. Je bent een toffe gast. Laat die baard staan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Positieve feedback loop.
kutleef
Heb je DWDD gezien?quote:
quote:
nee was in utrecht wat dan?quote:
Wij twee zijn het oneens over muziek. Unicumquote:
ik HAAT dat nummerquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij twee zijn het oneens over muziek. Unicum
Ging die professor die altijd over hersenen verteld enzo, uitleggen waarom Happy zo`n succesvol nummer is en waarom iedereen er zo vrolijk van wordtquote:
Ohja ik zou ook komenquote:
Mijn broeken zijn het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gast, je bent niet dik godverdomme. Je bent een toffe gast. Laat die baard staan.
gaan ze hem afspelen? en hoe laat kwam dat ongeveerquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging die professor die altijd over hersenen verteld enzo, uitleggen waarom Happy zo`n succesvol nummer is en waarom iedereen er zo vrolijk van wordt
Stahpquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn broeken zijn het daar niet mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |