quote:
Aan wie?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:19 schreef stephannn het volgende:
[..]
kom op doe niet zo triest ik doneer ¤5 voor elke stem he!!!!
Ok dan stem ik op Houten, want Nicolette van Damquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef stephannn het volgende:
[..]
Doe gewoon kom op jij zou het ook willen
Bedankt, nu snap ik het pas.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef stephannn het volgende:
Door jullie gaat houten alleen maar meer omhoog
Kut voor de waterputten in afrikaquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef stephannn het volgende:
Door jullie krijgt het goede doel ook geen geld he
quote:
Interesseert me geen fuck.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef stephannn het volgende:
Daarbij zijn er genoeg andere mensen en organisaties die er wel voor zorgen dat er geld binnen komt bij een goed doelquote:
Haha, ik bedenk me dat ik net heb gestemd via wifi thuis. Even overschakelen naar 3G van mijn provider.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef stephannn het volgende:
Door jullie gaat houten alleen maar meer omhoog kom op jongens!
Nee, niet door ons. Door jou.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef stephannn het volgende:
Door jullie gaat houten alleen maar meer omhoog kom op jongens!
ja kloptquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:24 schreef deadprez het volgende:
Oh deze is al eens eerder voorbij gekomen, dadelijk gaat hij waarschijnlijk zeggen dat het ook de bedoeling was dat wij op Houten zouden stemmen.
Heb voor je gestemt, maar houten in halen gaat nooit lukken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:16 schreef stephannn het volgende:
Hoi allemaal,
Ik vind FOK heel leuk, en ik vind ook dat er hele leuke mensen op zitten.
Ik wilde eens vragen of jullie hier: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/keuzevandekijker/ op dat van Woerden willen stemmen, die derde van Houten staat heel veel voor maar misschien kunnen we ze nog inhalen met jullie lieve mensen!
Elke stem die erbij komt geef ik ¤5 aan het goeie doel alsjeblieft stem op ons!
Vriendelijke groeten
Denk je ons zo te kunnen sjanteren?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef stephannn het volgende:
quote:
'Nutteloos', Houten heeft al een enorme voorsprong.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:24 schreef deadprez het volgende:
Oh deze is al eens eerder voorbij gekomen, dadelijk gaat hij waarschijnlijk zeggen dat het ook de bedoeling was dat wij op Houten zouden stemmen.
Ja, maar hij werd toen een beetje pissig en ging doen alsof wij allemaal dom waren en het altijd al zijn bedoeling was. Geen idee of het dezelfde persoon is, maar het gaat in ieder geval wel om dezelfde site.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Nutteloos', Houten heeft al een enorme voorsprong.
Heb net ook 2 keer gestemd!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haha, ik bedenk me dat ik net heb gestemd via wifi thuis. Even overschakelen naar 3G van mijn provider.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik kom uit Woerden maar heb op Houten gestemd
Jij komt niet uit woerden toch?quote:
Jawelquote:
Op de dorpsstraatquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
'het goede doel'. als je zo vaag bent doe je het toch niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef stephannn het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:19 schreef stephannn het volgende:
[..]
kom op doe niet zo triest ik doneer ¤5 voor elke stem he!!!!
boksquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Aan wie?![]()
Op Houten gestemd, ik wil wel weten hoe Nicolette van Dam een gasflesGastles geeft.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |