Nikonlover.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
Wie is die kerel die door het raam kijkt eigenlijk?
Ja dat gaf 'em achteraf wel weg, maar ik heb dat hele gedoe gemist eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
'dinnetje' zou toch genoeg moeten zeggen, lijkt me.
Helaas is Nikon al weer bijna 'n maandje wegquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja dat gaf 'em achteraf wel weg, maar ik heb dat hele gedoe gemist eigenlijk.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
Braddie gaat gewoon even autorijden jongens, niks aan 't handje.
[ afbeelding ]
Ik mis hem, noch het gejank op hem, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helaas is Nikon al weer bijna 'n maandje weg
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed! Hij leert snelBAAS TOTOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Braddie het volgende:
Dus ik ga ook even stoppen met internetten, en dus ook met FOK!, maar vrees niet... ik zal met hoogstens 1 maandje terug zijn.
Deze manquote:
In de auto van Toniaquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha Meneer Zwaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo? Alle stroom in de hele wijk daar gaat uitvallen, lekker rustig, Braddieloos internet + geen muziekjes van 'm meer, dat is toch geen mislukking?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:16 schreef deadprez het volgende:
Dit gaat weer op een grote mislukking uitlopen.
quote:Op maandag 24 november 2014 23:32 schreef chroestjov het volgende:
Jammer, geen wederopstanding van Braddie.
Geduld Chroestjov, geduld.quote:Op maandag 24 november 2014 23:32 schreef chroestjov het volgende:
Ik keek ook alquote:Op maandag 24 november 2014 23:32 schreef chroestjov het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |