quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
Braddie gaat gewoon even autorijden jongens, niks aan 't handje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schokkend!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:23 schreef Stratotanker het volgende:
ach, het is een gewoon een fase braadmans.
spanning is niet nodig
gewoon met de stroom meegaan![]()
![]()
Goed! Hij leert snelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is een van de beste tot nu toe, moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Adoratie van Deadprez, mijn dag is compleet
Nikonloverquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
Wie is die kerel die door het raam kijkt eigenlijk?
'dinnetje' zou toch genoeg moeten zeggen, lijkt me.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
Nikonlover.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
Ja dat gaf 'em achteraf wel weg, maar ik heb dat hele gedoe gemist eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
'dinnetje' zou toch genoeg moeten zeggen, lijkt me.
Helaas is Nikon al weer bijna 'n maandje wegquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja dat gaf 'em achteraf wel weg, maar ik heb dat hele gedoe gemist eigenlijk.
[ afbeelding ]
Ik mis hem, noch het gejank op hem, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helaas is Nikon al weer bijna 'n maandje weg
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed! Hij leert snelBAAS TOTOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:43 schreef Braddie het volgende:
Dus ik ga ook even stoppen met internetten, en dus ook met FOK!, maar vrees niet... ik zal met hoogstens 1 maandje terug zijn.
Deze manquote:
In de auto van Toniaquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha Meneer Zwaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo? Alle stroom in de hele wijk daar gaat uitvallen, lekker rustig, Braddieloos internet + geen muziekjes van 'm meer, dat is toch geen mislukking?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:16 schreef deadprez het volgende:
Dit gaat weer op een grote mislukking uitlopen.
quote:Op maandag 24 november 2014 23:32 schreef chroestjov het volgende:
Jammer, geen wederopstanding van Braddie.
Geduld Chroestjov, geduld.quote:Op maandag 24 november 2014 23:32 schreef chroestjov het volgende:
Ik keek ook alquote:Op maandag 24 november 2014 23:32 schreef chroestjov het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |