Opa is niet zo snel meer voor jullie kindersquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:01 schreef Myraela het volgende:
Lapo maken en niet eens snel een topic kunnen openen.
Scatman geeft bij nu een heel ander beeldquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik luister naar extreem foute 90s muziek. Scatman John
Ben Saundersquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
En vanavond een beachparty met ook niet een geweldige line-up maarja we gaan met een grote groep dus dat is weer positief. Maar dat feest voor morgeniemand nog een dikke gouden schakelketting voor me en een blik schultenbrau?
Vanavond is dit de verwachting
Line-up:
Glow in the dark feat. Ben Saunders
Fajah Lourens
Dennis van der Geest
Luuk van Amerongen
Double U-V
Dat soort mensen die zichzelf ineens DJ noemenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fayah en Dennis zijn ook dj zoals ze zelf zeggen
En er is bier en vrienden dus zie minder redenen om niet te gaan
Nee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wil hier iemand mijn vriendje zijn
Wie ben jij? Wat doe jij? En waarom?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kaneel is een allemansvriend.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kaneel is een allemansvriend.
admiraal_anaal, mensen bannen, omdat ze vervelende vragen stellenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie ben jij? Wat doe jij? En waarom?
Hij is wel mijn vriend. BFF's jatogquote:
Modjes kunnen niet bannen grquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
admiraal_anaal, mensen bannen, omdat ze vervelende vragen stellen
Leugens. Zijn zat mensen die ik niet mag.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kaneel is een allemansvriend.
Voor altijd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is wel mijn vriend. BFF's jatog
Krijg ik nu een ban?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
admiraal_anaal, mensen bannen, omdat ze vervelende vragen stellen
is ie zo spannend ja?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijn verdient wel een ban, ja.
Al die ongein die hij de hele tijd uithaalt.
Naar welke artiesten ga je wel graag?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Komt door jouquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijn verdient wel een ban, ja.
Al die ongein die hij de hele tijd uithaalt.
Nee.quote:
Ongetwijfeld.quote:
Zondag, geen idee, naar haar huis en verder geen ideequote:Op vrijdag 11 april 2014 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ongetwijfeld.
Morgen date toch? Wat gaan jullie ook al weer doen?
Zoenen, tijn. zoenen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zondag, geen idee, naar haar huis en verder geen idee
Ja, dat is wel de bedoelingquote:
Wat heb je de vorige keren gedaan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de bedoelingiig wat meer lichamelijk contact dan vorige keren
Baasquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hand op subtiele wijze haar broekje in laten glijdenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 11 april 2014 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog iemand een spannend verhaal?
Ik zou toch beginnen met zoenen hoor. Minder kans op n blauw oog oid.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hand op subtiele wijze haar broekje in laten glijden
Ze is een keer bij mij thuis geweest, bios, dierentuinquote:
Weet ik veel op wie ze lijkt, ben nogal slecht in vergelijken en namen van actricesquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Baas
Ik vind het mooi voor je
En: pics? Of op z'n minst: op welke actrice lijkt ze?
Haha, een stap te gelijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zou toch beginnen met zoenen hoor. Minder kans op n blauw oog oid.
Het meest interessante dat ik te melden heb is dat ik net biologische hasj heb geprobeerd. En dat komt aan als een tierelierquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog iemand een spannend verhaal?
Ja dat. Maar tijdens het zoenen. Smooth as fuckquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zou toch beginnen met zoenen hoor. Minder kans op n blauw oog oid.
junkiequote:Op vrijdag 11 april 2014 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar niemand geeft daar een neuq om
Vierde date en je hebt nog niet gezoend?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is een keer bij mij thuis geweest, bios, dierentuin
[..]
Weet ik veel op wie ze lijkt, ben nogal slecht in vergelijken en namen van actrices
En als iemand een speciaalbiertje probeert en dat ook aardig aantikt, is hij dan een junkie?quote:
Maar als er een 4e date is mag het onderhand ook wel. Dan lijkt het me duidelijk hoe het in elkaar steektquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vierde date en je hebt nog niet gezoend?
Nette kerel ben jij!
Een nette kerel die snel gefriendzoned zal worden danquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nette kerel ben jij!
Haha, het is meer dat ik niet zo goed durf en ik niet zo goed weet hoe ik de eerste stap moet zettenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nette kerel ben jij!
Waarom?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:47 schreef AMangold het volgende:
[..]
Een nette kerel die snel gefriendzoned zal worden dan
Als ik al 4 keer heb afgesproken met en jongen en er gebeurd helemaal niets? Dan voel ik mij al gefriendzoned en zal ik ook niet verder kijken naar die persoon dan vriendschappelijkquote:
Goed puntquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:50 schreef AMangold het volgende:
[..]
Als ik al 4 keer heb afgesproken met en jongen en er gebeurd helemaal niets? Dan voel ik mij al gefriendzoned en zal ik ook niet verder kijken naar die persoon dan vriendschappelijk
Zij kan toch zelf ook initiatief nemen, dus dat gaat niet opquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:50 schreef AMangold het volgende:
[..]
Als ik al 4 keer heb afgesproken met en jongen en er gebeurd helemaal niets? Dan voel ik mij al gefriendzoned en zal ik ook niet verder kijken naar die persoon dan vriendschappelijk
Ja dat is mijn beleving he, ik spreek niet namens iedereenquote:
Ja en als ze dat niet doet, is er nog een teken dat je gefriendzoned bentquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zij kan toch zelf ook initiatief nemen, dus dat gaat niet op
Hoe denken mannen er dan over?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:53 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja dat is mijn beleving he, ik spreek niet namens iedereenMaar ik vermoed dat er veel vrouwen zo denken..
Vrouwen en initiatief nemen. Nope.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zij kan toch zelf ook initiatief nemen, dus dat gaat niet op
Als ze niet wilde, zou ze niet voor de vierde keer met je afspreken. Gewoon steeds dichterbij gaan staan/zitten en dan eerst aanraken en daarna zoenen. Wil ze niet, heeft ze tijd genoeg een stap achteruit te zetten. Dat merk je gauw genoeg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, het is meer dat ik niet zo goed durf en ik niet zo goed weet hoe ik de eerste stap moet zetten
*kuch*quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen en initiatief nemen. Nope.
Zij kan ook hetzelfde denken natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:53 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja en als ze dat niet doet, is er nog een teken dat je gefriendzoned bentOf ze is te verlegen
Dat is per vrouw anders hoor, ook zat tussen die dat wel doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen en initiatief nemen. Nope.
Geen idee hoe een man denktquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe denken mannen er dan over?
En verder wat er ook gebeurd of niet met mijn date, ik ben allang blij dat ik een date heb
Inderdaad, gewoon proberen. Trail and error. Als ik een knal voor mijn kop krijg weet ik dat ik te ver ben gegaanquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als ze niet wilde, zou ze niet voor de vierde keer met je afspreken. Gewoon steeds dichterbij gaan staan/zitten en dan eerst aanraken en daarna zoenen. Wil ze niet, heeft ze tijd genoeg een stap achteruit te zetten. Dat merk je gauw genoeg.
Ach ik weet niet eens hoe ik zelf denkquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:56 schreef AMangold het volgende:
[..]
Geen idee hoe een man denktIk ben er geen en snap ze meestal niet
![]()
haha
Laat ik het anders zeggen, als ik een jongen leuk vind, pak ik die gegarandeerd de tweede date op zijn bek!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zij kan ook hetzelfde denken natuurlijk.
daten?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:58 schreef AMangold het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, als ik een jongen leuk vind, pak ik die gegarandeerd de tweede date op zijn bek!!
Tsja niet iedereen is zo directquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:58 schreef AMangold het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, als ik een jongen leuk vind, pak ik die gegarandeerd de tweede date op zijn bek!!
Als een man lang genoeg wacht met initiatief dan neem jij het dus?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:58 schreef AMangold het volgende:
[..]
Dat is voor mannen niet anders hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:58 schreef AMangold het volgende:
[..]
Dat spreekt jou wel aan, hè?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als een man lang genoeg wacht met initiatief dan neem jij het dus?
Hallo mensen.![]()
Haha 2e date, niet super direct.. En ja moet wel beetje gevoel hebben dat hij mij niet weg drukt natuurlijk.. Maar ik ben best verlegen en ook mij lukt dit dus..quote:
Blijkbaar wel want hij doet na 4 dates nog niets tochquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is voor mannen niet anders hoor
Dat soort dingen voel je toch ook wel aan lijkt me. Als er een beetje aantrekkingskracht is, dan komt het wel. En je merkt het toch wel als je appt of gewoon praat, hoe de ander daar in staat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha 2e date, niet super direct.. En ja moet wel beetje gevoel hebben dat hij mij niet weg drukt natuurlijk.. Maar ik ben best verlegen en ook mij lukt dit dus..
Ik ben ook verlegen en zij ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha 2e date, niet super direct.. En ja moet wel beetje gevoel hebben dat hij mij niet weg drukt natuurlijk.. Maar ik ben best verlegen en ook mij lukt dit dus..
Als je er geen ervaring mee hebt is die stap sowieso groterquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want hij doet na 4 dates nog niets toch
Ja, ik vond de keren dat het meisje begon met zoenen allemaal stuk voor stuk wel heel speciaal eerlijk gezegd...quote:
Je bedoelt die nachtkusjes van je moeder?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, ik vond de keren dat het meisje begon met zoenen allemaal stuk voor stuk wel heel speciaal eerlijk gezegd...
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bedoelt die nachtkusjes van je moeder?
Just do it !! What can you lose?quote:
Dingen te snel doen kan ook afstotenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:08 schreef AMangold het volgende:
[..]
Just do it !! What can you lose?
Kijk nu heb je niets.. Als je het doe kan het 2 kanten op..
Of ze hapt toe en wie weet wat de gevolgen zijn
Of ze hapt niet toe en je weet waar je aan toe bent
Als het te lang duurt ook..quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dingen te snel doen kan ook afstoten
Vandaar dat ik ook maar een move ga proberen te maken, anders vindt ze mij een watjequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:08 schreef AMangold het volgende:
[..]
Just do it !! What can you lose?
Kijk nu heb je niets.. Als je het doe kan het 2 kanten op..
Of ze hapt toe en wie weet wat de gevolgen zijn
Of ze hapt niet toe en je weet waar je aan toe bent
Wat een toffe username heb jij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Dan zat er sowieso niks in.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar je kan dus ook veel verpesten door te snel te wezen.
Tijdens een vierde date mag je op zijn minstens wel zoenen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar je kan dus ook veel verpesten door te snel te wezen.
Hallo, ze hebben al 4 dates gehad, ik zeg niet dat hij met haar naar bed moet hequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijdens een vierde date mag je op zijn minstens wel zoenen.
Nee dat is voor de volgende datequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:12 schreef AMangold het volgende:
[..]
Hallo, ze hebben al 4 dates gehad, ik zeg niet dat hij met haar naar bed moet he![]()
gewoon een kus geven op de mond, hoeft nog niet eens met tong.. maar gewoon kijken of zij überhaupt interesse heeft zodat hij niet meer zo onzeker is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |