Fuck, dat wordt dus hard spelenquote:Blokkades in het Bel-me-niet Register gelden alleen voor bedrijven en organisaties waar u geen relatie mee heeft. Ook al bent u ingeschreven in het Bel-me-niet Register, dan mag u toch nog gebeld worden door bedrijven of organisaties van wie u klant bent (geweest) voor een vergelijkbaar product of dienst.
ja, maar ze hingen dus net al aan de telefoonquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:58 schreef BlueEyes het volgende:
Ugh...
Maar er zijn ook mensen die er totaal geen last van hebben he!
Dus misschien gaat het meevallen!
Echt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
over de telefoon kan ik die lui wel afpoeieren maar aan de deur verander ik in een instant watje...
oh maar ze blijven altijd heel vriendelijk, maar ik heb serieus 2 jaar lang 2 jehova's aan de deur gehad om de zoveel tijd omdat ik geen nee, rot op durfde te zeggen, want het zijn ook maar mensen blablabla *watje*quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Echt?
Oh ik vind juist dat ze aan de telefoon heel vriendelijk blijven meestal, die collecte-toestanden aan de deur hier word ik gek vanze mogen niet meer collecteren dus proberen ze je nu te strikken door een periodieke donatie te geven ofzo. Zo'n student die je dan over de streep probeert te trekken met "oh dus u vindt het maar goed dat er zielige kindertjes doodgaan mevrouw"
ja. zo ben ik. doei.
Ik heb geen enkel telefoontje gehad en toch alle dozen ontvangenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:58 schreef BlueEyes het volgende:
Ugh...
Maar er zijn ook mensen die er totaal geen last van hebben he!
Dus misschien gaat het meevallen!
oh!quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oh maar ze blijven altijd heel vriendelijk, maar ik heb serieus 2 jaar lang 2 jehova's aan de deur gehad om de zoveel tijd omdat ik geen nee, rot op durfde te zeggen, want het zijn ook maar mensen blablabla *watje*
Ja ik ook, ik heb er ook niet zo'n moeite mee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:29 schreef kwakz0r het volgende:
Mogen collectes aan de deur niet meer? Ik geef altijd aan de deur aan een collecte. Vind ik juist fijn, liever dan een vaste donatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |