abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138901062
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:24 schreef Slobeend het volgende:
Blijkbaar komt dit nieuws nu van Thijs Zonneveld uit rancune voor een niet nagekomen afspraak voor een interview met Gesink. Thijs duikt overal op :{
Als alle journalisten de handen voor de ogen hebben is het niet goed, nu komt Zonneveld ergens mee naar buiten, is het ook niet goed. Dit is zijn taak en werk, ik vind het overigens al zeer netjes dat hij heeft gewacht met het naar buiten brengen tot dat er een sponsor was, al kan je hier ook over discussiëren.

Wel triest nieuws voor Gesink zeg, ik hoop dat hij ooit nog op zijn oude niveau terug komt maar ik ben er bang voor.
pi_138901122
Maar Belkin heeft dus een persco gepland omdat het AD het ging publiceren? Of heeft het AD het gepubliceerd, aangezien de persco al gepland stond?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138901147
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:53 schreef 4-elements het volgende:
Het bevestigt - helaas - wel het verhaal dat hij mentaal niet sterk genoeg is. Ik vrees voor het einde van zijn carrière. Een sportpsycholoog gaat dit ook niet meer goed krijgen. Mag trouwens hopen dat hij daar al jaren geleden heeft aangeklopt voor hulp.
Dat heeft weinig met mentaal sterk genoeg zijn voor sport.

Ik heb bij mij in de omgeving gezien wat het met je doet om op jonge leeftijd een ouder te verliezen. Daar heb je een paar jaar voor nodig om overheen te komen.
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:37:43 #254
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_138901180
AD heeft het gepubliceerd omdat de persco nu gepland stond. Persoonlijk vind ik het zeer integer van Thijs dat hij blijkbaar 11 maanden lang met kennis van zaken gezwegen heeft in het belang van Robert/Blanco-Belkin/het NL wielrennen. Als er dan schaamteloos langs je heen gelopen wordt dan begrijp ik dat je hier toch nog je publicatie uit wilt halen.
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:37:45 #255
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_138901183
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:35 schreef Muto het volgende:
Maar Belkin heeft dus een persco gepland omdat het AD het ging publiceren? Of heeft het AD het gepubliceerd, aangezien de persco al gepland stond?
Lijkt me duidelijk dat Belkin dit koste wat kost geheim wilde houden gezien de uitvluchten die er keer op keer verzonnen zijn.

Geen idee waarom overigens.
pi_138901221
Ethisch gezien zeer netjes van Zonneveld. Dan snap ik best dat hij nu nog even zijn gram gaat halen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_138901234
Als het waar is wat Thijs zegt ben ik benieuwd hoe (het bedrijf) Belkin hier over denkt.
pi_138901335
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Ethisch gezien zeer netjes van Zonneveld. Dan snap ik best dat hij nu nog even zijn gram gaat halen.
Inderdaad. Die paar uur maken ook niets meer uit.

Vraag me af hoe blij Belkin hiermee is. Als het al 11 maanden bekend is, dan zou het zomaar kunnen zijn dat ze tijdens de contractonderhandelingen niet zijn ingelicht over de problemen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:44:40 #259
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_138901401
11 maanden, zo te zien is het al 3 jaar bekend
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_138901496
Ik moet ook nu ook weer meteen denken aan de Giro van vorig jaar toen hij door kettingproblemen niet kon meesprinten om de etappezege. Dat zal ook niet echt hebben geholpen :{
pi_138901498
Volgens het artikel vloog Gesink 23 mei naar Nederland waarbij er een chip in zijn lichaam is gezet, 1 juni is bekend gemaakt dat Belkin de nieuwe sponsor werd vanaf de TdF welke op 29 juni begon. Neem aan dat de onderhandelingen destijds allang waren gedaan en dat het "probleem Gesink" later pas begon te spelen. 2011 is ook al tijd terug en denk dat het niet zo lang heeft gespeeld.
pi_138901552
Je zo druk maken en bezig zijn met je sport dat het je hartritmestoornissen oplevert en iedereen maar roepen dat hij er te weinig voor doet enzo, echt triest. :{
Jack does it in real time...
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:49:21 #263
40566 Ericr
Livewrong
pi_138901574
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:44 schreef Waaghals het volgende:
11 maanden, zo te zien is het al 3 jaar bekend
Dat hij chocked is al langer bekend natuurlijk, ook al mocht je dat van sommigen geen choken noemen omdat hij toen nog een erg jonge renner was.

Als er dan ook nog eens allerlei malheur bij komt zal het er voor hem echt niet gemakkelijker op worden om iedere keer te proberen op niveau terug te komen.
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:54:40 #264
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_138901790
Contador heeft ook het wiel opnieuw uitgevonden. (belabberde vertaling sorry)

quote:
April 15, 2014 2:32 pm

The Teide Sky and methods , based on the new Counter imposed Enlarge After his third Tour of the Basque Country , Contador yesterday moved to northern France to recognize with De Jongh next stage five Tour of the buckler (Ypres - Arenberg Porte du Hainaut, 156 kilometers ) , and rest a week before resuming training for the Dauphiné .

Alberto Contador has started the season like a shot. In 2013 , the Spaniard only managed one win : a stage in the Tour de San Luis . In this 2014 now six : day in the Algarve, two partial and overall in Tirreno, and another victory by the yellow jersey in the Basque Country . " This is the beginning of brighter season of my career ," he admits .

According Jacinto Vidarte , its head of communications , the crux of its performance lies in the " tranquility and thoroughness with which the preparation has faced ": " This winter has left side commitments advertising and the media to focus on training. That has meant less pressure , and health has respected him . " He continues: " Although controlled diet, there have been no changes in their food ( looks similar to the stop for the Tour, weight 61 kilos ) , but in their routine." Michele Ferrari , doctor punished in the Armstrong case , wrote about the return of the best level of Contador: " A new regime in Tenerife, variations in food and spirit of revenge are the keys to its success."

Because Contador has focused on high for the first time in the Teide , " a few weeks " with Steven de Jongh , former Sky and now the Tinkoff technician . The Dutch , who left the British structure due to the anti-doping policy last of its members , has added a new sky planning methods. "I am satisfied with it. We have very good feeling and the work pays off , "said Contador during Tirreno . Before taking advantage not so much because he did not sleep in height , as he has always claimed .

The Teide also invest some time racers Sky ( for his belief , and Wiggins and Froome achieved their Tours) , Nibali , Itching and other figures of the current cycle . As Quintana approaches the mountain range facing Colombia to refine their goals. For now, the pinteño , at age 31 , leading the 2014 UCI World Tour ranking . "The difference this season is that the legs work. When the body responds , the mood accompanying "sums Contador.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_138901899
Eerst maar eens zien hoe dit zijn normale leven beinvloed en dan verder kijken.

Begrijp wel dat zonneveld dit nog plaatst, maar die tweets over niet nagekomen afspraken enzo. Tja, vecht dat lekker met gesink uit.
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:05:57 #266
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_138902252
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:36 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat heeft weinig met mentaal sterk genoeg zijn voor sport.

Ik heb bij mij in de omgeving gezien wat het met je doet om op jonge leeftijd een ouder te verliezen. Daar heb je een paar jaar voor nodig om overheen te komen.
Ben ik het niet met je eens. De een gaat met zo'n situatie anders om dan de ander. Sommigen halen er juist kracht uit en willen winnen voor hun overleden vader of moeder.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:13:51 #267
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138902605
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Eerst maar eens zien hoe dit zijn normale leven beinvloed en dan verder kijken.

Begrijp wel dat zonneveld dit nog plaatst, maar die tweets over niet nagekomen afspraken enzo. Tja, vecht dat lekker met gesink uit.
Volgens mij legt Thijs gewoon netjes uit waarom hij dat doet. Heeft verder weinig met uitvechten te maken.
pi_138902707
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:05 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Ben ik het niet met je eens. De een gaat met zo'n situatie anders om dan de ander. Sommigen halen er juist kracht uit en willen winnen voor hun overleden vader of moeder.
He onderschat nu echt wat het is om een ouder te verliezen op jonge leeftijd.

Er kracht uit halen etc. klinkt allemaal leuk voor in een boekje van Lance Armstrong ofzo, maar je hebt er gewoon een paar jaar voor nodig om weer de oude te zijn.
pi_138902712
Problemen waren dus tijdens het NK 2011 voor het eerst, een paar weken voor misschien wel de belangrijkste koers uit z'n leven, de Tour 2011 waar hij absolute kopman was. (in 2010 was hij nog de "vrijbuiter" achter kopman Menchov)

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 15-04-2014 13:23:26 ]
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:19:26 #270
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_138902908
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:15 schreef Tommeke het volgende:

[..]

He onderschat nu echt wat het is om een ouder te verliezen op jonge leeftijd.

Er kracht uit halen etc. klinkt allemaal leuk voor in een boekje van Lance Armstrong ofzo, maar je hebt er gewoon een paar jaar voor nodig om weer de oude te zijn.
Wat ik eerder al aangaf: iedereen zit anders in elkaar. De een gaat bij de pakken neerzitten, de ander niet. Niet iedereen heeft een paar jaar nodig om weer de oude te zijn. Dan had ik zelf ook een paar jaar niet meer gefunctioneerd en dat is toch echt niet het geval.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:20:44 #271
279824 Mansjester
City>United
pi_138902968
Ik vond die verhalen dat Gesink mentaal zo zwak zou zijn altijd wat overdreven, dacht dat hij gewoon echt blessures had.Dit nieuws laat wel zien hoe naïef ik was :')

Wel sneu ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Mansjester op 15-04-2014 13:29:54 ]
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:27:12 #272
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138903229
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:20 schreef Mansjester het volgende:
Ik vond die verhalen dat Gesink mentaal zo zwak zou zijn altijd wat overdreven, dacht dat hij gewoon echt blessures had.Dit nieuws lijkt wel zien hoe naïef ik was :')

Wel sneu ;(
Vooral na die beenbreuk dacht ik dat het daardoor kwam. Weet niet hoe erg dat nog meespeelt.
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:30:07 #273
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_138903393
Hier nog even dat filmpje, wel treurig met de kennis van nu.

http://nos.nl/video/636141-2011-gesink-stapt-af-op-nk.html

Vraag van de interviewer na afloop: Nederland hoeft zich nog geen zorgen te maken. Zal ook niet geholpen hebben :')

http://nos.nl/video/251359-gesink-geen-zorgen-voor-tour.html
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_138903400
Maar elke wielrenner heeft wel zijn verhaal kijk bijvoorbeeld naar Poels en dat is nog verser dan de beenbreuk van Gesink.
pi_138903448
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:30 schreef poiuytr het volgende:
Maar elke wielrenner heeft wel zijn verhaal kijk bijvoorbeeld naar Poels en dat is nog verser dan de beenbreuk van Gesink.
Misschien kan Gesink naar Quickstep vertrekken?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')