SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Bij de snackbar staan ze me altijd glazig aan te kijken alsof ik een randdebiel benquote:
Ik ruik een KLB topicquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bij de snackbar staan ze me altijd glazig aan te kijken alsof ik een randdebiel ben
Niet van mijquote:
Wel pics nemen van de buitquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Niet van mijik ga bejaarden hosselen in het zwembad met mijn afgetrainde zwemlichaam
Komt omdat het een catamaran heetquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bij de snackbar staan ze me altijd glazig aan te kijken alsof ik een randdebiel ben
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Komt omdat het een catamaran heet
Weet ik het, zo staat het op het bord bij de snackbar hierquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]waarom niet gewoon twee frikandellen met patat ?
Dat was hogere xDception. Daarbij begon jij met het emo.giffen van mijquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom sorryEn vanwaar de emo.gif? Wat maak je me nou in de war met je quote
Rare snackbarquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Weet ik het, zo staat het op het bord bij de snackbar hier
Gratis bieeer!quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeh nu heb ik zin om afleveringen van new kids te kijkennu ik zelf in brabant woon is het nog grappiger.
Daar raakte ik dus de weg kwijt Hoger xDception is niet voor mij weggelegd. Mijn emo.gif was omquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was hogere xDception. Daarbij begon jij met het emo.giffen van mijPantoffeldiertje
En ondertussen snap ook ik het allemaal niet meer zittende met een boek van 600 bladzijden over de middeleeuwen.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar raakte ik dus de weg kwijt Hoger xDception is niet voor mij weggelegd. Mijn emo.gif was omte benadrukken. Enfin, duidelijker gaat het niet worden. Konijn.
Wat ben je zielig.Als je dat boek nou eens ging lezen ipv FOK!ken.
Wat hebben we dat toch even goed opgelost.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
maar het is weer geheel duidelijk bij deze. Wat een rust.
En niks zielig, enkel een verklaring voor mijn doen en laten
Nog 56 uur en 57 minuten voor het weekend voorbij isquote:
Tijd zat voor een dikke 12 uur dungeons en dragons sessiequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat hebben we dat toch even goed opgelost.
[..]
Nog 56 uur en 57 minuten voor het weekend voorbij is
Ok. waattquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:13 schreef Toto69 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)krijgt_een_vagi.html
dafuq
Vrijdag middag spits is echtquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omg dikke file op de a27fuck my life
Is een aanrijding tussen een bus en vrachtwagen schijntquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is een aanrijding tussen een bus en vrachtwagen schijnt
Iranquote:
Klopt 13 KM en dat voor dit tijdstip... dat wordt aansluitenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omg dikke file op de a27fuck my life
Ik mag 1:30 uur met de trein als alles meezitquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt 13 KM en dat voor dit tijdstip... dat wordt aansluiten
Nee man, dat is het land van broeder Ahmadinejadquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Is dat het land van Allahoe akbar en zelfmoordacties?
Rijden die dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik mag 1:30 uur met de trein als alles meezit
Koelkast gaat een wipje maken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee man, dat is het land van broeder Ahmadinejad
Laat dat maar aan onze Zwitserse vrinden overquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat andere landen het wel presteren om de treinen op tijd te laten rijden
Klopt, ik hoop voor hem dat zijn een beetje om aan te gluren isquote:
Ga denk ik maar via de A2quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt 13 KM en dat voor dit tijdstip... dat wordt aansluiten
Waarom moet ik sorry tegen mezelf zeggenquote:
tss, wat een eigendunkquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom moet ik sorry tegen mezelf zeggen
Dat kan ook nog jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ga denk ik maar via de A2latorzz
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, ik hoop voor hem dat zijn een beetje om aan te gluren is
Hij moet toch geen draken gaan naaien of wel danquote:
Dat is niet mijn probleemquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hij moet toch geen draken gaan naaien of wel dan
maar daar staan ze ook gewoon 10 minuten stil per stationquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laat dat maar aan onze Zwitserse vrinden over
Daar witte gij hillemoal niks van!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tss, wat een eigendunk
engel misschien, maar god
True storyquote:
bakkes, brabonegerquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar witte gij hillemoal niks van!
Dus jij krijgt al mijn gebedjes te horenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar witte gij hillemoal niks van!
quote:
Ik wilde niks zeggen eigenlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dus jij krijgt al mijn gebedjes te horen
Awkwaaarrddddd
Woon jij ook in Brabant?quote:
ik haat niet op brabant, en zeker nooit op Unfquote:
Okaaayquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat niet op brabant, en zeker nooit op Unf
Ik voel me nu een beetje veraden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde niks zeggen eigenlijk
[..]
Woon jij ook in Brabant?
Komt omdat je me alleen roept als je me nodig hebt, je vraagt nooit eens hoe het met míj gaatquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik voel me nu een beetje veraden.
Het ergste is dat je nog nooit iets hebt uit laten komen
Echt wel, alleen ik kreeg nooit antwoord dus toen ben ik maar gestopt. Ik ben zeker niet genoeg voor jequote:Op vrijdag 11 april 2014 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Komt omdat je me alleen roept als je me nodig hebt, je vraagt nooit eens hoe het met míj gaat
Rt^99quote:
Succesquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ok ik ga me de file in wagen, wish me luck
Ditquote:
veel plezierquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Succesquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Tilburg de geakstuhhhquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:11 schreef Xeor het volgende:
Randstad sucks er hangt teveel smog en alles is te dichtbevolkt.
Gr Gr Xeor
Oh... wist ik nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dit hadden we net ook al
We vallen in herhaling
Dat zijn wietdampenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:11 schreef Xeor het volgende:
Gr Gr Xeor
dan nog liever smogquote:
Je bent zelf smog.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:11 schreef Xeor het volgende:
Gr Gr Xeor
Die van het stationquote:
Hunebedden fissa ipv een tunnelrave. ik ben voorquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Drenthe is het best
ik neuk jullie allemaal de moeder
groetjes
the Beans
Mijn moeder is doodquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Drenthe is het best
ik neuk jullie allemaal de moeder
groetjes
the Beans
Ja man.. echt zonde, geen herkenbare fok!hossel skillsquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die van het station
Ik probeer haar nog steeds weer te vinden
Dag Dagquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga even met m'n hont lopen
toedels
Ohquote:
Leugens, een echte FOK! ker zat nog steeds op z'n zolderkamerquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja man.. echt zonde, geen herkenbare fok!hossel skills
Een echte fokker lag nu met haar in bed.
Nieuw forum. FOK!Hosselskills, kunnen we lachenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leugens, een echte FOK! ker zat nog steeds op z'n zolderkamer
Spelfouten gecorrigeerd voor jequote:Op vrijdag 11 april 2014 16:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
een echte FOK! ker zat nu op z'n zolderkamer met de dame in kwestie
Ik citeerde een stuk uit de film "Bro's Before Ho's"quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar grapjes over maken![]()
Triest verschijnsel
Mensen die zulke grapjes maken over hun bloedeigen moeders zijn scum of the earthquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik citeerde een stuk uit de film "Bro's Before Ho's"
En bedankt.
Je bent behoorlijk serieus geworden sinds JNGquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mensen die zulke grapjes maken over hun bloedeigen moeders zijn scum of the earth
quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk serieus geworden sinds JNG
Wiet is niet verslavendquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:28 schreef KitKatChunky het volgende:
WP heeft een jointje nodig, afkick verschijnselen
ik zou coke adviserenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:28 schreef KitKatChunky het volgende:
WP heeft een jointje nodig, afkick verschijnselen
jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:29 schreef Xeor het volgende:
krokodil is toch dat spul waar je halve ledematen van afvallen ofzo
Misschienquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:29 schreef Xeor het volgende:
allochtoontje van mequote:Op vrijdag 11 april 2014 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hai wp lekkere kontenneukertje van me
Juist niet. Terwijl de ledematen er nog aanhangen rotten ze weg met gaten in de armen/benen (Ligt eraan waar je het besluit te spuiten) tot gevolg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:29 schreef Xeor het volgende:
Wanneer krijgen we een demonstratie?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist niet. Terwijl de ledematen er nog aanhangen rotten ze weg met gaten in de armen/benen (Ligt eraan waar je het besluit te spuiten) tot gevolg.
Je bent gegarandeerd binnen een jaar dood, maar het is niet alsof de Russische jeugd meer toekomstperspectief heeft
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?
Waarom zou je zoiets gebruikenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist niet. Terwijl de ledematen er nog aanhangen rotten ze weg met gaten in de armen/benen (Ligt eraan waar je het besluit te spuiten) tot gevolg.
Je bent gegarandeerd binnen een jaar dood, maar het is niet alsof de Russische jeugd meer toekomstperspectief heeft
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?
Die staat op mijn lijst na Revenge, na OUAT en na walking deadquote:
Wat is nou weer een bambina? Is dat straattaal?quote:
Waarom niet? Als je leven toch waarde heeft ga dan zo goedkoop mogelijk naar het einde. Geld voor heroïne hebben ze niet dus dan maar een brouwsel uit de eigen badkuipquote:
Italiaansquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die staat op mijn lijst na Revenge, na OUAT en na walking dead
[..]
Wat is nou weer een bambina? Is dat straattaal?
henry gaat doodquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die staat op mijn lijst na Revenge, na OUAT en na walking dead
[..]
Wat is nou weer een bambina? Is dat straattaal?
Ik vind het niet leuk als mijn halve ledematen wegrotten hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is leuk
waarom zou je roken waarom zou je nadenken waarom zou je eten de vragen van het leven
Ik vind het niet leuk dat mensen in god gelovenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk als mijn halve ledematen wegrotten hoor
Je voelt er toch niks meer vanquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk als mijn halve ledematen wegrotten hoor
Oh. Ik ken geen Italiaans. Sorryquote:
Als dit waar is, dan vermijd ik je voortaan als de pest.quote:
ik weet het nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh. Ik ken geen Italiaans. Sorry
[..]
Als dit waar is, dan vermijd ik je voortaan als de pest.
zit ook wel wat in maar tochquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je leven toch waarde heeft ga dan zo goedkoop mogelijk naar het einde. Geld voor heroïne hebben ze niet dus dan maar een brouwsel uit de eigen badkuip
Ik heb jersey shore gekeken, ik schaam me en zal nu weer in een hoekje gaan zittenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh. Ik ken geen Italiaans. Sorry
[..]
Als dit waar is, dan vermijd ik je voortaan als de pest.
Oh mooi. Ik ben gestopt sinds de laatste winterfinale. Revenge is te spannend en daar loop ik achter.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet het niet![]()
ben nog bij aflevering 12 van seizoen 2 ofzo
Dan moet je dat soort personen vermijden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat mensen in god geloven
ik wil weer dat SoA begintquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh mooi. Ik ben gestopt sinds de laatste winterfinale. Revenge is te spannend en daar loop ik achter._!
quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan moet je dat soort personen vermijden.
Ik heb ook Jersey Shore gekeken, maar mijn korte termijn geheugen heeft mij dit snel doen vergeten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb jersey shore gekeken, ik schaam me en zal nu weer in een hoekje gaan zitten
Ik wilde dat ik meer tijd nam om series te kijken.quote:
ahwquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ook Jersey Shore gekeken, maar mijn korte termijn geheugen heeft mij dit snel doen vergeten.
[..]
Ik wilde dat ik meer tijd nam om series te kijken.
Natuurlijk is het volledig fucked up, maar geboren in de commieblock zit er weinig perspectief in je leven. Je wordt crimineel, alcoholist of je maakt er een zweverig einde aan. Daar wordt echt 0,0 waarde aan het leven gehechtquote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Yeah net terug van de dokter, niks ergs aan de hand. Antibiotica gekregen, moet alles goed komen
Ik heb nog traumasquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ook Jersey Shore gekeken, maar mijn korte termijn geheugen heeft mij dit snel doen vergeten.
[..]
Ik wilde dat ik meer tijd nam om series te kijken.
ik ga later alcohol verkopen in het oostblok dusquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk is het volledig fucked up, maar geboren in de commieblock zit er weinig perspectief in je leven. Je wordt crimineel, alcoholist of je maakt er een zweverig einde aan. Daar wordt echt 0,0 waarde aan het leven gehecht
Gelukkig maar danquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Yeah net terug van de dokter, niks ergs aan de hand. Antibiotica gekregen, moet alles goed komen
Dat zijn dan meer de echte arme wijken van Rusland?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk is het volledig fucked up, maar geboren in de commieblock zit er weinig perspectief in je leven. Je wordt crimineel, alcoholist of je maakt er een zweverig einde aan. Daar wordt echt 0,0 waarde aan het leven gehecht
WIETquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jesus. En wat voor antibiotica is het? Pilletjes? Drankjes?
Dat stoken ze ook zelf in de badkup. Aardappelvodka. Technisch gezien zuip je dan gewoon gegiste/weggerotte aardappelschillen wegquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga later alcohol verkopen in het oostblok dus
Je hebt grote en ontwikkelde steden in Rusland, maar de rest is tamelijk onderontwikkeld. Dan woon je gewoon in betonblokken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat zijn dan meer de echte arme wijken van Rusland?
Capsules, eerste week 3x daags, 2de 2x daags en de 3de 1x daags. Mijn lichaam zit vol infecties schijnbaarquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jesus. En wat voor antibiotica is het? Pilletjes? Drankjes?
dan ga ik urinevodka makenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat stoken ze ook zelf in de badkup. Aardappelvodka. Technisch gezien zuip je dan gewoon gegiste/weggerotte aardappelschillen weg
Parkietquote:
Bahquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Capsules, eerste week 3x daags, 2de 2x daags en de 3de 1x daags. Mijn lichaam zit vol infecties schijnbaar
Jawel, heb het eerder gehad en toen was het zo weg en bleef het een tijd weg door de antibioticaquote:
Ik weet niet of ik dat wel durfquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Je kan je hart hier luchten heur
Dat was ik ook van plan vanavond. Kale koppen gaan hard!quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
vanavond mn haar eindelijk eens laten doen
begint echt uit de hand te lopen
Ik wilde hier een semi flauw grap neerzetten. Ik bedacht me. Derhalve grgrgquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
Maar als de reden ervan niet bekend is kun je toch moeilijk stellen dat er niks aan de hand is?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Capsules, eerste week 3x daags, 2de 2x daags en de 3de 1x daags. Mijn lichaam zit vol infecties schijnbaar
Je zal maar halflang haar hebben. Hippies mogen lekker terug naar de 60s goffedomme.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
ga opscherenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan vanavond. Kale koppen gaan hard!
Hoiquote:
lang haar hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als de reden ervan niet bekend is kun je toch moeilijk stellen dat er niks aan de hand is?
[..]
Je zal maar halflang haar hebben. Hippies mogen lekker terug naar de 60s goffedomme.
Hey, thanksquote:
Wat?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lang haar hebbenben geen 15 meer
quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Prima wel beetje druk met leren. En daar?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hoi LB
Dat is alweer lang geleden. Hoe is het?
True maar zweetklieren kunnen snel ontsteken en haarzakjes ook. Ik ben daar gewoon erg gevoelig voor. Moet me ook in vervolg wassen met desinfecterende zeep. En het is erger geworden omdat ik met één ontsteking niet meteen naar de dokter ben gegaanquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar als de reden ervan niet bekend is kun je toch moeilijk stellen dat er niks aan de hand is?
Vraag wp maarquote:
Ik had ook lang haar toen ik 15 was. Het stond weliswaar rechtovereind in een hanenkam, maar ik had lang haar.quote:
Joah, best. Ook druk, maar dan op het werk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Prima wel beetje druk met leren. En daar?
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben zojuist verliefd geworden op WP
JCquote:
Dat zouden alle nieuwelingen moeten doen. Dus begin eens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:52 schreef KitKatChunky het volgende:
beetje fotos van je hoofd sturen_!
Is full body picquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:52 schreef KitKatChunky het volgende:
beetje fotos van je hoofd sturen_!
Je bent zelf een begin.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zouden alle nieuwelingen moeten doen. Dus begin eens.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:56 schreef KitKatChunky het volgende:
Als ik thuis ben zal ik wel een paar zwoele picca's sturen
Glibbert iedereen gelijk van zn stoel af ofc
Eentje gehaald met 80/100. De ander zoals verwacht erg lastig. Denk niet dat ik die heb gehaald.quote:
Want je bent zo lelijk dat ik spontaan alles als een lamme laat lopen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:56 schreef KitKatChunky het volgende:
en wat nou als ik op bed ligquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:56 schreef KitKatChunky het volgende:
Gelukkig wel 1 goed gegaanquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eentje gehaald met 80/100. De ander zoals verwacht erg lastig. Denk niet dat ik die heb gehaald.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er niet "jouw einde" stond. Anders had ik je toch echt moeten bestraffen.
quote:
quote:
Zie Facebook/FP/Dumpert etcquote:
waar is Typisch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zie Facebook/FP/Dumpert etc![]()
Typisch wel weer.
Dat had een doodsbedreiging geweestquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo dat?En bestraffen, pls Lr.
[..]leuke smiley.
Ben trots op jequote:Op vrijdag 11 april 2014 17:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Opzich wel tevreden dat ik in ieder geval 3 van de 4 tentamens heb gehaald gezien mijn inzet.
Erg stoer zelfs mits je een baard hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had een doodsbedreiging geweest![]()
Wat zit je mijn autoriteit nou openbaar te ondermijnen, wellicht dacht iemand hier nog dat ik wel stoer was
vraag me af wat t hele verhaal isquote:
Maar wel dat van mezelfquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had een doodsbedreiging geweest![]()
Wat zit je mijn autoriteit nou openbaar te ondermijnen, wellicht dacht iemand hier nog dat ik wel stoer was
Ze zullen vast heel irritant hebben gedaan. Anders gaat een medewerker echt niet zo te keer mag ik hopen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
vraag me af wat t hele verhaal is
Moest lachenquote:
Kom halenquote:
Beetje geleerd, beetje niks gedaan. Saai dusquote:
Stracciatellaquote:
Ik ookquote:
nee jij eet ijs terwijl ik helemaal niks eet jij eet meer dan ik ik win jij bent dik hail jesperquote:
spring voor de trein dat zal ze leren een beetje vertraging hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:07 schreef KitKatChunky het volgende:
Cholera, trein heeft een kwartier vertraging
Hail Jesperquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee jij eet ijs terwijl ik helemaal niks eet jij eet meer dan ik ik win jij bent dik hail jesper
Dat helpt inderdaad niet echt mee en dan blijkt mijn username ook nog vrouwelijk te zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar wel dat van mezelfEn hoe je het ook wendt of keert ik ben niet onsterfelijk.
Met 2 konijntjes in je UI? Mwahh
er zijn er geen om voor te springenquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
spring voor de trein dat zal ze leren een beetje vertraging hebben
Je bent grappigquote:
oh, sloop dan gewoon personeelquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
er zijn er geen om voor te springen
dat kennen ze helemaal niet op Amsterdam holendrechtquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh, sloop dan gewoon personeel
dat zal ze leren
haha nu weet ik waar je bent ik kom naar je toe en dan gaan we FOK!selfies nemenquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat kennen ze helemaal niet op Amsterdam holendrecht
jaaa, je hebt nog een kwartier tot de trein er isquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha nu weet ik waar je bent ik kom naar je toe en dan gaan we FOK!selfies nemen
suicideselfiesquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
jaaa, je hebt nog een kwartier tot de trein er isen dan kan je foto's nemen als we er voor springen
Beetje geFoktquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beetje geleerd, beetje niks gedaan. Saai dus
Het zit je niet mee, maar gelukkig heb je nog een blauw tagje.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad niet echt mee en dan blijkt mijn username ook nog vrouwelijk te zijn![]()
En dat is niet notewaardig. Wat niet wegneemt dat ik wel de drang voel om je in bescherming te nemen.
Noord-korea opmerking, ban ban banquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
All hail the great comrade Kim Jung Un
wtf waar zit je op schoolquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat kennen ze helemaal niet op Amsterdam holendrecht
zou wel grappig zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
nieuwe trend zetten, evolutie een beetje helpen
Beetje gewerktquote:
ik loop afstudeerstage bij het amcquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het zit je niet mee, maar gelukkig heb je nog een blauw tagje.
Om mij tegen mezelf of notes te beschermen?Wat lief
[..]
Noord-korea opmerking, ban ban ban
[..]
wtf waar zit je op school
#darwinaward#suicidie#yoloquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Van te voren allemaal alvast nomineren voor de Darwin Award om het aantrekkelijk te maken.
Tofquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik loop afstudeerstage bij het amc
Over zelfmoord is nagedacht voor een Darwin award moet je juist zo min mogelijk nadenken. Je selfie op het spoor nemen omdat de lichtinval daar beter is of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Van te voren allemaal alvast nomineren voor de Darwin Award om het aantrekkelijk te maken.
Jezelf. Je notes zet ik gewoon niet. Klassenjustitie viert hoogtijdagen sinds mijn aanstelling.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het zit je niet mee, maar gelukkig heb je nog een blauw tagje.
Om mij tegen mezelf of notes te beschermen?Wat lief
[..]
Noord-korea opmerking, ban ban ban
[..]
wtf waar zit je op school
Wat moet ik mij hierbij voorstellen als je zo een onderzoek doet. Wat doe je nou echt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
hartstikke, ik doe kankerbestrijding onderzoek. Ik verbeter de wereld
Positieve discriminatie, niets mis mee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over zelfmoord is nagedacht voor een Darwin award moet je juist zo min mogelijk nadenken. Je selfie op het spoor nemen omdat de lichtinval daar beter is of iets dergelijks.
[..]
Jezelf. Je notes zet ik gewoon niet. Klassenjustitie viert hoogtijdagen sinds mijn aanstelling.
Steven en mono hebben ooit lopen kloten in mijn notes.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
in de notes van flips werd toch geschaakt?
hehehequote:Op vrijdag 11 april 2014 17:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat moet ik mij hierbij voorstellen als je zo een onderzoek doet. Wat doe je nou echt?
[..]
Positieve discriminatie, niets mis mee.
[..]
Steven en mono hebben ooit lopen kloten in mijn notes.
Als ik het mij goed herinner stond er iets bij dat ik of geen vrouw was (verrassend) of een leugenaar (verrassend)quote:
ik doe een onderzoek naar de kwaliteit van het temperatuurmeetsysteem van de hyperthermie behandeling om het nog beter te kunnen maken voor betere behandelingenquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat moet ik mij hierbij voorstellen als je zo een onderzoek doet. Wat doe je nou echt?
[..]
Positieve discriminatie, niets mis mee.
[..]
Steven en mono hebben ooit lopen kloten in mijn notes.
Dat klinkt ingewikkeld, maar ook interessant.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik doe een onderzoek naar de kwaliteit van het temperatuurmeetsysteem van de hyperthermie behandeling om het nog beter te kunnen maken voor betere behandelingen
Okéquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |