SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Bij de snackbar staan ze me altijd glazig aan te kijken alsof ik een randdebiel benquote:
Ik ruik een KLB topicquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bij de snackbar staan ze me altijd glazig aan te kijken alsof ik een randdebiel ben
Niet van mijquote:
Wel pics nemen van de buitquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Niet van mijik ga bejaarden hosselen in het zwembad met mijn afgetrainde zwemlichaam
Komt omdat het een catamaran heetquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bij de snackbar staan ze me altijd glazig aan te kijken alsof ik een randdebiel ben
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Komt omdat het een catamaran heet
Weet ik het, zo staat het op het bord bij de snackbar hierquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]waarom niet gewoon twee frikandellen met patat ?
Dat was hogere xDception. Daarbij begon jij met het emo.giffen van mijquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom sorryEn vanwaar de emo.gif? Wat maak je me nou in de war met je quote
Rare snackbarquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Weet ik het, zo staat het op het bord bij de snackbar hier
Gratis bieeer!quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeh nu heb ik zin om afleveringen van new kids te kijkennu ik zelf in brabant woon is het nog grappiger.
Daar raakte ik dus de weg kwijt Hoger xDception is niet voor mij weggelegd. Mijn emo.gif was omquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was hogere xDception. Daarbij begon jij met het emo.giffen van mijPantoffeldiertje
En ondertussen snap ook ik het allemaal niet meer zittende met een boek van 600 bladzijden over de middeleeuwen.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar raakte ik dus de weg kwijt Hoger xDception is niet voor mij weggelegd. Mijn emo.gif was omte benadrukken. Enfin, duidelijker gaat het niet worden. Konijn.
Wat ben je zielig.Als je dat boek nou eens ging lezen ipv FOK!ken.
Wat hebben we dat toch even goed opgelost.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
maar het is weer geheel duidelijk bij deze. Wat een rust.
En niks zielig, enkel een verklaring voor mijn doen en laten
Nog 56 uur en 57 minuten voor het weekend voorbij isquote:
Tijd zat voor een dikke 12 uur dungeons en dragons sessiequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat hebben we dat toch even goed opgelost.
[..]
Nog 56 uur en 57 minuten voor het weekend voorbij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |