SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
Groningenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:12 schreef Monopoly het volgende:
Hier in Groningen is het bewolkt. Geen zon te zien
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gas ja, dat is fijn kokenWil niet aan de elektrische zooi
Ik denk dat we in Mei wel wat kunnen organiseren. Dan ben ik mooi vrij. Kijken of we de club bij elkaar krijgen
Vraag je me nu op een date?quote:
Huphup naar buiten danquote:
lijkt me ook niks, zo'n inductieplaat. weet niet waaromquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk dat we in Mei wel wat kunnen organiseren. Dan ben ik mooi vrij. Kijken of we de club bij elkaar krijgen
nee? wil je graag op date met mij?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]Is goed. Moet je nog veel aan de klus?
[..]
Vraag je me nu op een date?
[..]
Huphup naar buiten dan
zou eerder naar je thuis provincie gaanquote:
Gun die KitKatChunky nou even een moment om topics te leren openenquote:
10 mei kan niet he.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Joeee tootquote:
Prima prima. Zo eens wat eten scoren, soepie in de magnetron flikkeren. Chillen. Hoef pas om 23.00 op werk te verschijnenquote:
kutnoob ga wegquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:17 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik ben nieuw hier, niet haten please
10 Mei zie ik Flips eindelijk weerquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gun die KitKatChunky nou even een moment om topics te leren openen
[..]
10 mei kan niet he.
[..]
Joeee tootIk heb iedereen van cf bijna aan het gejoe kregen #proud
Ik ben fan van het Joeïsmequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gun die KitKatChunky nou even een moment om topics te leren openen
[..]
10 mei kan niet he.
[..]
Joeee tootIk heb iedereen van cf bijna aan het gejoe kregen #proud
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kutnoob ga weg![]()
je doet mij laten kotsen
![]()
grapje kusjes
De magnetron is je beste vriendquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima prima. Zo eens wat eten scoren, soepie in de magnetron flikkeren. Chillen. Hoef pas om 23.00 op werk te verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |