SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
Groningenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:12 schreef Monopoly het volgende:
Hier in Groningen is het bewolkt. Geen zon te zien
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gas ja, dat is fijn kokenWil niet aan de elektrische zooi
Ik denk dat we in Mei wel wat kunnen organiseren. Dan ben ik mooi vrij. Kijken of we de club bij elkaar krijgen
Vraag je me nu op een date?quote:
Huphup naar buiten danquote:
lijkt me ook niks, zo'n inductieplaat. weet niet waaromquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk dat we in Mei wel wat kunnen organiseren. Dan ben ik mooi vrij. Kijken of we de club bij elkaar krijgen
nee? wil je graag op date met mij?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]Is goed. Moet je nog veel aan de klus?
[..]
Vraag je me nu op een date?
[..]
Huphup naar buiten dan
zou eerder naar je thuis provincie gaanquote:
Gun die KitKatChunky nou even een moment om topics te leren openenquote:
10 mei kan niet he.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Joeee tootquote:
Prima prima. Zo eens wat eten scoren, soepie in de magnetron flikkeren. Chillen. Hoef pas om 23.00 op werk te verschijnenquote:
kutnoob ga wegquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:17 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik ben nieuw hier, niet haten please
10 Mei zie ik Flips eindelijk weerquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gun die KitKatChunky nou even een moment om topics te leren openen
[..]
10 mei kan niet he.
[..]
Joeee tootIk heb iedereen van cf bijna aan het gejoe kregen #proud
Ik ben fan van het Joeïsmequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gun die KitKatChunky nou even een moment om topics te leren openen
[..]
10 mei kan niet he.
[..]
Joeee tootIk heb iedereen van cf bijna aan het gejoe kregen #proud
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kutnoob ga weg![]()
je doet mij laten kotsen
![]()
grapje kusjes
De magnetron is je beste vriendquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima prima. Zo eens wat eten scoren, soepie in de magnetron flikkeren. Chillen. Hoef pas om 23.00 op werk te verschijnen
Gelukkig zijn die aardbevingen niet in de randstad anders zouden we daadwerkelijk een probleem hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:18 schreef d4v1d het volgende:
Waarom zou je in een uithoek van t land gaan wonen
Je hebt er ook nog aardbevingen![]()
maar je mag nog niet rijden:')quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
TS
Daar was ik weer![]()
Kom ik thuis, heb ik mijn VW Carkit bezorgd gekregen
Misschien.quote:
Wat fijn.quote:
Neequote:
misschienquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee? wil je graag op date met mij?
Goedkoop wonen, mensen zijn chill, geen sluitingstijd voor kroegen hier in de stad, meer kroegen en meer drukte en gezelligheid dan welke randstad-stad dan ook.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:18 schreef d4v1d het volgende:
Waarom zou je in een uithoek van t land gaan wonen
Je hebt er ook nog aardbevingen![]()
Flips is mijn secretaresse dus dan moet je met haar even een datum afspreken dan krijg ik dat vanzelf te horenquote:
Waarom huilen ze er dan zo over dat ze moeten stoppen met boren? einz!1111!1!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goedkoop wonen, mensen zijn chill, geen sluitingstijd voor kroegen hier in de stad, meer kroegen en meer drukte en gezelligheid dan welke randstad-stad dan ook.
Aardbevingen zijn voor pussy's man, het voelt alsof er een vrachtwagen door je straat rijdt, that's it.
Die komt ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik sta ook niet op de meetlijst, maar ik wil wel een PM
/huil
Omdat ze bang zijn dat ze hun huis niet meer kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom huilen ze er dan zo over dat ze moeten stoppen met boren? einz!1111!1!!
Ligt er aan, ik was in totaal ¤2200,- kwijt aan de hele rataplanquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef d4v1d het volgende:
Hoeveel ben je nou kwijt aan rijlessen eigenlijk?
Vergeet je mij dan ook niet. Als je unf of mij vergeet dan komen we allebei niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die komt ookGa vanavond een PM versturen. Moet zo eerst nog wat werk verrichten.
Handleiding voor de omroep installatie kwam in het Duits binnen. Of ik die even wil vertalen_!
Omroep instalatie van de trein?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die komt ookGa vanavond een PM versturen. Moet zo eerst nog wat werk verrichten.
Handleiding voor de omroep installatie kwam in het Duits binnen. Of ik die even wil vertalen_!
Teringquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ligt er aan, ik was in totaal ¤2200,- kwijt aan de hele rataplan
Jullie krijgen speciale PM met een liefdesverklaring op papierquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vergeet je mij dan ook niet. Als je unf of mij vergeet dan komen we allebei niet.
Post doorgestuurd naar Moira.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jullie krijgen speciale PM met een liefdesverklaring op papier
Bam, ultimatum allesquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vergeet je mij dan ook niet. Als je unf of mij vergeet dan komen we allebei niet.
Veelquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef d4v1d het volgende:
Hoeveel ben je nou kwijt aan rijlessen eigenlijk?
Gewoon sparen my friendquote:
Lief.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo rollen wij.quote:
Ik dacht dat t tussen de 1200 en 1500 zatquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon sparen my friend
Maar ¤2200 voor het hele gebeuren is nog neit eens zo duur
(ik had 37 lessen)
wat kost een les tegenwoordig?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon sparen my friend
(ik had 37 lessen)
Jaa sommigen bieden het ook aan voor die prijs, maar dan heb je bijvoorbeeld geen theorie erbij of minder lessenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht dat t tussen de 1200 en 1500 zatDan was ik er bijna
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
37 lessen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon sparen my friend
(ik had 37 lessen)
37.50 geloof ikquote:
Aan de hoeren en bierquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waar de fuck geef jij een heel periodeloon direct aan uit?
ehh drugs?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan genoeg bedenken om mn geld aan uit te gevenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan genoeg bedenken om mn geld aan uit te geven
quote:
???quote:
Klopt, en sommigen zijn er 100 lessen voor nodig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
37 lessen?
maatje van mij was na 10 lessen van 2 uur al klaar om af te rijden
700 in een keer ja?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan genoeg bedenken om mn geld aan uit te geven
hmm, dan is dat 1 van de weinige dingen die nauwelijks duurder zijn geworden.quote:
Dit is de druppel die de emmer doet overlopen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Rollen omdat je dik bent
Jullie rollen, wij haten.
Okay dan, jij maakt geen vrienden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Rollen omdat je dik bent
Jullie rollen, wij haten.
Nouja, misschien lukt t mij ook wel. Maar dan krijg ik het gevoel dat ik me geld weggooiquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zo lastig vind ik dat niet hoor
Ik kon geen beter haat grapje bedenkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is de druppel die de emmer doet overlopen.
Denken dat unf en ik dik zijn._!
Ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nouja, misschien lukt t mij ook wel. Maar dan krijg ik het gevoel dat ik me geld weggooiImpulsaankopen enzo..
Ik zou al 700 aan alleen een PC opmakenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel eens in een dagje 700 er doorheen gehaald
sneakertjes, nieuwe computer wat kleding bam
van drugsgeld zekerquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel eens in een dagje 700 er doorheen gehaald
sneakertjes, nieuwe computer wat kleding bam
Ik moest wel glimlachen, dus bijna geslaagd grapjequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik kon geen beter haat grapje bedenken![]()
Ik (mijn ouders) was ook zoiets kwijtquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh dat van die 2200 lieg ik, ik betaalde 1500
had toen geen gamingpc nodig gewoon standaarddingetje van 550quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zou al 700 aan alleen een PC opmaken
Voor mij?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus voor 700 euro koop ik 2 tv's
Ah okequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik (mijn ouders) was ook zoiets kwijt
Mijn ouders hebben er een van 900 besteld, 55 inch, maar die is zoekgeraakt door PostNL. Prutsersquote:
Ik moet nog een beetje oefenenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest wel glimlachen, dus bijna geslaagd grapje
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er een van 900 besteld, 55 inch, maar die is zoekgeraakt door PostNL. Prutsers
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:28 schreef Monopoly het volgende:
Moira zit in een trein die net iemand kapot heeft gereden. Ze zit vooraan en heeft de kutzooi gevoeld
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er een van 900 besteld, 55 inch, maar die is zoekgeraakt door PostNL. Prutsers
Die haal je toch gewoon in de winkel "offline"..quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hipsterquote:
minderquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:28 schreef Monopoly het volgende:
Moira zit in een trein die net iemand kapot heeft gereden. Ze zit vooraan en heeft de kutzooi gevoeld
55 inch tv "kwijtgeraakt"quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bah.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:28 schreef Monopoly het volgende:
Gadver, echt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:28 schreef Monopoly het volgende:
"zoekgeraakt"quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
PostNL dus welquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
Zo'n ding raak je toch niet zo maar kwijt
Tja, oudjes hèquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die haal je toch gewoon in de winkel "offline"..
Iddquote:
bij een medewerker thuisquote:
zijn je ouders 70+ en slecht ter been ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
PostNL dus wel
[..]
Tja, oudjes hè
[..]
Idd
Springersquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:28 schreef Monopoly het volgende:
Shit zegquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:28 schreef Monopoly het volgende:
Hahahahaquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alsof je over een zak met stenen rijdt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:30 schreef d4v1d het volgende:
Maar wat voel je dan? Dan voel je een schok ja.. Dat de trein iets aanrijd, maar dat voel je toch sowieso, of je nou voor, midden of achterin zit?
Nee, maar ze willen modern zijn met hun internetquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn je ouders 70+ en slecht ter been ofzo?
jat het modemquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, maar ze willen modern zijn met hun internet
Het beste om het nooit mee te maken, helaas krijgt eigenlijk elke machinist er wel mee te maken, sommige zelfs met regelmaat. Sneu.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:30 schreef Monopoly het volgende:
Bij Haren gebeurt, net paar minuten geleden.
Had altijd gedacht dat ik het eerder mee zou maken dan zij.
het ergste voor de machinist lijkt me ditquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alsof je over een zak met stenen rijdt.
Die mensen denken daar echt niet meer over na hoor als ze zo ver heen zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom zou je je in godsnaam voor een trein werpen
Als je er een einde aan wil maken is dat je eigen zaak maar doe het dan zo dat je dan niemand anders traumatiseerd
Ik heb een collega die al 20 keer naar buiten is moeten lopen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het beste om het nooit mee te maken, helaas krijgt eigenlijk elke machinist er wel mee te maken, sommige zelfs met regelmaat. Sneu.
ja spring gewoon van een flatgebouw ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als je er een einde aan wil maken is dat je eigen zaak maar doe het dan zo dat je dan niemand anders traumatiseerd
Pillenoverdosis ofzo nemen is makkelijker lijkt mequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja spring gewoon van een flatgebouw ofzo
[..]
Ditquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
springers zijn wel egoïstisch
je eigen probleem een probleem van meerdere maken![]()
hang jezelf dan liever op in de trapkast ofzo
[..]
Jij bent machinist?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een collega die al 20 keer naar buiten is moeten lopen.
Ikzelf gelukkig geen aanrijding met persoon, wel een motor kapot gereden, vent lag zelf al in de berm voor ik de motor raakte.
Ik snap waarom jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]?
nee
never dat ik trouwens vrijwillig naar almelo ga
Dat lijkt me ook wel heftig. Wist je dat hij al in de berm lag op het moment van aanrijden?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ikzelf gelukkig geen aanrijding met persoon, wel een motor kapot gereden, vent lag zelf al in de berm voor ik de motor raakte.
Ik hoop voor je dat je nooit een persoon aan zal rijden, gun je niemandquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Chill, dat wou ik altijd worden toen ik nog een klein Porkbeansje wasquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zou daar alleen komen met een slager
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat je het probleem niet aanpakt maar verplaatst
Toen bedacht je je dat je toch niks zou bereiken in je leven en heb je het maar opgegeven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Chill, dat wou ik altijd worden toen ik nog een klein Porkbeansje was
Weetje wat goedkoper is?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef Toto69 het volgende:
Voor de mensen die goedkoop naar de ONZ meet willen: bij blokker dagkaart voor 15.50
Nee, en ik heb d'r niets van gemerktquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel heftig. Wist je dat hij al in de berm lag op het moment van aanrijden?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toen bedacht je je dat je toch niks zou bereiken in je leven en heb je het maar opgegeven.
Gr.
Wut.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, en ik heb d'r niets van gemerkt
Was donker en hoorde wel een tik. Ik was aan het roken en had het raampje open dus wist niet of het gewoon een steentje was ofzo.
Op de terugweg (5 minuten later) maar langzaam aan gaan rijden en kijken wat er nu allemaal aan de hand was. Toen vond ik hem. Heb er RTV noord mee gehaald.
Ohquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, en ik heb d'r niets van gemerkt
Was donker en hoorde wel een tik. Ik was aan het roken en had het raampje open dus wist niet of het gewoon een steentje was ofzo.
Op de terugweg (5 minuten later) maar langzaam aan gaan rijden en kijken wat er nu allemaal aan de hand was. Toen vond ik hem. Heb er RTV noord mee gehaald.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Weetje wat goedkoper is?
Niet gaan
Hihahoxdxd![]()
Omdat Jhali komt???????quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal ik vertellen waarom niet???????????
Ja stel je wordt door een auto geschept op de weg daar heen. Weer allemaal kosten en shitquote:
Gewoon twee kratt'n bier achterin zett'n en van Maastricht naar Groning'n rijdenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja stel je wordt door een auto geschept op de weg daar heen. Weer allemaal ziekenhuiskosten en shitDuur grapje man.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon twee kratt'n bier achterin zett'n en van Maastricht naar Groning'n rijden
Omdat fl komt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal ik vertellen waarom niet???????????
Varkentjes ook wel eensquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Personenauto's komen ook wel eens dwars voor een vrachtwagen terwijl een chauffeur daar niets van merkt
zit die nog op fok dan?quote:
quote:
Dode hoek en shit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Personenauto's komen ook wel eens dwars voor een vrachtwagen terwijl een chauffeur daar niets van merkt
Tof. Knal het ook in het topic.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:34 schreef Toto69 het volgende:
Voor de mensen die goedkoop naar de ONZ meet willen: bij blokker dagkaart voor 15.50
quote:
dat is de chauffeur van mn vorige werk ook geluktquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
nee omdat flips en unf komen
ah oke, daar heb ik dr niet opquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
nee omdat flips en unf komen
maar dat is dan ook een veredelde skelterquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is de chauffeur van mn vorige werk ook gelukt
toen was die opeens een aygo over een rotonde aan het duwen
wat?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Houden zo, voor je 't weet gooit ze je op vrijgezellen van overijssel
Die snol had mij daar even doodleuk opgegooidquote:
Eenschquote:
vrouwtje in de aygo dacht daar anders over, die stond te trillen op dr benenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
maar dat is dan ook een veredelde skelter
Je gaat zuipen met Stuart?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef wietparkiet het volgende:
eigenlijk zit ik die week daarvoor big te spenden in hartje london jwz en heb dan geen geld meer om naar de meet te komen want skere boy 420
dafuq?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die snol had mij daar even doodleuk opgegooidgelukkig kon ik d'r binnen een minuutje weer af, kuthoer
Vond je de aandacht niet leukquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die snol had mij daar even doodleuk opgegooidgelukkig kon ik d'r binnen een minuutje weer af, kuthoer
Ik heet geen Braddie verdommequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Vond je de aandacht niet leuk?
Dat zal bestquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrouwtje in de aygo dacht daar anders over, die stond te trillen op dr benen
maar schade was heel beperkt, dus we konden er allemaal mee lachenquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jammer, lekke strongbowMagners zuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
drankt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als stuart wil hangen dan mag hij mij DM'en natuurlijk
hij betaalt de drankt
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:41 schreef Ro-ald het volgende:
Almere036 JWZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als stuart wil hangen dan mag hij mij DM'en natuurlijk
hij betaalt de drankt
Niet 15,50 apart houdenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef wietparkiet het volgende:
eigenlijk zit ik die week daarvoor big te spenden in hartje london jwz en heb dan geen geld meer om naar de meet te komen want skere boy 420
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:
DAN NIETquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wrm?
heb ook eerlijk gezegd niet echt zin in een grote meet
De beste man leeft. Ik overweeg over een tijdje naar Eindhoven te treinen en hem op te zoeken.quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]dat is gewoon samengeperst plastic
Guilty pleasures ftwquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JaToch smaakt het wel voor een keer
jmrquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee heb serieus geen zin in een grote meet
Nee ga dan lekker rustig aan doenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kom gewoon dan naar mij toe gaan we niet naar de meet gaan we bij mij zuipen
Gewoon yoloquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb eigenlijk al een tijdje zin in een kapsalon kipmaar die kcals
Af en toe mag je zondigenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb eigenlijk al een tijdje zin in een kapsalon kipmaar die kcals
8 uur ff de weblog checken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
elke tijd van de dag is tijd voor tieten
haha kk junkquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
8 uur zit ik aan de alcohol, cocaine, xtc en cannabis
030 pauperstadquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom 030 centraal station ik murder je
vodkaquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alleen wiet dan![]()
heel misschien vodka
Uteregquote:
Fixquote:
Gewoon aan een collega vragen of hij daar ook last van heeftquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die radioreclames over vroegtijdige zaadlozing en anale problemen zijn zó awkward als je op je werk zit
Ik hoorde ze ook al op 538quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die radioreclames over vroegtijdige zaadlozing en anale problemen zijn zó awkward als je op je werk zit
Emmen is fucking baas manquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wacht het ging over Utrecht toch? want je beschrijft Emmen
Whyyyyyyy?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik hoorde ze ook al op 538Was er ook eentje over de betere perfecte condoom ofzo
Heeft Emmen een stadion dan?quote:
Ik heb het over Emmen in Zwitserland , Emmen in Nederland is wel aids jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
emmen is niet baas emmen is een doorn in het oog voor nederland
ohquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb het over Emmen in Zwitserland , Emmen in Nederland is wel aids ja
Haha lafbek i see what u didquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb het over Emmen in Zwitserland , Emmen in Nederland is wel aids ja
niet mijn moeder disrespecten kutvarken je krijgt stoten op je scheve kop vrindquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Joen moe is een lafbek [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet mijn moeder disrespecten kutvarken je krijgt stoten op je scheve kop vrind
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Joen moe is een lafbek [ afbeelding ]
Cool story broquote:
Sorry. Gelukkig rem jij mijn onzin af en toe nog ietwat afquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een geval ben je ook![]()
[..]
Bijna. Nog 2 maanden bikkelen en ik gok op een uitloop van 10 wekenDus 3 maanden bikkelen.
Doe mij eens frituur gevenquote:
Gewoon zeggen dat je er zelf last van hebt voor nog interessanter gesprek.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon aan een collega vragen of hij daar ook last van heeft
goeie gesprekken
moet je lang komen, hij staat nog aanquote:
Waarom sorryquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Gelukkig rem jij mijn onzin af en toe nog ietwat af
Waterfiets?quote:
Twee frikandellen met patat ertussenquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Twee frikandellen met patat ertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |