Vaak zijn ze dan bij de ander vervaagd jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel lang ja ...Vervaagt het dan niet? Ik heb soms het idee dat gevoelens moeten groeien door er iets mee te doen. En dat ze anders eigenlijk langzaam weer verdwijnen.

Maar bij jou nog net zo sterk?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak zijn ze dan bij de ander vervaagd ja

Oef, pandapunten zijn niet aan mij besteed. Maar dat gevoel van vrijheid vind ik ook wel lekker al zou ik dat direct opgeven wanneer ik het zou kunnen inruilen voor een goede relatie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik geniet onder andere ontzettend van het feit dat ik elke week met een ander het bed in kan duiken ja. In de praktijk komt het erop neer dat ik hard pandapunten aan het sparen ben enzo. Maar het kán. En dat maakt dan dat het niet nodig is. Ofzo.
[..]

Maar wel door middel van intensief contact? Het lijkt me dat het toch gevoed moet worden, anders sterft het.quote:

Wel door middel van contact ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel door middel van intensief contact? Het lijkt me dat het toch gevoed moet worden, anders sterft het.

Ben je bang om gekwetst te worden?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel door middel van contact ja.
Maar dat is lastig, want als ik het idee heb dat ze te snel dichtbij gaan komen kap ik het af.
Raar wezen ben ik toch

Ook niet echt aan mij. Maar kieskeurig en sletvrees enzo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Oef, pandapunten zijn niet aan mij besteed. Maar dat gevoel van vrijheid vind ik ook wel lekker al zou ik dat direct opgeven wanneer ik het zou kunnen inruilen voor een goede relatie.

Maar op die manier kun je het toch nooit een goede kans geven? Better to have loved and lost than never to have loved at all.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, bang om om iemand te gaan geven en weer te verliezen.

Ik ben toch liever een slet en heb de tijd van m'n leven gehad.. Dan dat ik sletvrees heb en daardoor van alles niet doe wat ik toch graag had gedaan...quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook niet echt aan mij. Maar kieskeurig en sletvrees enzo.

Ik ook. Maar ik heb daar gewoon moeite mee. Probeer nu al een poosje die mindset wat te verdraaien, en het komt vast uiteindelijk wel goed allemaalquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben toch liever een slet en heb de tijd van m'n leven gehad.. Dan dat ik sletvrees heb en daardoor van alles niet doe wat ik toch graag had gedaan...

Ligt denk ik ook aan de mensen om je heen. Hoe ze reageren op je acties en of ze je ver/beoordelen daarop.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb daar gewoon moeite mee. Probeer nu al een poosje die mindset wat te verdraaien, en het komt vast uiteindelijk wel goed allemaal

Ja en rationeel gezien weet ik dat ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar op die manier kun je het toch nooit een goede kans geven? Better to have loved and lost than never to have loved at all.

Streng christelijk opgevoed enzo. 'Nuff said.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook aan de mensen om je heen. Hoe ze reageren op je acties en of ze je ver/beoordelen daarop.

Oh dan ga je gewoon een keer biechtenquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Streng christelijk opgevoed enzo. 'Nuff said.

Maybe, geen idee wat voor invloed dat heeft. Aangezien je met je ouders meestal al niet je seksleven bespreekt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Streng christelijk opgevoed enzo. 'Nuff said.

Nee, doe ik inderdaad niet. Maar wat anderen ervan vinden boeit me eigenlijk ook vrij weinig. Ik raak ervan met mezelf in de knoop, dus daar moet ik wat aan doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maybe, geen idee wat voor invloed dat heeft. Aangezien je met je ouders meestal al niet je seksleven bespreekt.
en blijkbaar heb je er (redelijk) afstand van gedaan als je nu die open instelling hebt en wss ook andere vrienden.

Als jij er gelukkig van wordt dan is dat goed voor u, vooral als u er echt vrede mee heeft.quote:Op maandag 21 april 2014 21:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Als het niet lukt, dan moet je er gewoon mee stoppen. Dat is mijn advies. Ik ben gestopt. Ik geef er niks meer om en het gaat nu een stuk beter. Ik heb nu een nieuw balans in mijn leven gevonden en dat bevalt me prima. Ik ben nu lekker bezig met mijn studie en met (vrijwilligers)werk. Dat voelt enorm veel beter dan moeite en tijd stoppen in iets wat toch niet werkt (een relatie aanknopen met een vrouw).
Ik weet nog steeds niet waarom het niet voor mij werkt en eerlijk gezegd boeit het me ook niet meer. Het vrijwilligerswerk loopt vet goed bij mij. Ik heb goed contact met die mensen, zowel mannen als vrouwen, die anders zijn dan de gemiddelde vrouw op straat. Ze zijn minder oppervlakkig en hoger opgeleid. Dat voelt heel goed en ze reageren tenminste op mijn berichten. Ze nemen me ten alle tijde serieus. Dat loopt allemaal tenminste zolang ik er maar gewoon moeite in blijf stoppen.
Volgende keer : "ik wist dat het een goed idee was om op mijn bus te wachten".quote:Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef jaha het volgende:
Afgelopen zaterdag Amsterdam Museumplein. Ik zit op een bankje op de bus te wachten. Komt er een bloedmooi meisje naast me zitten. Heel leuk gesprek gevoerd. Maar op het moment supreme toch niet in tram 2 durven stappen. Had gewoon moeten instappen en zeggen... jij bent zo mooi daar heb ik wel een omweg voor nodig.
Volgende keer beter dus

Same..quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:19 schreef Royco1 het volgende:
Ik kan seks en gevoelens dan wel weer heel goed los van elkaar zien

Daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same..
Ben ik ook blij om anders was ik echt al jaren seksloos geweest

Het is gewoon zonde, voor jezelf. Wie weet hoeveel je dan eventueel misloopt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en rationeel gezien weet ik dat ook.
Maar blijft lastig he

Ja ik maak het mezelf niet makkelijk zoquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde, voor jezelf. Wie weet hoeveel je dan eventueel misloopt.

Ik snap echt niet hoe je dat kan denken.quote:

Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat niet erg vindt niet nee. Ik ben blij dat ik niet seksloos ben (geweest)
Natuurlijk, als je er behoefte aan hebt en de mogelijkheid hebt, waarom niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar het is ook lekker om te doen dus waarom zou je het niet doen he
Jarenlange ervaring.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je dat kan denken.

Liever jij dan ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
[..]
Natuurlijk, als je er behoefte aan hebt en de mogelijkheid hebt, waarom niet.
[..]
Jarenlange ervaring.

Als in.. dat je het niet hebt gehadquote:

Ik ben daar dan weer heel erg slecht in.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:19 schreef Royco1 het volgende:
Ik kan seks en gevoelens dan wel weer heel goed los van elkaar zien
 Ergens zou ik wel willen dat ik dat kon.
 Ergens zou ik wel willen dat ik dat kon.

Denken dat door andere chicks te zoenen je uw ex "vergeet". Mislukte rebound.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef Wotte het volgende:
Bahbahbah, leer ik eindelijk eens over mijn verlegenheid heen te stappen. stap nu zomaar op meisjes af en zoen ik elke week wel met chicks. Krijg je weer gevoelens voor je bitch ex vriendin , ben er helemaal klaar mee de kuthoer

Het leven doet sowieso wel pijn op bepaalde momenten. Maar het genot wat je ervaart is die pijn ook wel waard, ook al lijkt dat vaak niet zo. Toen ik gedumpt werd heb ik ook nooit gedacht: "Ik kap met deze shit, van mij hoeft het niet meer".quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik maak het mezelf niet makkelijk zo

Sterkste schouders dragen de zwaarste lasten,quote:

Allemaal. Ik had er vroeger geen behoefte aan, toen ik een vriendin kreeg had ik er wel een tijd lang behoefte aan en daarna niet meer. Toen ging het uit en nu nog steeds geen behoefte.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in.. dat je het niet hebt gehad
Of dat je het niet wilt
of dat je het niet buiten een relatie wilt

Maar je hebt het wel gedaan, na je relatie. Waarom dan, vraag ik me af?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterkste schouders dragen de zwaarste lasten,
Maar ik heb er gewoon geen behoefte aan, dus voor mij is dat hele jacht gebeuren en ONS regelen om aan je behoeften te voldoen niet te begrijpen.
[..]
Allemaal. Ik had er vroeger geen behoefte aan, toen ik een vriendin kreeg had ik er wel een tijd lang behoefte aan en daarna niet meer. Toen ging het uit en nu nog steeds geen behoefte.

Omdat jij het zo graag wilde.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gedaan, na je relatie. Waarom dan, vraag ik me af?

Die mensen zie je idd ook. Maar ook veel die vanuit een gezellige avond of een date een ONS hebben. Is net een wat andere benadering natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
dus voor mij is dat hele jacht gebeuren en ONS regelen om aan je behoeften te voldoen niet te begrijpen.

Was niet alleen met mij, maar ook een aantal keren met een ander. Dus vandaar.quote:

Ik denk dat ik daar niet echt een antwoord op heb. Deels nieuwsgierigheid, denk ik. "Is dit wat ik wil?"quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gedaan, na je relatie. Waarom dan, vraag ik me af?
Amper. Al was dat vroeger wel anders.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die mensen zie je idd ook. Maar ook veel die vanuit een gezellige avond of een date een ONS hebben. Is net een wat andere benadering natuurlijk.
Maar blijkbaar ben je niet zo seksueel ingesteld buiten de relatie om. Dan vraag ik me eig gelijk af of je wel masturbeert enzo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |