Yats vond het veel makkelijk gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Beetje meer body kan je zelf aan werken natuurlijk, koop een paar gewichten en ga consequent oefenen, doe wat situps en pushups en pak vaker de fiets ipv de auto. Ik ben ook geen hulk hogan maar ik ben ook geen spierloos wezen omdat ik regelmatig fiets en spieroefeningen doe.
Bril kan je natuurlijk vervangen voor lenzen (als je geen enorme afwijking hebt) en anders evt laserbehandeling?
Maar belangrijker is denk ik hoe je over jezelf denkt en wat je van jezelf vindt, dat is nog veel belangrijker dan hoe je er uiteindelijk uit ziet.
Wat complicatie zegt dus eigenlijk:
[..]
Alsof je zelfvertrouwen af laten hangen van vrouwen dat wel isquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:31 schreef complicate het volgende:
TT: Squatten-> is geen lange termijn oplossing.![]()
Alsof niets doen helptquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsof je zelfvertrouwen af laten hangen van vrouwen dat wel is
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:44 schreef Weissman het volgende:
Om terug te komen op de TT.
Squatten = sterkere rug = beter recht op lopen = betere lichaamshouding = meer uitstraling = meer lef in omgang met vrouwen = meer durven = meer doen = succes met vrouwen = beter zelfbeeld = meer zelfvertrouwen.
Ergo, squatten zorgt voor meer zelfvertrouwen.
Er zijn twee belangrijke oefeningen in de fitnesswereld. Squatten en deadlifts.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:44 schreef Weissman het volgende:
Om terug te komen op de TT.
Squatten = sterkere rug = beter recht op lopen = betere lichaamshouding = meer uitstraling = meer lef in omgang met vrouwen = meer durven = meer doen = succes met vrouwen = beter zelfbeeld = meer zelfvertrouwen.
Ergo, squatten zorgt voor meer zelfvertrouwen.
Inbe4 ''alle vrouwen willen een klootzak''.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Er zijn twee belangrijke oefeningen in de fitnesswereld. Squatten en deadlifts.
Nou, het is me wel opgevallen dat ik het meest succes heb wanneer ik me minder lief voordoe dan ik ben.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 ''alle vrouwen willen een klootzak''.
Wat heeft squatten met bodybuilding te maken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:54 schreef Metro2005 het volgende:
Kunnen de pro squatters niet naar het bodybuild topic gaan ofzogodallemachtig. Zelfvertrouwen komt uit jezelf, niet uit je spierbundel.
Waar je je zelfvertrouwen uit haalt maakt geen zak uit ]quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:54 schreef Metro2005 het volgende:
Kunnen de pro squatters niet naar het bodybuild topic gaan ofzogodallemachtig. Zelfvertrouwen komt uit jezelf, niet uit je spierbundel.
Vooral die eerste, ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 ''alle vrouwen willen een klootzak''.
Inbe4 ''ik ben verlegen van nature, squatten is niks voor mij''.
Inbe4 ''Ik wil niet squatten, ik wil mezelf blijven''.
Het kan helpen, net als dat seks hebben met veel vrouwen je zelfvertrouwen kan helpen maar zelfvertrouwen is vooral een instelling IMHO.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Waar je je zelfvertrouwen uit haalt maakt geen zak uit ]
Zelfvertrouwen wordt gecreeerd door jezelf goed voelen. Een goed lichaam draagt bij aan zelfvertrouwen, dus is fitness geen slecht idee als iemand een laag zelfvertrouwen heeft. Je hoeft niet eens erg gespierd te worden, een sixpack is ook zeker niet vereist (veel vrouwen vinden dat niet eens zo spannend of praktisch bij een man). Het idee dat je aan jezelf werkt kan genoeg zijn om je zelfvertrouwen een boost te geven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het kan helpen, net als dat seks hebben met veel vrouwen je zelfvertrouwen kan helpen maar zelfvertrouwen is vooral een instelling IMHO.
Hier ben ik het wel mee eens. Sporten in het algemeen geeft je een goed gevoel en je kan je er echt wel lekkerder door in je vel mee gaan zitten en dat uitstralen. Maar het moet niet je main focus zijn en een obsessie worden en je moet je ook niet gaan meten met de kleerkasten in de sportschool want dat kan deprimerend werkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen wordt gecreeerd door jezelf goed voelen. Een goed lichaam draagt bij aan zelfvertrouwen, dus is fitness geen slecht idee als iemand een laag zelfvertrouwen heeft. Je hoeft niet eens erg gespierd te worden, een sixpack is ook zeker niet vereist (veel vrouwen vinden dat niet eens zo spannend of praktisch bij een man). Het idee dat je aan jezelf werkt kan genoeg zijn om je zelfvertrouwen een boost te geven.
De obsessie voor uber gespierde mannen met six-packs kan overigens weer het tegenovergestelde resultaat geven, minder zelfvertrouwen. Een sixpack is namelijk niet iets wat je 'ff' kweekt, al hebben sommige er door hun metabolisme wat minder moeite mee.Dus ga lekker fitnessen, skip de isolatie oefeningen met apparaten en ga serieus aan de slag met losse oefeningen, je gaat je zoveel beter voelen!
Dan zorg je er toch voor dat die kleerkasten zich gaan vergelijken met jou?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Sporten in het algemeen geeft je een goed gevoel en je kan je er echt wel lekkerder door in je vel mee gaan zitten en dat uitstralen. Maar het moet niet je main focus zijn en een obsessie worden en je moet je ook niet gaan meten met de kleerkasten in de sportschool want dat kan deprimerend werken
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan zorg je er toch voor dat die kleerkasten zich gaan vergelijken met jou?
Lol, er is ook niks mis met trainen maar er is een verschil tussen obsessief trainen om het trainen en trainen om gewoon er net wat beter uit te zien natuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef Weissman het volgende:
Ja want als je serieus gaat trainen word je over 3 maanden opeens wakker met 20kg spiermassa erbij
Dan toch maar liever een player. Al heb ik echt een hekel aan dat woordquote:Net als die figuren hier die wel beter willen worden met vrouwen maar niet te goed, want tja, anders gaat ze denken dat je een player bent
Het aantal clichés in deze zin is echt ongeëvenaard.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]ik hoef geen kleerkast te worden, hoop vrouwen vinden dat ook helemaal niet mooi of zelf beangstigend , bovendien heeft niet iedereen de lichaamsbouw om als jerommeke door het leven te gaan he
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het aantal clichés in deze zin is echt ongeëvenaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |