Dat is waar uiteraard.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:33 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Jawel, doe ik ook zat. Van 8.30-19.00 meestal studie gerelateerd, overige uren tijd zat om te chillen. Maar ik vind m'n studie echt leuk, dan is het ook niet erg om er mee bezig te zijn.
Ken je ene Indy, gigaslim geval wat ziekhoge cijfers haalt en een typische beta is zonder sociaal leven?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
MST is scheikunde, LST is biotechnologie (kort door de bocht).
Niet perse nee, net zoals bèta studenten ook niet alleen omgaan met andere bèta studenten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want rechtenstudenten gaan niet om met andere rechtenstudenten om maar wat te noemen.
Industrieel ontwerpen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is waar uiteraard.
Welke studie doe je?
Nope. Zit niet in de FB-groep in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:38 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ken je ene Indy, gigaslim geval wat ziekhoge cijfers haalt en een typische beta is zonder sociaal leven?
Ik heb wel vrienden van m'n studie, maar daar maak ik geen nerderige studiegrappen meequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof jij niet dat soort vrienden hebt.
Hij is niet echt sociaal, en gebruikt fb alleen voor candycrush. Das de enige reden datie fb heeftquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nope. Zit niet in de FB-groep in ieder geval.
Tja, L&R is nu eenmaal een toepassingsgerichte multidisciplinaire mengelmoes van wtk, elektro, materiaalk, nk, sk en misschien nog wel meer dan dat. Dan geldt toch al snel dat je moet afwachten of dat je iets nodig gaat hebben of niet. Dat maakt niet uit, het gaat niet alleen om de specifieke kennis die je opdoet, het gaat er om dat je met het slagen voor die opleiding laat zien wat te kunnen en dat je een essentiële basis hebt opgedaan (beetje toegepaste wiskunde, beetje toegepaste natuurkunde, beetje programmeren, ...). Je bent daardoor inzetbaar voor van alles en nog wat wat iemand zonder een bèta-opleiding niet zou kunnen (tenzij hij een autodidact is).quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hangt erg af van welke master je neemt denk ik...
Mensen gaan om met mensen waarmee ze interesses delen, is dat zo raar? Ik ga ook gewoon naar de kroeg met vrienden, er zijn andere manieren om sociaal te doen met bèta's buiten WoW en EVE om.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet perse nee, net zoals bèta studenten ook niet alleen omgaan met andere bèta studenten.
Het vooroordeel bestaat alleen nogal dat beta studenten van die autistische nerds zijn..
Jouw studie is dus gewoon saai.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden van m'n studie, maar daar maak ik geen nerderige studiegrappen mee
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen gaan om met mensen waarmee ze interesses delen, is dat zo raar? Ik ga ook gewoon naar de kroeg met vrienden, er zijn andere manieren om sociaal te doen met bèta's buiten WoW en EVE om.
Nou ja, ken zo'n beetje iedereen van mijn cohort, moet wel, maar geen Indy. Studeert hij niet MST?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:40 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Hij is niet echt sociaal, en gebruikt fb alleen voor candycrush. Das de enige reden datie fb heeft
Jawel, ik ga met bèta's om en dus ben ik een nerd?quote:
Dat zeg ik nergens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, ik ga met bèta's om en dus ben ik een nerd?Dat klopt niet.
Nee man, diepe shit, jwz. Spiritueel staan we allemaal in het derde huis van Saturnus, perfecte match.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jouw vriendschappen zijn gewoon inhoudsloos.
Euh zou eig ook kunnen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, ken zo'n beetje iedereen van mijn cohort, moet wel, maar geen Indy. Studeert hij niet MST?
Klopt. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb wat ik na m'n studie wil gaan doenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tja, L&R is nu eenmaal een toepassingsgerichte multidisciplinaire mengelmoes van wtk, elektro, materiaalk, nk, sk en misschien nog wel meer dan dat. Dan geldt toch al snel dat je moet afwachten of dat je iets nodig gaat hebben of niet. Dat maakt niet uit, het gaat niet alleen om de specifieke kennis die je opdoet, het gaat er om dat je met het slagen voor die opleiding laat zien wat te kunnen en dat je een essentiële basis hebt opgedaan (beetje toegepaste wiskunde, beetje toegepaste natuurkunde, beetje programmeren, ...). Je bent daardoor inzetbaar voor van alles en nog wat wat iemand zonder een bèta-opleiding niet zou kunnen (tenzij hij een autodidact is).
Jaja en niet verder komen dan praten over studiequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, diepe shit, jwz. Spiritueel staan we allemaal in het derde huis van Saturnus, perfecte match.
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Moet je de stereotype van de bèta student nu echt zo geforceerd naar voren laten komen?
Het is een gespreksonderwerp, we praten ook over andere shit hoor. Je moet toch wat in de trein.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jaja en niet verder komen dan praten over studie
In sommige gevallen klopt dit vooroordeel wel aardig, in andere gevallen totaal niet. Bij elektro, natuurkunde en werktuigkunde vind je nogal veel contactgestoorde nerds, eerlijk is eerlijk. Bij wiskunde daarentegen valt dat reuze mee. Geen idee waarom dit verschil er is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet perse nee, net zoals bèta studenten ook niet alleen omgaan met andere bèta studenten.
Het vooroordeel bestaat alleen nogal dat beta studenten van die autistische nerds zijn..
oke. wanneer meeten?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een gespreksonderwerp, we praten ook over andere shit hoor. Je moet toch wat in de trein.
Lekker neerkijken op mensen die geen bèta studie doen enzo?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een gespreksonderwerp, we praten ook over andere shit hoor. Je moet toch wat in de trein.
Eerste hit op FB was een tweedejaars.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:42 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Euh zou eig ook kunnen.
Ken je wel ene matthijs? Geval van 2 meter lang ofzo haha.
Jij bent je serieus niet bewust van het feit dat interpretatie subjectief is? Vooral op het internet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent serieus niet instaat om dat in de juiste context te lezen?
Sorry man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent je serieus niet bewust van het feit dat interpretatie subjectief is? Vooral op het internet?
Jongen, laat het gaan, dit is NWS niet ja.
Oh, dan ken je m nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerste hit op FB was een tweedejaars.
Over twee weken, dan ben ik weer in Delft.quote:
Ja, ik kijk neer op jouw. Haha, vieze alfa. Nu blij? Ja? Mooi, grgr.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lekker neerkijken op mensen die geen bèta studie doen enzo?
Jawel, hij heeft Calculus B gefaald geloof ik.quote:
Welke studie doe jij? en ben jij contactgestoord?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In sommige gevallen klopt dit vooroordeel wel aardig, in andere gevallen totaal niet. Bij elektro, natuurkunde en werktuigkunde vind je nogal veel contactgestoorde nerds, eerlijk is eerlijk. Bij wiskunde daarentegen valt dat reuze mee. Geen idee waarom dit verschil er is.
Viel me vandaag op mijn Matchingsdag ook al op ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In sommige gevallen klopt dit vooroordeel wel aardig, in andere gevallen totaal niet. Bij elektro, natuurkunde en werktuigkunde vind je nogal veel contactgestoorde nerds, eerlijk is eerlijk. Bij wiskunde daarentegen valt dat reuze mee. Geen idee waarom dit verschil er is.
Ik doel echt op een eerstejaars haha, heb nml vorig jaar bij m in de klas gezeten haha.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft Calculus B gefaald geloof ik.
Heb wel iemand gevonden in de groep, een dier als profielfoto?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:46 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik doel echt op een eerstejaars haha, heb nml vorig jaar bij m in de klas gezeten haha.
Jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb wel iemand gevonden in de groep, een dier als profielfoto?
Dan weet ik wel tot welk groepje hij behoort.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:51 schreef Mitsu het volgende:
Hij zet zich heel erg af tegen normaal, maar niet alto zoals gothic ofzo. Die mensen lachtie keihard uit en maakt ze altijd belanchelijk. Heel apart geval met een uitgesproken mening haha.
Geef eens een leuk voorbeeld dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:51 schreef Mitsu het volgende:
Hij zet zich heel erg af tegen normaal, maar niet alto zoals gothic ofzo. Die mensen lachtie keihard uit en maakt ze altijd belanchelijk. Heel apart geval met een uitgesproken mening haha.
Ik heb hem vanochtend nog gesproken.quote:
Alleen in de eerste periode, sindsdien niet meer. Behalve soms tijdens werkcolleges.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:54 schreef SiIk het volgende:
Moet bij jullie ook de docent ongeveer 18 keer per college vragen of het aub stil kan zijn?
Ik vind het een beetje niveautje brugklas eigenlijk.
Neen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb hem vanochtend nog gesproken.
En weet jij al wie MrStalin is?
En dan wel mij willen meeten.quote:
Wie weet heb ik wel eens een jonko met hem gerooktquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan wel mij willen meeten.Ga eerst maar een jonko met hem klappen.
Hm best lastig om zo even te bedenken. Weet wel z'n uitspraken altijd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geef eens een leuk voorbeeld dan?
Vind dat altijd wel leuk mensen die anders zijn dan de massa.
Normaal niet, maar technische wiskunde studenten uit Delft moeten een paar vakken in Leiden doen (en andersom) en die duften kunnen zich echt niet gedragen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:54 schreef SiIk het volgende:
Moet bij jullie ook de docent ongeveer 18 keer per college vragen of het aub stil kan zijn?
awh ik moet nog een weekquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
Tentamenweken voorbij!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
Tentamenweken voorbij!![]()
[ afbeelding ]
Nee, ze lullen bij ons altijd door de herrie heen waardoor je er niks van verstaat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:54 schreef SiIk het volgende:
Wie zijn die?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:02 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Normaal niet, maar technische wiskunde studenten uit Delft moeten een paar vakken in Leiden doen (en andersom) en die duften kunnen zich echt niet gedragen.
Vind het eerder zielig, ik zou hem gaan troosten..quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:02 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Hm best lastig om zo even te bedenken. Weet wel z'n uitspraken altijd.
Ik had ooit eens aan m gevraagd ofie uberhaupt vrienden had behalve een jongen waarmee die had (dit klinkt nu ook wel alsof ik een kreng ben)
En de twee weken erna zag ik hem constant alleen, zonder iemand om zich heen. Dus ik dacht ik vraag ernaar. Z'n antwoord: "nou ik doe je een plezier en laat zien dat ik geen vrienden nodig heb"
Vond dat zo komisch.
Ook niet echt een succesquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:03 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee, ze lullen bij ons altijd door de herrie heen waardoor je er niks van verstaat.
Zielig was 't niet echt. Hij kan dat soort dingen best hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vind het eerder zielig, ik zou hem gaan troosten..
Zonder microfoon is niet te doen met een publiek van >300 manquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:05 schreef Rezania het volgende:
Geven ze bij jullie college met microfoon? Sinds de docenten bij ons daarmee gestopt zijn is het echt heerlijk stil.
Ik bedoelde dat laatste...quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:06 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Zielig was 't niet echt. Hij kan dat soort dingen best hebben
Daar kan ik dan zelf ook weer antwoord op geven. Soms ga je naar een college en denk je dat t interessant wordt, maar tien minuten blijkt dat niet zo te zijn. Als je telefoon en laptop leeg zijn kan je niets anders doen dan kletsen tot t pauze is om dan weg te gaanquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook niet echt een succes
Waarom kunnen mensen niet gewoon weggaan als ze willen kletsen. Beetje volwassenheid mag onderhand wel toch.
Als je een goede zaal hebt vast wel. Opera is toch ook onder microfoon? En musicals vroeger ook.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zonder microfoon is niet te doen met een publiek van >300 man
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:07 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Daar kan ik dan zelf ook weer antwoord op geven. Soms ga je naar een college en denk je dat t interessant wordt, maar tien minuten blijkt dat niet zo te zijn. Als je telefoon en laptop leeg zijn kan je niets anders doen dan kletsen tot t pauze is om dan weg te gaan
Je kan ook gewoon tussendoor weggaan hè.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:07 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Daar kan ik dan zelf ook weer antwoord op geven. Soms ga je naar een college en denk je dat t interessant wordt, maar tien minuten blijkt dat niet zo te zijn. Als je telefoon en laptop leeg zijn kan je niets anders doen dan kletsen tot t pauze is om dan weg te gaan
Hij heeft nu een vast groepje vrienden van ongeveer 10, dus het is goed gekomen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat laatste...
Mensen die zeggen dat ze geen vrienden nodig hebben, hebben meestal gewoon niet de sociale skills om ze überhaupt te krijgen.
maarja nemen ze ook nooit wat op bij jullie dan? dat gaat toch niet zonder microfoonquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je een goede zaal hebt vast wel. Opera is toch ook onder microfoon? En musicals vroeger ook.
Maar ja, wij zijn met 120 man, dan valt het nog mee ja. Alhoewel we wel gewoon in de aula zitten.
Nee, doen ze niet, Leiden is er op tegen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
maarja nemen ze ook nooit wat op bij jullie dan? dat gaat toch niet zonder microfoon
Nja ik oordeelde toen te snel: ik was 16 en een kutkind wat nogal snel conclusies trok. Hij bleek ook gewoon een vrij groot groepje te hebben waarmee die omging, maar die zaten niet in onze stamklasquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat laatste...
Mensen die zeggen dat ze geen vrienden nodig hebben, hebben meestal gewoon niet de sociale skills om ze überhaupt te krijgen.
Was weer een productief dagje of niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:10 schreef OllieWilliams het volgende:
weg uit de ub op naar huis ben er klaar mee
Redelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was weer een productief dagje of niet?
Nee, want dan moet iedereen in de rij opstaan enzoquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon tussendoor weggaan hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |