Zal het hem vragen als ik hem weer zie.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:32 schreef Novermars het volgende:
[..]
Heeft je schaduw een prettig leven denk je?
Ik zou zeggen, plaats hem hier!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Mitsu het volgende:
Ik word zo chagrijnig van het feit dat ik echt al 30 keer een soms nagerekend heb van een oud tentamen en ik 30 keer op hetzelfde antwoord uit kom, wat niet tussen de antwoordmogelijkheden staat.
En ik weet zeker dat ik t wel goed doe
Moet dat boek eens lezen, heb het al bijna een jaar liggen hier van een vriendquote:
Wat voor vakje?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Mitsu het volgende:
Ik word zo chagrijnig van het feit dat ik echt al 30 keer een soms nagerekend heb van een oud tentamen en ik 30 keer op hetzelfde antwoord uit kom, wat niet tussen de antwoordmogelijkheden staat.
En ik weet zeker dat ik t wel goed doe
quote:
Combinatievak van electronica, basics van calculus, statica en iets van werktuigkundige systemen. Pokkevak.quote:
Je kan toch gewoon het inproduct van vector a en vector b nemen en dat gelijk stellen aan de lengte van a keer b keer cos alfa? Kan vrij weinig fout mee gaan lijkt me.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:21 schreef Mitsu het volgende:
Nu ga ik denk ik heel hard uitgelachen worden, maargoed:
[..]
[ afbeelding ]
Bij 20 kom ik op t juiste antwoord uit.
Bij 21 neem ik DP weer als {0.2 i + 0.4 j + 0k} zoals bij 20, maar ik kom uit op:
[ afbeelding ]
[..]
Combinatievak van electronica, basics van calculus, statica en iets van werktuigkundige systemen. Pokkevak.
Wat doe je nu dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Maar eigenlijk ben ik al klaar dus ben ik illegaal hier
Beetje ongenuanceerd is dat wel ofniet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:53 schreef SiIk het volgende:
Dit soort plaatjes komen langs in mijn college:
[ afbeelding ]
Daarmee kom ik niet op een van mn juiste antwoordmogelijkheden uit. Dus ik denk dat ik toch iets fout doe.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon het inproduct van vector a en vector b nemen en dat gelijk stellen aan de lengte van a keer b keer cos alfa? Kan vrij weinig fout mee gaan lijkt me.
Ik kom gewoon op het goede antwoord uit in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:27 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Daarmee kom ik niet op een van mn juiste antwoordmogelijkheden uit. Dus ik denk dat ik toch iets fout doe.
Ja daar kom ik op uit, maar die staat niet tussen mn antwoorden waar ik tussen kan kiezenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:33 schreef Rezania het volgende:
Hier, kijk maar:
[ afbeelding ]
Niet haten op mijn handschrift aub.
Ohhhh, ik dacht dat dat witte vak onder aan je post het goede antwoord was.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:35 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ja daar kom ik op uit, maar die staat niet tussen mn antwoorden waar ik tussen kan kiezen
Je handschrift is juist baas, zoals die hoort te zijn...quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:33 schreef Rezania het volgende:
Hier, kijk maar:
[ afbeelding ]
Niet haten op mijn handschrift aub.
Haha, dan ben jij de enige die dat vindt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je handschrift is juist baas, zoals die hoort te zijn...
Ja ja, oké, maar liever heb ik gewoon geen multiple-choice vragen bij een rekenvak.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:50 schreef Novermars het volgende:
[..]
Als je 0.2 alshad geschreven, had je dan nog hetzelfde gezegd? :p
In dit geval kan je zonder rekenen al beargumenteren dat het B moet zijn, want dat is het enige antwoord dat niets unieks heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, oké, maar liever heb ik gewoon geen multiple-choice vragen bij een rekenvak.
Een soortgelijk plaatje heb je ook voor het sexbepalende deel van een geslachtschromosoom.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:53 schreef SiIk het volgende:
Dit soort plaatjes komen langs in mijn college:
[ afbeelding ]
Ja, die hadden we met genetica al gehadquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een soortgelijk plaatje heb je ook voor het sexbepalende deel van een geslachtschromosoom.
Biologenhumor.
spoorknor gespotquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:33 schreef MrStalin het volgende:
Fuck, ik zit sta weer eens stil met de trein
Ik ben anderhalf uur later thuis dan geplandquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:33 schreef MrStalin het volgende:
Fuck, ik zit sta weer eens stil met de trein
Moet je niet willen ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:53 schreef Novermars het volgende:
[..]
Ik ben anderhalf uur later thuis dan gepland
Ik moet zeggen dat het wel behoorlijk waarheidsgetrouw is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, die hadden we met genetica al gehad
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:08 schreef MrStalin het volgende:
Ja verdomme 1 persoon koopt z'n kaartje niet, en gelijk ligt alles plat omdat het hier enkelsporig is ..
Omdat die persoon dus geen kaartje had en blijkbaar moeilijk deed, moest de politie komen. De conducteur moest dus op het perron blijven en toen kon de trein niet verder. Aangezien alles enkelsporig is op die route behalve de stations, konden de andere treinen ook niet rijden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat is het causale verband tussen het platliggen, het enkelsporig zijn en die ene persoon die geen kaartje koopt?
Dan is de oorzaak niet de persoon die geen kaartje had (of moeilijk deed) maar de NS die hier op een onhandige manier mee omgaat. Waarom zou de conducteur op het perron moeten blijven? Gewoon verder rijden. Dan maar 1 persoon die geen kaartje koopt en vlucht of die persoon zwart mee laten rijden, ondertussen de politie inlichten zodat ze op een volgend perron in de trein stappen en die man in de boeien kunnen slaan met het risico dat hij eerder uitstapt en er een keer mee wegkomt (/care, dan pak je hem een volgende keer wel). Dat is handiger dan een vertraging voor tig treinen. Een kettingeffect veroorzaken door 1 gemakkelijk vermijdbare vertraging is werkelijk het domste wat een conducteur kan doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:16 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Omdat die persoon dus geen kaartje had en blijkbaar moeilijk deed, moest de politie komen. De conducteur moest dus op het perron blijven en toen kon de trein niet verder. Aangezien alles enkelsporig is op die route behalve de stations, konden de andere treinen ook niet rijden.
Dat was ook de gedachte van mij en m'n medepassagiers, ik vond het ook nogal dom. Maar nogmaals ik was er niet bij (was aan de andere kant van de trein) dus er zal wel iets meer aan de hand zijn geweest. Het was trouwens bij Arriva, die normaal gesproken dit soort dingen prima regelen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dan is de oorzaak niet de persoon die geen kaartje had (of moeilijk deed) maar de NS die hier op een onhandige manier mee omgaat. Waarom zou de conducteur op het perron moeten blijven? Gewoon verder rijden. Dan maar 1 persoon die geen kaartje koopt en vlucht of die persoon zwart mee laten rijden, ondertussen de politie inlichten zodat ze op een volgend perron in de trein stappen en die man in de boeien kunnen slaan met het risico dat hij eerder uitstapt en er een keer mee wegkomt (/care, dan pak je hem een volgende keer wel). Dat is handiger dan een vertraging voor tig treinen. Een kettingeffect veroorzaken door 1 gemakkelijk vermijdbare vertraging is werkelijk het domste wat een conducteur kan doen.
Ik begin morgenquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Stalin, hoofdstuk 4 van experimental is echt![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom is het zo erg? De stof of de uitleg?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:32 schreef OllieWilliams het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gewoon wat stoffen, vuurtje erbij, en dan boem jonguh!quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:32 schreef OllieWilliams het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jij bent het liefst een gehele dag en nacht bezig met je studie volgens mij.. XDquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon wat stoffen, vuurtje erbij, en dan boem jonguh!
allessssssssssquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Waarom is het zo erg? De stof of de uitleg?
Wat is de stof?quote:
Als ik mijn studie niet leuk vond zou ik hem niet hebben gekozen hè. Maar sowieso zijn explosies leuk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent het liefst een gehele dag en nacht bezig met je studie volgens mij.. XD
Wat moet je doen dan? Experimental klinkt als een model ontwerpen en testen.quote:
Ik vind voetbal ook leuk, toch zou ik er niet aan moeten denken om het een gehele dag te doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik mijn studie niet leuk vond zou ik hem niet hebben gekozen hè. Maar sowieso zijn explosies leuk.
Dat is dan ook te actief.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind voetbal ook leuk, toch zou ik er niet aan moeten denken om het een gehele dag te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |