Zijn ze achtergekomen door een hoop mensen te testen die honger hebben geleden in de oorlog. Naast dat het dus sowieso allemaal achteraf was, is dat ook wel lastig ingrijpenquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat hebben ze uiteraard niet ontdekt door mensen te ondervoeden als is het discutabel dat je niet ingrijpt wanneer je daar bent en je weet dat de mensen ondervoed zijn.
Juh, zie editquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zou nochtans een volstrekt logisch regelmechanisme zijn, net als bij ondervoeding. Als je lichaam zich daaraan aanpast, dus ook de eiwitsynthese en daarmee o.a. het DNA, dan is de kans groter dat je het overleeft.
Nee, ik zou 2 uur geleden al naar bed, dus dat ga ik nu echt maar eens doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik weet er iets van af (dat zal je hopelijk nu zijn opgevallen) maar misschien kan ik nog iets van jou leren? Noem eens wat?
Er zijn er 7 hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, om LST als voorbeeld te nemen, als je daar een master Biochemical Engineering doet, wat 1 van de 3 masterrichtingen is, weten de meeste internationale en nationale bedrijven/instellingen prima wat dat inhoudt hoorEn zeker als je uitlegt wat je basis is en wat je dus allemaal kan is die term, LST, die ze niet kennen zo vergeten
Ik ken aardig wat mensen die vanuit LST internationaal gaan werken en die zijn een van de meest gewilde mensen van de hele TU
Oh ja, ik negeerde Leiden ffquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zijn er 7 hoor.![]()
Daarbij kan je LST ook gewoon biotechnologie noemen, dat snappen de meeste mensen wel.
Vriend van me is een paar maanden geleden begonnen met lerenquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik sprak laatst met een nieuwe prof die uit Hong Kong komt. Hij vertelde dat in Azie Mandarijn ook gesproken wordt buiten China als tweede taal zoals het Engels hier bij ons. Dat je met Mandarijn ook met heel veel mensen in Vietnam, Japan, Korea etc kunt praten.
Ik voelde me heel dom dat ik dat niet wist dat Chinees echt zo breed gedragen werd, maar wel nog een hele goede reden om toch maar te gaan overwegen met Chinees te beginnen.
Leuk dat jij als IO'er mij als LST'er even gaat vertellen wat mijn studie inhoud.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ja, ik negeerde Leiden ffEn meh, celbiologie lijkt me een betere omschrijving.
Dit kan ook nog.quote:Biotechnologie gecombineerd met cellulaire geneeskunde op basis van genetische modificatie.
quote:
Hahaha, IO bravo IO bravo, geen idee waar je dat vandaan hebt, maar ik ben nooit verder gekomen dan IO-feestenquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuk dat jij als IO'er mij als LST'er even gaat vertellen wat mijn studie inhoud.
Een ouderdag?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit kan ook nog.Eigenlijk is LST best lastig te omschrijven. We hebben dan ook niet voor niks een ouderdag.
Maar meestal zeg ik gewoon biotechnologie, dan zegt men oké, en is het klaar.
Ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:49 schreef Rezania het volgende:
Ik haal mensen door elkaar nu geloof ik.
Jezusquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Bij scheikunde ook! Ouders op labzaal met labbrilletjes op!
Wat studeer jij dan? En waar?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hahaha, IO bravo IO bravo, geen idee waar je dat vandaan hebt, maar ik ben nooit verder gekomen dan IO-feesten
Ja, anders snappen de meeste ouders het niet.quote:
Ik haal je door de war met Mitsu.quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En dan vol de pipet in de gel steken, waarna ze verbaasd kijken dat er geen vloeistof meer uitkomt, ge-nie-tenquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Mitsu is geen man toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat studeer jij dan? En waar?
[..]
Ja, anders snappen de meeste ouders het niet.![]()
[..]
Ik haal je door de war met Mitsu.
Ze hadden inderdaad vastgesteld dat het DNA was gewijzigd bij het nageslacht van de mensen die honger hadden geleden door rampen/oorlogen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zijn ze achtergekomen door een hoop mensen te testen die honger hebben geleden in de oorlog. Naast dat het dus sowieso allemaal achteraf was, is dat ook wel lastig ingrijpen
Ik loop een beetje overal en nergens rond in Delftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |