Zijn ze achtergekomen door een hoop mensen te testen die honger hebben geleden in de oorlog. Naast dat het dus sowieso allemaal achteraf was, is dat ook wel lastig ingrijpenquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat hebben ze uiteraard niet ontdekt door mensen te ondervoeden als is het discutabel dat je niet ingrijpt wanneer je daar bent en je weet dat de mensen ondervoed zijn.
Juh, zie editquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zou nochtans een volstrekt logisch regelmechanisme zijn, net als bij ondervoeding. Als je lichaam zich daaraan aanpast, dus ook de eiwitsynthese en daarmee o.a. het DNA, dan is de kans groter dat je het overleeft.
Nee, ik zou 2 uur geleden al naar bed, dus dat ga ik nu echt maar eens doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik weet er iets van af (dat zal je hopelijk nu zijn opgevallen) maar misschien kan ik nog iets van jou leren? Noem eens wat?
Er zijn er 7 hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, om LST als voorbeeld te nemen, als je daar een master Biochemical Engineering doet, wat 1 van de 3 masterrichtingen is, weten de meeste internationale en nationale bedrijven/instellingen prima wat dat inhoudt hoorEn zeker als je uitlegt wat je basis is en wat je dus allemaal kan is die term, LST, die ze niet kennen zo vergeten
Ik ken aardig wat mensen die vanuit LST internationaal gaan werken en die zijn een van de meest gewilde mensen van de hele TU
Oh ja, ik negeerde Leiden ffquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zijn er 7 hoor.![]()
Daarbij kan je LST ook gewoon biotechnologie noemen, dat snappen de meeste mensen wel.
Vriend van me is een paar maanden geleden begonnen met lerenquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik sprak laatst met een nieuwe prof die uit Hong Kong komt. Hij vertelde dat in Azie Mandarijn ook gesproken wordt buiten China als tweede taal zoals het Engels hier bij ons. Dat je met Mandarijn ook met heel veel mensen in Vietnam, Japan, Korea etc kunt praten.
Ik voelde me heel dom dat ik dat niet wist dat Chinees echt zo breed gedragen werd, maar wel nog een hele goede reden om toch maar te gaan overwegen met Chinees te beginnen.
Leuk dat jij als IO'er mij als LST'er even gaat vertellen wat mijn studie inhoud.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ja, ik negeerde Leiden ffEn meh, celbiologie lijkt me een betere omschrijving.
Dit kan ook nog.quote:Biotechnologie gecombineerd met cellulaire geneeskunde op basis van genetische modificatie.
quote:
Hahaha, IO bravo IO bravo, geen idee waar je dat vandaan hebt, maar ik ben nooit verder gekomen dan IO-feestenquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuk dat jij als IO'er mij als LST'er even gaat vertellen wat mijn studie inhoud.
Een ouderdag?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit kan ook nog.Eigenlijk is LST best lastig te omschrijven. We hebben dan ook niet voor niks een ouderdag.
Maar meestal zeg ik gewoon biotechnologie, dan zegt men oké, en is het klaar.
Ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:49 schreef Rezania het volgende:
Ik haal mensen door elkaar nu geloof ik.
Jezusquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Bij scheikunde ook! Ouders op labzaal met labbrilletjes op!
Wat studeer jij dan? En waar?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hahaha, IO bravo IO bravo, geen idee waar je dat vandaan hebt, maar ik ben nooit verder gekomen dan IO-feesten
Ja, anders snappen de meeste ouders het niet.quote:
Ik haal je door de war met Mitsu.quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En dan vol de pipet in de gel steken, waarna ze verbaasd kijken dat er geen vloeistof meer uitkomt, ge-nie-tenquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:50 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Mitsu is geen man toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat studeer jij dan? En waar?
[..]
Ja, anders snappen de meeste ouders het niet.![]()
[..]
Ik haal je door de war met Mitsu.
Ze hadden inderdaad vastgesteld dat het DNA was gewijzigd bij het nageslacht van de mensen die honger hadden geleden door rampen/oorlogen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zijn ze achtergekomen door een hoop mensen te testen die honger hebben geleden in de oorlog. Naast dat het dus sowieso allemaal achteraf was, is dat ook wel lastig ingrijpen
Ik loop een beetje overal en nergens rond in Delftquote:
Je verwacht het niet!quote:
En dat hebben ze toegewezen aan honger? Sterk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad vastgesteld dat het DNA was gewijzigd bij het nageslacht van de mensen die honger hadden geleden door rampen/oorlogen.
Succesquote:Op vrijdag 11 april 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
Anyway, slapen nu, morgen tentamen, dag.
Als je een uurtje over hebt:quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dat hebben ze toegewezen aan honger? Sterk.
Linkt btw? Ik kan namelijk echt 100 dingen bedenken die samen met honger mee kunnen spelen als je in zo'n situatie zit en die net zo goed mee kunnen spelen bij DNA veranderingen. Iets simpels als stress bijvoorbeeld.
Not really, er zijn vast wel papers over geschreven neem ik aan?!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je een uurtje over hebt:
Interessante en heldere uitleg van de basis.
Dat neem ik ook wel aan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Not really, er zijn vast wel papers over geschreven neem ik aan?!
Als ik ff een samenvatting lees heeft dus in het geval van voedsel, de opa/oma invloed op het kleinkind. Grappigquote:
Die 7 moet een 6 zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:14 schreef MrStalin het volgende:
Goeedemorgen.
Wtf, jullie gaan wel snel
adblock uitzettenquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:20 schreef MrStalin het volgende:
Maar dan alsnog..
Btw ik kan geen berichten quoten op mn laptoppauperzooi
Wat voor studie doe jij?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik ff een samenvatting lees heeft dus in het geval van voedsel, de opa/oma invloed op het kleinkind. GrappigMaargoed, ze zeggen ook dat bijvoorbeeld stress van de ouders invloed kan hebben op het kind, klinkt vrij logisch. Samengevat zal elke verandering van leefwijze dus invloed hebben op het DNA van het kind dat geboren moet gaan worden, lijkt me niet meer dan logisch eigenlijk
Het is meer de vraag hoeveel effect elke verandering nou heeft op het kind.
Gaat dit over dat plaatje over hoe een straalmotor werkt?quote:
Klopt niet, beide hersenen horen enkel seks en eten te zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:53 schreef SiIk het volgende:
Dit soort plaatjes komen langs in mijn college:
[ afbeelding ]
Hehequote:Op vrijdag 11 april 2014 12:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat dit over dat plaatje over hoe een straalmotor werkt?
Lolquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:17 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
So the jet engine works like a high class call girl.
quote:
Maar eigenlijk ben ik al klaar dus ben ik illegaal hierquote:Studierichting: Iets met beestjessss
Je deed LST?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Maar eigenlijk ben ik al klaar dus ben ik illegaal hier
opgedonderd dan maarquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Maar eigenlijk ben ik al klaar dus ben ik illegaal hier
Okdoei!quote:
Nee IO.quote:
Gisteren ook zo'n tinus. Ging die stoelen aanschuiven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat zij denken is irrelevant, dat het zeker geen positieve invloed heeft op je prestatie is wel relevant. Het energieverbruik van de hersenen is overwegend constant, eender wat je doet, bovendien kan je lichaam meer dan genoeg suiker vrijzetten uit de opgeslagen glycogeen (of eiwitten of vetten als dat nodig zou zijn), je kan daar 30-35 kilometer mee rennen, je kan daar zeker een paar uur lang een examen mee maken.
[..]
Ik had het meer over surveillanten die niet braaf stil zitten, zwijgen, niet bewegen en geen herrie maken. Met andere woorden surveillanten die niet begrijpen dat ze als een vlieg op de muur moeten functioneren. Het beleid is bij ons niet zo streng m.b.t. de surveillanten.
Welk vak?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:35 schreef Novermars het volgende:
Mijn tentamen net
*gaat in een hoekje lopen huilen*
Kloptquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:41 schreef Novermars het volgende:
[..]
Multivariate Calculus. Een en al drama.
Calculus met meerdere variabelen dus? Altijd een hekel aan gehad (aan meerdere variabelen).quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:41 schreef Novermars het volgende:
[..]
Multivariate Calculus. Een en al drama.
Mehquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:39 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Je wenst dat je zo'n leuke studie doet
Wil je m'n pincode er ook gelijk bij?quote:
Ligt eraan, hoeveel geld staat er op je rekening en krijg ik pinpas er gratis bij?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meh
[..]
Wil je m'n pincode er ook gelijk bij?
Ik spreek jou nog wel aan het einde van je studiequote:Op vrijdag 11 april 2014 14:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoeveel geld staat er op je rekening en krijg ik pinpas er gratis bij?
Hebt gedaan! Een Delftse uiteraard!quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:56 schreef Rezania het volgende:
Kom op man, je kan toch wel even zeggen welke master je doet?
Vrijwel elk fenomeen in de natuur heeft meerdere variabelenquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Calculus met meerdere variabelen dus? Altijd een hekel aan gehad (aan meerdere variabelen).
Daarom zijn alfa's en gamma's die denken dat wij dit doen om het onszelf moeilijk te maken een beetje onnozel, wij doen het omdat de natuur ons dwingt om hiermee te werken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vrijwel elk fenomeen in de natuur heeft meerdere variabelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ja, klopt. Maar het is fijner rekenen met 1 variabele.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Het is niet fijner leven in een tweedimensionale wereld.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar het is fijner rekenen met 1 variabele.
Jup. Het ging vooral over optimisation. Ik werd helemaal ziek van alle Lagrange multipliersquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Calculus met meerdere variabelen dus? Altijd een hekel aan gehad (aan meerdere variabelen).
En in de Economie/Econometrie ook!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh? Heb jij het ervaren dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is niet fijner leven in een tweedimensionale wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |