abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138751649
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:57 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Tijdens de periode slaap ik vaak na het eten een paar uur (van 8-10 ofzo) en dan weer van 4 of 5 tot 9, vind ik wel een relaxed ritme :P
Dat kan inderdaad ook, de slaap opknippen, zolang je maar wel voldoende diepe slaap achter elkaar krijgt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_138751667
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad ook, de slaap opknippen, zolang je maar wel voldoende diepe slaap achter elkaar krijgt.
Dit schijnt dus in de klassieke oudheid heel normaal te zijn geweest! :P Dat er sprake was van een 'eerste' en een 'tweede' slaap waartussen mensen dus eerst nog wakker werden om nog wat werk voor elkaar te krijgen wat te eten etc en dan weer gingen slapen.
pi_138751673
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat wel serieus een probleem (zonder grap)...

De maatschappij is niet gemaakt voor nachtmensen.
Het is inderdaad een heel erg serieus probleem, ik 'zeg' dit zonder enige sarcasme.
#NoDAPL
pi_138751689
Bedankt voor het advies !

Wat een behulpzame mensen hier, en dat om bijna half een snachts. :P
pi_138751734
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:04 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Trouwens Bram, hier in Groningen hebben ze sinds kort een nieuwe regel dat je inderdaad niet mag eten tijdens tentamens.

Hier is extreem veel ophef over geweest omdat zeker of FWN wij relatief veel mensen hebben die gewoon niet 3-4 uur lang zonder eten kunnen vanwege verschillende aandoeningen.

Die zouden dan per tentamen het met de docent en studieadviseur moeten regelen dat er een uitzondering voor hun is, wat gewoon erg rottig is.
Mwah, als je diabetes hebt dan moet je inderdaad wel wat eten, prima als die een uitzondering krijgen, gewoon even van tevoren een briefje laten zien. Bij bepaalde zeldzame metabole ziektes (die rare ziektes die zorgen voor slecht functionerende spieren) kan dat ook nodig zijn, verder kan ik er geen bedenken. Doe het dan echter op een discrete manier, gewoon wat druivesuiker zodat je er geen lawaai mee hoeft te maken en leg het klaar voordat je begint met het examen. Wel zo prettig voor de andere studenten. Maar goed, de surveillanten kunnen er ook wat van, die zouden beter moeten weten.
#NoDAPL
pi_138751757
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:23 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Dit schijnt dus in de klassieke oudheid heel normaal te zijn geweest! :P Dat er sprake was van een 'eerste' en een 'tweede' slaap waartussen mensen dus eerst nog wakker werden om nog wat werk voor elkaar te krijgen wat te eten etc en dan weer gingen slapen.
Maar bijvoorbeeld dit.... http://www.nu.nl/wetensch(...)et-slaaptekort-.html

Nu is dat wel wat anders, maar "bijslapen" is dus wel een stuk minder effectief voor slaaptekort dan veel mensen nog denken..
pi_138751761
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Mwah, als je diabetes hebt dan moet je inderdaad wel wat eten, prima als die een uitzondering krijgen, gewoon even van tevoren een briefje laten zien. Bij bepaalde zeldzame metabole ziektes (die rare ziektes die zorgen voor slecht functionerende spieren) kan dat ook nodig zijn, verder kan ik er geen bedenken.
Ja, dat bedoel ik dus inderdaad. Daarnaast snap ik de behoefte voor 'gewone' mensen om wat te willen eten, zeker suikers!, ook heel goed.

Ik bedoel, je bent een intensief tentamen aan het maken, je hoofd verbrand dan eng snel veel energie.

op je edit: surveillanten doen zelfs dus nog moeilijk over druivensuiker tegenwoordig.
pi_138751795
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik ook, helaas gingen ze nog steeds niet diep in op de stof want 'Oh nee, straks snapt niet iedereen het!' :') Gelukkig kon je wel een goede uitleg krijgen als je er om vroeg.
Wat een slechte reden. :')
Niet iedereen hoeft het te snappen. Sowieso is het niet best als je zoiets niet snapt maar dat terzijde. Leg rustig standaard uit hoe het zit met die atoomorbitalen, wat de VSPER is en wat entropie is. ;)
Prikkel de betere leerlingen en stel de zwakkere leerlingen gerust met de wetenschap dat het niet erg is als ze het niet allemaal volgen en leg het hen na de les nog eens uit als zij het willen begrijpen.
#NoDAPL
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:32:02 #59
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_138751802
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:20 schreef Lilliesleaf het volgende:
Je kunt ook mijn methode toepassen wat betreft studiekeuze, is voor mij goed uitgevallen. Ik was zo'n kind op wie 'boeit niet wat je gaat studeren, elke studie gaat wel goedkomen' op van toepassing was. Ja lekker dan om dat grenzen te leggen aan wat je wel en niet wil studeren.

Ik heb ipv zitten nadenken over wat ik wil studeren de vraag gesteld: wat zijn die eisen die ik aan m'n studie stel. Ik vond er een paar:

1. Klassieke studie (geen fancy 20ste eeuw studies zoals Artificial Intelligence of LS&T - no flames!)
2. Kleine studie, max 100 man per jaarlaag.
3. Héle goede baankansen.
4. De mogelijkheden om veel kanten op te kunnen op basis van de studie in m'n carriere.

1 & 2 leiden eigenlijk linea recta naar natuurwetenschappen.
3 & 4 leidde voor mij naar engineering.

Daarnaast bleek in de praktijk dat ik de wiskunde en het rekenwerk van engineering gewoon veel leuker vind en dat ik ook de persoonlijkheid heb van een engineer en niet van een wetenschapper. Zo van: boeit mij het dat de gaswetten etc die we dagelijks gebruiken bij het ontwerpen eigenlijk natuurkundig fout zijn.. shit works doesn't it?
Why?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_138751804
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar bijvoorbeeld dit.... http://www.nu.nl/wetensch(...)et-slaaptekort-.html

Nu is dat wel wat anders, maar "bijslapen" is dus wel een stuk minder effectief voor slaaptekort dan veel mensen nog denken..
Weetje wat alleen het rottige van zulk onderzoek is? Ze nemen mensen met een 'gewoon' slaapritme en verstoren dat slaapritme om te testen hoe ze reageren op een 'abnormaal' slaapritme. Ja duh, natuurlijk reageren de proefpersonen daar slecht op.

Maar, in ons geval, is je uitgangspunt iemand met een 'abnormaal' slaapritme waar dit soort onderzoeken dus eigenlijk gewoon niet op van toepassing zijn. Of, in ieder geval, de uitkomsten ervan.
pi_138751846
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:32 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Weetje wat alleen het rottige van zulk onderzoek is? Ze nemen mensen met een 'gewoon' slaapritme en verstoren dat slaapritme om te testen hoe ze reageren op een 'abnormaal' slaapritme. Ja duh, natuurlijk reageren de proefpersonen daar slecht op.

Maar, in ons geval, is je uitgangspunt iemand met een 'abnormaal' slaapritme waar dit soort onderzoeken dus eigenlijk gewoon niet op van toepassing zijn. Of, in ieder geval, de uitkomsten ervan.
Dat klopt, maar zijn er geen studies die uitwijzen dat mensen met een abnormaal slaapritime meer kans hebben op depressies bijvoorbeeld?

Want zo las ik wel is dat chronisch slaaptekort depressie veroorzaakt en zelfs je DNA veranderd.
pi_138751848
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:32 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Why?
Ik wil een internationale carriere.

Ik wil dat ik bij een sollicitatie of bij collegas zit en kan zeggen ik heb X gestudeerd en iedereen dan een beeld heeft van mijn achtergrond. Dat hebben de 20ste eeuws nog studies niet.

Daarnaast wordt (nu is LS&T misschien in Groningen een uitzondering want dat is al heel lang een solide programma, maar vooral omdat ze héél veel samen doen met Biologie dat dan weer een klassieke studie is) er zo ontzettend veel geschoven met de programmas van nieuwe studies omdat ze er gewoon nog niet uit zijn hoe de studie het beste in te vullen, ook is de benodige achtergrond qua expertise en onderzoek er ook niet om op hetzelfde niveau als bij bijvoorbeeld scheikunde of natuurkunde academisch onderwijs te kunnen geven.
pi_138751850
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:29 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik dus inderdaad. Daarnaast snap ik de behoefte voor 'gewone' mensen om wat te willen eten, zeker suikers!, ook heel goed.

Ik bedoel, je bent een intensief tentamen aan het maken, je hoofd verbrand dan eng snel veel energie.
Wat zij denken is irrelevant, dat het zeker geen positieve invloed heeft op je prestatie is wel relevant. Het energieverbruik van de hersenen is overwegend constant, eender wat je doet, bovendien kan je lichaam meer dan genoeg suiker vrijzetten uit de opgeslagen glycogeen (of eiwitten of vetten als dat nodig zou zijn), je kan daar 30-35 kilometer mee rennen, je kan daar zeker een paar uur lang een examen mee maken.
quote:
op je edit: surveillanten doen zelfs dus nog moeilijk over druivensuiker tegenwoordig.
Ik had het meer over surveillanten die niet braaf stil zitten, zwijgen, niet bewegen en geen herrie maken. Met andere woorden surveillanten die niet begrijpen dat ze als een vlieg op de muur moeten functioneren. Het beleid is bij ons niet zo streng m.b.t. de surveillanten.
#NoDAPL
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:36:23 #64
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_138751876
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat klopt, maar zijn er geen studies die uitwijzen dat mensen met een abnormaal slaapritime meer kans hebben op depressies bijvoorbeeld?

Want zo las ik wel is dat chronisch slaaptekort depressie veroorzaakt en zelfs je DNA veranderd.
Lijkt me complete onzin :D
pi_138751907
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:36 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Zeg dat niet te snel. :)
Je DNA kan worden veranderd door ondervoeding, dit wordt doorgegeven aan de kids zodat zij minder eten nodig hebben. Kinda cool. 8-)
#NoDAPL
pi_138751911
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:36 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Verklaar u nader. *)
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:38:56 #67
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_138751913
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:34 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik wil een internationale carriere.

Ik wil dat ik bij een sollicitatie of bij collegas zit en kan zeggen ik heb X gestudeerd en iedereen dan een beeld heeft van mijn achtergrond. Dat hebben de 20ste eeuws nog studies niet.

Daarnaast wordt (nu is LS&T misschien in Groningen een uitzondering want dat is al heel lang een solide programma, maar vooral omdat ze héél veel samen doen met Biologie dat dan weer een klassieke studie is) er zo ontzettend veel geschoven met de programmas van nieuwe studies omdat ze er gewoon nog niet uit zijn hoe de studie het beste in te vullen, ook is de benodige achtergrond qua expertise en onderzoek er ook niet om op hetzelfde niveau als bij bijvoorbeeld scheikunde of natuurkunde academisch onderwijs te kunnen geven.
Mwa, om LST als voorbeeld te nemen, als je daar een master Biochemical Engineering doet, wat 1 van de 3 masterrichtingen is, weten de meeste internationale en nationale bedrijven/instellingen prima wat dat inhoudt hoor :) En zeker als je uitlegt wat je basis is en wat je dus allemaal kan is die term, LST, die ze niet kennen zo vergeten :P Ik ken aardig wat mensen die vanuit LST internationaal gaan werken en die zijn een van de meest gewilde mensen van de hele TU :P
pi_138751925
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Je DNA kan ook worden veranderd door ondervoeding, dit wordt doorgegeven aan de kids zodat zij minder eten nodig hebben. Kinda cool. 8-)
_O-

Dat is gewoon voer voor een psychopathisch experiment eigenlijk.
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:40:09 #69
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_138751933
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Verklaar u nader. *)
Ik zie het gewoon niet. An sich verandert je DNA natuurlijk constant, dat is normaal. Maar dat het door iets als een slaaptekort ingrijpend zou veranderen lijkt me erg sterk :{

-edit- Plus, stel dat je DNA verandert, omdat je lichaam zich aanpast aan een kortere periode van slaap, dan hoeft dat niet per se negatief te zijn; misschien past je lichaam zich wel gewoon aan, aan het slaaptekort en functioneert het net zo goed als bij een langere periode van slaap. DNA veranderingen zijn in die zin niet per se positief of negatief.
pi_138751945
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O-

Dat is gewoon voer voor een psychopathisch experiment eigenlijk.
Dat hebben ze uiteraard niet ontdekt door mensen te ondervoeden als is het discutabel dat je niet ingrijpt wanneer je daar bent en je weet dat de mensen ondervoed zijn.
#NoDAPL
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:41:53 #71
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138751960
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:40 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ik zie het gewoon niet. An sich verandert je DNA natuurlijk constant, dat is normaal. Maar dat het door iets als een slaaptekort ingrijpend zou veranderen lijkt me erg sterk :{
Verdiep je maar eens in epigenetica. Best interessant.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_138751967
quote:

[..]

Het zou nochtans een volstrekt logisch regelmechanisme zijn, net als bij ondervoeding. Als je lichaam zich daaraan aanpast, dus ook de eiwitsynthese en daarmee o.a. het DNA, dan is de kans groter dat je het overleeft.
#NoDAPL
pi_138751978
Ik sprak laatst met een nieuwe prof die uit Hong Kong komt. Hij vertelde dat in Azie Mandarijn ook gesproken wordt buiten China als tweede taal zoals het Engels hier bij ons. Dat je met Mandarijn ook met heel veel mensen in Vietnam, Japan, Korea etc kunt praten.

Ik voelde me heel dom dat ik dat niet wist dat Chinees echt zo breed gedragen werd :'), maar wel nog een hele goede reden om toch maar te gaan overwegen met Chinees te beginnen.
pi_138751981
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:41 schreef SiIk het volgende:

[..]

Verdiep je maar eens in epigenetica. Best interessant.
Ik weet er iets van af (dat zal je hopelijk nu zijn opgevallen) maar misschien kan ik nog iets van jou leren? Noem eens wat? :)
#NoDAPL
pi_138751982
quote:

[..]

Tja.. de grijze massa in het brein krimpt ook na chronisch slaaptekort.

Verder kan het met stress ook: http://www.nu.nl/wetensch(...)dna-beschadigen.html
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:43:34 #76
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138751995
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat hebben ze uiteraard niet ontdekt door mensen te ondervoeden als is het discutabel dat je niet ingrijpt wanneer je daar bent en je weet dat de mensen ondervoed zijn.
Zijn ze achtergekomen door een hoop mensen te testen die honger hebben geleden in de oorlog. Naast dat het dus sowieso allemaal achteraf was, is dat ook wel lastig ingrijpen :P
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:43:36 #77
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_138751996
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het zou nochtans een volstrekt logisch regelmechanisme zijn, net als bij ondervoeding. Als je lichaam zich daaraan aanpast, dus ook de eiwitsynthese en daarmee o.a. het DNA, dan is de kans groter dat je het overleeft.
Juh, zie edit :) Ik redeneerde wat te snel.
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:44:36 #78
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138752013
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik weet er iets van af (dat zal je hopelijk nu zijn opgevallen) maar misschien kan ik nog iets van jou leren? Noem eens wat? :)
Nee, ik zou 2 uur geleden al naar bed, dus dat ga ik nu echt maar eens doen.
Maar best interessant om het later nog eens over te hebben. Hoewel mijn kennis erover ook niet al te breed is. Het is sowieso iets wat nog redelijk in de kinderschoenen staat qua onderzoek enzo.
pi_138752031
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:38 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Mwa, om LST als voorbeeld te nemen, als je daar een master Biochemical Engineering doet, wat 1 van de 3 masterrichtingen is, weten de meeste internationale en nationale bedrijven/instellingen prima wat dat inhoudt hoor :) En zeker als je uitlegt wat je basis is en wat je dus allemaal kan is die term, LST, die ze niet kennen zo vergeten :P Ik ken aardig wat mensen die vanuit LST internationaal gaan werken en die zijn een van de meest gewilde mensen van de hele TU :P
Er zijn er 7 hoor. :{w :P
Daarbij kan je LST ook gewoon biotechnologie noemen, dat snappen de meeste mensen wel.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:45:55 #80
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_138752038
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:45 schreef Rezania het volgende:

[..]

Er zijn er 7 hoor. :{w :P
Daarbij kan je LST ook gewoon biotechnologie noemen, dat snappen de meeste mensen wel.
Oh ja, ik negeerde Leiden ff :') En meh, celbiologie lijkt me een betere omschrijving.
pi_138752041
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik sprak laatst met een nieuwe prof die uit Hong Kong komt. Hij vertelde dat in Azie Mandarijn ook gesproken wordt buiten China als tweede taal zoals het Engels hier bij ons. Dat je met Mandarijn ook met heel veel mensen in Vietnam, Japan, Korea etc kunt praten.

Ik voelde me heel dom dat ik dat niet wist dat Chinees echt zo breed gedragen werd :'), maar wel nog een hele goede reden om toch maar te gaan overwegen met Chinees te beginnen.
Vriend van me is een paar maanden geleden begonnen met leren :o
pi_138752049
Nou ja, 7 specifiek voor LST, in totaal kan je uit 39 masters kiezen.
pi_138752057
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:45 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Oh ja, ik negeerde Leiden ff :') En meh, celbiologie lijkt me een betere omschrijving.
Leuk dat jij als IO'er mij als LST'er even gaat vertellen wat mijn studie inhoud.
pi_138752067
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:45 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Oh ja, ik negeerde Leiden ff :')
Terecht.
pi_138752079
quote:
Biotechnologie gecombineerd met cellulaire geneeskunde op basis van genetische modificatie.
Dit kan ook nog. :') Eigenlijk is LST best lastig te omschrijven. We hebben dan ook niet voor niks een ouderdag. _O- Maar meestal zeg ik gewoon biotechnologie, dan zegt men oké, en is het klaar. :P
pi_138752084
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:47 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Terecht.
:')_! Niks mis met Leiden ja, gratis thee en koffie.
pi_138752097
Ik haal mensen door elkaar nu geloof ik. :')
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:49:49 #88
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_138752103
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:

[..]

Leuk dat jij als IO'er mij als LST'er even gaat vertellen wat mijn studie inhoud.
Hahaha, IO bravo IO bravo, geen idee waar je dat vandaan hebt, maar ik ben nooit verder gekomen dan IO-feesten ;)
pi_138752104
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dit kan ook nog. :') Eigenlijk is LST best lastig te omschrijven. We hebben dan ook niet voor niks een ouderdag. _O- Maar meestal zeg ik gewoon biotechnologie, dan zegt men oké, en is het klaar. :P
Een ouderdag? :')
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:50:10 #90
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_138752107
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:49 schreef Rezania het volgende:
Ik haal mensen door elkaar nu geloof ik. :')
Ja.
pi_138752112
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:49 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Bij scheikunde ook! Ouders op labzaal met labbrilletjes op! :D
pi_138752118
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:50 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Jezus :')
pi_138752119
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:49 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Hahaha, IO bravo IO bravo, geen idee waar je dat vandaan hebt, maar ik ben nooit verder gekomen dan IO-feesten ;)
Wat studeer jij dan? En waar? :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:49 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Ja, anders snappen de meeste ouders het niet. :') _O-
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:50 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja.
Ik haal je door de war met Mitsu. _O-
pi_138752121
quote:

[..]

Dit ja. :D DNA isoleren uit kiwi. _O-
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:51:11 #95
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_138752122
quote:

[..]

En dan vol de pipet in de gel steken, waarna ze verbaasd kijken dat er geen vloeistof meer uitkomt, ge-nie-ten :')
pi_138752135
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:

[..]

[..]

Ja, anders snappen de meeste ouders het niet. :') _O-

[..]

Ik haal je door de war met Mitsu. _O-
Mitsu is geen man toch? :')
pi_138752137
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:43 schreef SiIk het volgende:

[..]

Zijn ze achtergekomen door een hoop mensen te testen die honger hebben geleden in de oorlog. Naast dat het dus sowieso allemaal achteraf was, is dat ook wel lastig ingrijpen :P
Ze hadden inderdaad vastgesteld dat het DNA was gewijzigd bij het nageslacht van de mensen die honger hadden geleden door rampen/oorlogen.
#NoDAPL
pi_138752138
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:51 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Mitsu is geen man toch? :')
Bravehart is een vent? :{ Wat? :')
pi_138752149
Oh, het is Bravebart, krijg nou wat. :')
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:53:15 #100
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_138752152
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik loop een beetje overal en nergens rond in Delft :') Ik vind alles leuk dus ik probeer me overal tussen te mensen :7 Behalve IO, daar ben ik niet creatief genoeg voor 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')