SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Je nieuwe verslaving:quote:
Hallonquote:
Hoe is het?quote:
Veel bazen posten hier jaquote:Op donderdag 10 april 2014 23:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe is het?
Dit topic stond nog in mijn AT en ik zag Mono en Lompehork posten dus dan is de keuze snel gemaakt.
Lang niet gezienquote:
Wel goed, vandaag voldoende gehaald voor een tentamenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh gaat goed hoor JCbeetje moe dat wel. Met jou?
Ik ben even geswitcht, GRTD ğ ONZ SC. Multitasken is nooit één van mijn sterke punten geweest.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja ik post in 3 SC's tegelijk
Lijkt wel werken
Ik ga nergens naartoe. #the #man #who #can't #be #movedquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, de laatste keer dat ik je zag posten was je nog blauw.
Ik kan alles als ik eigenlijk moet lerenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben even geswitcht, GRTD ğ ONZ SC. Multitasken is nooit één van mijn sterke punten geweest.
[..]
Ik ga nergens naartoe. #the #man #who #can't #be #moved
#the#script#baasquote:Op donderdag 10 april 2014 23:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben even geswitcht, GRTD ğ ONZ SC. Multitasken is nooit één van mijn sterke punten geweest.
[..]
Nicequote:Op donderdag 10 april 2014 23:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel goed, vandaag voldoende gehaald voor een tentamen
Alleen morgen nog twee. Zo maar slapen.
Gewoon de SC's waarin zich soaps en drama afspelen vermijden. Dan kan je het heus aan Rodawa.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Ik photoshop dingen maar dat deed ik ook tijdens modschapquote:Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En nu ben je redacteur. Of was je dat evengoed al?
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon de SC's waarin zich soaps en drama afspelen vermijden. Dan kan je het heus aan Rodawa.
Ik moet zo langzaamaan ook eens beginnen met leren, maar ben nog niet eens in de fase aanbeland waarin ik mijn boek pak, naast me neerleg en gewoon ga FOK!ken. De boeken staan nog keurig opgeborgen.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kan alles als ik eigenlijk moet leren
Het kan snel gaan. Eerst jaag je me weg, nu hashtag baas je mij. Wat wil je nou.quote:
Dat heb ik eerlijk gezegd net achter de rug. Ik belandde in een flinke internetruzie met VMSDKR.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon de SC's waarin zich soaps en drama afspelen vermijden. Dan kan je het heus aan Rodawa.
Ahquote:
Ik ben wispelturig. Ik weet niet wat ik van je wil. Maar The Script is altijd pluspuntquote:Op donderdag 10 april 2014 23:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik moet zo langzaamaan ook eens beginnen met leren, maar ben nog niet eens in de fase aanbeland waarin ik mijn boek pak, naast me neerleg en gewoon ga FOK!ken. De boeken staan nog keurig opgeborgen.
[..]
Het kan snel gaan. Eerst jaag je me weg, nu hashtag baas je mij. Wat wil je nou. [ afbeelding ]
[..]
Dat heb ik eerlijk gezegd net achter de rug. Ik belandde in een flinke internetruzie met VMSDKR.
Hihihihihihihiquote:Op donderdag 10 april 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht dan wel?
[..]![]()
Hoezo dat dan. Niks vervelends hoop ik?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik krijg de laatste tijd veel DM's van VBL'ers
laat ik je niet wegkomen hoor. Hoe bedoel je?quote:
Lijkt me meer ontspannen werk dan het modden van FOK!.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik photoshop dingen maar dat deed ik ook tijdens modschap
Nee hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo dat dan. Niks vervelends hoop ik?
Oh en met
[..]
laat ik je niet wegkomen hoor. Hoe bedoel je?
CRE modden?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lijkt me meer ontspannen werk dan het modden van FOK!.
In welk opzicht is dat kwalijk. Of heb jij liever dat ik mij focus op één SC zodat je mij kunt vermijden?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Hier posten dan in GRTD
Banequote:
Ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht is dat kwalijk. Of heb jij liever dat ik mij focus op één SC zodat je mij kunt vermijden?
Wat hard dit
Jup. Nja niet echt opvallend klein ofzo. Wel vergeleken met Monoquote:Op donderdag 10 april 2014 23:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
is ie echt kaal, klein en iers?
hij is toch wel een living legend natuurlijk in VBL
Ja klopt, ik hoorde dat je ook zou komen maar toen toch weer niet en toen moest ik een beetje huilenquote:Op donderdag 10 april 2014 23:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoorde het van een andere user die daar ook heen ging.
Dat is waar. Beetje positief blijven natuurlijk.
[..]
Ik zou ook naar die housewarming gaan maar ik had een festivalEn al die verhalen incl. video;s heb ik meegekregen inderdaad.
Ik denk het niet
[..]
Ja.
Toffe peerquote:Op donderdag 10 april 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wel een prima gast zolang hij niet probeerde te modereren.![]()
"Even centraal en over de wedstrijd.
Maar ik heb dus een wietplantage en ik kan bijna oogste..."
quote:
De dag later kwam Oers buurman trouwens nog boos aan z'n deur met een tasje vol lege bierblikjes die over de railing waren gegooidquote:Op donderdag 10 april 2014 23:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou ook naar die housewarming gaan maar ik had een festivalEn al die verhalen incl. video;s heb ik meegekregen inderdaad.
Ik denk het niet
Hier heb ik dus niks aan aangezien ik niet weet hoe lang Mono is.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jup. Nja niet echt opvallend klein ofzo. Wel vergeleken met MonoMaar geen dwerg ofzo, dat dan weer niet.
[..]
Ja klopt, ik hoorde dat je ook zou komen maar toen toch weer niet en toen moest ik een beetje huilen
[..]
Toffe peer![]()
Ja sorryquote:Op donderdag 10 april 2014 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jup. Nja niet echt opvallend klein ofzo. Wel vergeleken met MonoMaar geen dwerg ofzo, dat dan weer niet.
[..]
Ja klopt, ik hoorde dat je ook zou komen maar toen toch weer niet en toen moest ik een beetje huilen
[..]
Toffe peer![]()
1,90+ dacht ikquote:Op donderdag 10 april 2014 23:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hier heb ik dus niks aan aangezien ik niet weet hoe lang Mono is.
2.00quote:Op donderdag 10 april 2014 23:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hier heb ik dus niks aan aangezien ik niet weet hoe lang Mono is.
Ja toch?quote:
Wanneer dat je weet dat je echte vriend weg is, kan je niet meer stoppen met huilen.quote:
Dit kunnen zomaar lyrics zijn van een rapje.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wanneer dat je weet dat je echte vriend weg is, kan je niet meer stoppen met huilen.
Het doet ons zo'n pijn dat hij is heen gegaan, hij heeft nooit geleefd om zijn kinderen te zien opgroeien.
Ook al is hij heen gegaan, herinneringen blijven leven ookal zeggen mensen het leven gaat door ik mis je nog steeds
Ik draag nu shades om de tranen te verbergen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit kunnen zomaar lyrics zijn van een rapje.
Ik voel je broeder. Het zijn barre tijden sinds zijn heengaan. Ik heb vrijwel direct naar de fles gegrepen. Mijn leven is een puinhoop zonder Archibald. Ik vrees dat ik hulp moet zoeken maar weet niet hoe...quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik draag nu shades om de tranen te verbergen.
Dit is waarheid
Zodra we getrouwd zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dikke huisvrouw. Wanneer gaat je haar eraf?
Archibaldquote:
Schenk wat vloeistof over de grond voor Archibald.quote:Op vrijdag 11 april 2014 01:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik voel je broeder. Het zijn barre tijden sinds zijn heengaan. Ik heb vrijwel direct naar de fles gegrepen. Mijn leven is een puinhoop zonder Archibald. Ik vrees dat ik hulp moet zoeken maar weet niet hoe...
Lekker klussenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:01 schreef c-u-t-e het volgende:
Mogguh!![]()
Vandaag drukke dag in het nieuwe huis!
Ga niet naar de praxis , daar behandelen ze hun personeel als strontquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:01 schreef c-u-t-e het volgende:
Mogguh!![]()
Vandaag drukke dag in het nieuwe huis!
Ik weet allesquote:
Ja, de woningbouw heeft al wat dingen geverfd en in de grondverf gezet, maar er moet nog zoveel gebeuren! (Knal gele, knal groene en knal roze murenquote:
En de kerstmanquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik weet alles
groetjes
de AIVD en de NSA
Klinkt als mijn oude middelbare school, daar was alles ook die kleuren. alleen hoorde datquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:04 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, de woningbouw heeft al wat dingen geverfd en in de grondverf gezet, maar er moet nog zoveel gebeuren! (Knal gele, knal groene en knal roze muren)
Neuh, ik heb een hekel aan de praxis..quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga niet naar de praxis , daar behandelen ze hun personeel als stront
i.i.g. hebben ze dat bij mij gedaan
Wauwww.. I'm impressed!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik weet alles
groetjes
de AIVD en de NSA
Moet je tegenwoordig niet je muren in 'neutrale' kleur achterlaten?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:04 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, de woningbouw heeft al wat dingen geverfd en in de grondverf gezet, maar er moet nog zoveel gebeuren! (Knal gele, knal groene en knal roze muren)
Gammaquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:05 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een hekel aan de praxis..
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar dat hebben ze blijkbaar bij deze woningbouw nog niet zo geregeld. Waardeloos!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig niet je muren in 'neutrale' kleur achterlaten?of is t koop?
Die heeft tenminste nog wel eens leuke acties. Zoals een pot saus voor minder dan de helft van de normale prijs. DAT is leuk winkelenquote:
Ach, je hebt iig iets te doen voor vandaag dusquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:06 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar dat hebben ze blijkbaar bij deze woningbouw nog niet zo geregeld. Waardeloos!
Mijn vorige bewoonster heeft alle muren moeten stucen toen ze erin kwam en er was maar 1 muur een vage bruine kleur toen ze (na 3 jaar) weer wegging, die we dus over moesten verven.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:06 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Maar dat hebben ze blijkbaar bij deze woningbouw nog niet zo geregeld. Waardeloos!
Ja, ik vermaak me wel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ach, je hebt iig iets te doen voor vandaag dus
Ik zit in mn eentje in een lab behangplaksel te verwarmen in naam van de kankerbestrijdingquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:07 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, ik vermaak me wel.
Gelukkig familie en vrienden die helpen. Dus dat komt helemaal in orde en het is nog gezellig ook haha..
Kijk dat noem ik mazzel hebben. Tegenwoordig schilderen ze zelfs plafond blauw en roze. Hoe bedoel je gek??quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vorige bewoonster heeft alle muren moeten stucen toen ze erin kwam en er was maar 1 muur een vage bruine kleur toen ze (na 3 jaar) weer wegging, die we dus over moesten verven.
Whut?! Behangplaksel verwarmen voor de kankerbestrijding, why?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zit in mn eentje in een lab behangplaksel te verwarmen in naam van de kankerbestrijding
Ja je hebt wel echt pechquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:08 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Kijk dat noem ik mazzel hebben. Tegenwoordig schilderen ze zelfs plafond blauw en roze. Hoe bedoel je gek??
Mijn vriendin woont in dezelfde straat en die had mazzel. Die mensen lieten een bijna perfecte woning achter.
Omdat behangplaksel lijkt op menselijk spierweefsel qua warmte capaciteit en gevoeligheid voor RF straling, oh en het is goed koopquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:09 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Whut?! Behangplaksel verwarmen voor de kankerbestrijding, why?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:10 schreef c-u-t-e het volgende:
Ja, c-u-t-e is in tha house! Dan word t altijd druk![]()
![]()
Nouja, niet altijd
Ik mag het niet zeggen, maar er heeft een Antilliaan in gezetenquote:
Aha..quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Omdat behangplaksel lijkt op menselijk spierweefsel qua warmte capaciteit en gevoeligheid voor RF straling, oh en het is goed koop
Ja! Eindelijk mogen we beginnenquote:
Ik verbeter de wereld!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:11 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen, maar er heeft een Antilliaan in gezeten![]()
Niks tegen die mensen, maar die zijn nou eenmaal niet heel netjes en schoon, doorgaans..
[..]
Aha..
[..]
Ja! Eindelijk mogen we beginnen![]()
Maar moet wachten op mijn opa, die gaat helpen en die moest eerst nog naar iets anders.
Auw!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:13 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik verbeter de wereld!
En verbrand mijn vingers
Ik verwacht wel een foto in mijn DM/PM als het helemaal af is natuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:11 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja! Eindelijk mogen we beginnen![]()
Maar moet wachten op mijn opa, die gaat helpen en die moest eerst nog naar iets anders.
Hahahaha!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Speciaal voor c-u-t-e voor bij het klussen![]()
Ofcourse! Mijn favoriete momentje van de week als ik dat doe!quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een foto in mijn DM/PM als het helemaal af is natuurlijk
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een foto in mijn DM/PM persoonlijke rondleiding als het helemaal af is natuurlijk
Oké helemaal superquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ofcourse! Mijn favoriete momentje van de week als ik dat doe!![]()
Maar het zal pas eind volgende week helemaal af zijn.
quote:
En je kan gelijk de bank even uittesten of ie wel lekker zitquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]! Is toch handig, tekst en uitleg
Bijvoorbeeld, en dan lekker gaan roddelen over die niet lekker zittende bank bij c-u-t-equote:Op vrijdag 11 april 2014 09:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En je kan gelijk de bank even uittesten of ie wel lekker zit
En de lelijke kleurquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, en dan lekker gaan roddelen over die niet lekker zittende bank bij c-u-t-e
Sowiesoquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]! Is toch handig, tekst en uitleg
Altijd c-u-t-equote:
quote:
Ja maar ik WEET dat ik een lelijke bank heb. Je mag me best helpen een nieuwe uitzoeken, dan weet ik zeker dat het goed komt.. Maar geen vlekken op die nieuwe bank maken..quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:41 schreef KitKatChunky het volgende:
Iemand moet de waarheid vertellen, anders zit je vast aan een lelijke bank zonder dat je het door hebt!
Moet je het maar niet zo heet makenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:44 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja maar ik WEET dat ik een lelijke bank heb. Je mag me best helpen een nieuwe uitzoeken, dan weet ik zeker dat het goed komt.. Maar geen vlekken op die nieuwe bank maken..
Chocola, you know
Dan kom ik zeker met een nog lelijkere bank thuisquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Moet je het maar niet zo heet makendan smelt ik
Gaan we samen een keer naar de woningboulevard om een nieuwe bank voor jou uittezoeken, met mijn geweldige stijl komt dat sowieso goed
Zo erg is het ook nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:46 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Dan kom ik zeker met een nog lelijkere bank thuis
Ga je dan niet op de banken springen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb wel smaak, neem mij maar mee
Hahaha, dan zit er niks anders op.. Dat word duidelijk een rondleiding, mijn lelijke bank laten zien, zodat je precies weet wat je NIET uit moet zoekenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zo erg is het ook niet
Alleen de kans dat ie niet zo goed matcht met de rest van je huis kan aanwezig zijn zonder voorkennis
Geen banken die bruin of felgekleurd zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:49 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha, dan zit er niks anders op.. Dat word duidelijk een rondleiding, mijn lelijke bank laten zien, zodat je precies weet wat je NIET uit moet zoeken
Ik heb nu een bruine bank..quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Geen banken die bruin of felgekleurd zijnveel te "modern"
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:48 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ga je dan niet op de banken springen?![]()
Ik weet namelijk hoe leuk dat is, en als jij je niet in kan houden dan kan ik dat ook niet!
Leer is wel makkelijker schoon makenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:52 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik heb nu een bruine bank..Tsjah, je moet wat als je niet veel geld hebt en je kan er 1 krijgen.
Ik zoek nu eigenlijk een zwarte bank. Wit wou ik liever, maar dat kan niet met mijn zoontje. Dan isdie binnen de kortste keren smerig haha Ja, of het word leer.. Maar leer....... meh..
Met zn drieën naar de ikeaquote:
Goedzoquote:
Zwart suede is prachtig...quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Leer is wel makkelijker schoon maken
Maar een zwarte suede bank is misschien ook mooi
[..]
Met zn drieën naar de ikea
Potloodjes jatten heuy heuyquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Leer is wel makkelijker schoon maken
Maar een zwarte suede bank is misschien ook mooi
[..]
Met zn drieën naar de ikea
Ik zeg doen, bazen bank uitzoekenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:56 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Goedzo
[..]
Zwart suede is prachtig...![]()
Hahaha..Lopen we hoor met zn drieën.
Joah!! Zakken volstoppen en dan snel wegrennen.. hahaquote:
Moeten we wel op ons vakantiegeld wachten hahaha ..quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zeg doen, bazen bank uitzoeken
En ik zal beloven er niet op te smeltenquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:59 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Joah!! Zakken volstoppen en dan snel wegrennen.. haha
[..]
Moeten we wel op ons vakantiegeld wachten hahaha ..
Huis opknappen is al duur genoeg![]()
Een bazen bank, klinkt goed![]()
Hahaha.. Dat zou zwaar kut zijn.. Chocolade over de hele bank heen..quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En ik zal beloven er niet op te smelten
andersquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:01 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha.. Dat zou zwaar kut zijn.. Chocolade over de hele bank heen..
Ik zal het niet te heet maken voor je goed?
Herken je hemquote:
Hehequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:04 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je zwaaaare
[..]
Nee???
Nee nee ik heb niks gepostquote:
Posten? wat is dat?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
heb je wat gepost? Ik heb niks gezien
Even een bakje koffie zettenquote:
bank?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:13 schreef c-u-t-e het volgende:
Heb mijn thee net op, en moet zo die kant op.. jammer, ik wou weten wat voor bank dat is.
VERTEL!
Ik ben volwassen, ik kan het wel hebben als het zo erg is..
http://qooqle.nl/?q=casting+couchquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:13 schreef c-u-t-e het volgende:
Heb mijn thee net op, en moet zo die kant op.. jammer, ik wou weten wat voor bank dat is.
VERTEL!
Ik ben volwassen, ik kan het wel hebben als het zo erg is..
Altijd jezelf als laatste in een opsomming van personen, tsjongejonge heequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:17 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, ik porkie en kitkat gaan met zijn 3en een bank uitzoeken![]()
Sgt had het al verteldquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
http://qooqle.nl/?q=casting+couch
Jaa jaa i know .. Zquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Altijd jezelf als laatste in een opsomming van personen, tsjongejonge hee
Nooit stront voorop jongedamequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:17 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:17 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Heel goedquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:20 schreef c-u-t-e het volgende:
OKE man!
Sgt, kitkat en ik.. zo goed.. nu is mn hele toetsenbord in de war.. grgr
brave c-u-t-equote:Op vrijdag 11 april 2014 10:20 schreef c-u-t-e het volgende:
OKE man!
Sgt, kitkat en ik.. zo goed.. nu is mn hele toetsenbord in de war.. grgr
Joahhhhquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heel goed
Gaan we dan ook van die Zweedse gehaktballen nommen in de Ikea
Jaa, nomnomnomquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heel goed
Gaan we dan ook van die Zweedse gehaktballen nommen in de Ikea
Arme jijquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
brave c-u-t-e
Beetje jammer dat niemand mij ooit DM't hoor, newbie stroggels
Ook niet om een bank uit te zoekenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:25 schreef c-u-t-e het volgende:
Nu heb ik zin in......
O nee, toch niet..
Zin in een kitkat ja, en gehaktballenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:25 schreef c-u-t-e het volgende:
Nu heb ik zin in......
O nee, toch niet..
Ja, dat dan weer wel hahahaquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ook niet om een bank uit te zoeken
Ik wil nog steeds die speciale kitkat..quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zin in een kitkat ja, en gehaktballen
Verdorie nu ik ook
Dan moet ik hem dus maar meenemen naar de ikeaquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds die speciale kitkat..
Ik zal wachten tot ik hem krijg.. Al is het het laatste wat ik doe!
wil ook een nieuwe bank, maar duurquote:
Ik moet ook eens een keer een leuke studenten kamer hosselen ergensquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil ook een nieuwe bank, maar duur
en eerst nieuw huis
Waar studeer je?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik moet ook eens een keer een leuke studenten kamer hosselen ergens
maandag ga ik nog naar een huisje kijkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik moet ook eens een keer een leuke studenten kamer hosselen ergens
Jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan moet ik hem dus maar meenemen naar de ikea
O god, dan blijf ik binnen..quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Volgende week woensdag mag ik eindelijk de weg op
Maar dat duurt nog zo lang
Duur ja.. ik keek op Ikea site, damn.....quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil ook een nieuwe bank, maar duur
en eerst nieuw huis
en ikea zal niet eens zo heel duur zijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:30 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
JaMag ik dan eindelijk een hapje??
[..]
O god, dan blijf ik binnen..
[..]
Duur ja.. ik keek op Ikea site, damn.....
Technisch dus?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Delft
Ben nu aan het afstuderen bij het AMC overigens maar hierna nog 3 jaar master
1500 euro voor een lelijke bank?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ikea zal niet eens zo heel duur zijn
Ik kan heul goed rijdenquote:
Minder op Fok! zitten dus..quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Technisch dus?
Ik moet nog 4 jaar , ik heb dit jaar een beetje verneukt
ohw, dat is wel redelijk prijzigquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:31 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
1500 euro voor een lelijke bank?
Niet duur??
Nee hoorquote:
Neequote:
Delftquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Delft
Ben nu aan het afstuderen bij het AMC overigens maar hierna nog 3 jaar master
d4v1dquote:
Hoin LBquote:
Hallonquote:
Waaromquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:35 schreef Amarantha het volgende:
Vanmorgen huilend weer in slaap gevallen![]()
Hoin Sgtquote:
Ik heb gisteren onder mijn borst een raar knobbeltje gevonden, ik durf er niet mee naar de dokterquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:35 schreef Amarantha het volgende:
Vanmorgen huilend weer in slaap gevallen![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gisteren onder mijn borst een raar knobbeltje gevonden, ik durf er niet mee naar de dokter
Ja ik kijk het een paar dagen aan, mocht 't Maandag nog zo zijn of erger dan bel ik wel even. Het doet ook pijn, geen idee of een beginnende tumor pijn doet. Wat ik onder mijn oksel heb/had is geen kanker, dat wist de doktersassistent me wel te verzekeren.quote:
Ik word er echt heel bang vanquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ben er wel een beetje stil van eigenlijk
doe maar welquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gisteren onder mijn borst een raar knobbeltje gevonden, ik durf er niet mee naar de dokter
Ja ik ga nu toch bellen, telkens als ik er aan denk word ik echt bang en verdrietigquote:
Ik heb net gelezen dat een tumor in een beginnend stadium geen pijn doet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ga nu toch bellen, telkens als ik er aan denk word ik echt bang en verdrietigBeter als het ernstig is dat ik er op tijd bij ben
Wellicht is het allemaal niet zo erg hoor, maar kanker kun je wel ineens hebben. En dat maakt me erg bang.. Vooral omdat ik er nog nooit bang voor ben geweestquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:42 schreef d4v1d het volgende:
Je kan beter gewoon gaan dat je weet wat het is. Nu zit je er zelf de hele tijd naar te kijken enzo en je dingen af te vragen in spanning. Misschien zelfs wel conclusies trekken. Beter kan je gewoon even gaan
precies en ook als het niet ernstig is, dan weet je het tenminste..quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ga nu toch bellen, telkens als ik er aan denk word ik echt bang en verdrietigBeter als het ernstig is dat ik er op tijd bij ben
ECHT? Oh godthank!quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen dat een tumor in een beginnend stadium geen pijn doet.
Het kan ook een cyste of een vochtophoping zijn, maar daar kan de dokter je ook goed vanaf helpenquote:
Ik heb wel ervaring met ontstekingen (jep dat is nasty) maar die herken ik inmiddels wel aardig goedquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het kan ook een cyste of een vochtophoping zijn, maar daar kan de dokter je ook goed vanaf helpen
Gewoon gaan, hophop
Ik denk dat de kans groter is dat het onschuldig.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wellicht is het allemaal niet zo erg hoor, maar kanker kun je wel ineens hebben. En dat maakt me erg bang.. Vooral omdat ik er nog nooit bang voor ben geweest
Let's hope so. Ik ga ook niet meteen uit dat het ik het heb hoor maar wat ik zei.. Het is iets wat zomaar ineens kan gebeuren en dat maakt me echt bangquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat het onschuldig.
Ja ik kom er niet doorheenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ama ga eens bellen met de huisarts dan
chop chop
kut huisvrouwen die voor elk wissewasje naar de huisarts bellenquote:
Nog nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Kitkatchunky, studeer je aan de TU?
Yepquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
kut huisvrouwen die voor elk wissewasje naar de huisarts bellen
Ik moest twee keer niezen, ben ik nu zwanger?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
kut huisvrouwen die voor elk wissewasje naar de huisarts bellen
Jij doet dan dezelfde opleiding als ik, wot.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nog niet
HHS in delft, volgend jaar hoop ik een master te gaan volgen aan de TU. En een kamer te vinden
Sowiesoquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik moest twee keer niezen, ben ik nu zwanger?
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik moest twee keer niezen, ben ik nu zwanger?
Wat studeer je danquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij doet dan dezelfde opleiding als ik, wot.
Kaddenquote:
Die meisjesquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:48 schreef Amarantha het volgende:
Doet me ook denken aan van die meiden 'ik heb mijn vriendje gepijpt, ben ik nu zwanger?'
TN, eerstejaars.quote:
Girls magazine in gezonden brievenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:48 schreef Amarantha het volgende:
Doet me ook denken aan van die meiden 'ik heb mijn vriendje gepijpt, ben ik nu zwanger?'
Eenschquote:
quote:
Honten >quote:
Dan pasquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:50 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik was blond bezig, ik had geen btgInmiddels afspraak gemaakt. Vanmiddag om 15:50
vandaag ook tentamen, of volgende week pas weer?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mn wiskunde tentamen ging gister wel oké. Hoop dat ik niet al te veel fouten heb gemaakt
Honten niet adorerenquote:
quote:
Dat dan weer welquote:
Dokters willen jou gewoon dood hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is best snel hoor
Als ik een afspraak heb dan is het meestal pas na t weekend![]()
Ging ik ook vanuit maar ik gaf ook aan best bang te zijn dus wellicht daarom vandaag meteenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is best snel hoor
Als ik een afspraak heb dan is het meestal pas na t weekend![]()
Maandag mechanica.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag ook tentamen, of volgende week pas weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |