voor 50 cent snuift ze mosterdquote:
Happy en ik wilden mosterdsaus snuiven, nouja happy moest het snuiven en ik wilde filmen. Maar we zijn het gewoon vergetenquote:
O.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, was in januari met dinges, jeweet nog wel.
Probeer eens een eetlepel kaneel op te eten, srs.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Happy en ik wilden mosterdsaus snuiven, nouja happy moest het snuiven en ik wilde filmen. Maar we zijn het gewoon vergeten
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Happy en ik wilden mosterdsaus snuiven, nouja happy moest het snuiven en ik wilde filmen. Maar we zijn het gewoon vergeten
makkelijkquote:Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Probeer eens een eetlepel kaneel op te eten, srs.
Kaneel is kkranzig op alles dus nee ik ga het ook niet in zijn puurste vorm naar binnen werken.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Probeer eens een eetlepel kaneel op te eten, srs.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kaneel is kkranzig op alles dus nee ik ga het ook niet in zijn puurste vorm naar binnen werken.
Cinnamon challenge
Ach, gebeurd is gebeurd. No hard feelings.quote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ach, gebeurd is gebeurd. No hard feelings.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:47 schreef Snowbells het volgende:
Mosterd.
Ik kan overal mosterd bij gooien
Pleurt Kaneel jou ook overal neer?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:49 schreef Fera het volgende:
Mosterd.
Kaneel
Ik pleur echt overal kaneel overheen tegenwoordig.
Lekker aan de snuif.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kom binnenkort met Fera dan mosterd snuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |