Mijn moeder kookt op normale tijdstippen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, je ligt over de headset te huilen dat ik te laat ben terwijl je moeder eten staat te koken. Ik combineer die shit allemaal. En ja, als de vis op is ben ik inderdaad PISSIG.
Maar ik doe niet meer aan foboquotes.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Shoot on sight.
[..]
Heb ik eindelijk een memorabele quote.
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik doe niet meer aan foboquotes.
Jij moet ook niet stoken trouwens, zie je niet anders doen hier in GRTD.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou ik niet pikken hoor, die smoesjes. Zou hem even goed aanpakken als ik jou was.
Ik voelde me gekwetst en veranderde mijn fobo maar wilde het niet laten lijken alsof ik het veranderde uit sneue wraak dus verwijderde ik alles maar.quote:
Ik weet genoeg over jou hoor, ik zou maar oppassenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij moet ook niet stoken trouwens, zie je niet anders doen hier in GRTD.
grtd word echt gverpest door somige types vroeger ook al toen JNG werd gelsoten door dit soort stommigheden maar daar was het teminste nog leukquote:Op donderdag 10 april 2014 22:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij moet ook niet stoken trouwens, zie je niet anders doen hier in GRTD.
heb je allang geaccepteerd hoor gekkie.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Lekker random.
Lekker gek.
Hahaha geeft niet hoor badschaap haha.
Trouwens, wanneer accepteer je mijn friend request nou eens op xbox live, lamlul. Ik blijf maar gold kopen in de hoop dat je me de komende maand wél accepteert, maar tot op heden gewoon GEEN gehoor gekregen.
Wat? Gekwetst? Waardoor?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voelde me gekwetst en veranderde mijn fobo maar wilde het niet laten lijken alsof ik het veranderde uit sneue wraak dus verwijderde ik alles maar.
Arnhem krijgt bij deze 2 sterren, ik hoef het niet meer van dichtbij te beoordelen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik weet genoeg over jou hoor, ik zou maar oppassen
maar jij bent het sletje van fokquote:Op donderdag 10 april 2014 22:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik weet genoeg over jou hoor, ik zou maar oppassen
I know you want itquote:Op donderdag 10 april 2014 22:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Arnhem krijgt bij deze 2 sterren, ik hoef het niet meer van dichtbij te beoordelen.
Bedank Snowbells maar!!!!!!!
Aldus de man die geil in de camera kijkend zonder moeite twee bananen naar binnen werkt.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
maar jij bent het sletje van fok
Goed verhaal, vertel mij meerquote:Op donderdag 10 april 2014 22:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
maar jij bent het sletje van fok
nee ik word liever betaaldquote:Op donderdag 10 april 2014 22:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Aldus de man die geil in de camera kijkend zonder moeite twee bananen naar binnen werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |