Kaneel neukt lekker hoor. Niet haten.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kaneelstokje's hartslag sloeg van blijdschap over bij het lezen van deze post.
Ik ben daarvoor in.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Morgen kan ik begin van de avond wel even, als je daar in voor bent.
Fera weet al genoeg van mijn broekinhoud hoor. Maar dat is al 1,5 jaar geleden ofzo.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kaneelstokje's hartslag sloeg van blijdschap over bij het lezen van deze post.
Ik maak misschien een kans?quote:
quote:
Bij deze hoeft badschaap mijn vriendenverzoek niet meer te accepteren. Ik heb mijn speelpartner gevonden. 19:00 bij het hekje?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:29 schreef VMSDKR het volgende:
Welke zelfrespecterende man noemt zichzelf 'Kaneelstokje'.
[..]
Ik ben daarvoor in.
Ik heb daar nog wel ergens een mooie quote van, maar niet op mijn laptop.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:29 schreef VMSDKR het volgende:
Welke zelfrespecterende man noemt zichzelf 'Kaneelstokje'.
Is goed, zie je om 21:30.quote:
Die houd ik dan tegoed.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar nog wel ergens een mooie quote van, maar niet op mijn laptop.
O, die Barbiechick. Raar mens is dat. Denkt toch dat ze een alien is?quote:
Ja jezus, je hoeft niet te doen alsof dat een prestatie is ofzo. Dat is toch normaal?!quote:Op donderdag 10 april 2014 22:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]![]()
Rot op man, afgelopen week was ik keurig op tijd.
NWS / mensen gaan vaker onder het mes omdat steeds meer mensen rassemengenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
O, die Barbiechick. Raar mens is dat. Denkt toch dat ze een alien is?
Mijn Xbox moest updaten, ik had nog 5 minuten marge daarvoor ingebouwd. Je moet goed gedrag belonen.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja jezus, je hoeft niet te doen alsof dat een prestatie is ofzo. Dat is toch normaal?!
Je stuurt altijd wel foto's om je excuses zo goed mogelijk uiteen te zetten, eerst die onzin met die vis en rijst. Toen je updates. Props, srs.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn Xbox moest updaten, ik had nog 5 minuten marge daarvoor ingebouwd. Je moet goed gedrag belonen.
Zou deze eigenlijk in mijn fobo moeten zetten.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel neukt lekker hoor. Niet haten.
Zou ik niet pikken hoor, die smoesjes. Zou hem even goed aanpakken als ik jou was.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je stuurt altijd wel foto's om je excuses zo goed mogelijk uiteen te zetten, eerst die onzin met die vis en rijst. Toen je updates. Props, srs.
Jij hebt makkelijk praten, je ligt over de headset te huilen dat ik te laat ben terwijl je moeder eten staat te koken. Ik combineer die shit allemaal. En ja, als de vis op is ben ik inderdaad PISSIG.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je stuurt altijd wel foto's om je excuses zo goed mogelijk uiteen te zetten, eerst die onzin met die vis en rijst. Toen je updates. Props, srs.
Shoot on sight.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
NWS / mensen gaan vaker onder het mes omdat steeds meer mensen rassemengen
Heb ik eindelijk een memorabele quote.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou deze eigenlijk in mijn fobo moeten zetten.
hoezo in carrequote:Op donderdag 10 april 2014 22:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Binnenkort gaan we Xboxen in Carré, de kaartverkoop gaat snel van start. Wees daar.
of kipquote:Op donderdag 10 april 2014 22:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |