Hierom mijd ik het topic tijdens de legs.quote:
Alleen zijn dubbels gaan niet zo goed.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
Thornton staat nu wel ziek te gooien hoor, 4e 180'er in 2 legs.
104 MvGquote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef polderturk het volgende:
MVG tegen het einde toch weer zijn gemiddelde omhoog gekrikt. Wat is zijn gemiddelde uiteindelijk geworden? De Thorn heeft toch heel goed gegooid.
Ik ben ook voor the Power.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:14 schreef Sportex het volgende:
Zou mooi zijn als Taylor hem weer in kan makenZoals het hoort.
Ik hoop dat het weer zo'n spectaculaire pot wordt, maar deze keer met winst voor Lewis.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:14 schreef Sportex het volgende:
Zou mooi zijn als Taylor hem weer in kan makenZoals het hoort.
Dat was een geweldige finish. Zoals we hem gewend zijn van the Power.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
Taylor, even 144 uit en een punt is zeker.
De maathon?quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Laatste wedstrijd niet gezien (beetje ziekig en ik moet zondag de maathon lopen) Wint van drawneveld gewoon 2 keer
Dit is internet, niet TVquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:47 schreef polderturk het volgende:
Hoogste 3-dart gemiddelde ooit op tv: 121 gegooid door Michael van Gerwen.
4h:27mquote:Op zondag 13 april 2014 21:09 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat is een geweldige prestatie. Hoe lang heb je er over gedaan?
Mikey tegen Taylor en Lewis, Barney tegen Thornton iig.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:19 schreef Monolith het volgende:
Leuke pot om mee te beginnen. Iemand het hele schema zo bij de hand?
Dat wordt de hele avond darts kijken dus.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:22 schreef El-Capone het volgende:
[..]
Mikey tegen Taylor en Lewis, Barney tegen Thornton iig.
Zeker wetenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat wordt de hele avond darts kijken dus.
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:21 schreef El-Capone het volgende:
Dit moet toch een heerlijk avondje darts worden.
idd zou Lewis nog wakker worden voordat het 7-0 isquote:
erg wisselvallig idd.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:29 schreef Monolith het volgende:
Lewis gooit ook wel erg beroerd. Leek aan het begin even een mooie pot te worden, maar valt vooralsnog tegen.
Dat overkomt ook de besten nog wel eens, maar die kunnen dat veel makkelijker corrigeren.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:36 schreef komrad het volgende:
Dubbel 10 met 3 darts moet er gewoon in. Dat is het verschil tussen de echte top en Anderson
Ik hoor hem nog liever Engels praten dan 'Nederlands'.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
Van Gerwen gaat z'n dingetje weer doen.
Wade wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zou hij zo'n meid ooit gepakt hebben?
Tja Taylor mag ook blij zijn dat MvG zo matig scoort in de laatste drie legs. Darts is niet alleen punten gooien, je moet het ook nog afmaken.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Mag blij wezen dat het geen 7-2 werd
kloptquote:Op donderdag 17 april 2014 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja Taylor mag ook blij zijn dat MvG zo matig scoort in de laatste drie legs. Darts is niet alleen punten gooien, je moet het ook nog afmaken.
Begint die al een beetje arrogant te worden ?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gerwen mag ook wel wat aan zijn houding gaan doen. Dat interview vooraf: ''ja ik speel tegen wat nobuddies en ik verlies ervan''...
Lijkt wel een ajacied .quote:Op donderdag 17 april 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gerwen mag ook wel wat aan zijn houding gaan doen. Dat interview vooraf: ''ja ik speel tegen wat nobuddies en ik verlies ervan''...
Waarom is die gek dan voor PSV?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:26 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Lijkt wel een ajacied .
Kishna : ik wil de beste van de wereld worden.![]()
Daar is niet voor betaaldquote:Op donderdag 17 april 2014 21:28 schreef Monolith het volgende:
Laat dat interview dan gewoon horen ipv zo'n stilstand beeld te tonen.
Lijkt me niet handig idd.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wright blijft ook maar constant zijn pijlen wisselen.
Bunting v Taylorquote:Op donderdag 17 april 2014 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Chisnall moeten ze inruilen voor Bunting
Griffin vs Quagmirequote:Op donderdag 17 april 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bunting v Taylor
#viesdik v #magerehein
Of die Nederlandse darter die op Jordy van Loon lijkt.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Chisnall moeten ze inruilen voor Bunting
Jordy van Loonquote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of die Nederlandse darter die op Jordy van Loon lijkt.
Jammer dat ie er niet in gestikt isquote:Op donderdag 17 april 2014 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Verliefdheid is een toverbal met meer dan 1000 smaken. [ afbeelding ]
Zal cupido je raken dan schreeuw je het van de daken! [/omgwaaromkenikdit]quote:Op donderdag 17 april 2014 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Verliefdheid is een toverbal met meer dan 1000 smaken. [ afbeelding ]
Heb medelijden met jequote:Op donderdag 17 april 2014 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal cupido je raken dan schreeuw je het van de daken! [/omgwaaromkenikdit]
zak in elkaar johquote:Op donderdag 17 april 2014 22:00 schreef polderturk het volgende:
De twee hoofdschudders gaan zo tegen dlkaar spelen. Barney vs Thornton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
6-6quote:Op donderdag 17 april 2014 22:00 schreef polderturk het volgende:
De twee hoofdschudders gaan zo tegen dlkaar spelen. Barney vs Thornton.
Aflevering met Borst was briljant .quote:
Zal wel ervan afhangen of Thornton wel of niet van zijn voetstuk valtquote:Op donderdag 17 april 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal Barney wel weer onverwacht met 7-4 winnen
Net zo ergelijk als die mongool bij Bas vd Goorquote:Op donderdag 17 april 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, weer dat pleurisjoch in die rabobankreclame.
Teveel Serious Request gekeken in 2008.quote:
Traumatisch dat SRquote:Op donderdag 17 april 2014 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Teveel Serious Request gekeken in 2008.
Goed voor mijn postcount.quote:
Zo blijf ik nog een beetje bij de grootheden van FOK! in de buurt.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo blijf ik nog een beetje bij de grootheden van FOK! in de buurt.
30CM.quote:
Barney weet er alles vanquote:Op donderdag 17 april 2014 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gouden oorbel. 30 joar huwelijk.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Barney voelt zich weer goed. Dat gaat vaak fout.
Vooralsnog staat hij strak 2e in de PLquote:Op donderdag 17 april 2014 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Tegen die randcrimineel Mason zijn finest hourquote:Op donderdag 17 april 2014 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Te weinig punten.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen die randcrimineel Mason zijn finest hour
Zal toch wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Kijken of MVG kan winnen van Adie.
Ik zal een kip slachten, dan moet MvG wel winnen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis gooit toch altijd vrij sterk tegen MVG in de PL.
Denk het niet. Michael speelt vaak echt matig zo'n 2e partij op een avond, en Lewis is dan vaak toch nog redelijk scherp.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
lijkt me heel prettig...quote:Op donderdag 17 april 2014 22:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Tja, Lewis ziet er misschien zo uit. Maar het is wel een sportieve top gozerquote:Op donderdag 17 april 2014 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me heel prettig...
vind het echt een zak hooi...
zo komt hij echt niet over....quote:Op donderdag 17 april 2014 22:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, Lewis ziet er misschien zo uit. Maar het is wel een sportieve top gozer
Niet? Ik vind hem altijd erg sympathiek overkomen.quote:
Juist wel. Lewis is altijd heel sympathiek. Als hij verliest is hij ook vaak de eerste die voor de camera verschijnt voor een sportief interview.quote:
Eens. Zelfs na zijn 6-0 oorwassing op het WK kwam hij netjes voor de camera. Taylor of Barney zou huilend in een hoekje gaan zitten.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Juist wel. Lewis is altijd heel sympathiek. Als hij verliest is hij ook vaak de eerste die voor de camera verschijnt voor een sportief interview.
ah oke, dan heb ik het verkeerd ingeschat.....quote:Op donderdag 17 april 2014 22:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Juist wel. Lewis is altijd heel sympathiek. Als hij verliest is hij ook vaak de eerste die voor de camera verschijnt voor een sportief interview.
Wat sta jij positief in het leven zeg.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Mvg moet zich zorgen maken als die niet wint
Waar was jij net?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat sta jij positief in het leven zeg.
Ja precies. Veel respect voor zijn interview direct na die 6-0 nederlaag op het WK tegen Michael.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens. Zelfs na zijn 6-0 oorwassing op het WK kwam hij netjes voor de camera. Taylor of Barney zou huilend in een hoekje gaan zitten.
Lewis lijkt een beetje dat sullige dikke jongetje dat op school altijd als laatste werd gekozen met gym en velen lijken hem daar op af te rekenen om de een of andere reden.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Lewis is veel sympathieker dan je hem in eerste instantie inschat ja.
Maijer stelt domme vragen. Iets met open deuren. Minachting van de dartkijker.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Die analyses bij de RTL zijn zo kansloos.
Tja, maar als nummer 1 vd wereld heb je ook gewoon een veel drukker schema dan de andere. Zeker als je zo'n uitblinker als v Gerwen bent vragen ze je overal voor. Misschien moet hij maar wat vaker nee gaan zeggen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Och ja het is zo lang allemaal, zo zwaar.
Maijer is de meest trieste ''journalist'' in Nederland. Zelfs onze vriend Arno en Sjek zijn erniets bij.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maijer stelt domme vragen. Iets met open deuren. Minachting van de dartkijker.
Koert is leuker ja. Scholten zie het wel het liefst van alle analisten btw.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maijer stelt domme vragen. Iets met open deuren. Minachting van de dartkijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |