Opnieuw proberen? Schijnt vooral een kwestie van wennen te zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ooit lenzen geprobeerd maar kreeg ze niet in mn ogen, uur zitten klooien bij de opticien. Toen maar bril genomen.
Mn pc staat te ver bij mn tv vandaan. En mn tv is te klein om fatsoenlijk op de bank te kunnen zien, game op de PS3 ook altijd met de bureaustoel op 20 cm van mn 37" tv.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Xboxcontroller aan de PC en gewoon op de TV, lekker op de bank.
Zoek wel een keer een minder lelijke bril uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Opnieuw proberen? Schijnt vooral een kwestie van wennen te zijn.
Aan sommige dingen wil je niet wennen. Gepeur in mijn ogen is één van die dingen.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:24 schreef Sinceria het volgende:
Opnieuw proberen? Schijnt vooral een kwestie van wennen te zijn.
Wat heb je? Ik had min 2,25.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn daar niet slecht genoeg voor, zie in principe genoeg zonder bril.
DIe ken ik niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorzetlenzen! Mocht het niet goed zijn of de sterkte van je ogen veranderen dan is de ingreep omkeerbaar.
Ik heb 2 HD TV's in de huiskamer, 1 van 50 en 1 van 40 inch, de 50 is voor film/tv en tegelijkertijd zitten de consoles en de PC opde 40 inch, alles kan tegelijkertijdquote:Op donderdag 10 april 2014 20:24 schreef Q. het volgende:
Laatste-post-quote:
[..]
Mn pc staat te ver bij mn tv vandaan. En mn tv is te klein om fatsoenlijk op de bank te kunnen zien, game op de PS3 ook altijd met de bureaustoel op 20 cm van mn 37" tv.
Heb me twee keer laten testen, mag niet vanwege mijn bindweefsel aandoening.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laser, beste uitgave die ik ooit heb gedaan
Ook in die hoek ergens. Merk wel dat het minder makkelijk gaat om dat te negeren nu ik wat ouder word.quote:
Ik kan er ook echt niet tegen, veel te onnatuurlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan sommige dingen wil je niet wennen. Gepeur in mijn ogen is één van die dingen.
Je kan natuurlijk altijd overdrijven. Grotere tv zou hier geen luxe zijn maar goed, zou dan alleen voor de PS3 (of tegen die tijd PS4) zijn. Ook beetje zonde, gebruik hem verder nooit.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb 2 HD TV's in de huiskamer, 1 van 50 en 1 van 40 inch, de 50 is voor film/tv en tegelijkertijd zitten de consoles en de PC opde 40 inch, alles kan tegelijkertijd.
Mijn moeder heeft implantaten, maar dat zie je als je haar aankijkt, soort rare glans over die ingebouwde lens.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorzetlenzen! Mocht het niet goed zijn of de sterkte van je ogen veranderen dan is de ingreep omkeerbaar.
Ik heb ook die sterkte, maar ik kan echt niet zonder bril. Heb nog een cilinderafwijking, dat schijnt nogal veel verschil uit te maken.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook in die hoek ergens. Merk wel dat het minder makkelijk gaat om dat te negeren nu ik wat ouder word.
Ach ja, ik had natuurlijk zelf al een TV maar de 40 inch was mijn kerstpakket, dus ik heb een soort consolekast in elkaar geflanst met alle consoles erop en die TV. Kan ook zo verplaatst worden.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd overdrijven. Grotere tv zou hier geen luxe zijn maar goed, zou dan alleen voor de PS3 (of tegen die tijd PS4) zijn. Ook beetje zonde, gebruik hem verder nooit.
Ik ken twee mensen die het hebben, maar is mij nooit opgevallen. Morgen heb ik toevallig een afspraak met één van de twee. Ik zal haar es goed in de ogen kijken dan.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:27 schreef Sinceria het volgende:
Mijn moeder heeft implantaten, maar dat zie je als je haar aankijkt, soort rare glans over die ingebouwde lens.
Crisis, jij hebt al een enorm apparaat staanquote:Op donderdag 10 april 2014 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd overdrijven. Grotere tv zou hier geen luxe zijn maar goed, zou dan alleen voor de PS3 (of tegen die tijd PS4) zijn. Ook beetje zonde, gebruik hem verder nooit.
40" tv als kerstpakket.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik had natuurlijk zelf al een TV maar de 40 inch was mijn kerstpakket, dus ik heb een soort consolekast in elkaar geflanst met alle consoles erop en die TV. Kan ook zo verplaatst worden.
En ik heb toch graag de TV aan tijdens het gamen, lekker voetbal ofzo.
37" is naar hedendaagse standaarden klein hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crisis, jij hebt al een enorm apparaat staan
Het gaat over TV's he.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Crisis, jij hebt al een enorm apparaat staan
Bindweefselquote:Op donderdag 10 april 2014 20:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb me twee keer laten testen, mag niet vanwege mijn bindweefsel aandoening.Niet dat ik er geld voor heb trouwens. P
Ik heb geen kabel meer, voetbal kijk ik op mn laptop of iPad.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik heb toch graag de TV aan tijdens het gamen, lekker voetbal ofzo.
Ik heb nog een 40 inch in de box staanquote:Op donderdag 10 april 2014 20:30 schreef Q. het volgende:
[..]
37" is naar hedendaagse standaarden klein hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |