abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138793322
Is dit R&P of WGR :')

TS, heb je dit nog niet besproken met een advocaat of raadsman?
  Admin zaterdag 12 april 2014 @ 12:55:40 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138793570
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:09 schreef rednitro het volgende:

[..]

reclassering en dat soort dingen, verplicht door de rechter.
Het had in jouw voordeel gewerkt als dit vanuit jezelf had gekomen, zeker met dit in het achterhoofd:
Het gaat hier om een lange en moeizame relatie van 15 jaar lang waarbij in het verleden ook wel eens een gat in een deur is getrapt en fysiek geweld is gebruikt in lichte vorm dat wel. Maar daar is toen nooit aangifte van gedaan. had je voor jezelf én je gezin eerder hulp moeten zoeken,zelf, niet opgelegd.
Je staat al zwaar in de min, ga nou niet dat contactverbod overtreden, Jeugdzorg moet zich er nog in mengen en dit is nu niet een instantie die je tegen je moet hebben.
In dit stadium zou je je heiliger dan de paus moeten gedragen zelfs.

En sorry dat ik het zeg, maar uit je antwoorden boven blijkt dat je je geen moment realiseert wat je kinderen en partner aandoet met agressie en huishoudelijk geweld. En nog veel minder zie ik iets als spijt of inzicht.
Je komt over als gemiddelde wife beater.
'jamaar, jamaar, jamaar'
Ik zal het nooit meer doen blabla, ik weet niet wat me bezielde'

Ga toch heen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_138793741
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:14 schreef Hallmark het volgende:
LOL, al die users die nog even een duit in het zakje komen doen...

[..]

Fijn dat je even de waarheid hebt gezegd! Je was de eerste!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze types kan het niet vaak genoeg herhaald worden!
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_138796738
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als meneer z'n vrouw onbewust een blauw oog slaat mag eerst onderzocht worden of hij in staat is of zijn kinderen onbewust een gebroken arm te meppen.
Tuurlijk. Dat betwist ik ook niet. Ik betwist alleen dat men hier van mening is dat een ex-vrouw eigen rechter mag spelen mbt het bezoeksrecht van hun kinderen, puur om hoe de ex-vrouw is behandeld door de ex-man en niet wordt gekeken of de ex-man uberhaupt ook zich zo gedraagt tegen de kinderen. Geeft ie hun ook een "tikje" tegen hun oog, ja tuurlijk mag de bezoeksrecht worden ontnomen van mij. Wrm zou ik dat tegenspreken. Het ging me om eigen rechtertje spelen door iemand die niet objectief hiernaar kan kijken.

Nogmaals, ik ken iemand die zich niet kan beheersen bij zijn ex-vrouw, hij vind haar een vals manipulatief kreng en zij haat hem maar qua kinderen is ie uiterst lief en dat gaat dus gewoon goed. Ze hadden gewoon nooit samen kids moeten nemen. Mgoed. In TS geval, tsja huisverbod zegt al blijkbaar iets. Beter gaat hij zijn vrije tijd erg nuttig doorbrengen en er wat van leren.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_138797768
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 15:49 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Tuurlijk. Dat betwist ik ook niet. Ik betwist alleen dat men hier van mening is dat een ex-vrouw eigen rechter mag spelen mbt het bezoeksrecht van hun kinderen, puur om hoe de ex-vrouw is behandeld door de ex-man en niet wordt gekeken of de ex-man uberhaupt ook zich zo gedraagt tegen de kinderen. Geeft ie hun ook een "tikje" tegen hun oog, ja tuurlijk mag de bezoeksrecht worden ontnomen van mij. Wrm zou ik dat tegenspreken. Het ging me om eigen rechtertje spelen door iemand die niet objectief hiernaar kan kijken.

Nogmaals, ik ken iemand die zich niet kan beheersen bij zijn ex-vrouw, hij vind haar een vals manipulatief kreng en zij haat hem maar qua kinderen is ie uiterst lief en dat gaat dus gewoon goed. Ze hadden gewoon nooit samen kids moeten nemen. Mgoed. In TS geval, tsja huisverbod zegt al blijkbaar iets. Beter gaat hij zijn vrije tijd erg nuttig doorbrengen en er wat van leren.
Daar is hier toch helemaal geen sprake van? Zijn ex-vrouw bepaalt in ieder geval niet dat hij de kinderen niet mag zien. Eigen rechter spelen mag imho ook niet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_138799460
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daar is hier toch helemaal geen sprake van? Zijn ex-vrouw bepaalt in ieder geval niet dat hij de kinderen niet mag zien. Eigen rechter spelen mag imho ook niet.
Iemand schreef dat en daar reageerde ik op.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:52 schreef Drxx het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat zij goed in haar recht staat om het contact te verbieden na wat TS heeft geflikt. Maar dat doet ze niet, omdat ze van mening is dat haar kinderen contact met hun vader mogen hebben ondanks wat hij heeft gedaan.

Dat vind ik groot en dapper van haar. Het is haar volste recht om dit niet te doen namelijk.

Ik snap niet waar jij sarcasme vandaan haalt?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:02:06 #107
331563 Graslul
Spuit het uit:
pi_138805345
quote:
Iemand schreef dat en daar reageerde ik op.
...
Ook daar kan alleen een rechter uitspraak over doen. In de praktijk gaat dat niet gemakkelijk aangezien deze mevrouw de doordachte keuze heeft gemaakt om met deze 'nette heer' kinderen op de wereld te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')