abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2014 @ 21:24:43 #51
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_138742283
Is Skypen dan ook niet toegestaan eigenlijk?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_138742884
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:24 schreef The_Tankgirl het volgende:
Is Skypen dan ook niet toegestaan eigenlijk?
Want dat is geen contact?

Echt de adviezen hier. Godallemachtig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 10 april 2014 @ 21:47:41 #53
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_138743636
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Want dat is geen contact?

Echt de adviezen hier. Godallemachtig.
Ik snap je wel, maar hij vraagt om advies, en als beide ouders het ermee eens zijn, (en misschien de kinderen ook), dan is Skypen toch de meest veilige manier om alsnog contact te hebben? Als dat tenminste legaal is.
Ik kan er niet over oordelen wat er precies is gebeurd.

Mijn mening staat daar dan ook buiten; ik zou het als een mooie time-out zien, TS is fout geweest (maakt niet uit hoe "klein"), en ik denk dat hij die tijd (de volledige tijd) goed kan gebruiken om na te denken hoe hij dit in de toekomst kan voorkomen. En dan heb ik het niet alleen over simpelweg meewerken, maar ook actief zelf naar een oplossing zoeken. Dus psychische hulp. Laat zien aan je ex en aan je kinderen dat je aan hun denkt. Niet alleen maar die dagen aftellen, maak er gebruik van.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  donderdag 10 april 2014 @ 21:53:05 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138744002
Artikel 1b

huisverbod: beschikking houdende een last tot het onmiddellijk verlaten van een bepaalde woning en een verbod tot het betreden van, zich ophouden bij of aanwezig zijn in die woning en een verbod om contact op te nemen met degenen die met de persoon tot wie de beschikking is gericht in dezelfde woning wonen of daarin anders dan incidenteel verblijven;
The love you take is equal to the love you make.
pi_138744366
TS je bent een pannekoek, vrouwen slaan , lekker laag
pi_138746373
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:07 schreef rednitro het volgende:
Klopt, ik ben ook hard voor me zelf, ik ben een lul absoluut maar zo lang je kinderen niet zien is bijna onmenselijk.
Grow a pair; daar kom je heus wel overheen!
pi_138746580
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:47 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Ik snap je wel, maar hij vraagt om advies, en als beide ouders het ermee eens zijn, (en misschien de kinderen ook), dan is Skypen toch de meest veilige manier om alsnog contact te hebben? Als dat tenminste legaal is.
Ik kan er niet over oordelen wat er precies is gebeurd.
De ouders kunnen nog zoveel willen of goed vinden: ze hebben het niet meer voor het zeggen.

quote:
Mijn mening staat daar dan ook buiten; ik zou het als een mooie time-out zien, TS is fout geweest (maakt niet uit hoe "klein"), en ik denk dat hij die tijd (de volledige tijd) goed kan gebruiken om na te denken hoe hij dit in de toekomst kan voorkomen. En dan heb ik het niet alleen over simpelweg meewerken, maar ook actief zelf naar een oplossing zoeken. Dus psychische hulp. Laat zien aan je ex en aan je kinderen dat je aan hun denkt. Niet alleen maar die dagen aftellen, maak er gebruik van.
En dat ook :)
  donderdag 10 april 2014 @ 22:42:00 #58
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_138746922
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef Lienekien het volgende:
Artikel 1b

huisverbod: beschikking houdende een last tot het onmiddellijk verlaten van een bepaalde woning en een verbod tot het betreden van, zich ophouden bij of aanwezig zijn in die woning en een verbod om contact op te nemen met degenen die met de persoon tot wie de beschikking is gericht in dezelfde woning wonen of daarin anders dan incidenteel verblijven;
Duidelijk, thanks :)
Nou, dan is het dus het tweede advies: Maak wat van die dagen, ga zelf aan de slag met jezelf i.p.v. alleen de regels te volgen.
pi_138747450
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:00 schreef Fer het volgende:

[..]

Heb je dan niet slechts een huisverbod ipv een contactverbod?
Huisverbod lijkt mij zwaarder dan enkel contactverbod.

Bovendien: je krijgt niet zomaar een huisverbod aan je reet. Daar is wel wat meer voor nodig dan een ongelukkige klap. Derhalve is TS zijn verhaal zeer onwaarschijnlijk
pi_138750062
De gemiddelde reactie hier... :') Jullie doen net of de TS zijn ex helemaal de tyfus heeft geslagen. Ik vind zelf ook dat hij zijn handjes thuis had moeten houden maar soms is een discussie zo verhit en staat men te dichtbij elkaar en dan ineens slaat de vlam heel erg snel in de pan en dan is het al te laat.

In ieder geval TS, intrekken lijkt mij ook niet slim. Je moet er namelijk iets van leren (alhoewel ik best wil geloven dat je dat nu al doet) en als contactverboden zomaar weer opgeheven en ingesteld kunnen worden word je (en anderen die hetzelfde straf als jij krijgen) te makkelijk, pets gebroken neus, sorrie sorrie sorrie plz please, kan je de contactverbod weer ongedaan maken, ja goed? stomp tand eruit, sorrie sorrie 3maal is scheepsrecht ja tog, maak je de contactverbod ff ongedaan sweety kusjeknufkroel.

Zit je tijd ff uit, bijt ff door en leer de situatie zoals die was vlak voor het ontstaan van de blauwe oog (en de gaten in de muur en deuren) te vermijden. Soms werkt het beter als je op een later moment het moeizame gesprek voert. Soms tsja wil de tegenparty dit gewoon niet en dan heb je pech, hoe ongelofelijk klote dit nu ook mag klinken. Het is gewoon niet altijd even eerlijk verdeeld in het leven.

En goed van je dat je alle hulp en gesprekken accepteert en je boetekleed aan hebt getrokken. Val aub niet terug in je oude fouten want daar help je jezelf niet mee.

Succes.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_138750159
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:42 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Duidelijk, thanks :)
Nou, dan is het dus het tweede advies: Maak wat van die dagen, ga zelf aan de slag met jezelf i.p.v. alleen de regels te volgen.
Aan zoiets zat ik zelf al te denken ter advies idd.
pi_138751720
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:40 schreef Kloonhommel het volgende:
In ieder geval TS, intrekken lijkt mij ook niet slim. Je moet er namelijk iets van leren (alhoewel ik best wil geloven dat je dat nu al doet) en als contactverboden zomaar weer opgeheven en ingesteld kunnen worden word je (en anderen die hetzelfde straf als jij krijgen) te makkelijk, pets gebroken neus, sorrie sorrie sorrie plz please, kan je de contactverbod weer ongedaan maken, ja goed? stomp tand eruit, sorrie sorrie 3maal is scheepsrecht ja tog, maak je de contactverbod ff ongedaan sweety kusjeknufkroel.
Dat is het niet, het is puur een veiligheidsmiddel. Vaak opgelegd tijdens het onderzoek, daarna kan de dader alsnog voor zijn daden gestraft worden met een boete, taak of celstraf.
.
pi_138751750
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:27 schreef Fer het volgende:

[..]

Dat is het niet, het is puur een veiligheidsmiddel. Vaak opgelegd tijdens het onderzoek, daarna kan de dader alsnog voor zijn daden gestraft worden met een boete, taak of celstraf.
Mmmm.... oke.
pi_138751765
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:54 schreef rednitro het volgende:
Mijn Ex is het probleem niet. Zij baalt er goed van en vind het vreselijk voor mij en de kinderen. Maar had aangegeven dat ik wel de kinderen moest kunnen zien.
Wat ongelofelijk groot en dapper van haar. Geen wonder dat het je ex is nu.
pi_138751805
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:29 schreef Drxx het volgende:

[..]

Wat ongelofelijk groot en dapper van haar. Geen wonder dat het je ex is nu.
Misschien is hij wel heel anders tegen de kids dan tegen haar? Weet jij veel?
pi_138751886
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:32 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Misschien is hij wel heel anders tegen de kids dan tegen haar? Weet jij veel?
Dat lijkt me hartstikke duidelijk toch, als de moeder van die kinderen contact toestaat? Wat heeft dat in hemelsnaam met mijn reactie te maken?
pi_138752037
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:37 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dat lijkt me hartstikke duidelijk toch, als de moeder van die kinderen contact toestaat? Wat heeft dat in hemelsnaam met mijn reactie te maken?
"Wat ongelofelijk groot en dapper van haar. Geen wonder dat het nu je ex is." icm met je PI deden mij denken dat zij dom is om toe te staan dat TS contact met kids mag hebben van haar.

Weet niet, ben te moe om te begrijpen wat je nou met je sarcastische post bedoelt.
pi_138752136
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:45 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

"Wat ongelofelijk groot en dapper van haar. Geen wonder dat het nu je ex is." icm met je PI deden mij denken dat zij dom is om toe te staan dat TS contact met kids mag hebben van haar.

Weet niet, ben te moe om te begrijpen wat je nou met je sarcastische post bedoelt.
Nee, ik vind dat zij goed in haar recht staat om het contact te verbieden na wat TS heeft geflikt. Maar dat doet ze niet, omdat ze van mening is dat haar kinderen contact met hun vader mogen hebben ondanks wat hij heeft gedaan.

Dat vind ik groot en dapper van haar. Het is haar volste recht om dit niet te doen namelijk.

Ik snap niet waar jij sarcasme vandaan haalt?
pi_138752221
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:52 schreef Drxx het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat zij goed in haar recht staat om het contact te verbieden na wat TS heeft geflikt. Maar dat doet ze niet, omdat ze van mening is dat haar kinderen contact met hun vader mogen hebben ondanks wat hij heeft gedaan.

Dat vind ik groot en dapper van haar. Het is haar volste recht om dit niet te doen namelijk.

Dan was mijn post dus wel kloppend. Jij wilt dat die ex de TS veroordeelt met dat TS de kids niet meer mag zien voor wat TS HAAR heeft aangedaan ipv de kids.

Dus nogmaals: weet jij veel hoe TS met de kids omgaat. Misschien heeft hij werkelijk nog nooit iets verkeerd tegen de kids gedaan maar dus wel bij haar. Ken wel minstens 1 zo een persoon.
pi_138752239
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:57 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dan was mijn post dus wel kloppend. Jij wilt dat die ex de TS veroordeelt met dat TS de kids niet meer mag zien voor wat TS HAAR heeft aangedaan ipv de kids.

Dus nogmaals: weet jij veel hoe TS met de kids omgaat. Misschien heeft hij werkelijk nog nooit iets verkeerd tegen de kids gedaan maar dus wel bij haar. Ken wel minstens 1 zo een persoon.
Zoals al eerder vermeld in mijn vorige post: ik vind dat zij in haar volste recht staat het contact te verbieden na wat hij heeft gedaan. Dat hij dan wel lief is met de kinderen, maar niet met de moeder van de kinderen, vind ik niets goedpraten.

Zij ziet dit kennelijk anders, en staat het wel toe. Ik vind dat heel groot en dapper van haar.
pi_138752323
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:59 schreef Drxx het volgende:

[..]

Zoals al eerder vermeld in mijn vorige post: ik vind dat zij in haar volste recht staat het contact te verbieden na wat hij heeft gedaan. Dat hij dan wel lief is met de kinderen, maar niet met de moeder van de kinderen, vind ik niets goedpraten.

Zij ziet dit kennelijk anders, en staat het wel toe. Ik vind dat heel groot en dapper van haar.
Beetje jammer dat jij van mening bent dat een exvrouw die niet goed behandeld is geweest door haar exman hem het recht om zijn kids te mogen zien mag ontzeggen ondanks dat die exman nog nooit iets verkeerds heeft gedaan met de kids.

Ik ken iig minimaal 1 zo een persoon die me nu te binnenschiet, is opvliegend en slecht voor haar geweest maar voor de kids is hij zowat de liefste vader van de wereld, een wereld van verschil. Nu zeg ik niet meteen dat de TS ook zo is, weten wij veel.

Hoe dan ook, ik hou hier nu over op.
pi_138752371
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 01:07 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Beetje jammer dat jij van mening bent dat een exvrouw die niet goed behandeld is geweest door haar exman hem het recht om zijn kids te mogen zien mag ontzeggen ondanks dat die exman nog nooit iets verkeerds heeft gedaan met de kids.

Ik ken iig minimaal 1 zo een persoon die me nu te binnenschiet, is opvliegend en slecht voor haar geweest maar voor de kids is hij zowat de liefste vader van de wereld, een wereld van verschil. Nu zeg ik niet meteen dat de TS ook zo is, weten wij veel.

Hoe dan ook, ik hou hier nu over op.
Beetje jammer dat jij van mening bent dat een vrouw, die niet goed behandeld is door haar ex-man, hem het zien van zijn kids niet mag ontzeggen.

Maar ja, jij mag ook een mening hebben natuurlijk zoals ieder ander.
pi_138752386
Ts, ik vraag me af hoe je weet dat je ex het contact verbod wil intrekken, aangezien je neem ik aan geen contact hebt?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 11 april 2014 @ 05:37:30 #74
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_138753201
Delando888 -> Dat kan je toch "horen" van gezamelijke vrienden of van de hulpverlenende instanties.

TS, spijt komt na de zonde. Je zult toch op de blaren moeten gaan zitten.
Neem de tijd, denk na over wat er gebeurt is en wat jij gaat doen om dit niet meer voor te laten komen.
Denk daarbij ook aan je kinderen. En ondanks dat kinderen flexibel zijn, kan dit al een onuitwisbare indruk hebben achtergelaten waar ze mogelijk "last" van hebben tot hun dood.

Succes met het worden van een betrouwbare vader, die het juiste voorbeeld geeft!
Drop you like an ill, bad habit
pi_138753282
Vrouwen meppen, normaal niet agressief zijn... misschien is het beter dat je je kinderen voorlopig niet ziet, TS, straks krijg je ook bij hen je zin niet en mep je hen ook een blauw oog.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_138753296
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:24 schreef nasty_popovich het volgende:

[..]

Jup zielig voor de kinderen...

totaal geen medelijden met ts btw :r
Dit..

mannen die een vrouw slaan zonder een HELE goede reden te hebben (zij probeert jou neer te steken of begint ineens er op los te rammen zonder aanleiding, alleen dan mag je in mijn ogen een vrouw een goeie klap geven anders niet..)
Waz met jou!
pi_138753762
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 23:40 schreef Kloonhommel het volgende:
De gemiddelde reactie hier... :') Jullie doen net of de TS zijn ex helemaal de tyfus heeft geslagen. Ik vind zelf ook dat hij zijn handjes thuis had moeten houden maar soms is een discussie zo verhit en staat men te dichtbij elkaar en dan ineens slaat de vlam heel erg snel in de pan en dan is het al te laat.
Normaal gesproken irriteer ik mij ook aan dat verongelijkte schijnheilig gedoe, maar als TS inderdaad een huisverbod heeft dan gaat het niet over een verhit discussietje. Het gaat dan om ernstig en onmiddelijk gevaar. Denk aan categorie levensbedreigend / zware mishandeling.
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:31:39 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138754006
Ik vind het geen kinderachtige maatregel. Maar buiten dat is het in het belang van TS zelf om zich er goed aan te houden.
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:34:08 #79
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138754028
Al die mensen die offtopic gaan in plaats van z'n vraag te beantwoorden. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:36:36 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138754053
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die mensen die offtopic gaan in plaats van z'n vraag te beantwoorden. :')
Is zijn vraag nog niet beantwoord?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 april 2014 @ 08:42:39 #81
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_138754122
Je komt wel serieus over met dat tietenplaatje. Volwassen.
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:47:52 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138754198
Ze is dus pas je ex sinds dit "incident"?
Of was ze je ex al toen je haar (letterlijk) de mond probeerde te snoeren?

En zelfs als je heel snel blauwe plekken krijgt moet het een behoorlijke klap zijn voor ze er een blauw oog aan overhoudt... Helemaal als je haar jukbeen maar een beetje raakte onderweg naar haar mond.

Er klopt geen bal van.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 11 april 2014 @ 08:51:33 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138754260
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 00:52 schreef Drxx het volgende:

[..]

Het zou of groot en dapper kunnen zijn, of ze laat zich gewoon makkelijk beïnvloeden door TS, al dan niet uit angst.

En dat is ook precies waarom het intrekken van een aangifte in deze geen effect zou hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_138756810
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het zou of groot en dapper kunnen zijn, of ze laat zich gewoon makkelijk beïnvloeden door TS, al dan niet uit angst.

En dat is ook precies waarom het intrekken van een aangifte in deze geen effect zou hebben.
Oh, jij bent ook van mening dat je je man het recht om kids te zien mag afnemen omdat hij je mishandelt heeft maar de kids nooit wat aangedaan heeft?
pi_138756968
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:07 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Normaal gesproken irriteer ik mij ook aan dat verongelijkte schijnheilig gedoe, maar als TS inderdaad een huisverbod heeft dan gaat het niet over een verhit discussietje. Het gaat dan om ernstig en onmiddelijk gevaar. Denk aan categorie levensbedreigend / zware mishandeling.
Straatverbod ken ik maar huisverbod had ik nog nooit van gehoord. Maar misschien is de huisverbod automatisch ingesteld omdat er dieper op de zaak gekeken moet worden en er in de tussentijd geen nieuwe incidenten mag bijkomen want ze weten niet op voorhand al of TS echt gevaarlijk is of niet?
  vrijdag 11 april 2014 @ 17:54:44 #86
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_138770229
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:45 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Oh, jij bent ook van mening dat je je man het recht om kids te zien mag afnemen omdat hij je mishandelt heeft maar de kids nooit wat aangedaan heeft?
Ik heb die mening ook, als er ieyts is wat kinderen nodig hebben is het een plek om zich veilig te voelen. En geloof me kinderen voelen zich niet veilig wanneer hun moeder onder de blauwe plekken zit.

En die blauwe plekken en verhalen erachter slijten erg slecht.

Dus als ik ts was zou ik mijn gemak houden en me eens gaan verdiepen ik in wat het inhoud om een vader te zijn.
Drop you like an ill, bad habit
pi_138771833
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Goed punt, dat zou inderdaad ook nog kunnen.
pi_138774600
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:03 schreef opgebaarde het volgende:
Och en nu gaat elke kneus TS veroordelen :')
Dit is fok.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_138776082
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:03 schreef opgebaarde het volgende:
Och en nu gaat elke kneus TS veroordelen :')
Nee, ts kiest zijn woorden erg zorgvuldig om zich schoon te lullen. Ik heb ook wel eens woorden met mn vriendin, maar van blauwe ogen is geen sprake, ook niet per ongeluk.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_138776333
quote:

[..]

Hier zou ik zelf ook geen problemen mee hebben, lijkt mij eerder logisch dan vreemd.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 20:45 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Nee, ts kiest zijn woorden erg zorgvuldig om zich schoon te lullen.
Ik deel deze mening, zeg dan gewoon dat je je niet in kon houden en een knal hebt uitgedeeld want daar komt het uiteindelijk toch op neer. Die eerlijkheid zou ik meer kunnen waarderen dan deze uitgekiende zinnen.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_138776340
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:50 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Straatverbod ken ik maar huisverbod had ik nog nooit van gehoord. Maar misschien is de huisverbod automatisch ingesteld omdat er dieper op de zaak gekeken moet worden en er in de tussentijd geen nieuwe incidenten mag bijkomen want ze weten niet op voorhand al of TS echt gevaarlijk is of niet?
Huisverbod wordt opgelegd door de burgemeester na risicoinschatting van de politie. Die inschatting is gebaseerd op feiten. Huisverbod wordt ook alleen afgegeven als het risico op ernstig gevaar hoog wordt ingeschat.
pi_138780500
Leek er eerder op dat het huisverbod voor de zekerheid is opgelegd, zodat TS tijdens het onderzoek niet in huis mag komen. Nu gaan de instanties eerst rustig onderzoeken of dit een eenmalige woede uitbarsting was of op regelmatige basis tikken uitdeelt thuis.

Het huisverbod is ingesteld om per direct gevaar te voorkomen, in gevallen van huiselijk geweld. Kan zonder tussenkomst van rechter worden opgelegd.

Maar als het nou echt zo is dat TS hier eenmalig over de schreef is gegaan en dit dondersgoed begrijpt, is opleggen van het huisverbod een overdreven zware maatregel, waarvan je kan afvragen of de burgemeester (politie) deze zo achteloos mag inzetten.

En dan nog verlengen omdat de ambtenaren van Jeugdzorg zo langzaam werken.
.
  vrijdag 11 april 2014 @ 22:32:51 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138780687
quote:

[..]

Niet direct, maar als er in een situatie zoals die van TS een contactverbod opgelegd is, en dat voor alle leden van het huishouden geldt dan is dat momenteel het gevolg van de actie van TS.

Overigens zou ik een mishandeld persoon ook niet verplichten zijn/haar kinderen te overhandigen aan degene die hem/haar mishandeld heeft, dus als de kinderen er niet op eigen gelegenheid naartoe kunnen zal men iets anders moeten regelen, maar in het geval van TS zal de termijn daarvoor te kort zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 11 april 2014 @ 22:39:04 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138780927
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:27 schreef Fer het volgende:
Leek er eerder op dat het huisverbod voor de zekerheid is opgelegd, zodat TS tijdens het onderzoek niet in huis mag komen. Nu gaan de instanties eerst rustig onderzoeken of dit een eenmalige woede uitbarsting was of op regelmatige basis tikken uitdeelt thuis.

Het huisverbod is ingesteld om per direct gevaar te voorkomen, in gevallen van huiselijk geweld. Kan zonder tussenkomst van rechter worden opgelegd.

Maar als het nou echt zo is dat TS hier eenmalig over de schreef is gegaan en dit dondersgoed begrijpt, is opleggen van het huisverbod een overdreven zware maatregel, waarvan je kan afvragen of de burgemeester (politie) deze zo achteloos mag inzetten.

Als TS in de OP zelf al over "licht fysiek geweld" in het verleden spreekt, dan weet je al dat dit "ongelukje" niet het enige is wat er gebeurd is.

Daarbij is nog steeds niet duidelijk of TS en zijn ex al uit elkaar waren toen dit gebeurde, of dat de relatie ineens helemaal kansloos en voorbij is door dit "incident".
Maar.... als het zijn ex al was dan had hij natuurlijk geen huisverbod hoeven hebben, want dan woonde hij daar al niet meer, dus kennelijk was het zijn ex nog niet toen dit gebeurde, en is het gebeurde ernstig genoeg om het einde van 15 jaar relatie te betekenen.

Ergo: het verhaal rammelt als een bout en een moer in een koekblik.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 april 2014 @ 01:05:35 #95
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_138786855
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:59 schreef rednitro het volgende:

[..]

Niet echt, ik heb geprobeerd in een reflex mijn handen voor haar mond te houden en heb daarbij met mijn handpalm haar juk been geraakt. Ze begon ineens te gillen en het was een reflex, meer schrik van mijn kant zeg maar.. Ze maakte een rare beweging en hield er een blauw oog aan over. Ze had het zelf niet eens door totdat mn dochter het smorgens zei.
gast :')

Je kan niet onbewust iemand een blauw oog meppen :')
Irene is bae <3
  zaterdag 12 april 2014 @ 10:57:33 #96
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138791381
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 april 2014 01:05 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

gast :')

Je kan niet onbewust iemand een blauw oog meppen :')
Een man die uit ervaring spreekt. :') :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_138791561
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:27 schreef Fer het volgende:

Huisverbod kan voor de zekerheid zijn idd. De verlenging doet ernstiger vermoeden. Kan zijn dat jeugdzorg traag is natuurlijk (verhaal van TS) maar niet onwaarschijnlijk is dat ze concrete aanleiding heeft voor meer onderzoek. Maw:vermoeden van kindermishandeling of verwaarlozing of of of.
pi_138791585
quote:

[..]

Als meneer z'n vrouw onbewust een blauw oog slaat mag eerst onderzocht worden of hij in staat is of zijn kinderen onbewust een gebroken arm te meppen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_138792303
Tja, als je verbaal te zwak bent om de discussie te winnen, dan gebruik je toch gewoon je handen? Niks mis mee hoor! Je gebruikt gewoon ieder je sterkste punt, zij is beter met woorden, jij beter met meppen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:14:00 #100
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_138792808
LOL, al die users die nog even een duit in het zakje komen doen...
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:48 schreef Maax het volgende:
Natuurlijk is dit sarcastisch, wat denk je wel niet? Stuk vreten die je bent als je je vrouw slaat.
Fijn dat je even de waarheid hebt gezegd! Je was de eerste!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')