abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138738488
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je hebt het toch zelf gedaan? Niet huilie doen.
Klopt, ik ben ook hard voor me zelf, ik ben een lul absoluut maar zo lang je kinderen niet zien is bijna onmenselijk.
pi_138738525
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:54 schreef rednitro het volgende:
Hallo, Gaat om een contact verbod opgelegd door een burgemeester.

Het volgende, ik ben betrokken geweest bij huiselijk geweld. In een vlaag van verstands verbijstering is er een tik uitgedeeld en daarvoor heeft mijn ex aangifte gedaan. Ik werd vastgezet en kreeg een 10 dagen contact verbod.
Het gaat hier om een lange en moeizame relatie van 15 jaar lang waarbij in het verleden ook wel eens een gat in een deur is getrapt en fysiek geweld is gebruikt in lichte vorm dat wel. Maar daar is toen nooit aangifte van gedaan.

Nu is er vandaag met alle partijen gesproken. Stichting huiselijk geweld jeugdzorg ect, en het contact verbod is verlengd met 18 dagen Omdat er nog geen goed plan van aanpak is.

Ik kan nu dus misschien tussen de 20 en 28 dagen mijn kinderen niet zien.
Mijn Ex is het probleem niet. Zij baalt er goed van en vind het vreselijk voor mij en de kinderen en had dit niet gewild. Ze heeft gevraagd om de extra 18 dagen om rust te krjgen maar had aangegeven dat ik wel de kinderen moest kunnen zien.

Dit kan dus nog niet want jeugdzorg heeft nog niet met de kinderen gesproken.

Kan zij het contact verbod ongedaan maken als ze dat zou willen?
Ik heb overigens alle hulp en gesprekken geaccepteerd.

Bedankt.
Nee
pi_138738540
Ik zal het moeten slikken, en dat doe ik ook.
Het is een vraag van haar kant want zij wil het intrekken. Daarom poste ik dit.
Ik loop er niet voor weg..

Ik ben een lul.
pi_138738552
Heb je nu ook hulp? Als in psychologische hulp, en/of juridische hulp?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_138738579
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:08 schreef Thisbe het volgende:
Heb je nu ook hulp? Als in psychologische hulp, en/of juridische hulp?
reclassering en dat soort dingen, verplicht door de rechter.
pi_138738705
Ik heb medelijden met de kinderen ;(
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138738975
Heb je trouwens geen raadsman toegewezen gekregen, je kunt de burgemeester hierom verzoeken.

http://www.huiselijkgewel(...)%20burgemeesters.pdf
pi_138739129
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:01 schreef nikky het volgende:
Gezonde relatie!
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:54 schreef rednitro het volgende:
mijn ex
pi_138739158
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb medelijden met de kinderen ;(
Jup zielig voor de kinderen...

totaal geen medelijden met ts btw :r
I want some NASTY !!!
pi_138739238
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:07 schreef rednitro het volgende:

[..]

Klopt, ik ben ook hard voor me zelf, ik ben een lul absoluut maar zo lang je kinderen niet zien is bijna onmenselijk.
Welnee. Zie het als leertijd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_138739242
Nou mag hopen dat ze het niet kan intrekken, het is al zo moeilijk om aangifte te doen van geweld, pas als er zichtbaar letsel is doen ze iets,en het spijt me wel, heb zelf een vriend met losse handjes gehad ik ken jou reactie heel goed, nu heel zielig doen en oohh zo'n spijt, was allemaal niet de bedoeling, het ging per ongeluk, in vlaag van verstandverbijstering.
Had dat eerder bedacht toen je jezelf niet in kon houden, nu mag je op de blaren zitten
  donderdag 10 april 2014 @ 20:31:51 #37
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_138739436
Natuurlijk wel een beetje een backfire-topic, was te verwachten.

Sneu dat de kinderen hier dan weer de dupe van moeten zijn. :{
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_138739464
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:27 schreef LittleLady het volgende:
Nou mag hopen dat ze het niet kan intrekken, het is al zo moeilijk om aangifte te doen van geweld, pas als er zichtbaar letsel is doen ze iets,en het spijt me wel, heb zelf een vriend met losse handjes gehad ik ken jou reactie heel goed, nu heel zielig doen en oohh zo'n spijt, was allemaal niet de bedoeling, het ging per ongeluk, in vlaag van verstandverbijstering.
Had dat eerder bedacht toen je jezelf niet in kon houden, nu mag je op de blaren zitten
Dat doe ik ook, voel me echt niet trots. Ik ben normaal helemaal niet agressief. Ook dit is in een opwelling gebeurd. zoveel stress en emotie dat het ineens gebeurde.
Schaam me er ook voor.
pi_138739526
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:32 schreef rednitro het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, voel me echt niet trots. Ik ben normaal helemaal niet agressief. Ook dit is in een opwelling gebeurd. zoveel stress en emotie dat het ineens gebeurde.
Schaam me er ook voor.
Nee mijn ex was ook een schatje zolang hij zijn zin maar kreeg
pi_138739537
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:32 schreef rednitro het volgende:

[..]

Schaam me er ook voor.
Dus dit is allemaal het gevolg van één heel klein ongelukje?
Het gaat me niks aan en ik wil geen oordeel hebben want dat kan niet met deze inhoud maar dit is wel behoorlijk ongeloofwaardig

Succes voor de toekomst
pi_138739597
Maar de kinderen nu bij je ex zijn, kan zij ze toch laten zien aan je, als ze het geen probleem vindt. Lijkt me niet dat daar een agent voor de deur staat natuurlijk.

En wie heeft de aangifte of melding gedaan dan?
.
pi_138739670
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus dit is allemaal het gevolg van één heel klein ongelukje?
Het gaat me niks aan en ik wil geen oordeel hebben want dat kan niet met deze inhoud maar dit is wel behoorlijk ongeloofwaardig

Succes voor de toekomst
Het was van mijn kant de eerste keer dat ik haar fysiek iets aan deed ja. Er was al langer sprake van ruzie en verbaal geweld. Dat gaf ik ook aan in mijn eerste post.
pi_138739728
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:35 schreef Fer het volgende:
Maar de kinderen nu bij je ex zijn, kan zij ze toch laten zien aan je, als ze het geen probleem vindt. Lijkt me niet dat daar een agent voor de deur staat natuurlijk.

Ik durf dat niet, zou best willen zeggen rij even naar het park maar ze moeten nog met jeugdzorg praten (de kinderen).Straks zeggen ze we hebben papa gister gezien. Weet niet wat mijn straf zal zijn als ik gepakt wordt. Ik denk dat ik gelijk terug moet omdat ik tot de rechtszaak geschorst ben.
  donderdag 10 april 2014 @ 20:39:08 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138739784
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:35 schreef Fer het volgende:

Daar zou ik maar mee uitkijken, dat soort adviezen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_138740404
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:38 schreef rednitro het volgende:

[..]

Ik durf dat niet, zou best willen zeggen rij even naar het park maar ze moeten nog met jeugdzorg praten (de kinderen).Straks zeggen ze we hebben papa gister gezien. Weet niet wat mijn straf zal zijn als ik gepakt wordt. Ik denk dat ik gelijk terug moet omdat ik tot de rechtszaak geschorst ben.
Je zou ze "toevallig" kunnen tegenkomen in het winkelcentrum. En wat je straf wordt staat als het goed is in het verbod.

Terug moet waar? Hechtenis?
.
pi_138740605
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Fer het volgende:

[..]

Je zou ze "toevallig" kunnen tegenkomen in het winkelcentrum. En wat je straf wordt staat als het goed is in het verbod.

De uithuisgeplaatste die handelt in strijd met een met toepassing van artikel 2, eerste lid, of artikel 9, eerste lid, gegeven huisverbod wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of een geldboete van de vierde categorie.

Dat staat er
pi_138740828
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:55 schreef rednitro het volgende:
De uithuisgeplaatste
Heb je dan niet slechts een huisverbod ipv een contactverbod?
.
pi_138740862
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:38 schreef rednitro het volgende:
Ik durf dat niet, zou best willen zeggen rij even
Tegen wie zou je dat moeten zeggen als je geen contact mag hebben??? Probeer die raadsman te krijgen en zorg dat je jeugdzorg achter de broek aan zit want zo'n rapport maken moeten ze even doen als dat de reden is dat het verbod is verlengd. Dat vind ik een belachelijke reden, het had al klaar moeten zijn. De kinderen hebben er ook belang bij dat het verbod wordt opgeheven als er geen grond (meer) voor is.
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 april 2014 @ 21:01:01 #49
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_138740867
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Fer het volgende:

[..]

Ook "toevallig" lijkt me een vreselijk slecht advies...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_138741425
Zolang hij bij de ontmoeting verder niet op ze reageert en zegt dat ie geen contact mag hebben en weer weggaat is die formeel niet in overtreding. Dan heeft ie toch even zijn kinderen gezien.

En volgens mij kan zijn ex aangeven dat ze onder toezicht van een hulpverlener of politie kort contact wil, dan mag misschien wel.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')