abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 april 2014 @ 13:07:39 #26
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_138976148
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:51 schreef lady-wrb het volgende:
ach wat jong nog ;(
sterkte wildervankstertje
Thnx, vooral Snappie mis ik nog elke dag ook al heb ik nu 2 andere schatten van katten in huis. Snappie was een jong van Mikkie, een andere kat van mij, ze is bij mij in huis geboren waar ik ook bij was. Altijd een hele speciale band met haar gehad. Haar moeder is waarschijnlijk gestolen dus die heb ik ook niet meer.

Heb in een hoek van de woonkamer een speciaal plekje voor Mikkie en Snappie waar een foto van hun samen staat met Snappie haar halsbandje erbij en daar brandt elke avond een kaarsje voor ze.
pi_138976768
Sterkte :* , altijd beroerd als ze zo jong sterven. Als ze oud(er) zijn is het ook niets maar dan hebben ze in ieder geval nog een leven gehad.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2014 @ 17:25:51 #28
137949 Disana
pi_138983979
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:35 schreef Wildervankstertje het volgende:
Cleo:
Op deze foto was ze 9 weekjes. Paar dagen later lag ze dood in het huisje onder de krabpaal ;(
[ afbeelding ]

Snappie:
Op deze foto was ze 9 maanden. In december 2009 was ze plotseling doodziek. Op zondagavond nog renen en spelen en de volgende ochtend vond ik haar compleet uitgedroogd en helemaal koud in de schuur. Heb haar in een warme deken gewikkeld en naar de dierenarts gebracht. Daar heeft ze nog enkele uren aan een vochtinfuus gelegen maar helaas overleden. Waarschijnlijk acuut nierfalen. Ze was nog maar 4 jaar ;(
[ afbeelding ]
Wat verdrietig, zo jong nog. Het kan zo plotseling gebeurd zijn.
pi_138984971
Heel veel sterkte! Dieren die sterven is altijd erg maar bij een jong beest verwacht je het gewoon niet!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Forum Admin donderdag 17 april 2014 @ 18:07:57 #30
35723 crew  GGMM
pi_138985021
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:35 schreef Wildervankstertje het volgende:
Cleo:
Op deze foto was ze 9 weekjes. Paar dagen later lag ze dood in het huisje onder de krabpaal ;(
[ afbeelding ]

Snappie:
Op deze foto was ze 9 maanden. In december 2009 was ze plotseling doodziek. Op zondagavond nog renen en spelen en de volgende ochtend vond ik haar compleet uitgedroogd en helemaal koud in de schuur. Heb haar in een warme deken gewikkeld en naar de dierenarts gebracht. Daar heeft ze nog enkele uren aan een vochtinfuus gelegen maar helaas overleden. Waarschijnlijk acuut nierfalen. Ze was nog maar 4 jaar ;(
[ afbeelding ]
Bah, wat naar. Sterkte.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_138985051
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:35 schreef Wildervankstertje het volgende:
Cleo:
Op deze foto was ze 9 weekjes. Paar dagen later lag ze dood in het huisje onder de krabpaal ;(
[ afbeelding ]

Snappie:
Op deze foto was ze 9 maanden. In december 2009 was ze plotseling doodziek. Op zondagavond nog renen en spelen en de volgende ochtend vond ik haar compleet uitgedroogd en helemaal koud in de schuur. Heb haar in een warme deken gewikkeld en naar de dierenarts gebracht. Daar heeft ze nog enkele uren aan een vochtinfuus gelegen maar helaas overleden. Waarschijnlijk acuut nierfalen. Ze was nog maar 4 jaar ;(
[ afbeelding ]
Jeetje, zo jong nog.. Heel veel sterkte!

Is er misschien een verband tussen het vroege overlijden van beide katten? Iets giftigs in huis ofzo dat ze gegeten kunnen hebben?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 17 april 2014 @ 18:22:50 #32
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_138985319
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Jeetje, zo jong nog.. Heel veel sterkte!

Is er misschien een verband tussen het vroege overlijden van beide katten? Iets giftigs in huis ofzo dat ze gegeten kunnen hebben?
Nee, er zat ook een paar jaar tussen. En het was in 2 verschillende huizen. Dierenarts was er van overtuigd dat Snappie aan acuut nierfalen is overleden. Schijnt vaker voor de komen bij katten. Als je er op tijd bij bent kunnen ze het overleven zei die. Maar Snappie is laat op de avond/begin van de nacht blijkbaar ziek geworden en ik vond haar in de vroege ochtend tegen 5u vlak voordat ik naar mijn werk zou gaan.
pi_138985343
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:22 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Nee, er zat ook een paar jaar tussen. En het was in 2 verschillende huizen. Dierenarts was er van overtuigd dat Snappie aan acuut nierfalen is overleden. Schijnt vaker voor de komen bij katten. Als je er op tijd bij bent kunnen ze het overleven zei die. Maar Snappie is laat op de avond/begin van de nacht blijkbaar ziek geworden en ik vond haar in de vroege ochtend tegen 5u vlak voordat ik naar mijn werk zou gaan.
Oh okee.. en waardoor zou ze dan nierfalen gekregen hebben? Doordat ze veel gebraakt had?
Echt heel naar, zo plots overleden.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 17 april 2014 @ 18:30:26 #34
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_138985488
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh okee.. en waardoor zou ze dan nierfalen gekregen hebben? Doordat ze veel gebraakt had?
Echt heel naar, zo plots overleden.
Geen idee, ze was nooit ziek. Heb ook geen autopsie laten plegen. Vond dat niet nodig want ze was toch al dood. Had op dat moment nog een katertje, Baby van net 1 jaar en die heb ik voor de zekerheid laten onderzoeken en gelukkig was hij kerngezond.

Baby leeft gelukkig nog steeds, wordt in november alweer 6 jaar maar hij woont nu bij mijn moeder. Moest wegens relatiebreuk 2 jaar geleden weer tijdelijk bij mijn vader wonen en die wilde Baby niet in huis hebben omdat hij katten vies vindt. Ik zou Baby terugkrijgen zodra ik weer een woning had. Maar ben nu 2 jaar verder en woon pas sinds 6 weken weer op mezelf dus besloten om Baby bij mijn moeder te laten. Hij is de beste maatjes met 1 van haar katten en vind het zielig om ze uit elkaar te halen. Ik weet dat ie het goed heeft en zie hem nog elke week :) .
pi_138996010
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:30 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Geen idee, ze was nooit ziek. Heb ook geen autopsie laten plegen. Vond dat niet nodig want ze was toch al dood. Had op dat moment nog een katertje, Baby van net 1 jaar en die heb ik voor de zekerheid laten onderzoeken en gelukkig was hij kerngezond.

Baby leeft gelukkig nog steeds, wordt in november alweer 6 jaar maar hij woont nu bij mijn moeder. Moest wegens relatiebreuk 2 jaar geleden weer tijdelijk bij mijn vader wonen en die wilde Baby niet in huis hebben omdat hij katten vies vindt. Ik zou Baby terugkrijgen zodra ik weer een woning had. Maar ben nu 2 jaar verder en woon pas sinds 6 weken weer op mezelf dus besloten om Baby bij mijn moeder te laten. Hij is de beste maatjes met 1 van haar katten en vind het zielig om ze uit elkaar te halen. Ik weet dat ie het goed heeft en zie hem nog elke week :) .
Wat goed dat je hebt gekozen voor Baby en hem bij z'n vriendje laat, dat lijkt me erg moeilijk maar voor de kat wel de juiste keuze :)
pi_138996741
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:30 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Geen idee, ze was nooit ziek. Heb ook geen autopsie laten plegen. Vond dat niet nodig want ze was toch al dood. Had op dat moment nog een katertje, Baby van net 1 jaar en die heb ik voor de zekerheid laten onderzoeken en gelukkig was hij kerngezond.

Baby leeft gelukkig nog steeds, wordt in november alweer 6 jaar maar hij woont nu bij mijn moeder. Moest wegens relatiebreuk 2 jaar geleden weer tijdelijk bij mijn vader wonen en die wilde Baby niet in huis hebben omdat hij katten vies vindt. Ik zou Baby terugkrijgen zodra ik weer een woning had. Maar ben nu 2 jaar verder en woon pas sinds 6 weken weer op mezelf dus besloten om Baby bij mijn moeder te laten. Hij is de beste maatjes met 1 van haar katten en vind het zielig om ze uit elkaar te halen. Ik weet dat ie het goed heeft en zie hem nog elke week :) .
Ik heb bij Liloe wel autopsie laten doen. Vooral omdat er zoveel dingen onduidelijk waren.
Ik heb hem er niet mee teruggekregen (aangezien zijn lichaampje in Utrecht bleef en daar met allemaal andere diertjes gecremeerd en uitgestrooid werd), maar ik heb wel meer rust nu ik zijn doodsoorzaak zwart op wit heb
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_139214854
En weer heeft een trouwe kameraad de VBL sc moeten verlaten :'( Ik wil dit moment aangrijpen om een kring te starten voor de kat van Tarado.

Knut steekt zijn hand uit



RIP kat van tarado
  Redactie Sport donderdag 24 april 2014 @ 14:55:42 #38
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139215443
RIP
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139216674
Good night sweet prince:
And flights of angels sing thee to thy rest.
  donderdag 24 april 2014 @ 15:43:52 #40
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139216912
In memory of a faithful friend and companion.
You will never be forgotten.


RIP Kat
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_139295689
Ik had gehoopt hier de komende jaren nog niks te hoeven schrijven, maar helaas is de tijd toch aangebroken... ;(

Gister is ons lieve konijn Pixie ertussenuit geglipt. Vier jaar was hij, een sterk konijn wat nooit ziek was. Tot een weekje of 2 geleden, maar met de nodige dierenartsbezoekjes en medicijnen waren we ervan overtuigd dat hij weer de oude zou worden. Helaas mocht dit niet zo zijn... ;( Gister kwamen we om 16 uur thuis en we zagen meteen aan z'n rare houding dat het mis was, en jawel... ;(

Pixie, slaap lekker dikke witte van ons! We gaan je missen! ;(

  zondag 27 april 2014 @ 10:09:53 #42
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_139296590
Sterkte! Veel te jong
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  † In Memoriam † zondag 27 april 2014 @ 15:53:44 #43
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139305937
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 08:05 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik had gehoopt hier de komende jaren nog niks te hoeven schrijven, maar helaas is de tijd toch aangebroken... ;(

Gister is ons lieve konijn Pixie ertussenuit geglipt. Vier jaar was hij, een sterk konijn wat nooit ziek was. Tot een weekje of 2 geleden, maar met de nodige dierenartsbezoekjes en medicijnen waren we ervan overtuigd dat hij weer de oude zou worden. Helaas mocht dit niet zo zijn... ;( Gister kwamen we om 16 uur thuis en we zagen meteen aan z'n rare houding dat het mis was, en jawel... ;(

Pixie, slaap lekker dikke witte van ons! We gaan je missen! ;(

[ afbeelding ]
ach wat een lieffie O+
wat had hij?
sterkte met het verlies :*
  zondag 27 april 2014 @ 18:44:28 #44
244933 trovey
Nachtoele
pi_139312429
Sterkte. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139330908
Dank jullie...

Hij had een blaasontsteking en door de pijn sloeg het over op z'n maag en darmpjes. Hij kreeg antibiotica, pijnstilling en spul om de darmen weer aan het werk te krijgen. Helaas mocht dit allemaal niet helpen.

Vandaag brengen we hem naar het dierencrematorium, zodat we hem thuis een mooi plekje kunnen geven in een urn.

Kreeg toen hij ziek was en ook na zijn overlijden hier en daar te horen dat ik niet zo moest aanstellen, het was tenslotte maar een konijn en dat is schijnbaar heel iets anders dan een kat of een hond. Voor ons zijn de beestjes (we hebben er nog een) alles, m'n vriend wilt geen kat in huis, ik ben als de dood voor honden. Vandaar dat we toen bewust voor konijnen hebben gekozen. Zulke opmerkingen maken me behoorlijk boos, maarja wat doe je eraan?

Mis hem echt vreselijk, hij was gewoon zo'n ontzettend mooi beestje.

[ Bericht 34% gewijzigd door The_Voice_Within op 28-04-2014 08:40:46 ]
  maandag 28 april 2014 @ 08:47:48 #46
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_139331210
Dat soort mensen snappen er niets van. Doe je niets aan. Voor een konijn heb je net zoveel zorg en liefde gedragen..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  † In Memoriam † maandag 28 april 2014 @ 08:56:17 #47
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139331340
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 08:20 schreef The_Voice_Within het volgende:
Dank jullie...

Hij had een blaasontsteking en door de pijn sloeg het over op z'n maag en darmpjes. Hij kreeg antibiotica, pijnstilling en spul om de darmen weer aan het werk te krijgen. Helaas mocht dit allemaal niet helpen.

Vandaag brengen we hem naar het dierencrematorium, zodat we hem thuis een mooi plekje kunnen geven in een urn.

Kreeg toen hij ziek was en ook na zijn overlijden hier en daar te horen dat ik niet zo moest aanstellen, het was tenslotte maar een konijn en dat is schijnbaar heel iets anders dan een kat of een hond. Voor ons zijn de beestjes (we hebben er nog een) alles, m'n vriend wilt geen kat in huis, ik ben als de dood voor honden. Vandaar dat we toen bewust voor konijnen hebben gekozen. Zulke opmerkingen maken me behoorlijk boos, maarja wat doe je eraan?

Mis hem echt vreselijk, hij was gewoon zo'n ontzettend mooi beestje.
hoe halen mensen het toch in hun hoofd om zulke dingen te zeggen? :(
zeg dan niets!
natuurlijk heb je verdriet om het dier waar je met zoveel liefde voor gezorgd hebt :Y
en dat mag ook, het hoort bij het afscheid nemen en het is goed voor de verwerking
maar vooral laten kletsen, dat soort types!
  maandag 28 april 2014 @ 09:01:18 #48
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_139331415
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 08:20 schreef The_Voice_Within het volgende:
Dank jullie...

Hij had een blaasontsteking en door de pijn sloeg het over op z'n maag en darmpjes. Hij kreeg antibiotica, pijnstilling en spul om de darmen weer aan het werk te krijgen. Helaas mocht dit allemaal niet helpen.

Vandaag brengen we hem naar het dierencrematorium, zodat we hem thuis een mooi plekje kunnen geven in een urn.

Kreeg toen hij ziek was en ook na zijn overlijden hier en daar te horen dat ik niet zo moest aanstellen, het was tenslotte maar een konijn en dat is schijnbaar heel iets anders dan een kat of een hond. Voor ons zijn de beestjes (we hebben er nog een) alles, m'n vriend wilt geen kat in huis, ik ben als de dood voor honden. Vandaar dat we toen bewust voor konijnen hebben gekozen. Zulke opmerkingen maken me behoorlijk boos, maarja wat doe je eraan?

Mis hem echt vreselijk, hij was gewoon zo'n ontzettend mooi beestje.
Heel veel sterkte :*
En trek je niks aan van die domme mensen.
Ik ben nog steeds zo kapot van de dood van mijn lieve vogel, en dan heb ik ook honden.
Mensen kunnen echt niet voor jou bepalen hoeveel verdriet je ergens om mag hebben...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_139336538
Niets van aantrekken hoor ;) , sommige mensen maken inderdaad dat rare onderscheid hoeveel verdriet je mag hebben over een dier. Niemand kan bepalen hoeveel verdriet je mag hebben als je afscheid moet nemen van je huisdier. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † maandag 28 april 2014 @ 12:47:42 #50
43556 miss_dynastie
pi_139337510
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 08:20 schreef The_Voice_Within het volgende:
Dank jullie...

Hij had een blaasontsteking en door de pijn sloeg het over op z'n maag en darmpjes. Hij kreeg antibiotica, pijnstilling en spul om de darmen weer aan het werk te krijgen. Helaas mocht dit allemaal niet helpen.

Vandaag brengen we hem naar het dierencrematorium, zodat we hem thuis een mooi plekje kunnen geven in een urn.

Kreeg toen hij ziek was en ook na zijn overlijden hier en daar te horen dat ik niet zo moest aanstellen, het was tenslotte maar een konijn en dat is schijnbaar heel iets anders dan een kat of een hond. Voor ons zijn de beestjes (we hebben er nog een) alles, m'n vriend wilt geen kat in huis, ik ben als de dood voor honden. Vandaar dat we toen bewust voor konijnen hebben gekozen. Zulke opmerkingen maken me behoorlijk boos, maarja wat doe je eraan?

Mis hem echt vreselijk, hij was gewoon zo'n ontzettend mooi beestje.
En bij een kat roepen sommige mensen dan weer dat je niet zo'n verdriet moet hebben, 'want het is geen mens of zo'. Niks van aantrekken :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')