Sommige bedrijven waren Vrijdag gesloten, gisteren ook bijna alle winkels dicht (normaal is alles zondag open) Vandaag gewoon weer aan het werk overal in Amerika, gratis vrije dagen zijn ze niet zo vanquote:Op maandag 21 april 2014 18:10 schreef Saviola het volgende:
Tweede paasdag geen feestdag in USA? Had gehoopt op vroege games vandaag, maar helaas. Hawks-Blues wou ik echt graag zien.
Gebeurt in Duitsland ook niet maar er gebeurt genoeg, ligt nogal aan de fans, verder wordt je 10 jaar lang of levenslang gebanned.quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:21 schreef GoCanucksGo het volgende:
Drie Penguins goals binnen drie minuten, spannend! Ik blijf het geweldig vinden dat er in een NHL playoff game gewoon fans van de bezoekende partij uitbundig kunnen juichen in een vak met bijna alleen fans van het hometeam en dat er niets gebeurt. Voetbal eat your heart out...
Dat vannacht de uit spelende teams in het westen maar mogen winnen. Go Sharks!quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:06 schreef Saviola het volgende:
Night of the goaliesMooi dat alle teams in het westen thuis wisten te winnen. Wat een goal ook van Granlund he
True, maar die 20,000 man staan wel op de banken te springen en te joelen als er dan 2 volwassen mannen met elkaar (soms georganisserd) op de vuist gaan - ook niet echt het toonbeeld van beschavingquote:Op dinsdag 22 april 2014 03:21 schreef GoCanucksGo het volgende:
Drie Penguins goals binnen drie minuten, spannend! Ik blijf het geweldig vinden dat er in een NHL playoff game gewoon fans van de bezoekende partij uitbundig kunnen juichen in een vak met bijna alleen fans van het hometeam en dat er niets gebeurt. Voetbal eat your heart out...
Duncan Keith werd zelf gisteren ook nog ff in de boarding gebeukt, door Ott als ik het goed herinner, natuurlijk alle Hawks weer klagen maar geen call. (was twijfel maar ze hadden er een kunnen geven)quote:
Letang is een mongool, zeker voor 7 miljoen en een herseninfarct verder. Kunnen hem nooit meer traden en zitten jarenlang met een turnover machine die geen hart heeft voor de club.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:37 schreef mcbbvb het volgende:
Wat een 3de periode bij Pens-CBJ! Na de 1ste periode leek het niet die kant op te gaan maar de Pens hebben zich goed terug geknokt. Crosby speelde het laatste gedeelte een stuk beter alleen Letang was zoooooo slecht. Aanvallend is het wel leuk om te zien maar verdedigend is Letang zo slecht.
Ik kijk via Gamecenter. Probeer wiziwig.tv.quote:Op woensdag 23 april 2014 01:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
livestream of live radio ergens te vinden?
Dat gaat nog een staartje krijgen hoor. Weet bijna zeker dat Yeo hem verteld heeft een slachtoffer te zoeken. Die Cooke is gewoon een ongeleid projectiel die ze allang al de NHL uit hadden moeten flikkeren.quote:
Hij mag morgen op de koffie bij de NHL player safety in NY.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat gaat nog een staartje krijgen hoor. Weet bijna zeker dat Yeo hem verteld heeft een slachtoffer te zoeken. Die Cooke is gewoon een ongeleid projectiel die ze allang al de NHL uit hadden moeten flikkeren.
Voordat we gaan generaliseren; ik heb geen haat jegens Bylsmaquote:Op woensdag 23 april 2014 01:15 schreef nyny83 het volgende:
Al die haat op Bylsma die al jaren goede resultaten neerzet in het regular season en ook nog eens de Cup gewonnen heeft. Bylsma beslist overigens niet over het contract van Letang. Bovendien denk ik dat jullie nog wel eens terug kunnen komen van jullie statements dat Letang zo slecht is. Dit seizoen is hij verdedigend duidelijk iets minder, maar in het seizoen ervoor was dat stukken beter. Dat gekoppeld aan zijn aanvallende capaciteiten maakt dat hij naar mijn mening nog altijd een van de betere spelers van de Pens is.
My bad, ik haal je wel eens door elkaar met die andere Pens fan hierquote:Op woensdag 23 april 2014 10:08 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Voordat we gaan generaliseren; ik heb geen haat jegens Bylsma. En over Letang heb ik het ook alleen over het nu. Hij verdedigd nu slecht en ik weet dat hij in het verleden betere wedstrijden heeft gehad en ik hoop ook dat het in de toekomst in ieder geval weer die kant op gaat.
Vooral die laatste. Dat schot was vanaf 30 meter ofzo. Van de 100 NHL goalies stoppen zo'n 95 die.quote:Op donderdag 24 april 2014 07:59 schreef mcbbvb het volgende:
Penguins speelde een goede 1ste periode, zeer slechte 2de periode, oke 3de periode en daarna was het Fleury timeGVD die laatste 2 goals van CBJ waren zo niet nodig
In de play-offs worden minder lange straffen gegeven maar inderdaad veel te kort, wat mij betreft play-offs = exitquote:Op donderdag 24 april 2014 08:14 schreef MutedFaith het volgende:
7 wedstrijden voor Cooke. Dat hadden er van mij gerust dubbel zo veel mogen zijn.
quote:Op donderdag 24 april 2014 07:59 schreef mcbbvb het volgende:
Penguins speelde een goede 1ste periode, zeer slechte 2de periode, oke 3de periode en daarna was het Fleury timeGVD die laatste 2 goals van CBJ waren zo niet nodig
quote:Op woensdag 23 april 2014 01:15 schreef nyny83 het volgende:
Al die haat op Bylsma die al jaren goede resultaten neerzet in het regular season en ook nog eens de Cup gewonnen heeft. Bylsma beslist overigens niet over het contract van Letang. Bovendien denk ik dat jullie nog wel eens terug kunnen komen van jullie statements dat Letang zo slecht is. Dit seizoen is hij verdedigend duidelijk iets minder, maar in het seizoen ervoor was dat stukken beter. Dat gekoppeld aan zijn aanvallende capaciteiten maakt dat hij naar mijn mening nog altijd een van de betere spelers van de Pens is.
Cooke heeft afgelopen jaren keihard gewerkt om zijn spel te veranderen. Als je een beetje opgelet had dan speelt hij nu clean en eerlijk. Jammer van deze knee, maar Cooke is absoluut geen goon.quote:Op woensdag 23 april 2014 05:49 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Hij mag morgen op de koffie bij de NHL player safety in NY.
maar omdat z'n laatste schorsing ouder dan 18 maanden is, is hij geen 'repeat offender' per nhl regels - schokkend (en dan bedoel ik natuurlijk dat Cooke al 18 maanden niemand het ziekhuis in heeft gewerkt. :/ )
Wat. Hij maakt er een gewoonte van om mensen (opzettelijk) het ziekenhuis in te rijden. Hij komt er alleen te vaak mee weg. Vraag maar aan Ganger (maart 2014), Nichushkin (Maart 2014), McQuaid (juni 2013) of Karlsson (Februari 2013).quote:Op donderdag 24 april 2014 12:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Cooke heeft afgelopen jaren keihard gewerkt om zijn spel te veranderen. Als je een beetje opgelet had dan speelt hij nu clean en eerlijk. Jammer van deze knee, maar Cooke is absoluut geen goon.
Cheap-shot artist heet datquote:Op donderdag 24 april 2014 12:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Cooke heeft afgelopen jaren keihard gewerkt om zijn spel te veranderen. Als je een beetje opgelet had dan speelt hij nu clean en eerlijk. Jammer van deze knee, maar Cooke is absoluut geen goon.
Die laatste twee doelpunten waren volledig op Fleury af te schuiven. Maar het klopt dat de Pens na de 3-0 gewoon stopten met spelen. Het leek daarna aanvallend nergens meer op en werd er alleen maar dump and chase gespeeld. Alleen de 3de periode stond het verdedigend wel goed en hebben ze 10 minuten lang geen schot tegen gekregen. Pas 5 minuten voor tijd kregen ze weer een schot tegen. Dus verdedigend zat het de 3de periode redelijk goed in elkaar. Neemt inderdaad niet weg dat als ze gewoon door waren blijven spelen en niet zoveel onnodige penalty's veroorzaakten ze gewoon de 4-1 hadden gescoord en de wedstrijd beter uitgespeeld kon worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:54 schreef emokid het volgende:
Trouwens.. Columbus outshot Pittsburgh 46-25.. hoe kut het ook is, het is echt niet op Fleury af te schuiven allemaal. Die verdediging is gewoon te kut voor woorden en Crosby is gewoon onzichtbaar. Hij zal net als vorig jaar opnieuw een goede fopduik moeten timen om de series naar zich toe te trekken.
"THAT'S THE SKILL OF SIDNEY CROSBY"
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:04 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Op je filmpje ga ik verder maar niet in...
Als je nu nog vindt dat Karlsson opzet was ben je gewoon domquote:Op donderdag 24 april 2014 15:06 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Wat. Hij maakt er een gewoonte van om mensen (opzettelijk) het ziekenhuis in te rijden. Hij komt er alleen te vaak mee weg. Vraag maar aan Ganger (maart 2014), Nichushkin (Maart 2014), McQuaid (juni 2013) of Karlsson (Februari 2013).
Maar je hebt gelijk. Hij is geen goon. Goons hebben namelijk over het algemeen de ballen om iemand op een 'eerlijke' manier uit de wedstrijd te halen. Cooke kan alleen maar cheap shots uitdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |