abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 april 2014 @ 20:14:29 #151
154052 RobertVH
I am your father
pi_139120991
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 18:10 schreef Saviola het volgende:
Tweede paasdag geen feestdag in USA? Had gehoopt op vroege games vandaag, maar helaas. Hawks-Blues wou ik echt graag zien.
Sommige bedrijven waren Vrijdag gesloten, gisteren ook bijna alle winkels dicht (normaal is alles zondag open) Vandaag gewoon weer aan het werk overal in Amerika, gratis vrije dagen zijn ze niet zo van :P

Maar die thuisfluiter in Montreal zal wel lekker geslapen hebben in z'n Habspyjama.. }:|
Killorn was al uit de crease toen de puck naar Callahan kwam.

Ach jammer, misschien als we geluk hebben winnen we morgen in Montreal zodat ik tenminste nog de kans heb om ze een thuiswedstrijd te zien winnen in de playoffs, of gewoon de laatste 4 winnen, maar dat zie ik niet gelijk gebeuren.

Zoalnd Boston of Montreal maar de stanley cup niet winnen vind ik het wel best voor dit jaar :+
  maandag 21 april 2014 @ 20:51:39 #152
107005 Saviola
CM Legend
pi_139123395
Jij woont in Tampa?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_139130580
Other penalties: Roch received a double game misconduct; Mirasty an aggression penalty against officials, a penalty for removing equipment before a fight, a gross misconduct, and a quadruple game misconduct.

:')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139135685
Columbus al 2-0 voor. Jack Johnson alweer raak en al 3 goals in 3 playoff wedstrijden.
  dinsdag 22 april 2014 @ 03:21:07 #156
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_139136209
Drie Penguins goals binnen drie minuten, spannend! Ik blijf het geweldig vinden dat er in een NHL playoff game gewoon fans van de bezoekende partij uitbundig kunnen juichen in een vak met bijna alleen fans van het hometeam en dat er niets gebeurt. Voetbal eat your heart out...
pi_139138106
Wat een 3de periode bij Pens-CBJ! Na de 1ste periode leek het niet die kant op te gaan maar de Pens hebben zich goed terug geknokt. Crosby speelde het laatste gedeelte een stuk beter alleen Letang was zoooooo slecht. Aanvallend is het wel leuk om te zien maar verdedigend is Letang zo slecht.
pi_139138698
GRANLUND!! :D

Alleen condensed desamenvatting gezien maar de Blues hadden gewoon TE veel kansen om 1-0 voor te verliezen. :{

[ Bericht 26% gewijzigd door emokid op 22-04-2014 10:20:01 ]
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:22:07 #159
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_139139014
Gewoon 3 shutouts vannacht, gekkenwerk!
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_139139239
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 03:21 schreef GoCanucksGo het volgende:
Drie Penguins goals binnen drie minuten, spannend! Ik blijf het geweldig vinden dat er in een NHL playoff game gewoon fans van de bezoekende partij uitbundig kunnen juichen in een vak met bijna alleen fans van het hometeam en dat er niets gebeurt. Voetbal eat your heart out...
Gebeurt in Duitsland ook niet maar er gebeurt genoeg, ligt nogal aan de fans, verder wordt je 10 jaar lang of levenslang gebanned.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139139568
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:06:00 #162
107005 Saviola
CM Legend
pi_139140068
Night of the goalies _O_ Mooi dat alle teams in het westen thuis wisten te winnen. Wat een goal ook van Granlund he _O_
pi_139142244
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:06 schreef Saviola het volgende:
Night of the goalies _O_ Mooi dat alle teams in het westen thuis wisten te winnen. Wat een goal ook van Granlund he _O_
Dat vannacht de uit spelende teams in het westen maar mogen winnen. Go Sharks!
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:22:08 #164
154052 RobertVH
I am your father
pi_139152674
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 03:21 schreef GoCanucksGo het volgende:
True, maar die 20,000 man staan wel op de banken te springen en te joelen als er dan 2 volwassen mannen met elkaar (soms georganisserd) op de vuist gaan - ook niet echt het toonbeeld van beschaving :P

quote:
Duncan Keith werd zelf gisteren ook nog ff in de boarding gebeukt, door Ott als ik het goed herinner, natuurlijk alle Hawks weer klagen maar geen call. (was twijfel maar ze hadden er een kunnen geven)

Daarvoor board Lapierre Brookbank nog, maar ja, het is Lapierre, daar zitten sowieso minimaal 4 draden en schroeven los. }:|

Vanavond TBL@MTL, misschien dat dat nog wat wordt -O-
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:44:28 #165
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_139161475
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:37 schreef mcbbvb het volgende:
Wat een 3de periode bij Pens-CBJ! Na de 1ste periode leek het niet die kant op te gaan maar de Pens hebben zich goed terug geknokt. Crosby speelde het laatste gedeelte een stuk beter alleen Letang was zoooooo slecht. Aanvallend is het wel leuk om te zien maar verdedigend is Letang zo slecht.
Letang is een mongool, zeker voor 7 miljoen en een herseninfarct verder. Kunnen hem nooit meer traden en zitten jarenlang met een turnover machine die geen hart heeft voor de club.

Eind van het seizoen is Niskanen UFA. Daar hebben we natuurlijk geen geld voor, terwijl hij de beste man was dit seizoen (3e in +/- ofzo). Maar ja.. We hebben Letang! Die was dit seizoen netjes -8 :')

Verder hoop ik dat de Pens verliezen.. want als je slechts 2-1 voorstaat in een serie tegen Columbus en je zuigt dikke aars, dan verdien je niet om door te gaan. Laat ze maar uitgeschakeld worden, dan is het dag Bylsma :W
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_139169963
Al die haat op Bylsma die al jaren goede resultaten neerzet in het regular season en ook nog eens de Cup gewonnen heeft :') . Bylsma beslist overigens niet over het contract van Letang. Bovendien denk ik dat jullie nog wel eens terug kunnen komen van jullie statements dat Letang zo slecht is. Dit seizoen is hij verdedigend duidelijk iets minder, maar in het seizoen ervoor was dat stukken beter. Dat gekoppeld aan zijn aanvallende capaciteiten maakt dat hij naar mijn mening nog altijd een van de betere spelers van de Pens is.
pi_139170027
Over en uit dit voor Tampa. Wedstrijd is maar 5 minuten bezig maar toch.. Bummer.
pi_139170320
livestream of live radio ergens te vinden?
pi_139170595
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 01:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
livestream of live radio ergens te vinden?
Ik kijk via Gamecenter. Probeer wiziwig.tv.

Lekker dan Giroux.. Al 4 wedstrijden geen enkele shot on goal. Ze hebben hem juist het hardst nodig nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door emokid op 23-04-2014 02:41:24 ]
pi_139170702
pi_139170714
quote:
Dat gaat nog een staartje krijgen hoor. Weet bijna zeker dat Yeo hem verteld heeft een slachtoffer te zoeken. Die Cooke is gewoon een ongeleid projectiel die ze allang al de NHL uit hadden moeten flikkeren.
pi_139170722
Is te hopen, maar het blijft onterecht dat ze geen 5 minuten iemand minder hadden
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 april 2014 @ 03:04:47 #173
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139170735
Geen idee of ze nu bezig zijn, maar fuck yeah Avalanche *O*
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_139170790
Tampa komt terug. en einde verhaal. Montreal sweept Tampa. 4-0.

[ Bericht 29% gewijzigd door emokid op 23-04-2014 03:44:53 ]
  woensdag 23 april 2014 @ 05:49:33 #175
154052 RobertVH
I am your father
pi_139170975
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 02:59 schreef emokid het volgende:

[..]

Dat gaat nog een staartje krijgen hoor. Weet bijna zeker dat Yeo hem verteld heeft een slachtoffer te zoeken. Die Cooke is gewoon een ongeleid projectiel die ze allang al de NHL uit hadden moeten flikkeren.
Hij mag morgen op de koffie bij de NHL player safety in NY.

maar omdat z'n laatste schorsing ouder dan 18 maanden is, is hij geen 'repeat offender' per nhl regels - schokkend (en dan bedoel ik natuurlijk dat Cooke al 18 maanden niemand het ziekhuis in heeft gewerkt. :/ )
pi_139171772
En dan is het seizoen opeens zomaar afgelopen :'(

Zo jammer toch als je ziet hoever we zijn gekomen. Niemand gaf ons een kans, logisch, want de halve line up bestond uit rookies aan het begin van het seizoen. Je verliest Stamkos voor een halfjaar. Je verliest je captain en boegbeeld van de franchise. En net voor de playoffs verlies je je starting goalie die een Vezina-seizoen heeft gespeeld..
En dan verliezen door een pijnlijke OT-nederlaag, een goal in de laatste minuut, een wedstrijd waarin je bestolen wordt van een goal bij gelijke stand.. Zuur.

Maar wel trots op wat ze gedaan hebben ^O^
pi_139173511
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 01:15 schreef nyny83 het volgende:
Al die haat op Bylsma die al jaren goede resultaten neerzet in het regular season en ook nog eens de Cup gewonnen heeft :') . Bylsma beslist overigens niet over het contract van Letang. Bovendien denk ik dat jullie nog wel eens terug kunnen komen van jullie statements dat Letang zo slecht is. Dit seizoen is hij verdedigend duidelijk iets minder, maar in het seizoen ervoor was dat stukken beter. Dat gekoppeld aan zijn aanvallende capaciteiten maakt dat hij naar mijn mening nog altijd een van de betere spelers van de Pens is.
Voordat we gaan generaliseren; ik heb geen haat jegens Bylsma ;) . En over Letang heb ik het ook alleen over het nu. Hij verdedigd nu slecht en ik weet dat hij in het verleden betere wedstrijden heeft gehad en ik hoop ook dat het in de toekomst in ieder geval weer die kant op gaat.
pi_139173548
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:08 schreef mcbbvb het volgende:

[..]

Voordat we gaan generaliseren; ik heb geen haat jegens Bylsma ;) . En over Letang heb ik het ook alleen over het nu. Hij verdedigd nu slecht en ik weet dat hij in het verleden betere wedstrijden heeft gehad en ik hoop ook dat het in de toekomst in ieder geval weer die kant op gaat.
My bad, ik haal je wel eens door elkaar met die andere Pens fan hier :+

edit: hoe de fuck krijgt Cooke maar 2 minuten daarvoor? Die gast moeten ze voor het leven schorsen, wat een mongool. En dan niet alleen vanwege deze penalty uiteraard, maar vanwege zijn hele verleden. Hoeveel carrieres heeft die gast al verneukt of vertraagd?
pi_139174465
Los Angeles scored twice early in the second period to take a 2-1 lead, but Southern California native Matt Nieto scored his career postseason goal to even the contest at 2-2.

Nieto, who grew up a Kings fan in Long Beach, Calif., tipped a shot from the right point by Jason Demers past Quick at 9:17 of the second period. Quick was knocked to the ice just before Demers shot, but the contact was from Los Angeles defenseman Robyn Regehr and the goal was allowed.

"It was real special to get my first playoff goal in this building, and it was even more special that I had family in the building," said Nieto, whose father and sister were among the patrons in the sold-out arena.

Leuk voor hem, niet leuk voor de Kings :)
pi_139184633
Wat een vage goals van SJ allemaal. Zou flink pissed zijn als Kings fan.
pi_139187791
2 lightning spelers genomineerd voor de Calder. Jammer voor ze alleen dat MacKinnon er toch mee vandoor gaat :P
pi_139188079
Hm ik verwacht dat de nominees MacKinnon, Palat en Maatta zouden zijn

Wel cool voor Johnson. Undrafted spelertje, zogezegd te klein/licht voor de NHL. Brak het rookie goalscoring clubrecord van Stamkos.
Maar vooral Palat was fenomenaal. 59 pts (3 in 3 playoffgames) en +32 _O_
  donderdag 24 april 2014 @ 05:06:05 #183
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_139204097
Penguins en Ducks hebben het toch best moeilijk tegen teams die met de hakjes over de sloot de playoffs gehaald hebben, mooi om te zien dat post-season toch weer alle verwachtingen overboord gaan.
pi_139204598
Penguins speelde een goede 1ste periode, zeer slechte 2de periode, oke 3de periode en daarna was het Fleury time :') GVD die laatste 2 goals van CBJ waren zo niet nodig :(
pi_139204697
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 07:59 schreef mcbbvb het volgende:
Penguins speelde een goede 1ste periode, zeer slechte 2de periode, oke 3de periode en daarna was het Fleury time :') GVD die laatste 2 goals van CBJ waren zo niet nodig :(
Vooral die laatste. Dat schot was vanaf 30 meter ofzo. Van de 100 NHL goalies stoppen zo'n 95 die.
  donderdag 24 april 2014 @ 08:14:43 #186
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_139204787
7 wedstrijden voor Cooke. Dat hadden er van mij gerust dubbel zo veel mogen zijn.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_139206667
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 08:14 schreef MutedFaith het volgende:
7 wedstrijden voor Cooke. Dat hadden er van mij gerust dubbel zo veel mogen zijn.
In de play-offs worden minder lange straffen gegeven maar inderdaad veel te kort, wat mij betreft play-offs = exit
pi_139208157
Fleury :D

Lekker spannende series allemaal. Hoe meer game 7's straks hoe liever ^O^
  donderdag 24 april 2014 @ 12:47:44 #189
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_139211324
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 07:59 schreef mcbbvb het volgende:
*O* YAY Blue Jackets! Ik heb een nieuw favoriet team :')
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 24 april 2014 @ 12:49:48 #190
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_139211392
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 01:15 schreef nyny83 het volgende:
:')

Letang is een ongeinspireerde turnover machine. Je mag anders vinden, maar voor 7 miljoen kan ik wel betere spelers vinden dan deze kwakzalver. Waar is hij deze playoffs? En dit seizoen? En vorig seizoen? Sorry, waste of money!
  donderdag 24 april 2014 @ 12:50:50 #191
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_139211421
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 05:49 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Hij mag morgen op de koffie bij de NHL player safety in NY.

maar omdat z'n laatste schorsing ouder dan 18 maanden is, is hij geen 'repeat offender' per nhl regels - schokkend (en dan bedoel ik natuurlijk dat Cooke al 18 maanden niemand het ziekhuis in heeft gewerkt. :/ )
Cooke heeft afgelopen jaren keihard gewerkt om zijn spel te veranderen. Als je een beetje opgelet had dan speelt hij nu clean en eerlijk. Jammer van deze knee, maar Cooke is absoluut geen goon.
pi_139215335
COLUMBUUUUUSSSS _O_

Dallas. _O_

We got a race.
  donderdag 24 april 2014 @ 15:06:03 #193
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_139215809
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:50 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Cooke heeft afgelopen jaren keihard gewerkt om zijn spel te veranderen. Als je een beetje opgelet had dan speelt hij nu clean en eerlijk. Jammer van deze knee, maar Cooke is absoluut geen goon.
Wat. Hij maakt er een gewoonte van om mensen (opzettelijk) het ziekenhuis in te rijden. Hij komt er alleen te vaak mee weg. Vraag maar aan Ganger (maart 2014), Nichushkin (Maart 2014), McQuaid (juni 2013) of Karlsson (Februari 2013).

Maar je hebt gelijk. Hij is geen goon. Goons hebben namelijk over het algemeen de ballen om iemand op een 'eerlijke' manier uit de wedstrijd te halen. Cooke kan alleen maar cheap shots uitdelen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_139215951
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:50 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Cheap-shot artist heet dat
pi_139219106
Trouwens.. Columbus outshot Pittsburgh 46-25.. hoe kut het ook is, het is echt niet op Fleury af te schuiven allemaal. Die verdediging is gewoon te kut voor woorden en Crosby is gewoon onzichtbaar. Hij zal net als vorig jaar opnieuw een goede fopduik moeten timen om de series naar zich toe te trekken.

"THAT'S THE SKILL OF SIDNEY CROSBY"
pi_139219468
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:54 schreef emokid het volgende:
Trouwens.. Columbus outshot Pittsburgh 46-25.. hoe kut het ook is, het is echt niet op Fleury af te schuiven allemaal. Die verdediging is gewoon te kut voor woorden en Crosby is gewoon onzichtbaar. Hij zal net als vorig jaar opnieuw een goede fopduik moeten timen om de series naar zich toe te trekken.

"THAT'S THE SKILL OF SIDNEY CROSBY"
Die laatste twee doelpunten waren volledig op Fleury af te schuiven. Maar het klopt dat de Pens na de 3-0 gewoon stopten met spelen. Het leek daarna aanvallend nergens meer op en werd er alleen maar dump and chase gespeeld. Alleen de 3de periode stond het verdedigend wel goed en hebben ze 10 minuten lang geen schot tegen gekregen. Pas 5 minuten voor tijd kregen ze weer een schot tegen. Dus verdedigend zat het de 3de periode redelijk goed in elkaar. Neemt inderdaad niet weg dat als ze gewoon door waren blijven spelen en niet zoveel onnodige penalty's veroorzaakten ze gewoon de 4-1 hadden gescoord en de wedstrijd beter uitgespeeld kon worden.

Op je filmpje ga ik verder maar niet in...
pi_139220384
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:04 schreef mcbbvb het volgende:

[..]
Op je filmpje ga ik verder maar niet in...
:D
pi_139224904
Was gewoon een penalty
  donderdag 24 april 2014 @ 23:24:49 #199
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_139235857
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:06 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Wat. Hij maakt er een gewoonte van om mensen (opzettelijk) het ziekenhuis in te rijden. Hij komt er alleen te vaak mee weg. Vraag maar aan Ganger (maart 2014), Nichushkin (Maart 2014), McQuaid (juni 2013) of Karlsson (Februari 2013).

Maar je hebt gelijk. Hij is geen goon. Goons hebben namelijk over het algemeen de ballen om iemand op een 'eerlijke' manier uit de wedstrijd te halen. Cooke kan alleen maar cheap shots uitdelen.
Als je nu nog vindt dat Karlsson opzet was ben je gewoon dom :') Ganger en Nichuskin heb ik niet gezien, toen speelde hij al niet meer bij de Pens.

En verder verdient iedere Bruin om het ziekenhuis in te gaan :W
pi_139235987
Weet je wat van de achtergrond van MF?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')