twitter:WeagleEye twitterde op donderdag 10-04-2014 om 08:32:48Wow. Boudreau has won a division title every single year he has coached, except 2011-12, when he changed teams mid-season. Every. Year. reageer retweet
Ziek.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:41 schreef Katth het volgende:
twitter:WeagleEye twitterde op donderdag 10-04-2014 om 08:32:48Wow. Boudreau has won a division title every single year he has coached, except 2011-12, when he changed teams mid-season. Every. Year. reageer retweet
Haha, altijd leuk tussendoorquote:
Quick speelde ook een jaar in ECHL maar goed dat is wel het voordeel van in een kleiner ijshockey land wonenquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:30 schreef Saviola het volgende:
Kristers Gudlevskis 36 saves en de winst in z'n eerste NHL game
Seizoen begonnen in de ECHL, daarna naar de AHL, dan richting de Olympics waar ie geweldig was tegen Canada, en nu z'n NHL debuut gemaakt. Allemaal in 1 seizoen
Ik vind het prima. Als je de Division wint heb je het geluk om te spelen tegen de WC en als je dat niet doet moet je tegen een division rivaalquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:52 schreef emokid het volgende:
Fucking zuur die Blackhawks Blues matchup.. haast oneerlijk.
..en best wel ziek als Colorado die divisie winnen.. zo goed als de moeilijkste division in de league. Doe die Jack Adams maar alvast naar Patrick Roy.
quote:Tampa Bay Lightning left wing Ryan Malone was arrested Saturday morning, charged with driving under the influence and possession of cocaine.
Graag gedaan en succes :-)quote:
Gedraft/undrafted?quote:Op maandag 14 april 2014 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goed dat hij stopt?
Zijn zoon speelt overigens bij de Kings
4-2 of 2-4? Gewoon 4-0 zul je bedoelen zeker? Minimaal 5x Stamkos en 4x Palat goals in de seriesquote:Op maandag 14 april 2014 13:02 schreef Saviola het volgende:
Tijd voor pronostiekjes!
Boston-Detroit 4-2
Pittsburgh-Columbus 4-1
Tampa-Montreal 4-2 (als Bishop speelt) 2-4 (als Bishop out is)
NYR-Philadelphia 3-4
Anaheim-Dallas 4-1
Colorado-Minnesota 2-4
San Jose-Los Angeles 2-4
St Louis-Chicago 0-4
Rich man kids clubquote:
Ik ben geen Hollanderquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:04 schreef RobertVH het volgende:
Wanneer ben jij er nou eens, kunnen we eend Holland party plannen
Oilersquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:56 schreef Saviola het volgende:
Ik wil de reacties zien als de Oilers de lottery weer zouden winnen
Kan heel erg verschillen per analist. Dit jaar is wel bijzonder omdat er geen eenduidig nummer 1 pick is. Kan dus alle kanten opgaan. Denk in ieder geval aan Eklblad en Reinhart.quote:
Zoveel verschil maakt het niet 4 jaar college of 2(of 3 jaar) CHL.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:42 schreef emokid het volgende:
[..]
Kan heel erg verschillen per analist. Dit jaar is wel bijzonder omdat er geen eenduidig nummer 1 pick is. Kan dus alle kanten opgaan. Denk in ieder geval aan Eklblad en Reinhart.
De Flyers hebben de NCAA Frozen Four MVP gesigned. Dit soort spelers vind ik veel interessanter. Hebben een schat aan ervaring en jaren meer ontwikkeling al. Bovendien worden college spelers ook steeds beter elk jaar.
Nee in 2012 gedraft ergens laat in de 3e of 4e ronde. Maar vaak zitten draftees nog 'vast' in junior leagues na hun signing, dat soort spelers ontwikkelen zich niet. Zie bijv. Drouin die met twee vingers in de neus nog steeds point per game speelt in de juniors, en aan de andere kant MacKinnon een bizar goed rookie seizoen neerzet in de NHL met 63 punten. Zoveel verschilden die twee niet vorig jaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoveel verschil maakt het niet 4 jaar college of 2(of 3 jaar) CHL.
Was die undrafted?
Gewoon paar jaar laten rijpen in de KHL :-)quote:Op woensdag 16 april 2014 13:36 schreef emokid het volgende:
[..]
Nee in 2012 gedraft ergens laat in de 3e of 4e ronde. Maar vaak zitten draftees nog 'vast' in junior leagues na hun signing, dat soort spelers ontwikkelen zich niet. Zie bijv. Drouin die met twee vingers in de neus nog steeds point per game speelt in de juniors, en aan de andere kant MacKinnon een bizar goed rookie seizoen neerzet in de NHL met 63 punten. Zoveel verschilden die twee niet vorig jaar.
Laat ze dan gewoon bij een college signen dan leren ze ook nog een vak en andere disciplines om volwassener te worden. Ik noem een Chris Kreider.. 21-23 is een goede leeftijd om te debuteren in de NHL, dan ben is je lichaam ook klaar met groeien.
Als je major junior speelt mag je niet naar de uni en niet iedereen heeft het verstandelijke vermogens om 4 jaar college door te komenquote:Op woensdag 16 april 2014 13:36 schreef emokid het volgende:
[..]
Nee in 2012 gedraft ergens laat in de 3e of 4e ronde. Maar vaak zitten draftees nog 'vast' in junior leagues na hun signing, dat soort spelers ontwikkelen zich niet. Zie bijv. Drouin die met twee vingers in de neus nog steeds point per game speelt in de juniors, en aan de andere kant MacKinnon een bizar goed rookie seizoen neerzet in de NHL met 63 punten. Zoveel verschilden die twee niet vorig jaar.
Laat ze dan gewoon bij een college signen dan leren ze ook nog een vak en andere disciplines om volwassener te worden. Ik noem een Chris Kreider.. 21-23 is een goede leeftijd om te debuteren in de NHL, dan is je lichaam ook klaar met groeien.
Wat ga je blieken?quote:
Ja inderdaad.. geweldig is dit.quote:Op donderdag 17 april 2014 01:39 schreef Saviola het volgende:
Je ziet gelijk het verschil tussen 'gewoon' hockey en playoff hockey zeg. Wat een intensiteit
Echt een paar hele grote kansen net voor Tampa.. Ze hadden Montreal klem.quote:Op donderdag 17 april 2014 04:14 schreef Saviola het volgende:
Oiii wat een kans.. en wat een save van Price
PENG! Paal.quote:Op donderdag 17 april 2014 04:31 schreef Saviola het volgende:
Normaal heb je in OT defensief hockey.. hier is het gewoon kans op kans.. aan beide kanten
Playoff overtime voor je eigen team is echt drama.. elke keer schrik bij een simpel schotje van de blueline
quote:Op donderdag 17 april 2014 06:37 schreef BenD het volgende:
Heerlijk die play-off games! Ook voor de neutrale kijker.
Echt he.. Die gekke Weise.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Tilburg naar de overtime winner in 14 maanden
Yep, hier ook wel spijt van.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:45 schreef Saviola het volgende:
Zo'n korte nacht trek ik trouwens wel een stuk minder dan een jaar of 4-5 geleden zegben echt al een hele dag waardeloos
Vond het sws al een goede move voor hem. Veel ijstijd en pp en pm tijd en mooi met je vriendin betaalt op vakantie in Nederlandquote:
Geluk dat ik in Canada zitquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:41 schreef emokid het volgende:
Zo.. Wakker en weer klaar voor playoff hockey. Slaapritme is nu officieel verneukt. Go Flyers! (je moet wat als Sabres fan)
Classy ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:24 schreef Saviola het volgende:
[ afbeelding ]
classy Bruins, zoals altijd
ook Lucic alweer, zal er net als vorige keer wel weer mee wegkomen
Fucking smeerlap actie dit. Bruins moeten Lucic schorsen hiervoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:24 schreef Saviola het volgende:
[ afbeelding ]
classy Bruins, zoals altijd
ook Lucic alweer, zal er net als vorige keer wel weer mee wegkomen
Joel Quenneville?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sutter haalt het volgend jaar. Bowman inderdaad. Andere 2 zit je goed qua generatie
Wait wie komt er goed van af? Is Backes in orde? Game misconduct Seabrook en dus afwezig voor Game 3?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:45 schreef Saviola het volgende:
Damn, bruuuuute hit van Seabrook op Backes
benieuwd wat voor gevolg dit krijgt
pfff damn in de herhaling ziet ie dr nog gruwelijker uit, komt Backes er nog vrij goed vanaf
5 & game voor Seabrook trouwens
quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Wait wie komt er goed van af? Is Backes in orde? Game misconduct Seabrook en dus afwezig voor Game 3?
Heb de game moeten missen helaas. Jammer dat het 1-1 staat.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:39 schreef emokid het volgende:
[..]
Fucking smeerlap actie dit. Bruins moeten Lucic schorsen hiervoor.
Datsyuk in beastmode zoals we van hem gewend zijn. Heerlijk die shutout voor Howard. Ik kan het Detroit niet genoeg gunnen na zo'n turbulent seizoen vol pech.
Lol....quote:Op zondag 20 april 2014 12:40 schreef mcbbvb het volgende:
Penguins speelde een goede 1ste periode. Daarna was het niet best meer. Ondanks dat het een goed team is en ze 2de zijn geworden in de conference blijft het door de wisselvalligheid een frustrerend team om voor te rooten...
Die goal van MacKinnon.. Zo ziek. Hij heeft nu 7 punten in twee playoff games. Niet normaal.quote:Op zondag 20 april 2014 11:07 schreef Saviola het volgende:
Wow, die MacKinnon-Stastny-Landeskog line van de Avs. Alle goals gescoord, en allemaal schitterende aanvallen (los van die empty netter)![]()
Knap van de BJ's ook trouwens.
Beetje stereotype Pens fan. 2e worden in conference, in de playoffs staan en nog niet zo heel lang geleden een cup gewonnen. Verliezen 1 game en is het frustrerend. Ik leef met je mee hoor....quote:
Begrijp wat je bedoelt. Bedoel het niet zo dat ik nu al denk dat ze de series gaan verliezen en ik verwacht ook echt niet dat ze elke wedstrijd winnen. Ik ben tot nu toe (met al die blessures) ook zeer tevreden met het seizoen. Ik heb alleen moeite met die wisselvalligheid. Ik weet dat ze beter kunnen maar het lijkt af en toe zo alsof een oefenpotje aan het spelen zijn. Ik vind het makkelijker kijken naar een team wat wat minder goed is maar wel dat niveau constant weet te halen.quote:Op zondag 20 april 2014 14:37 schreef Katth het volgende:
[..]
Beetje stereotype Pens fan. 2e worden in conference, in de playoffs staan en nog niet zo heel lang geleden een cup gewonnen. Verliezen 1 game en is het frustrerend. Ik leef met je mee hoor....
Als Fleury het op zijn heupen krijgt en Malkin/Crosby een goed niveau weten te halen is alles mogelijk. Playoff hockey is lastig te voorspellen wat dat betreft. Ik had bijvoorbeeld ook nooit gedacht dat de Blues met 2-0 voor zouden komen tegen de Hawks.quote:Op zondag 20 april 2014 14:44 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Begrijp wat je bedoelt. Bedoel het niet zo dat ik nu al denk dat ze de series gaan verliezen en ik verwacht ook echt niet dat ze elke wedstrijd winnen. Ik ben tot nu toe (met al die blessures) ook zeer tevreden met het seizoen. Ik heb alleen moeite met die wisselvalligheid. Ik weet dat ze beter kunnen maar het lijkt af en toe zo alsof een oefenpotje aan het spelen zijn. Ik vind het makkelijker kijken naar een team wat wat minder goed is maar wel dat niveau constant weet te halen.
Ik verwacht btw dit jaar sowieso geen cup. Daar zijn ze op dit moment niet goed genoeg voor.
Niks aan de hand joh, scoort gewoon een goal!quote:
Zie bovenstaande postquote:Op maandag 21 april 2014 01:59 schreef Katth het volgende:
Hoop nog steeds dat iemand Rene Bourque een keer onder de zoden legt...![]()
Als je 13 goals tegen krijgt in 2 wedstrijden kan het nooit aan de goalie liggen.quote:
Je kan makkelijker goalie vervangen dan je hele verdediging.quote:Op maandag 21 april 2014 11:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je 13 goals tegen krijgt in 2 wedstrijden kan het nooit aan de goalie liggen.
Lijkt me sterk dat de Kings Quick gaan pullen
Of gewoon beter team defense spelen of in dit geval een oplossing vinden voor de snelle omschakeling van de Sharksquote:Op maandag 21 april 2014 11:49 schreef Katth het volgende:
[..]
Je kan makkelijker goalie vervangen dan je hele verdediging.
De Sharks stonden inderdaad vaak al met 1 pass 1-1 tegenover de goalie. Dat ligt toch echt aan de D en niet aan de goalie.quote:Op maandag 21 april 2014 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of gewoon beter team defense spelen of in dit geval een oplossing vinden voor de snelle omschakeling van de Sharks
In Canada wel maar USA niet.quote:Op maandag 21 april 2014 18:10 schreef Saviola het volgende:
Tweede paasdag geen feestdag in USA? Had gehoopt op vroege games vandaag, maar helaas. Hawks-Blues wou ik echt graag zien.
Sommige bedrijven waren Vrijdag gesloten, gisteren ook bijna alle winkels dicht (normaal is alles zondag open) Vandaag gewoon weer aan het werk overal in Amerika, gratis vrije dagen zijn ze niet zo vanquote:Op maandag 21 april 2014 18:10 schreef Saviola het volgende:
Tweede paasdag geen feestdag in USA? Had gehoopt op vroege games vandaag, maar helaas. Hawks-Blues wou ik echt graag zien.
Gebeurt in Duitsland ook niet maar er gebeurt genoeg, ligt nogal aan de fans, verder wordt je 10 jaar lang of levenslang gebanned.quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:21 schreef GoCanucksGo het volgende:
Drie Penguins goals binnen drie minuten, spannend! Ik blijf het geweldig vinden dat er in een NHL playoff game gewoon fans van de bezoekende partij uitbundig kunnen juichen in een vak met bijna alleen fans van het hometeam en dat er niets gebeurt. Voetbal eat your heart out...
Dat vannacht de uit spelende teams in het westen maar mogen winnen. Go Sharks!quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:06 schreef Saviola het volgende:
Night of the goaliesMooi dat alle teams in het westen thuis wisten te winnen. Wat een goal ook van Granlund he
True, maar die 20,000 man staan wel op de banken te springen en te joelen als er dan 2 volwassen mannen met elkaar (soms georganisserd) op de vuist gaan - ook niet echt het toonbeeld van beschavingquote:Op dinsdag 22 april 2014 03:21 schreef GoCanucksGo het volgende:
Drie Penguins goals binnen drie minuten, spannend! Ik blijf het geweldig vinden dat er in een NHL playoff game gewoon fans van de bezoekende partij uitbundig kunnen juichen in een vak met bijna alleen fans van het hometeam en dat er niets gebeurt. Voetbal eat your heart out...
Duncan Keith werd zelf gisteren ook nog ff in de boarding gebeukt, door Ott als ik het goed herinner, natuurlijk alle Hawks weer klagen maar geen call. (was twijfel maar ze hadden er een kunnen geven)quote:
Letang is een mongool, zeker voor 7 miljoen en een herseninfarct verder. Kunnen hem nooit meer traden en zitten jarenlang met een turnover machine die geen hart heeft voor de club.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:37 schreef mcbbvb het volgende:
Wat een 3de periode bij Pens-CBJ! Na de 1ste periode leek het niet die kant op te gaan maar de Pens hebben zich goed terug geknokt. Crosby speelde het laatste gedeelte een stuk beter alleen Letang was zoooooo slecht. Aanvallend is het wel leuk om te zien maar verdedigend is Letang zo slecht.
Ik kijk via Gamecenter. Probeer wiziwig.tv.quote:Op woensdag 23 april 2014 01:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
livestream of live radio ergens te vinden?
Dat gaat nog een staartje krijgen hoor. Weet bijna zeker dat Yeo hem verteld heeft een slachtoffer te zoeken. Die Cooke is gewoon een ongeleid projectiel die ze allang al de NHL uit hadden moeten flikkeren.quote:
Hij mag morgen op de koffie bij de NHL player safety in NY.quote:Op woensdag 23 april 2014 02:59 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat gaat nog een staartje krijgen hoor. Weet bijna zeker dat Yeo hem verteld heeft een slachtoffer te zoeken. Die Cooke is gewoon een ongeleid projectiel die ze allang al de NHL uit hadden moeten flikkeren.
Voordat we gaan generaliseren; ik heb geen haat jegens Bylsmaquote:Op woensdag 23 april 2014 01:15 schreef nyny83 het volgende:
Al die haat op Bylsma die al jaren goede resultaten neerzet in het regular season en ook nog eens de Cup gewonnen heeft. Bylsma beslist overigens niet over het contract van Letang. Bovendien denk ik dat jullie nog wel eens terug kunnen komen van jullie statements dat Letang zo slecht is. Dit seizoen is hij verdedigend duidelijk iets minder, maar in het seizoen ervoor was dat stukken beter. Dat gekoppeld aan zijn aanvallende capaciteiten maakt dat hij naar mijn mening nog altijd een van de betere spelers van de Pens is.
My bad, ik haal je wel eens door elkaar met die andere Pens fan hierquote:Op woensdag 23 april 2014 10:08 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Voordat we gaan generaliseren; ik heb geen haat jegens Bylsma. En over Letang heb ik het ook alleen over het nu. Hij verdedigd nu slecht en ik weet dat hij in het verleden betere wedstrijden heeft gehad en ik hoop ook dat het in de toekomst in ieder geval weer die kant op gaat.
Vooral die laatste. Dat schot was vanaf 30 meter ofzo. Van de 100 NHL goalies stoppen zo'n 95 die.quote:Op donderdag 24 april 2014 07:59 schreef mcbbvb het volgende:
Penguins speelde een goede 1ste periode, zeer slechte 2de periode, oke 3de periode en daarna was het Fleury timeGVD die laatste 2 goals van CBJ waren zo niet nodig
In de play-offs worden minder lange straffen gegeven maar inderdaad veel te kort, wat mij betreft play-offs = exitquote:Op donderdag 24 april 2014 08:14 schreef MutedFaith het volgende:
7 wedstrijden voor Cooke. Dat hadden er van mij gerust dubbel zo veel mogen zijn.
quote:Op donderdag 24 april 2014 07:59 schreef mcbbvb het volgende:
Penguins speelde een goede 1ste periode, zeer slechte 2de periode, oke 3de periode en daarna was het Fleury timeGVD die laatste 2 goals van CBJ waren zo niet nodig
quote:Op woensdag 23 april 2014 01:15 schreef nyny83 het volgende:
Al die haat op Bylsma die al jaren goede resultaten neerzet in het regular season en ook nog eens de Cup gewonnen heeft. Bylsma beslist overigens niet over het contract van Letang. Bovendien denk ik dat jullie nog wel eens terug kunnen komen van jullie statements dat Letang zo slecht is. Dit seizoen is hij verdedigend duidelijk iets minder, maar in het seizoen ervoor was dat stukken beter. Dat gekoppeld aan zijn aanvallende capaciteiten maakt dat hij naar mijn mening nog altijd een van de betere spelers van de Pens is.
Cooke heeft afgelopen jaren keihard gewerkt om zijn spel te veranderen. Als je een beetje opgelet had dan speelt hij nu clean en eerlijk. Jammer van deze knee, maar Cooke is absoluut geen goon.quote:Op woensdag 23 april 2014 05:49 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Hij mag morgen op de koffie bij de NHL player safety in NY.
maar omdat z'n laatste schorsing ouder dan 18 maanden is, is hij geen 'repeat offender' per nhl regels - schokkend (en dan bedoel ik natuurlijk dat Cooke al 18 maanden niemand het ziekhuis in heeft gewerkt. :/ )
Wat. Hij maakt er een gewoonte van om mensen (opzettelijk) het ziekenhuis in te rijden. Hij komt er alleen te vaak mee weg. Vraag maar aan Ganger (maart 2014), Nichushkin (Maart 2014), McQuaid (juni 2013) of Karlsson (Februari 2013).quote:Op donderdag 24 april 2014 12:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Cooke heeft afgelopen jaren keihard gewerkt om zijn spel te veranderen. Als je een beetje opgelet had dan speelt hij nu clean en eerlijk. Jammer van deze knee, maar Cooke is absoluut geen goon.
Cheap-shot artist heet datquote:Op donderdag 24 april 2014 12:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Cooke heeft afgelopen jaren keihard gewerkt om zijn spel te veranderen. Als je een beetje opgelet had dan speelt hij nu clean en eerlijk. Jammer van deze knee, maar Cooke is absoluut geen goon.
Die laatste twee doelpunten waren volledig op Fleury af te schuiven. Maar het klopt dat de Pens na de 3-0 gewoon stopten met spelen. Het leek daarna aanvallend nergens meer op en werd er alleen maar dump and chase gespeeld. Alleen de 3de periode stond het verdedigend wel goed en hebben ze 10 minuten lang geen schot tegen gekregen. Pas 5 minuten voor tijd kregen ze weer een schot tegen. Dus verdedigend zat het de 3de periode redelijk goed in elkaar. Neemt inderdaad niet weg dat als ze gewoon door waren blijven spelen en niet zoveel onnodige penalty's veroorzaakten ze gewoon de 4-1 hadden gescoord en de wedstrijd beter uitgespeeld kon worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:54 schreef emokid het volgende:
Trouwens.. Columbus outshot Pittsburgh 46-25.. hoe kut het ook is, het is echt niet op Fleury af te schuiven allemaal. Die verdediging is gewoon te kut voor woorden en Crosby is gewoon onzichtbaar. Hij zal net als vorig jaar opnieuw een goede fopduik moeten timen om de series naar zich toe te trekken.
"THAT'S THE SKILL OF SIDNEY CROSBY"
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:04 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Op je filmpje ga ik verder maar niet in...
Als je nu nog vindt dat Karlsson opzet was ben je gewoon domquote:Op donderdag 24 april 2014 15:06 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Wat. Hij maakt er een gewoonte van om mensen (opzettelijk) het ziekenhuis in te rijden. Hij komt er alleen te vaak mee weg. Vraag maar aan Ganger (maart 2014), Nichushkin (Maart 2014), McQuaid (juni 2013) of Karlsson (Februari 2013).
Maar je hebt gelijk. Hij is geen goon. Goons hebben namelijk over het algemeen de ballen om iemand op een 'eerlijke' manier uit de wedstrijd te halen. Cooke kan alleen maar cheap shots uitdelen.
Die voet van Cooke had daar niks te zoeken. Hij zal niet opzettelijk zijn achillespees doorgesneden hebben, maar hij was er wel verantwoordelijk voor en is er nu (te) goed mee weggekomen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je nu nog vindt dat Karlsson opzet was ben je gewoon domGanger en Nichuskin heb ik niet gezien, toen speelde hij al niet meer bij de Pens.
En verder verdient iedere Bruin om het ziekenhuis in te gaan
Blijkbaar wel want volgens je eigen bewering scoren de Bruins vaak zoquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:12 schreef Saviola het volgende:
Nee, een mooi uitgespeelde goal is kwaliteit
Schotjes vanop de blueline en hopen dat ie ergens op afwijkt is dat niet
Daarom haat ik ze ook, omdat ze altijd dat geluk meehebben dat pucks bij hun de goede kant opvallenquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want volgens je eigen bewering scoren de Bruins vaak zo
Mijn haat tegen de Bruins is ook redelijk groot maar aangezien ze altijd dat geluk hebben is het denk ik geen geluk meer. Je kan moeilijk altijd zoveel geluk hebben. Ze creëren dat 'geluk' ook zelf met de manier van spelen. Neemt niet weg dat ik de Bruins ook echt haat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:16 schreef Saviola het volgende:
[..]
Daarom haat ik ze ook, omdat ze altijd dat geluk meehebben dat pucks bij hun de goede kant opvallen
enfin, is slechts 1 van de redenen maargoed
Joh.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kings gaan of naar huis toe of de series winnen
Let maar opquote:
Hoe kut het ook is, garbage goals maken is wel degelijk een kwaliteit. Hoe kunnen de Bruins anders zo consistent zijn daarin.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:12 schreef Saviola het volgende:
Nee, een mooi uitgespeelde goal is kwaliteit
Schotjes vanop de blueline en hopen dat ie ergens op afwijkt is dat niet
Ja, maar je zegt is dat ze gaan of winnen of verliezenquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Let maar op
Game 5 = game 6 winnen
Game 7 is altijd een 'loterij' maar als je terugkomt van 3-0 down heb ik er al Kings fan wel vertrouwen inquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:53 schreef Katth het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt is dat ze gaan of winnen of verliezen
Die filmpjes zijn echt baas.quote:
Je weet dat dat soort plays all the time gebeuren he? Het neerzetten van je voet in een board battle.. maar hey, eens een goon, altijd een goon toch? Jammer dat er echt legio interviews en docu's zijn over hoe Cooke na 2010-2011 werd geconfronteerd door zijn teamgenoten en staff dat het zo niet langer verder kon. In 2011-2012 en 2012-2013 had hij slechts 44 en 36 PIM's tegenover meer dan 100 in de seizoenen ervoor. A changed man, naar mijn mening.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:18 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Die voet van Cooke had daar niks te zoeken. Hij zal niet opzettelijk zijn achillespees doorgesneden hebben, maar hij was er wel verantwoordelijk voor en is er nu (te) goed mee weggekomen.
Misschien helpt het ook als je in zijn Penguin jaren iedere game die hij speelde ook had gezienquote:But in the video from TSN linked above, Ward shows Dennis Wideman of the Flames trying to pin the Stars' Eric Nystrom in the accepted manner and explains, "It's discreet, but again, he's trying to contain the player to simply control where he is in the corner. And since they've taken clutch and grab out of this game, players are using these more as tactics because that's what's available to them."
Read More: http://sportsillustrated.(...)cooke/#ixzz2zwLe6qzI
Daar ben ik helemaal niet blij mee joh! Jij wel? Ik zie liever een Rangers - Pens matchup dan eentje met de Flyers (vanuit het winstoogmerk that is!)quote:
Pens-Penguins zou echt magistraal zijn gewoon, dat wordt zo smerig.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal niet blij mee joh! Jij wel? Ik zie liever een Rangers - Pens matchup dan eentje met de Flyers (vanuit het winstoogmerk that is!)
Als de Pens met zichzelf gaan spelen wordt dat inderdaad "smerig"quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Pens-Penguins zou echt magistraal zijn gewoon, dat wordt zo smerig.Maar hoop stiekem gewoon dat Columbus de series wint.
Schitterende goalquote:
enquote:When the whirlwind of the playoffs is in full force, it can be hard sometimes to step back and take stock of what you’re witnessing.
So before this year’s post-season gets away from us, it might be a worthwhile exercise to put what Jonathan Drouin is doing in perspective.
For starters, he’s running away with the league playoff scoring race, ringing up an incredible 37 points in 13 games so far. That is 12 points ahead of the next most productive player, Val-d’Or Foreurs winger Louick Marcotte. Going back to the regular season, Drouin has at least one point in his past 25 games, a streak that has netted him an amazing 74 points.
ook nogquote:And while not a record, let this sink in for a moment — Drouin’s 98 career playoff points tie him with Mario Lemieux for second place on the league’s all-time list. Lemieux hit that milestone in 44 games and Drouin matched it in 47.
Future is bright in Tampaquote:But less measurable is how he actually accumulates those stats and honours. His stickhandling and playmaking abilities are generational, so much so that I feel comfortable saying he is the most skilled player with the puck I have seen during my 15 years covering the league. And, yes, I was on the QMJHL beat when Sidney Crosby played for the Rimouski Oceanic between 2003 and 2005.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7798quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:08 schreef Saviola het volgende:
[..]
en
[..]
ook nog
[..]
Future is bright in Tampa
Ja ik weet niet, volg de bestuurskamer van de Caps niet echt. Jij had dit verwacht?quote:
Wings liggen er 100% zeker uit?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:45 schreef emokid het volgende:
ZETTERBERG 2-3 met 3:52 te gaan.
Red Wings are out. Jammer.
Wat is het radio kanaal van de Pens?quote:
http://downloads.penguins.nhl.com/radio/Player/Penguins_Radio.htmquote:Op zondag 27 april 2014 01:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is het radio kanaal van de Pens?
Effe luisteren dan, kijken of ze er een beetje kijk op hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 01:40 schreef emokid het volgende:
[..]
http://downloads.penguins.nhl.com/radio/Player/Penguins_Radio.htm
Toch eindelijk een sterke pot hoor, voor de Pens. Met passie gespeeld, inzet, battles winnen en uiteindelijk de winst pakken. Geen turnovers in verdedigend opzicht, wel in de neutral zone en het aanvallende vak. Weet niet wat ik vind van de hoeveelheid die Crosby en Malkin samen spelen, want efficient zijn ze nog niet, maar ik ben wel tevredenquote:Op zondag 27 april 2014 03:15 schreef emokid het volgende:
2-1 Pens. Alle drie de goals zijn van die bullshit scrappy goals. Zo'n wedstrijd is het ook. Geen ruimte voor creativiteit of wat dan ook.
Gezien het feit wat er met de coaches is gebeurd afgelopen jaren, ja. Er was een filosofie, die blijkt niet te werken, dan moeten er mensen weg.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:05 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, volg de bestuurskamer van de Caps niet echt. Jij had dit verwacht?
Ook spelers?quote:Op zondag 27 april 2014 10:24 schreef Katth het volgende:
[..]
Gezien het feit wat er met de coaches is gebeurd afgelopen jaren, ja. Er was een filosofie, die blijkt niet te werken, dan moeten er mensen weg.
Als het Kings-Ducks wordt dan ga ik in plaats van een ticket naar NY toch maar eens naar LA kijkenquote:Op zondag 27 april 2014 14:57 schreef emokid het volgende:
Nathan MacKinnon, het sprookje gaat door. Wow. Maar eigenlijk baal ik ontzettend want ik gun het Minnesota heel erg om verder te komen.
En LOL Sharks.Ben vrij neutraal wat betreft deze series, maar een game 7 zou hilarisch zijn. Kings-Ducks erna mogelijk.
quote:Op maandag 28 april 2014 05:35 schreef emokid het volgende:
Fucking bullshit einde zonet bij Ducks-Stars. En maar toekijken net zo lang tot die erin zit.
Play-offs gaan tot nu toe nergens over eerlijk gezegd.
Of er spelers weg moeten of vanwege wat er met spelers is gebeurd?quote:
Cookequote:
Gelukkig hebben de Sharks deze situatie al meegemaakt in 2011 tegen de Wingsquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet je voorstellen
The Kings are the ninth team in NHL history to force a seventh game after trailing a series 3-0. Three teams have come back to win a Game 7 after losing the first three games. Most recently, the Philadelphia Flyers won four straight to win a seven-game series against the Boston Bruins in the 2010 Eastern Conference Semifinals, a Flyers team which featured current Kings forwards Mike Richards and Jeff Carter. They would be the first players to ever do it twice.
Zach Parise had 4 punten en staat nu op 10(!) uit 6 wedstrijden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:12 schreef Saviola het volgende:
Minnyhopelijk winnen die, zonder Varlamov was het al veel eerder beslist.
Een game 7 winnen @ Colorado, ze deden het al eens eerder:
en LOL als de Sharks het nog weggeven trouwens.. man man
Dat mag ik toch hopen jaquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:11 schreef Saviola het volgende:
Panthers gooien hun coach ook weer buitentoppunt van continuïteit die club
Kiek ze goanquote:Op woensdag 30 april 2014 15:40 schreef emokid het volgende:
Fans Brawl In The Stands During Tonight's Rangers-Flyers Game
Drukte op edit ipv quote, dan heb je datquote:Op woensdag 30 april 2014 15:46 schreef emokid het volgende:
[..]
Kiek jou mod superpowers hebben en mijn bericht wijzigen.
Ja had die kunnen verwachten, met een rangers shirt - heb een vermoeden dat het eerder de philly fans zijn die het uit hebben gelokt dan de ranger fan, Philly is vervelend op het ijs en de fans is grotendeels ook schorriemorrie.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:40 schreef emokid het volgende:
Fans Brawl In The Stands During Tonight's Rangers-Flyers Game
10.30 EST?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:38 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ja had die kunnen verwachten, met een rangers shirt - heb een vermoeden dat het eerder de philly fans zijn die het uit hebben gelokt dan de ranger fan, Philly is vervelend op het ijs en de fans is grotendeels ook schorriemorrie.
Kings - Sharks game 7 - popcorn en bier staat klaar
10:00 volgens mij, maar dan nog volkslied etc dus 10:15 dan ongeveer - dus zonder OT kan ik nog om een redelijke tijd naar bed. met OT zullen wel zien hoe lang het duurtquote:
Ben ik de enige die dit eigenlijk overbodig en stom vind? Zeker als het twee teams zijn uit hetzelfde land, bij een canadees en amerikaans team kan het misschien nog, maar ook dan is het vrij stom. Het zijn toch club/stad teams, ze vertegenwoordigen geen land.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:24 schreef RobertVH het volgende:
[..]
10:00 volgens mij, maar dan nog volkslied etc dus 10:15 dan ongeveer - dus zonder OT kan ik nog om een redelijke tijd naar bed. met OT zullen wel zien hoe lang het duurt
Het is ook belachelijk hoor. Hier gaat de tv altijd op mute bij het volkslied. Ze moeten oprotten met dat pattriotische gedoe.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:28 schreef BenD het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit eigenlijk overbodig en stom vind? Zeker als het twee teams zijn uit hetzelfde land, bij een canadees en amerikaans team kan het misschien nog, maar ook dan is het vrij stom. Het zijn toch club/stad teams, ze vertegenwoordigen geen land.
Ja ik ga wel eens naar het lokale WHL team en dan doen ze ook het volkslied. Ik ben een keer blijven zitten tijdens het volkslied en toen begonnen ze te zeiken haha. Menig discussie met Canadezen gehad en ze vinden allemaal dat het volkslied moet, een goed argument ho maar (''het hoort er bij'').quote:Op donderdag 1 mei 2014 02:47 schreef emokid het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk hoor. Hier gaat de tv altijd op mute bij het volkslied. Ze moeten oprotten met dat pattriotische gedoe.
Zieke pass van Zuccarello net bij de 1-0. 2-0 staan ze nu voor. Alleen Steve Mason is echt fatsoenlijk bezig bij de Flyers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |