Die kans is 50%quote:Op donderdag 10 april 2014 17:51 schreef Burdie het volgende:
Voorbillen!
En misschien krijg jij ook wel een piemel, SQ!
ja, die heeft zich ook al even niet laten zien. Hopelijk is die lekker aan het babyknuffelen na een vlekkeloze bevalling!quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 10:23 schreef kwakz0r het volgende:
Sorry als ik mensen beledigde, ik vind dikke mensen niet allemaal lelijk, en kinderen met down ook niet, en blinde mensen ook niet (tenzij ze rood haar hebben, dan wel).
dat laatste grpaje is wel duidelijk toch
quote:Op donderdag 10 april 2014 10:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik moest wel een beetje lachen om je laatste grap
quote:
quote:
ja dat had ik dus ook, maar er is verder nooit meer op terug gekomen, vandaar mijn vertekend vulva-beeldquote:Op donderdag 10 april 2014 18:14 schreef Dyre het volgende:
Wij hadden vroeger een plasser(tje), ging prima, meer deden we daar toen ook niet mee dan plassen
De zoon van suikertante was ook keiroodquote:Op donderdag 10 april 2014 18:06 schreef Dyre het volgende:
Zoo, ik heb net mijn Baby en Mama-tas opgehaald, de eerste luisers is huis(ik ga voorlopig nog niets halen, er is om de week wel ergens een super-mega-knal-aanbieding, dus dat komt wel)
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Echt niet netjes dames!![]()
Ik zou het hartstikke leuk vinden als onze frummel dezelde goudrode gloed heeft als ik vroeger had
Ja die klopt wel! Zag m op pubmed toen straksquote:Op donderdag 10 april 2014 18:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:
"Om tijdens je zwangerschap te voorspellen of een baby een jongen of een meisje wordt, gebruik ik het hieronder gegeven rekensommetje. Dit pas ik al jaren toe en het heeft altijd nog gewerkt."
Neem het getal 49. Tel daarbij de maand op waarin de eerste dag van je laatste menstruatie was. Trek van dat getal jouw leeftijd af. Vervolgens trek je van dit getal één af, dan twee, dan drie, enzovoorts. Doe dit tot je niet meer verder kunt aftrekken. Het getal dat overblijft, zal je dan vertellen of het een jongen of een meisje wordt: is het getal even, dan wordt het een meisje. Bij een oneven getal wordt het een jongen.
Bijvoorbeeld:
49 + 3 = 52 - 28 = 24 -1 = 23 - 2 = 21 - 3 = 18 - 4 = 14 - 5 = 9 - 6 = 3.
In dit voorbeeld wordt het dus een jongen!
k kwam weer een test tegen om te berekenen of je een jongen of een meisje krijgt. Zou deze kloppen?
quote:Op donderdag 10 april 2014 18:45 schreef Dyre het volgende:
Wat leuk, als ik hem nu doe krijg ik een meisje, maar als ik het volgende maand doe krijg ik een jongen
dan krijg je een transgenderquote:Op donderdag 10 april 2014 18:45 schreef Dyre het volgende:
Wat leuk, als ik hem nu doe krijg ik een meisje, maar als ik het volgende maand doe krijg ik een jongen
Ik mocht in ieder geval kiezen welke bijtring ik kreegquote:Op donderdag 10 april 2014 18:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
stelt niet echt veel voor he Dyre die tas
Ik ook, tussen mijn tandenquote:
Cola tegen mn beeldschermquote:Op donderdag 10 april 2014 18:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja die klopt wel! Zag m op pubmed toen straks
Mijn oudste zit nu in groep 1, die heeft laatst even keurig weerlegd in de klas dat baby's heul niet uit je navel komen, maar uit je plasser. En als dat niet lukt, dan snijdt de dokter je buik eventjes open. Maar dat geeft niet hoor, daarna maken ze dat weer dicht. "met brei!"quote:Op donderdag 10 april 2014 18:21 schreef kwakz0r het volgende:
hm, piemel voor broertje, plasser voor mij was het. en je plasser daar kwamen ook babies uit leerde ik al snel, uit je andere gaatje, en je poept er ook niet mee. ik ben wel redelijk voorgelicht.
heb ik de grap gemist?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
Cola tegen mn beeldscherm![]()
![]()
ik denk dat ik em in mn portfolio ga doen, als onderbouwing ergens bij ofzo![]()
Met breiquote:Op donderdag 10 april 2014 19:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mijn oudste zit nu in groep 1, die heeft laatst even keurig weerlegd in de klas dat baby's heul niet uit je navel komen, maar uit je plasser. En als dat niet lukt, dan snijdt de dokter je buik eventjes open. Maar dat geeft niet hoor, daarna maken ze dat weer dicht. "met brei!"![]()
mijn oprechte excuses aan alle ouders van klasgenootjes die nu van alles recht willen praten
Jouw kindquote:Op donderdag 10 april 2014 19:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mijn oudste zit nu in groep 1, die heeft laatst even keurig weerlegd in de klas dat baby's heul niet uit je navel komen, maar uit je plasser. En als dat niet lukt, dan snijdt de dokter je buik eventjes open. Maar dat geeft niet hoor, daarna maken ze dat weer dicht. "met brei!"![]()
mijn oprechte excuses aan alle ouders van klasgenootjes die nu van alles recht willen praten
ik heb de kikker bijtring, en een pak luiers voor hele kleine kindjes ( tot 2.5 kg) en een wasgel! ach ja gratis spulquote:Op donderdag 10 april 2014 18:59 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ik mocht in ieder geval kiezen welke bijtring ik kreegEn op de luiers staat: 18 luiers, voor +- 2 dagen (vriendje moest echt 2 keer lezen....18 voor 2 dagen???
)
De bodylotion ga ik misschien nog eerder voor mezelf gebruiken![]()
(hoewel het wel de versie is zonder parfum en voor een gevoelig huidje)
quote:Op donderdag 10 april 2014 19:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
oud telefoonnr ingevuldquote:Op donderdag 10 april 2014 19:24 schreef Dyre het volgende:
Nee, ik heb heel veel van die dozen aan me voorbij laten gaan: in de meeste van die dingen zit alleen maar een hoop reclame, folders en dan 1 speentje of mutsje. Daar heb ik al dat gedoe niet voor over
(en met een beetje pech moet je je telefoonnummer invullen en word je de komende 18 jaar gestalkt)
maar misschien dat ik die blije doos alsnog ga aanvragen
Haha, dat klopt wel voor de eerste dagenquote:Op donderdag 10 april 2014 18:59 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ik mocht in ieder geval kiezen welke bijtring ik kreegEn op de luiers staat: 18 luiers, voor +- 2 dagen (vriendje moest echt 2 keer lezen....18 voor 2 dagen???
)
Laat me raden: jij bent met volle maan geboren?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
zo ik zal de theorie maar even ontkrachten dan... volgens die theorie krijg ik een jongen....
3 spuugdoekjes (wit met gekleurd randje), een mutsje met slofjes (wit/lichtblauw/koraal) en twee rompertjes (donkerblauwe bootjes op wit en rode bootjes op wit)quote:
wat zei je, das het verkeerde gat?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:01 schreef Mevr_Mus het volgende:
Nog even over de benamingen he... Tijdens mijn bevalling vroeg de (mannelijke) of hij even naar mijn bips mocht kijken, ofwel, hij ging voelen hoeveel ontsluiting ik hadBIPS
![]()
![]()
Ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat hij dat echt zei
liefquote:Op donderdag 10 april 2014 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
3 spuugdoekjes (wit met gekleurd randje), een mutsje met slofjes (wit/lichtblauw/koraal) en twee rompertjes (donkerblauwe bootjes op wit en rode bootjes op wit)zat in een wijnkistje, want hij si wijnhandelaar. ik vond een fles wijn al wat ongepast voor een zwangerschapsfelicitatie
De luiers hebben wij iets langer mee gedaan, drie dagen denk ikquote:Op donderdag 10 april 2014 18:59 schreef Dyre het volgende:
[..]
)
HAHAHA!quote:Op donderdag 10 april 2014 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat zei je, das het verkeerde gat?
Bips vind ik wel een heel lief wordquote:Op donderdag 10 april 2014 20:01 schreef Mevr_Mus het volgende:
Nog even over de benamingen he... Tijdens mijn bevalling vroeg de (mannelijke) of hij even naar mijn bips mocht kijken, ofwel, hij ging voelen hoeveel ontsluiting ik hadBIPS
![]()
![]()
Ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat hij dat echt zei
Daar was ik niet toe in staat (weeënstorm). Ik dacht allemaal maar WTF???quote:Op donderdag 10 april 2014 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat zei je, das het verkeerde gat?
hmm, misschien toch nog eens overdenkenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:12 schreef Dyre het volgende:
Als een kindje tegen mij over haar foef zou beginnen (ja die kinderen heb je, geen schaamte) zou ik denken dat ze het over haar knuffeltje zou hebben ofzo
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik noem het bij Silvijn zijn urineslurf of [quote]Op donderdag 10 april 2014 20:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik noem het bij Silvijn zijn urineslurf of vleeskomkommer. Net zo makkelijk.
'Juf, juf, ik heb een beetje pijn aan mijn foefquote:Op donderdag 10 april 2014 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hmm, misschien toch nog eens overdenken![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:21 schreef Dyre het volgende:
[..]
'Juf, juf, ik heb een beetje pijn aan mijn foef'
'Je wattes lieverd?'![]()
'Mijn foef!'
'Dat heet een voeT, laat eens kijken dan...'![]()
'Mijn FOEF'
keerlossen!!quote:Op donderdag 10 april 2014 20:17 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Jullie met je stomme ideeën! Denk ik, goh wat leuk ze hebben het over haken... laat ik het ook weer eens proberen! Probeer ik dekentje want rechte stuk lapwil het niet en lopen de zijkanten steeds af! Ik doe niet meer mee!
![]()
point takenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:21 schreef Dyre het volgende:
[..]
'Mijn foef!'
'Mijn FOEF'
geen idee!quote:Op donderdag 10 april 2014 19:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Laat me raden: jij bent met volle maan geboren?
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:21 schreef Dyre het volgende:
[..]
'Mijn foef!'
'Mijn FOEF'
dan heb je te vroeg gerekend, in juni wordt het wel een meisjequote:Op donderdag 10 april 2014 20:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
geen idee!
en SQ ik ben in juni jarig.
ja nou ben je me al kwijtquote:
staan er geen keerlossen in?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:30 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
ja nou ben je me al kwijtik probeer het te leren uit het boekje haken voor coole meiden, maar ik denk dat ik niet cool genoeg ben...
oh gelukkig, ik had al bijna mn roze stash in V&A gezet...quote:Op donderdag 10 april 2014 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb je te vroeg gerekend, in juni wordt het wel een meisje
geen idee, zie het zo snel niet. Denk dat ik mezelf maar moet degraderen naar haken voor dummies. Bestaat die?quote:
Ik vind vagina nog best een heel woord voor een 4jarige andersquote:Op donderdag 10 april 2014 20:40 schreef Burdie het volgende:
Babygaatje?
Ik noem dingen liever bij hun naam... Maar goed, ik vind ook niet dat dingen "au doen" of dat iemand "bah heeft".
Ik noem het ook een babygaatje. Je hebt een plasgaatje een babygaatje en een poepgaatje.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:40 schreef Burdie het volgende:
Babygaatje?
Ik noem dingen liever bij hun naam... Maar goed, ik vind ook niet dat dingen "au doen" of dat iemand "bah heeft".
Dit vind ik wel een hele duidelijke oplossing voor de periode dat ze te oud zijn voor alleen plassertje en te jong voor vaginaquote:Op donderdag 10 april 2014 21:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Je hebt een plasgaatje een babygaatje en een poepgaatje.
Ik lolde mijn clusterende baby een hartaanvalquote:Op donderdag 10 april 2014 20:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik noem het bij Silvijn zijn urineslurf of vleeskomkommer. Net zo makkelijk.
Dus je hebt ook gelijk duidelijk gemaakt dat urine in principe steriel is en dat dat least of baby's worries isquote:Op donderdag 10 april 2014 21:25 schreef miss_sly het volgende:
Mamapleister vind ik ook niet heel geweldig, buiten dat ik dat niet gebruik, maar het gaatje waar de baby uit komt, heb ik ook zo benoemd. Niet als naam 'babygaatje' maar wel duidelijk gemaakt dat er dus drie gaatjes zitten, ze vond het maar niets dat de baby onder de plas zou zitten bij de geboorte, dus ik moest wel iets mee uitleggen. Vagina vind ik nog een groot woord, ze was toen net vier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |