Die meneer van Brein die het nu bij de EU en Teven voor elkaar heeft gekregen dat downloaden voortaan verboden is in Nederland.quote:
Oh ... boehoequote:Op donderdag 10 april 2014 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die meneer van Brein die het nu bij de EU en Teven voor elkaar heeft gekregen dat downloaden voortaan verboden is in Nederland.
Oh. Ok. Dat was het toch al?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die meneer van Brein die het nu bij de EU en Teven voor elkaar heeft gekregen dat downloaden voortaan verboden is in Nederland.
[upd] Per direct downloadverbod in Nederlandquote:Op donderdag 10 april 2014 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. Ok. Dat was het toch al?
Wat Tim Kuik doet is erger dan aan kinderen zitten? Dude ...quote:Op donderdag 10 april 2014 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap dat niet he, Als er weer eens een kloppenjacht is op een meneer die kinderen net iets te lief vindt staan mensen vooraan om te roepen ''Hang hem op met zijn ballen aan een boom, Of dood met die vent.'' Nu roep ik dingen in gelijke strekking over Tim Kuik die iets veel ergers doet en dan moet ik normaal doen aldus de mensen.
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap dat niet he, Als er weer eens een kloppenjacht is op een meneer die kinderen net iets te lief vindt staan mensen vooraan om te roepen ''Hang hem op met zijn ballen aan een boom, Of dood met die vent.'' Nu roep ik dingen in gelijke strekking over Tim Kuik die iets veel ergers doet en dan moet ik normaal doen aldus de mensen.
Een pedo naait alleen kids Tim Kuik heel Nederland.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat Tim Kuik doet is erger dan aan kinderen zitten? Dude ...
Jezus Mikeyquote:Op donderdag 10 april 2014 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een pedo naait alleen kids Tim Kuik heel Nederland.
Doe eens fucking normaal.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Neehoor, alleen de handelaren. Er veranderd helemaal niets.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat lekker manquote:Op donderdag 10 april 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gezellig
Hoe gaat ie? Al een tijdje niet meer gesproken.
Ik ben gewoon een beetje boos vanwege dat download verbod.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jezus MikeyDit slaat echt nergens op
Er veranderd geen ene kutquote:Op donderdag 10 april 2014 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje boos vanwege dat download verbod.
En dan lkkr pedo's goedpratenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje boos vanwege dat download verbod.
Nog niet... omdat Brein zegt dat ze niks gaan doen.quote:
Dat zou wel des Nederlands zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij komt er een soort gedoogbeleid wat betreft particuliere downloaders, dus dan zou er de facto weinig veranderen aan de huidige situatie.
Nee ik probeerde eerder sarcastisch te zijn naar die tokkies die dan dingen gaan roepen als ophangen die man etc of kapot schieten die viezerik.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En dan lkkr pedo's goedpratensnuggere jongen ben je 14.gif
Je kwam niet erg goed uit je woorden dan.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik probeerde eerder sarcastisch te zijn naar die tokkies die dan dingen gaan roepen als ophangen die man etc of kapot schieten die viezerik.
Dat is een geboren afwijking ik post en praat vanuit mijn eigen ik dus als iets voor mij begrijpelijk is dan is het goed,quote:Op donderdag 10 april 2014 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kwam niet erg goed uit je woorden dan.
Autist.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is een geboren afwijking ik post en praat vanuit mijn eigen ik dus als iets voor mij begrijpelijk is dan is het goed,
Niet zo moeilijk doen. Waarom denkt men altijd het centrum van de wereld te zijn? Het gewone klootjesvolk dat nu en dan een liedje downloadt of wat filmpjes binnenhaalt zal echt geen boete of rechtszaak krijgen.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik probeerde eerder sarcastisch te zijn naar die tokkies die dan dingen gaan roepen als ophangen die man etc of kapot schieten die viezerik.
Maar dan wel het soort dat Hitler, Davinci , Einstein en Bill Gates ook hadden en die waren toch nog tot grote dingen instaat. (Ik weet Hitler en grote dingen is raar om te zeggen maar die heeft ook veel bereikt met en voor Duitsland voor hij zijn jodenhaat er door drukte)quote:
Goeie post wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen. Waarom denkt men altijd het centrum van de wereld te zijn? Het gewone klootjesvolk dat nu en dan een liedje downloadt of wat filmpjes binnenhaalt zal echt geen boete of rechtszaak krijgen.
Het gaat zo'n organisatie niet om jou of mij, maar om de grote piraterij.
Bovendien gaat de overheid niet handhaven, maar laten ze dat over aan Brein en cornuiten. En die gaan echt geen dure rechtszaak aanspannen omdat jij Doornroosje gaat downloaden
Bill Gates is echt geen autist. Van die andere pipo's weet ik het niet, maar ik vraag me af voor bewijs je daarvan hebt.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dan wel het soort dat Hitler, Davinci , Einstein en Bill Gates ook hadden en die waren toch nog tot grote dingen instaat. (Ik weet Hitler en grote dingen is raar om te zeggen maar die heeft ook veel bereikt met en voor Duitsland voor hij zijn jodenhaat er door drukte)
Hey mijn soort niet in een kwaad daglicht stellenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dr.Mikey godwin't zichzelf_! Wat is dit
Bill gates heeft wel degelijk asperger.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Bill Gates is echt geen autist. Van die andere pipo's weet ik het niet, maar ik vraag me af voor bewijs je daarvan hebt.
Hitler in een discussie betrekken is trouwens nooit verstandig.
Sorry tijn, ik doelde op FOK!Autisten. En voor mij ben je geen autist, maar gewoon tijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey mijn soort niet in een kwaad daglicht stellen
Bron? Ik zie zo even snel alleen links met vermoedens, geen zekerheden.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bill gates heeft wel degelijk asperger.
En wat te denken van Steve Jobs of die kerel van FBquote:Op donderdag 10 april 2014 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Bron? Ik zie zo even snel alleen links met vermoedens, geen zekerheden.
Waar haal jij vandaan dat het allemaal autisten zijn? Maar dan nog, dat zij succes hebben geboekt betekent niet dat jij geen domme opmerkingen kunt maken.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En wat te denken van Steve Jobs of die kerel van FB
Dat is waar, Al is domme opmerking jou mening natuurlijk dat kan ook aan jou beperkte inlevings-vermogen liggen.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat het allemaal autisten zijn? Maar dan nog, dat zij succes hebben geboekt betekent niet dat jij geen domme opmerkingen kunt maken.
Eerst maar eens wat bereiken voordat je jezelf tussen zulke namen zet.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dan wel het soort dat Hitler, Davinci , Einstein en Bill Gates ook hadden en die waren toch nog tot grote dingen instaat. (Ik weet Hitler en grote dingen is raar om te zeggen maar die heeft ook veel bereikt met en voor Duitsland voor hij zijn jodenhaat er door drukte)
Met dat soort dingen heb ik altijd een beetje moeite. Alleen omdat die mensen er uit springen vanwege hun beroemdheid, bovenmatige intelligentie en eventuele gekke trekjes, moet er weer een stoornis achter worden gezocht.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
Van Einstein wordt het ook beweerd dat hij autist zou zijn. En nog vele andere wetenschappers, zelfs Davinci
Gun ons volk nou die hoop, Dat is iets om ons aan vast te klampen dat het ondanks al die tegenwerking van het normale volk het toch mogelijk is om succesvol te zijn.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Met dat soort dingen heb ik altijd een beetje moeite. Alleen omdat die mensen er uit springen vanwege hun beroemdheid, bovenmatige intelligentie en eventuele gekke trekjes, moet er weer een stoornis achter worden gezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |