Beste 8.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:01 schreef Vasion het volgende:
Vier jaar terug was Ghana bij bij de beste vier van de wereld.
Penalty gemist.
Japan onderschaten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:43 schreef Eyd het volgende:
Ivoorkust zit in een makkelijke pool tegen Griekenland en Japan, hen maken ze zo in.
Dit.quote:
We mogen Japan niet onderschatten maar Ivoorkust heeft een stel koekenbakkers?quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit.
Geen enkel Afrikaans land komt de groepsfase door.
Nee zeker niet, maar Ivoorkust is niet meer wat het geweest is terwijl Japan op dit moment goed bezig is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:25 schreef Piye het volgende:
[..]
We mogen Japan niet onderschatten maar Ivoorkust heeft een stel koekenbakkers?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind het wel een interessante discussie of er ooit een Afrikaans of Aziatisch land wereldkampioen zou kunnen worden. Maatje van mij is daar altijd heel stellig in. Asians ontberen de fysiek om ver te komen. Tevens hebben ze, op een enkeling na, rare seksuele fantasieën of zijn ze sterk religieus.Afrikanen zijn niet gedisciplineerd dus gaan er in de kwartfinale uit doordat de 41-jarige voorstopper, die ingeschreven staat als 17-jarig talent, een tackle met 2 benen gestrekt op borsthoogte inzet.
Ik kaap bij dezen dan ook het topic en we gaan verder met deze discussie.
Interessante discussie inderdaad.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind het wel een interessante discussie of er ooit een Afrikaans of Aziatisch land wereldkampioen zou kunnen worden. Maatje van mij is daar altijd heel stellig in. Asians ontberen de fysiek om ver te komen. Tevens hebben ze, op een enkeling na, rare seksuele fantasieën of zijn ze sterk religieus.Afrikanen zijn niet gedisciplineerd dus gaan er in de kwartfinale uit doordat de 41-jarige voorstopper, die ingeschreven staat als 17-jarig talent, een tackle met 2 benen gestrekt op borsthoogte inzet.
Deze precieze beschrijving maakt de Africa Cup tevens een leuker toernooi dan het WK. Je vergeet overigens nog de vrije trappen welke van elke positie op doel worden geschoten, bij voorkeur 100 meter over.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat zou Depay zijn Ghanese roots verklaren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze precieze beschrijving maakt de Africa Cup tevens een leuker toernooi dan het WK. Je vergeet overigens nog de vrije trappen welke van elke positie op doel worden geschoten, bij voorkeur 100 meter over.
Ghana was in 2010 het beste maar door die fucking kut Suarez en die stumper van een Asamoah Gyan vlogen ze eruit.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:54 schreef Lange_Lans het volgende:
WK / Welk Afrikaans land gaat het verst komen
Binnen dit topic is een interessante discussie ontstaan over of een Afrikaans of Aziatisch land ooit wereldkampioen kan worden. Ik nodig jullie van harte uit aan de discussie mee te delen.
Toch faalt Ivoorkust echt al jaren ondanks hun selectiequote:Op zaterdag 12 april 2014 12:25 schreef Piye het volgende:
[..]
In Ghana hebben ze een goede club, Feyenoord Fettehquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Afrikanen missen vaak gewoon een goede opleiding. Zo kunnen ze helemaal niet tactisch goed spelen en is het vaak erg lomp.
Aziaten missen ook een goede opleiding, en zijn fysiek gewoon niet sterk genoeg om het daarmee te redden.
Dus tenzij ze in die landen de jeugdopleiding flink gaan verbeteren, zal het altijd kut blijven.
Ivoorkust heeft maar 2 spelers met de juiste mentaliteit daar waar Drogba al jaren op is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk dat de selectie van Ivoorkust wel meer kwaliteit heeft, maar Japan is meer een team.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ivoorkust heeft maar 2 spelers met de juiste mentaliteit daar waar Drogba al jaren op is.
Yaya Touré is wel echt een beest daarentegen
Met één Yaya Touré wordt je nog geen wereldkampioen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ivoorkust heeft maar 2 spelers met de juiste mentaliteit daar waar Drogba al jaren op is.
Yaya Touré is wel echt een beest daarentegen
Topic kapen? nou nou boefjequote:Op zaterdag 12 april 2014 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind het wel een interessante discussie of er ooit een Afrikaans of Aziatisch land wereldkampioen zou kunnen worden. Maatje van mij is daar altijd heel stellig in. Asians ontberen de fysiek om ver te komen. Tevens hebben ze, op een enkeling na, rare seksuele fantasieën of zijn ze sterk religieus. Afrikanen zijn niet gedisciplineerd dus gaan er in de kwartfinale uit doordat de 41-jarige voorstopper, die ingeschreven staat als 17-jarig talent, een tackle met 2 benen gestrekt op borsthoogte inzet.
Dat land heeft al jaren een alleraardigst elftal, maar kunnen zelfs de Afrika cup niet winnen.quote:Op maandag 14 april 2014 16:02 schreef Piye het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik zie Ivoorkust niet het WK winnen. Maar de strijd tussen Japan en Ivoorkust gaat in mijn optiek gewoon een zware worden. Net zoals we Japan niet mogen afvlakken, kunnen we er ook niet zomaar vanuit gaan dat Ivoorkust zal falen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |