abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2014 @ 13:45:52 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138725240

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 10 april 2014 @ 13:51:08 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138725422
quote:
11s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:29 schreef Fascination het volgende:

Zag hij er zelf wel fris uit?
Uhm.. toen ik hem leerde kennen opzich wel. :+
HAd het niet zo erg verwacht in ieder geval
  donderdag 10 april 2014 @ 14:00:42 #3
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_138725745
ik laatst speciaal de plee nog ff gepoetst. Hoefde ze de hele avond nie te pissen...
pi_138725820
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 14:00 schreef BeamofLight het volgende:
ik laatst speciaal de plee nog ff gepoetst. Hoefde ze de hele avond nie te pissen...
de hoer
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_138728949
Zo'n viesjeshuis is toch wrl een gigaafknapper hoor. Ik heb me eens iets iver mijn haar gillend onder doucheseks uit moeten worstelen omdat dar gordijn gewoon leek te leven :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 10 april 2014 @ 15:29:13 #6
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138728960
De tering gewenst worden door iemand van de sociale werkplaats :D
pi_138728972
Zo'n viesjeshuis is toch wel een gigaafknapper hoor. Ik heb me eens iets over mijn haar gillend onder doucheseks uit moeten worstelen omdat dat gordijn gewoon leek te leven :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_138729016
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo'n viesjeshuis is toch wel een gigaafknapper hoor. Ik heb me eens iets over mijn haar gillend onder doucheseks uit moeten worstelen omdat dat gordijn gewoon leek te leven :r
Wat? :')
pi_138729958
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo'n viesjeshuis is toch wel een giga-afknapper hoor. Ik heb me eens, iets over mijn haar gillend, onder doucheseks uit moeten worstelen omdat dat gordijn gewoon leek te leven :r
doe die zin nou nog es, en dan goed :P
edit: volgens mij snap ik em nu
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_138730779
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:45 schreef El_Thijs het volgende:
DM voor de details.
Goed bezig!

quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
En O+ Rotterdam O+... Als je dan toch vrijgezel moet zijn, dan maar in O+ Rotterdam O+.
quote:
Zelden zo eens met je geweest. _O_

quote:
13s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
manmanman...

Dit zijn van die momenten dat ik zelfs Weissman en LesMiserables mis in het topic
Lobi O+

#demovement

quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:44 schreef habitue het volgende:
Zo had ik een hele tijd terug een date appte me ze de dag voor de date dat ze v de trap was gevallen. Beterschap gewenst en daarna nooit meer wat v gehoord natuurlijk. Maargoed miss dat het bij jou anders gaat :+
Zo'n kutsmoes is altijd beter dan iemand die heel enthousiast een afspraak met je maakt en vervolgens niks meer laat horen. Echt helemaal niks :') Niks afzeggen, niks excuus, gew ijskoud. :D Maar wel een paar dagen daarna herhaaldelijk nog op je OkCupid profiel kijken _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2014 16:40:12 ]
pi_138731491
Thanks All-out... tikken en persen tegelijk... lastige combi :')
pi_138731509
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je werkt op een drukkerij?
pi_138731546
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:42 schreef Rickario het volgende:

[..]

Je werkt op een drukkerij?
Een bevalling zal het vast niet zijn geweest.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  donderdag 10 april 2014 @ 16:49:03 #14
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138731737
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zat je te poepen :o?
Dan zal je nu wel last hebben van aambeien met al dat gepers! (www.analeklachten.nl)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_138731815
Bridge too far.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138731885
quote:
17s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:22 schreef Weissman het volgende:

[..]

Goed bezig!

[..]

[..]

Zelden zo eens met je geweest. _O_

[..]

Lobi O+

#demovement

[..]

Zo'n kutsmoes is altijd beter dan iemand die heel enthousiast een afspraak met je maakt en vervolgens niks meer laat horen. Echt helemaal niks :') Niks afzeggen, niks excuus, gew ijskoud. :D Maar wel een paar dagen daarna herhaaldelijk nog op je OkCupid profiel kijken _O-
Oeh thats cold. :D

Wel grappig bij okc ja dat je dat kunt zien. Zo had ik een meid die keek echt creepy vaak op mn profiel. :')
  donderdag 10 april 2014 @ 16:54:13 #17
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138731930
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:53 schreef habitue het volgende:

[..]

Oeh thats cold. :D

Wel grappig bij okc ja dat je dat kunt zien. Zo had ik een meid die keek echt creepy vaak op mn profiel. :')
Als je weet dat iemand dat ziet dan kijk je toch minder vaak :D
pi_138731947
Ik heb volgende week weer eens een date. Ik ben wel benieuwd, want we hebben echt heel veel gemeen. Het kan eigenlijk alleen nog maar tegenvallen :+ .
pi_138731996
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Devv het volgende:
Ik heb volgende week weer eens een date. Ik ben wel benieuwd, want we hebben echt heel veel gemeen. Het kan eigenlijk alleen nog maar tegenvallen :+ .
Goed bezig!
pi_138732058
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Als je weet dat iemand dat ziet dan kijk je toch minder vaak :D
Zou je denken he. Ik ging toen telkens terug kijken na een tijdje. En geen van beide zei dan wat, best wel awkward :P
pi_138732107
Ik heb altijd A-list gehad op OKC, kan ik best aanraden voor dat zachte prijsje. Sommige mannen zetten het ook uit (visitors) maar dan kan je zelf ook niet meer zien wie jouw bezoekt en als man is dat vaak boeiender dan je te verstoppen voor wie jij zelf bezoekt.
pi_138732277
Krijg net een leuk mailtje in mijn spambox van ene Malou:

quote:
Zie net je berichtje, wel een tijd geleden, denk over het hoofd gezien ofzo. Krijg soms zoveel fanmail, als ik dat zo mag noemen haha.

Nee hoor klinkt beetje arrogant
En ben geen arrogante dame ofzo hoor.

Maar met al die berichten van mannen ga je je soms zo voelen.
Je bericht spreekt me wel aan. Lijkt me spannend om met je af te spreken. Ben verder niet opzoek naar een relatie ouzo.

Gewoon puur fun. Wij vermaken ons wel.

Stuur me even een bericht terug via de link hieronder. Me profielnaam is maloutje
Ken haar verder niet ofzo maar heb wel op de link geklikt en haar een berichtje gestuurd.

Vrouwen die wel écht spontaan zijn O+ Ben benieuwd!
pi_138732422
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ken haar verder niet ofzo maar heb wel op de link geklikt en haar een berichtje gestuurd.

'me profielnaam' ;(
  donderdag 10 april 2014 @ 17:07:21 #24
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138732425
Het ziet er eigenlijk ook wel uit als spam. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_138732437
quote:
99s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat voor site zit je op dat je via een link moet reageren als ik vragen mag ? Klinkt een beetje als phishing ofzo o_O.

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 10-04-2014 17:07:49 (ja slow pony dus, wat die vriend boven mij zegt) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')