de hoerquote:Op donderdag 10 april 2014 14:00 schreef BeamofLight het volgende:
ik laatst speciaal de plee nog ff gepoetst. Hoefde ze de hele avond nie te pissen...
Wat?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo'n viesjeshuis is toch wel een gigaafknapper hoor. Ik heb me eens iets over mijn haar gillend onder doucheseks uit moeten worstelen omdat dat gordijn gewoon leek te leven
doe die zin nou nog es, en dan goedquote:Op donderdag 10 april 2014 15:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo'n viesjeshuis is toch wel een giga-afknapper hoor. Ik heb me eens, iets over mijn haar gillend, onder doucheseks uit moeten worstelen omdat dat gordijn gewoon leek te leven
Goed bezig!quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
EnRotterdam
... Als je dan toch vrijgezel moet zijn, dan maar in
Rotterdam
.
Zelden zo eens met je geweest.quote:
Lobiquote:Op donderdag 10 april 2014 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
manmanman...
Dit zijn van die momenten dat ik zelfs Weissman en LesMiserables mis in het topic
Zo'n kutsmoes is altijd beter dan iemand die heel enthousiast een afspraak met je maakt en vervolgens niks meer laat horen. Echt helemaal niksquote:Op donderdag 10 april 2014 11:44 schreef habitue het volgende:
Zo had ik een hele tijd terug een date appte me ze de dag voor de date dat ze v de trap was gevallen. Beterschap gewenst en daarna nooit meer wat v gehoord natuurlijk. Maargoed miss dat het bij jou anders gaat
Je werkt op een drukkerij?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Thanks All-out... tikken en persen tegelijk... lastige combi
Een bevalling zal het vast niet zijn geweest.quote:
Zat je te poepenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Thanks All-out... tikken en persen tegelijk... lastige combi
Oeh thats cold.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed bezig!
[..]
[..]
Zelden zo eens met je geweest.
[..]
Lobi
#demovement
[..]
Zo'n kutsmoes is altijd beter dan iemand die heel enthousiast een afspraak met je maakt en vervolgens niks meer laat horen. Echt helemaal niksNiks afzeggen, niks excuus, gew ijskoud.
Maar wel een paar dagen daarna herhaaldelijk nog op je OkCupid profiel kijken
Als je weet dat iemand dat ziet dan kijk je toch minder vaakquote:Op donderdag 10 april 2014 16:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Oeh thats cold.
Wel grappig bij okc ja dat je dat kunt zien. Zo had ik een meid die keek echt creepy vaak op mn profiel.
Goed bezig!quote:Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Devv het volgende:
Ik heb volgende week weer eens een date. Ik ben wel benieuwd, want we hebben echt heel veel gemeen. Het kan eigenlijk alleen nog maar tegenvallen.
Zou je denken he. Ik ging toen telkens terug kijken na een tijdje. En geen van beide zei dan wat, best wel awkwardquote:Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand dat ziet dan kijk je toch minder vaak
Ken haar verder niet ofzo maar heb wel op de link geklikt en haar een berichtje gestuurd.quote:Zie net je berichtje, wel een tijd geleden, denk over het hoofd gezien ofzo. Krijg soms zoveel fanmail, als ik dat zo mag noemen haha.
Nee hoor klinkt beetje arrogant
En ben geen arrogante dame ofzo hoor.
Maar met al die berichten van mannen ga je je soms zo voelen.
Je bericht spreekt me wel aan. Lijkt me spannend om met je af te spreken. Ben verder niet opzoek naar een relatie ouzo.
Gewoon puur fun. Wij vermaken ons wel.
Stuur me even een bericht terug via de link hieronder. Me profielnaam is maloutje
'me profielnaam'quote:Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Weissman het volgende:
Krijg net een leuk mailtje in mijn spambox van ene Malou:
[..]
Ken haar verder niet ofzo maar heb wel op de link geklikt en haar een berichtje gestuurd.
Vrouwen die wel écht spontaan zijnBen benieuwd!
Wat voor site zit je op dat je via een link moet reageren als ik vragen mag ? Klinkt een beetje als phishing ofzo o_O.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Weissman het volgende:
Krijg net een leuk mailtje in mijn spambox van ene Malou:
[..]
Ken haar verder niet ofzo maar heb wel op de link geklikt en haar een berichtje gestuurd.
Vrouwen die wel écht spontaan zijnBen benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |